Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hektor kunne ikke høre hvad Astra hviskede til sig selv men hun virkede oprevet over noget, måske var det den mørke himlen der ramte hende? Hun var ikke alene om det, for mange havde det sikkert på samme måde. Han så ned for en kort stund før han kiggede over på hans søster. "Hør, jeg skal alligevel ind til hovedstaden, så hvis du har et ønske eller to vedrørende bog titler jeg skal holde øje med, så kom forbi mit arbejdsrum okay?" Til trods for dette hadske forhold de kunne have til hinanden, var han trods alt hendes ældre bror og han vidste hvor meget tid hun brugte på biblioteket, måske det kunne få hende på bedre tanker?
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 22.02.2017 18:00
Astra så på ham da han pludselig talte om bog titler. hun havde en bog title hun længe havde været på jagt efter på bibloteket som nogle andre stjerne kiggere havde snakket om. "Astronomiens hemmeligheder, eller stjernernes betydning" sagde hun og så over mod bibliotek døren. hun elskede bøger og mænd. men hun skulle jo nok ikke til at sige hun gerne ville ha en mand med hjem så hun kunne hygge sig lidt. det måtte hun selv klare. men det var sødt af ham at tilbyde at kigge efter bøger til hende. hun hed heller ikke Astra for ingen ting. hun var jo astronomist hun kunne bare ikke hedde Astro det var mere et drenge navn og hun var jo ikke en dreng. måske vis hun fik en søn når hun selv følte sig klar kunne han hedde astro. det måtte tiden vise. hun gik over til trappen og tog sin bog op og så mod sin bror. " vis du klare mørket, så sørg for at stjernerne kommer tilbage" sagde hun stille og roligt, altid havde det været klart at hun var en stjerne kigger.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hvorfor ikke, tænkte han for sig selv, han skulle se efter en anden bog titel, så han kunne jo lige så tag lidt med til hende. Hvis blot han kunne finde noget til Elaina. "Jeg skal se hvad jeg kan finde søster. " Han var igang med at forlade hende, da hun spurgte ham om han kunne bringe stjernerne  tilbage. "Jeg er blot en tjener for Isari, Astra. Måske hvis du gav en lille og simple bøn til af guderne?" Han efterlod hende for at gøre sig klar til en rejse i mørket, til byen hvor lyset var stærkest.
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 22.02.2017 18:29
hun nikkede og da han nævnte guderne gik hun over til bogen på trappen og rullede med øjnene. guderne. tybisk. de var der jo ikke engang. hun tog bogen og gik ind mod bibloteket. "tak" sagde hun og som hun gik ind på biblo kom der stille et "men nej tak" sagde hun og stilte bogen på plads og fandt en ny bog at læse i.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 6