Silver endte med at blive helt rød i hoved da han spurgte ind til hendes drømme, hun følte pludselig at hendes drømme var tåbelige, og ikke noget der var værd at snakke om, men hun følte ikke rigtig at hun kunne undgå spørgsmålet helt, hun var han jo så flink at give hende mad for en aften, så hun måtte nok tage det sure med det søde. "ja hvad har jeg snart ikke drømt om Henry? Da jeg var lille drømte jeg om at have en mor lige som alle de andre børn, at have en der købte mig kager hos bageren. Da jeg var lidt ældrere drømte jeg om balkjoler, og fine fester, og nu drømmer jeg bare om en varm seng at sove i" Det sidste halvlo hun lidt, for det ironiske var at om end det sidst eønske nok virkede mest minimalistisk, var det det der var længst væl fra at blive opfyldt. Hun kunne altid stjæle en kjole og snige sig ind til et bal, og hun havde en mor, om end kvinden ikke elskede hende, og ikke vidste hvor i verdenen hun var, så havde Silver som alle andre en mor. "Der er ikke så meget andet at sige, det her er alt der er til mig, jeg har boet på gaden fra jeg var helt lille, så jeg kender ikke andet" hun smilte vemodigt ved tanken, og endte da også med at tømme resten af øllen, det var ikke et rart emne for hende, om end hun havde affundet sig med skæbnen, så var hun stadig skrøbelig med at snakke om det
A-Blue-Spot 18.02.2017 22:42
Silver kunne ikke rigtig følge ham i at det ikke ville være nemt at fylde et hus med menensker, så et enkelt menneske måtte vel være nemt at finde, om ikke end kunne han da bare snakke til sine tjenestefolk, nej for hende var det ikke så advanceret, men hun levede på den anden side også et andet liv "Alting er kun så svært som man gør det" fastslog hun bestemt, om ikke andet plejede det da at være sandt, man kunne altid opnå sit mål, om nogen vidste hun at der altid var en løsning på alt. Silver endte med at blive helt rød i hoved da han spurgte ind til hendes drømme, hun følte pludselig at hendes drømme var tåbelige, og ikke noget der var værd at snakke om, men hun følte ikke rigtig at hun kunne undgå spørgsmålet helt, hun var han jo så flink at give hende mad for en aften, så hun måtte nok tage det sure med det søde. "ja hvad har jeg snart ikke drømt om Henry? Da jeg var lille drømte jeg om at have en mor lige som alle de andre børn, at have en der købte mig kager hos bageren. Da jeg var lidt ældrere drømte jeg om balkjoler, og fine fester, og nu drømmer jeg bare om en varm seng at sove i" Det sidste halvlo hun lidt, for det ironiske var at om end det sidst eønske nok virkede mest minimalistisk, var det det der var længst væl fra at blive opfyldt. Hun kunne altid stjæle en kjole og snige sig ind til et bal, og hun havde en mor, om end kvinden ikke elskede hende, og ikke vidste hvor i verdenen hun var, så havde Silver som alle andre en mor. "Der er ikke så meget andet at sige, det her er alt der er til mig, jeg har boet på gaden fra jeg var helt lille, så jeg kender ikke andet" hun smilte vemodigt ved tanken, og endte da også med at tømme resten af øllen, det var ikke et rart emne for hende, om end hun havde affundet sig med skæbnen, så var hun stadig skrøbelig med at snakke om det
Nao 19.02.2017 08:39
Henry lyttede interesseret og kunne ikke helt forstå hendes rødmen, disse drømme som hun havde var dybe og der lå en masse bagved i forhold til hans, som faktisk bare var luksus, hun havde intet og derfor måtte hun sove hvorend hun nu lige fandt plads til at sove på, så at hun drømte om et liv med lidt mere indhold og bare en seng, som jo nærmest var en menneskeret, det forstod han godt."Jeg forstår godt dine ønsker, Silver" Sagde han støttende og smilede til hende, "Det du ønsker dig er ganske normalt for en pige i din alder og ikke mindst for en pige i din situation" Selvom Henry var en person som ikke skænkede den type mennesker ret mange tanker, så synes han alligevel at det er en trist skæbne som Hovedstaden er ved at lide, der var rigtig mange fattige og hjemløse børn på gaderne, og det er jo landets fremtid.
Han kiggede lidt ned i bordet og så over på hende og fandt et lille smil frem, "Hvis det er og at De har lyst til at prøve noget nyt og måske komme lidt væk fra gaden, så vil tilbyde Dem at tage med mig i morgen, til Medanien" Det var måske et sats når han ikke kendte hende bedre end det han gjorde, men han håbede ikke at der var noget lusket bag hende. "Jeg kunne godt bruge en lidt mere personlig hjælper. En person jeg kunne stole på, som kunne tage sig af mine personlige og private ejendele. Du vil hjælpe til med mit soveværelse, vask af mit tøj og sådan, men du vil også være en person jeg ville kunne tale med om de fleste ting. Du vil få dit eget værelse og du kan gøre hvad du vil, så længe opgaverne er gjort Han smilede roligt og kiggede på hende igen
A-Blue-Spot 19.02.2017 19:51
Silver brugte meget sjældent tid med andre på hendes, mest fordi hun ikke var meget for de andre gadebørn, hun stolede ganske enkelt ikke på dem, og restena f verden så hende kun som en plet på deres vej for det meste. Derfor havde hun abselut ingen ide om hvad der var normalt at drømme om, men hun var ret sikker på at der ikke fandtes særlig mange pigebørn der ville være tilfredse med at sove i en seng. "Måske, det ved jeg ikke noget om" svarede hun lettere ubekymret, om end hun følte hendes drømme var tåbelige og åndsvage imod barer at ville have selvskab, så havde hun svært ved at være nedtrygt med alkoholen i blodet.Hvis nogen nogensinde havde haft så store øjne at det seriøst lignede at de var ved at poppe ud, så var det silver da hun hørte hans tilbud. hun var aldrig blevet tilbudt et job, og de få hun havde haft havde hun ikek været særlig gode til. Hun kunen ikke det store i et køkken og hun var for klodset til at gå med tekander, så det havde sjældent været lang tid hun arbejdede af gangen, og til sidst havde hun givet op.
Hun nikkede ivrit, hun ville gerne have et job, og en seng. Ovenikøbet hendes eget værelse, ikke at hun forventede noget stort elelr overdødigt, hun forestillede sig bare at hun fik et lille rum med en seng, måske en stol hvis hun var heldig, men det var også mere end rigligt for hende. "det vil jeg gerne, men jeg ved slet ikke om jeg er god til sådan noget, jeg har aldrig prøvetd et før"
Nao 19.02.2017 20:33
Det var svært ikke selv at blive smittet med glæde over den reaktion som Silver havde på det lille tilbud som han var kommet med. Hendes øjne var blevet store og hun havde nikket ivrigt med hendes hoved, så det var nemt at vide hendes svar, inden hun over hovedet havde givet ham et svar. Men han var glad for at hun takkede ja. "Jeg tror ikke De vil være dårlig til det. Det vil nok mest være husligepligter. Hvilke det bliver sådan lidt forskelligt, men vi skal nok sørge for at sætte Dem ind i arbejdet. Henry vidste godt at hun måske nok ikke kendte til de pligter, når hun har været hjemløse i mange år af hendes liv, så derfor ville han ikke gå i detaljer, uden at hun ligesom havde en idé om hans hjem. "De kommer til at gøre det godt"
Henry tog en hurtig og fast beslutning. "Kom, Silver" Hans stemme var bestemt da han tog hendes hånd og fik hende med sig. Han gik op til baren hvor han fik overrakt en flaske vin, som han sammen med Silver tog med op ovenpå, hvor de sammen fandt frem til hans værelse. Det var meget mere stille og roligt heroppe, og selvom de sagtens kunne snakke sammen nede i krostuen, så var dette noget helt anderledes og mere rart.
Han satte hende ned i en af stolene som stod deroppe, og han tog en af de andre. Han satte de to glas på bordet, men åbnede flasken og fyldte glasne inden han satte flasken på bordet. "De vil selvfølgelig få en lille løn, få adgang til gården og ligesom gøre hvad du vil og hvis du på et tidspunkt ikke føler at du vil være der mere, så kan du tage afsted som du lyster. Du skal ikke føle dig fanget" Han tog en god tår af den røde og byde vin og nød den lidt sure smag.
A-Blue-Spot 19.02.2017 21:23
Silver havde ikke den store ide om hvad hun skulle forvente af arbejdet, men hun havde på fornemmelsen at hun ville kunne li det, så længe det var forholdsvist simpelt, og hun havde mulighed for at gå som det passede hende, og gøre ting når det passede in i hendes verden, så kunen hun ikke være mere tilfreds med det. Henrys tro på hende fik hende til at smile over hele hoved, der havde aldrig været nogen til at sige de ord i hendes liv, så de varmede ualmindelig meget hos hende.Med et var hun uppe at stå som Henry fimk hende med sig. Hun var noget forbløffet over at han fik vin til dem, det troede hun ellers ikke kroer gjorde sig i, men hvad vidste hun om det? og så blev hun igen ført afsted, til hun sad behageligt i en stol på et af værelserne ovenpå. Forsigtigt samgte hun på vinen, der igen var helt anderledes end øllen, hun var ikke ehlt sikekr på hendes hjerne kunne holde til alle de nye indtryk, men på den anden side var det også meget sjovt, og hun kunne godt li vinen, så det skadede vel ikke at opleve noget nyt."Jeg tror ikke jeg nogensinde får lyst til at tage afsted igen hvis der bare er halt så fint som der er her" Mumlede hun mest til sig selv, det hele var så anderledes.
Nao 19.02.2017 23:49
At hun ikke ville smutte tog han som et godt tegn, men når man kom fra ingen ting var sådan en stor omvæltning ikke til at sige nej til, eller forlade for den sags skyld. "Det glæder mig at De regner med at de vil blive, uden at ville forlade stedet. Det er lige en person som Dem som jeg mangler tæt på mig" Han fyldte lidt mere vin i glasset, og kunne mærke alkohollens påvirken. Han rykkede sin stol tættere på hendes.Han smilede som hun også drak af den røde vin, det var sikkert heller ikke noget hun var van til. Normalt var det den lidt finere del af befolkningen som gjorde sig i vin, men nu hvor hun var sammen med en type som ham, som gjorde sig rigtig meget i vin, kunne hun ikke komme udenom at smage det. " Smager vinen Dem? De er måske allerede ved at blive fuld?" Spurgt han små grinende.
A-Blue-Spot 20.02.2017 21:20
Silver havde abselut ingen ide om hvilken form for person hun var, og hvordan hun kunen være lige den slags person nogen ledte efter, hun var trods alt bare hende, og der fandtes en masse andre meget bedre personer ude i verdenen det var hun sikker på. Om ikke andet havde hun dog tænkt sig at nyde det mens hun kunne have muligheden for det. "hvad hvis nu jeg slet ikke er god til det?" spurgte hun bekymret, hun havde jo ikke haft det store talent for de andre ting hun havde prøvet, så hvorfor skulle husligt arbejde lige være hendes ting, hun havde jo aldrig haft et hus at passe.Vinen fik hende til at føle sig helt fjolet, med lidt hjælp fra øllen, hun havde ikke rigtig nogen ide om hvad det var, men hun forstod alkoholens tiltræknings kræft på nogen, hun synes skam også det var en rar følelse. Som Henry snakkede til hende, gled et smil over hendes læber, et af de helt store tandsmil hun næsten aldrig smilede. "det ved jeg ikke, jeg har aldrig været fuld før" Grinte hun fjoget, mens hun blinkende så på ham
Nao 21.02.2017 20:44
Han fyldte sig glas endnu en gang og han kunne mærke hvordan effekten af alkohollen var ved at overtage hans krop, afhængeligt hvilket humør han var i, så kunne det resultere i noget godt eller dårligt. Men i og med at han virkelig hyggede sig med Silver, så ville det resultere i noget godt. Men Henry tænkte slet ikke i de baner, han nød at drikke og han nød hendes gode selskab, og derfor tænkte han nok ikke rigtigt over hvor meget han egentligt drak. Han førte glasset op til munden endnu en gang, og tog en god tår og lod smagen af den fyldige vin brede sig i munden. Han kunne ikke rigtig se hvorfor at hun var så bekymret, han ville aldrig sætte hende ud i noget som han vidste hun ikke ville kunne klare, når hun havde været så meget igennem i hendes liv, "De skal slet ikke være så bekymret, Silver. Jeg ville aldrig sætte dig til noget som jeg vidste du ikke kunne" Han kendte hende godt nok ikke så vældig godt endnu, men han følte at han havde fået meget af vide om hende, både af hvad hun har sagt og hvad han ligesom selv havde gjort af tanker om hende. "Det skal nok blive godt, det er jeg sikker på" Han tog endnu en slurk og smilede roligt til hende.
Han kunne godt se at hun ikke var typen som normalt drak eller havde været fuld før, for det han havde givet hende havde virket på dem begge, men måske noget mere på hende. Smilet som blev formet på hendes læber, vidnede godt om det. Det var første gang i aften at hun havde ladet sine tænder vise igennem sit smil, hvilket videnede om at hun havde letter til smil og grin, nu hvor hun var små påvirket og måske var blevet åbent mere op, så han måske kunne få lidt mere at vide om hende.
A-Blue-Spot 21.02.2017 20:56
Silver små nippede til vinen, overrasket over hvor godt hun kunne li det, det var helt klart sødere end øllen, om end det slet ikke var rigtig sødt. Hun var også overrasket over hvor hurtigt hun fik tømt glasset, det var ikke fordi hun ligefrem arbejdede på at blive fuld, men hun kunne tydelig mærke den løsgørende efekt af alkoholen. Hun stolede underligt meget på denne fremmede, måske var det fordi han var rig og gelant var kommet for at rede hende, det var da en hver piges drøm. "Okay Henry" Hun trak lidt på ordene, nok en smugle mere påvirket end først antaget, men hun fandt denne fornemmelse hun havde i kroppen veldig behagelig, og derfor tog hun sig ikke af det, selvom en lille stemme i hendes baghoved sagde at hun måske skulle gøre det.Pludselig gik det op for hende at hun slet ikek vidste særlig meget om ham, ikek andet end at han havde børn, og en kone han ikke var sammen med mere, og så lavede han vin. "Hvad er din ynglingsfarve" plabrede hun ud med det første hun tænkte,s tadig med et stort grin plastret til hendes ansigt.
Nao 21.02.2017 23:06
Han kunne godt mærke på hele at det var lidt mere åbent, end det måske normalt ville have været og at de nu bevægede sin ind på de lidt mere personlige emner for at lære hinanden bedre at kende, inden de for alvor påbegyndte deres venskab, hvis man kunne sige det på den måde. Han kiggede på hende da hun tømte glasset og smilede roligt til hende, som hun satte det fra sig igen. Han holdt sig fra at fylde det op med det samme.Henry var normalt faktisk ikke typen som havde let til latter, det måtte gerne være seriøst, men alligevel så var der noget over Silver som fik en anden side frem hos ham, lige som med hans egne børn. Så han kunne ikke lade være med st små grine lidt da hun kom med hendes spørgsmål, for det var slet ikke noget han havde gået og tænkt over. Som maler var det mere eller mindre alle farver som han ligesom havde som favoritter, men der måtte selvfølgelig være en som stak sig ud. Han tænkte lidt over det, og lo en gang i mellem, på grund af alkohollens påvirken, "Jeg tænker næsten at det må være den røde nuance, hvorfor det ved jeg ikke helt" Han kom med endnu et lille grin og tænkte over et spørgsmål som han kunne stille hende, "Hvad med dem selv, har de en?" Det var måske den nemme løsning, bare at stille det samme til hende.
A-Blue-Spot 22.02.2017 21:28
Silver smilede uforstående af hans latter? hun var overhoved ikke med på hvad der var så sjovt, men på den anden side var det en meget behaglig lyd så hun havde ikke noget imod den. hun avr også ganske tilfreds med hvor meget han tænkte over sit svar, og hvad hans svar var, hun kunne slev godt li rød, om end det ikke var den farve hun holdt mest af fandt hun den ofte behagelig. Da hun fik spørgsmålet tilbage pressede hun løberne sammen i en trut mund mens hun kiggede op i loftet i en tinkende grimasse. så smilede hunm over hele femøren og sagde glad: "jeg kan bedst li lilla, det er sådan en glad farve, men den kan også være trist" Om end hun var munter var hendes svar meget seriøst Nao 26.02.2017 08:22
Henry vidste ikke helt om det var et svar som ville sige meget om ham som person, sådan noget havde han aldrig rigtig gået op i, altså at analysere folk svar for at finde ud af hvem de er som person.Han kunne godt se ar hun undrede sig lidt da han havde grinet lidt, men i en blanding af beruselse og så at det ikke var et spørgsmål som han havde fået stilt ellet tænkt overfør.
Han tog endnu en gang glasset op til munden og tømte det for dets søde indhold. De skulle snart have gang i endnu en flaske, så han måtte snart ned og hente en. Han fyldte sit glas og hældt resten oven i det hun havde.
Han smilede til hende, "Nej lille er heller ikke nogen dum farve. Den kan fortælle en masse" Han kunne godt mærke at han var ved at være godt påvirket, men han nød hende selskab.
A-Blue-Spot 26.02.2017 20:06
Silver nød virkelig Henrys selvskab, faktisk var hun selv helt overrasket over hvor glad hun var blevet for ham på så kort tid. Det ku selvfølgelig nok også have ludt med alkoholen at gøre, men ddet var nok også bare det at Henry vatr godt selvskab, og en hel del mere forstående end så mange andre. "Fortæl mig om dine børn Henry, hvad kan de godt li at lave" Smilede hun stort til ham, mens hun nippede til glaset foran hende. Hun var godt klar over hun måske var ved at have fået lidt for meget, om end hun ikke var helt sikker på hvordan lidt for meget føltes. Nao 24.05.2017 14:54
"Mine børn?" Mine børn er ligesom de fleste andre børn, især den mindste. Han nyder sin barndom med leg og en masse energi, Lily derimod har slået sig ned inde i Hovedstaden, hvor hun er ved at blive skuespiller på byens teater. Det er måske ikke et valg som falder lagt fra familien, i og med at kunst altid har været en stor interesse for os alle. Jeg har altid malet meget og brugt rigtig meget tid på det, og nu skal hun til at udøve kunst på en anden og anderledes måde en jeg, så det kan jeg da kun være glad for. Men ellers så er de skam helt normale børn, som nyder hverdagen i landet.Han kunne godt se på hende at hun måske inden længe var ved at have fået for meget af den søde vin, men sådan var det måske også for ham selv, selvom han sikkert var noget mere vant til det end hende. "Du er vel ikke ved at have fået for meget?" Sagde han i en tone, som var spøgefuld og drillende.
A-Blue-Spot 24.05.2017 15:52
Med lidt koncentartionsproblemer lyttede Silver til hans ord. Hun havde ikke helt forventet at vinen ville ramme hende så hårdt men pludselig var hendes tanker alligevel sløret, og hendes koncentartion ikke eksisterende. Tilgengel blev hendes hjerne pludselig veldig opmærksom på at Henry da egentligt var et meget pænt stykke mandfolk. HUn lagde smilende hoved lidt på skrå som hun hørte hans ord. Jog hun var nok ved at have fået lidt for meget af det god. Smilende nikkede hun lidt fraværende, som hun lænede sig ind over bordet mod ham og mumlede: "Måske en lille smule" efterfulgt af et sødt lille hik
Nao 24.05.2017 18:27
Henry kunne godt se at det ikke var alt hun lige fangede af det han fortalte, men hun prøvede da at koncentere sig omkring hans ord, men alkoholen skabte problemer for hende. Han vidste godt nu, fra egen oplevelser at resten af samtalerne som de ville have resten af natten, nok ville være glemt fra hendes side af i morgen når de vågnede op i sengen og det ville også ske for ham, for han var også selv godt i gang med vinen. Han kiggede på hende som han var færdig med at snakke og tømte sit eget glas og endnu en gang fyldte han begge glas op så de kunne forsætte deres hyggelige stund.Henry kunne andet end at smile og små grine da Silver gled ind over bordet, ind mod ham. Han lod sin ene hånd glide ind over bordet til hendes og fangede den, hvor efter han roligt lod dem flette sammen. "Jeg tror hellere vi må have dig over og ligge i sengen" Han slog sit blik over på sengen, de ville helt sikkert komme til at ligge tæt, hvis de begge skulle ligge der. Da han rejste sig, kom han hurtigt ud af balance og da han greb ud efter stolens ryglæn tippede den tilbage, men elegant reddede han hele situationen. Henry tømte hurtigt sit glas og med stor svær bevægede han sig hen til hendes stol og med endnu større besvær fik han hende op og stå.
Hun faldt i hans arme, da hun kom op og stå og hendes fødder havde svært ved at kapere hendes fulde tilstand. Som alkolholen havde fyldt hans blod, kunne han godt mærke at det hele pumpede hurtigere rundt, da han endelig kom tæt nok på Silver. Hendes duft var skarp og behagelig, og mærkede hvordan han nød og have hænderne rundt om hende, efter at han havde fået hende til at finde balancen. Han følte sig en smule tiltrukket af den unge skønne dame som stod overfor hende. Han trak hende derfor til sig og lod deres læber mødes i et hedt kys, og så måtte det briste eller bære, han kunne ikke lade være.
A-Blue-Spot 24.05.2017 20:15
kejlende rundt på usikre føder, pludselig meget mere påvirkede end da hun sad ned, befandt Silver sig forholdsvist pludselig presset op mod Henry. Med hænderne på hans skuldre kiggende opad på den nu en del højrere mand, skulle hun lige til at give ham ret i at det nok var en god ide at få hende i seng da hun mærkede hans læber mod hendes. Silver der aldrig før i hendes liv var blevet kysset stivnede øjeblikkeligt overrasket over fornemmelsen. Hun havde skam set andre menensker kysse, men det havde aldrig tidligere været noget hun fandt en tiltrækkende tanke. Alligevel nu kunne hun ikke helt lade vær med at føle en vis velbehag ved fornemmelsen.
Forvirret over hendes egne følelser, og hvad han forventede af hende stod hun bare der, klamrende til hans skulder i et forsøg på at holde sig selv nogenlunde oprejst. Som hun stod der begyndte hun dog alligevel at slappe af i den noget uvandte, om end ikke ubehaglige situration. Hun havde set andre piger gøre ting når de blev kysset, men var uvandt med dem alle, og usikker på om hun i sin berusede tilstand overhoved kunne finde ud af såddane ting med sin krop.
Nao 24.05.2017 21:00
Hendes hænder på hans skuldre føltes behageligt. Det var længe siden at han været tiltrukket af en på denne måde. Han kunne godt mærke at Silver følte sig en smule chokeret over Henrys ageren, men den fulde Henry følte at det var det rigtige at gøre og håbede måske at Silver ville komme sig over chokket og lege lidt med, hvis hun da havde den samme følelse af tiltrækning som ham. Efterhånden som kysset blev længere og bedre, løsnede hun sig en smule op og blev lidt mere afslappet. Hans hænder havde bevæget sig ned og lå nu fast på hendes tynde hofter. Silver var en smuk ung kvinde, så at han var tiltrukket var ikke uforstående.
Da han stoppede kysset og fjernede sin læber fra hendes røde og bløde, var det med et stort smil på egne læber. "Jeg håber ikke at afskyeligt" Fik han fremstammet i sin fuldskab. Hans ene hånd gled roligt ind på hendes trøje og lå uden på hendes mave. Han kunne mærke hvordan alkoholen gav ham en meget større lyst, ikke at han havde noget imod det. Slet ikke. Med to fyldte glas trak han hende langsomt med hen til den sparsomme seng og smilede endnu en gang til hende. Hendes balance var ikke blevet bedre, og hun var godt fuld, men det samme med ham, han følte bare han måske kunne styre det lidt bedre, selvom det nok ikke var sådan i realiteten. Glassene stilte han fra sig på det lille natbord. Hans hænder tog igen fat rundt om hendes hofter, inden han bevægede dem op ad hendes krop og lod stropperne på hendes kjole falde ned over hendes skuldre. Han var lidt usikker på hvordan hun ville tage det, men håbede på noget positivt.
A-Blue-Spot 24.05.2017 21:31
Vaklende på begge ben lod hun sig føre med, stadig midlertidg ude af stand til at tænke noget efter det der lige skete. Hun var ikke helt sikker på om hun burde fortælle ham at hun aldrig havde gjort sådan noget før, han virkede jo til at vide hvad han lavede. Hun ville jo nødigt skuffe ham når nu han havde været så flink ved hende hele aftenen, men ville det ikke være en ganske fornuftig ting at sige det, så ville han da ikke forvente noget særligt. Stadig noget shorkeret over hvordan tingende havde udviklet sig, stod hun et øjeblik bare storøjet og usikker, inden hendes hjerme igen begyndte at virke mere eller mindre velfungerende igen. Med rystende hænder hjalp hun ham forsigtigt med at pille hende ud af kjolen, stadig usikker på hvad han forventede af hende, og hvad hun skulle gøre, men på den anden side heller ikke helt uvilig til at gøre et forsøg ind i dette ukendte univers. "Jeg har altså aldrig..." mumlede hun, nu tomatrød i hoved efterfuldt af en akavet gestus mellem deres kroppe for at indikere at hun stadig var jomfru.
Nao 24.05.2017 21:44
Han havde måske ikke regnet med at hun ville hjælpe hende ud af hendes kjole, men så var der da noget i hende som ikke var helt afvisende i det, som der måske skulle ske mellem dem. Han smilede roligt til hende som hun stod der, nøgen foran ham. Hun var endnu smukkere end før, og mere tiltrækkende. Hun havde en flot krop, med flotte former. Der var ingen finger at sætte der, han nød hvad han så. "Jeg vil ikke tvinge Dem til noget som du ikke har lyst til, kære" Sagde han roligt og smilede til hende. Selvom hun havde hjulpet ham med at få hende ud af hendes kjole, kunne det sagtens var at hun måske ikke havde været helt med på ideen, og dette ville han selvfølgelig ikke være skyld i, "De skal have lyst til at gøre det, men at De ikke har gjort det før gør intet for mig. De skal bare være sikker på at dette er noget De vil" Han prøvede at berolige hende, og selvom de begge var godt beruset så kunne man stadigvæk godt tænke lidt smart, det var hvertfald det han prøvede på, selvom fristelsen var stor, og han kunne føle en spirende lyst til hende. Han lod sin hånd glide ned af hendes arm og ned på hendes mave som han rolig berørte. "Jeg er sikker på at De har nogle skjulte talenter, inde i dit sind" Han grinede roligt og tog så hendes hånd. Roligt lænede han sig atter en gang frem imod hende og lod deres læber mødes i et rart og roligt kys. Han førte hendes hænder op til hans overkrop og viste dem frem til knapperne i hans skjorte, som han gerne ville have hende til at løsne.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1