Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 07.01.2017 16:12
Dagene havde været kedelige og Anaïs havde bare vandret lidt rundt. Det eneste spændende der var sket var da hun fulgte en stor gruppe af mennesker hen til Kzar Mora, men efter det så var der faktisk ikke noget der havde fanget hendes interesse, udover da en kutteklædt mand kaldet Alzko kom bærende med en pose hvori en dame ved navn Kulun lå i. Anaïs næse havde fanget navnene, men hun fulgte dem kun til hun så dem gå ind i Kzar Dûn fæstningen.
Anaïs ville ikke følge med derind og derfor havde hun valgt at der ikke var mere at lave i Kzar Mora. På rejsen ud så hun dog et bål i en skov hvor om tre skikkelser sad. Hun begav sig stille tættere på dem og som hun brød frem fra en busk kom to navne til hende: "Atropa Belladonna, Dimble Timbers Faust" hun kiggede rundt på den lille gruppe der så på hende der lige havde sneget sig ind på dem "Hyggelig aften ik?" sagde hun så og gestikulere til natte himlen.

Anaïs Sylvie | Alt Mulig Kvinde | Blandingsrace
"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 07.01.2017 16:52
Dimble var udmattet da de langt om længe stoppede, så det var en sand velsignelse da personen i rustningen samlede brænde og tændte bål så de ikke behøvede at gøre det. Dimble havde lidt efter at bålet blev også forsøgt at sove, men mareridt om Kulun der var i farer eller blev solgt som slave have hurtigt fået ham til at vågne kort efter at søvnen indtraf. En puslen kunne pludselig høres Dimble greb om sine kårer der sad i bæltet en kvinde dukkede kom så til syne fra en busk "Hyggelig aften ik?" sagde hun som det første. Quin løsnede grebet om kåren i smugle. Hun så ikke ud til at være nogen trussel, men hendes kommentar vækkede alligevel en smugle vrede i ham. Det var ikke en hyggelig aften! De havde stadig ikke fundet Kulun... Hvordan kunne det på nogen måde være en hyggelig aften hvis Kulun kunne være i farer!? Han havde lyst til at råbe noget efter hende, men stoppede sig selv i samme øjeblik hans blik irriteret over kvindens kommentar gled over på Uo. Han havde ikke lyst til at blive aggressiv ligesom han havde gjort det overfor Uo.

Han kiggede på hende trak vejret for at berolige sig selv "Den er ikke hyggelig, når man leder efter en forsvundet ven" svarede han. Nu med en mere sørgmodig mine.  

Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link] 

Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e

Uo

Uo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 303 år

Højde / 200 cm

Dimsen 07.01.2017 16:57
Uo havde ikke hørt at kvinden var kommet frem fra busken, så da rustningen fik øje på hende blev den en smugle chorkeret, derefter vagtsom for i sidste ende at sænke paraderne da den opdagede at hun ikke så ud til at være nogen særlig stor trussel. Uo løftede derfor hånden og vinkede til hende for at sige hej. Hendes spørgsmål var lidt fløjet hen over hovedet på Uo. Så den kiggede en smugle forvirret på Dimble da han kiggede på den og efterfølgende sagde sine ord. Uo kiggede forvirret rundt for at finde hoved og hale i det hele og muligvis får støtte fra nogle af de andre.
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 07.01.2017 17:06
Atropa blev forskrækket da damen pludseligt trådte ud afbusken. Hun havde ikke ventet at hun var der, men da Atropa hørte Dimbles humør i hans stemme sank hun hovedet i jorden og udvidede. "Vi har ledt efter vores veninde i lang tid nu. Men vi har ikke kunne finde ud af noget om hvor hun er ud over Kzar Mora." sagde hun så med en sorgmodig stemme. Det var trist i Atropas hoved at tanken om at Kulun kunne være kommet virkelig meget til skade havde ramt hende. Hun ville bare have sin ven igen.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 07.01.2017 17:09
Anaïs smilede ondt mod Dimble. Anaïs fornemmede let at han var den der så ud til at styregruppen. "Lad mig gætte. I leder efter en mand i en sort kutte med en sæk på sin ryg med en kvinde ved navn Kulun i sig. Har jeg ret Dimble?" spurgte hun ham så, selv uden at havde givet folk sit navn kunne Anaïs lære folks navne, så derfor var det tit hun bare brugte deres navn uden de var klar på det.

"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 07.01.2017 19:17
Dimbles øjne blev store. Hun havde set den kutteklædte og havde åbenbart fundet en måde at bekræfte Dimbles mistanke om at Kulun var i sækken, men hvordan vidste hun at hendes navn var Kulun? Og endnu mere mystisk, hvor kendte hun hans navn fra. Dimble rykkede øjenbrynene og kiggede mistænkeligt på kvinden "Hvor har du alle dine informationer fra? Både mit og Kuluns navn, såvel som at vi leder efter en kutteklædt mand der bærer rundt på en sæk?"

Uo

Uo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 303 år

Højde / 200 cm

Dimsen 07.01.2017 19:28
Uo sad for tiden på sine knæ, men da kvinden begyndte at snakke om den kutteklædte og nævnte Dimbles navn uden at have fået det at vide lænede rustningen sig tættere på imens den meget fokuseret kiggede på hende. Hvordan pokker vidste hun alt det? Og hvem var denne Kulun? Det tog lidt tid, men det lykkedes med tiden Uo at få puslespillet til at hænge sammen. Kulun var navnet på veninden, men hvordan vidste hun det når ikke engang Uo vidste det...
Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 08.01.2017 02:48
Atropa så forvirret hen på damen og så på Dimble. Dimble stillede de spørgsmål som hun også selv ville, men hun vidste ikke hvordan hun skulle formulere det, så istedet så hun bare forvirret rundt.
Hun ville inderst inde bare gerne råbe lidt af hende og finde ud af mere, men denne her ville hun efterlade til Dimble.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 08.01.2017 02:52
Anaïs gik tæt på Dimble og lænte så ned til Dimbles højde. Hun lagde sin pegefinger under hans hage og bøjede hans hage op så deres øjne kunne mødes. "Ser du smukke. Jeg kan lugte navne og jeg kan se at i ledder efter hende. Jeg kan bare se det på folk når de gør ting og prøver på ting. Så tag dig ikke af mig," sagde hun så og tog sin hånd tilbage og vende sig om for at gå ind bag busken igen og forsvinde om bag nogle træer. "men jeg kunne vel fortælle hvor hun er." sagde hun så og stoppede op for at vente på svar fra den ellers nydelig gnome mand, som i hendes øjne var bedre tjent uden Kulun, det halvdyr.

Uo

Uo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 303 år

Højde / 200 cm

Dimsen 08.01.2017 03:17
Lugte navne? Nu forstod Uo overhovedet ingenting. Hvordan var det muligt at lugte navne? Det burde da ikke være muligt, men på den anden side havde Uo heller ingen lugtesans så der kunne vel være noget om snakken hvis man havde den rigtige næse. Uo reste sig op og stod klar i tilfælde af at der ville opstå problemer.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 08.01.2017 03:26
Dimble brød sig ikke om at kvinden lænede sig tæt på ham og brugte sin finger til at få ham til at se hende i øjnene. Han kendte hende slet ikke og det virkede også som om hun havde en skjult dagsorden med den måde hun legede rundt med han på, men i det mindste gav hun da en forklaring på hvordan hun kendte hans navn, men da hun vendte rundt og begyndte at gå tilbage skyllede en blandet følelse af Aggression og frygt op i ham. Hun kunne ikke bare gå nu. Dimble var nødt til at vide hvor Kulun befandt sig "men jeg kunne vel fortælle hvor hun er" kom det i samme stund fra kvinden. Dimble blev igen mistænksom imens han rynkede øjenbrynene "Og hvad forlanger du så til gengæld om jeg må spørger?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 08.01.2017 14:31
Anaïs kiggede over sin skulder og hen mod Dimble. "Jeg forlanger ingen ting ud over hvad Kulun ville give mig. Hun er fanget af en minotaur kaldet Alzko. Han er dog ikke en særlig rar person." hun vende sig langsomt og så mod Atropa og Uo med et ondt smil på sine læber "Hun er i Kzar Dûn fæstningens tortur kældere og jeg vil havde hende ud." sagde hun roligt, som om det ikke hentydede til at Kulun lige nu var igang med at blive tortureret, pisket, skåret op og voldtaget. Det var bare tankerne hun ønskede at sprede, for uden dem, så ville hun måske ikke kunne lokke gruppen til at gå derind for hende og få hende derind så hun kunne smide dem ud og tage Kuluns plads.

//Sprang Atropa over da hun ikke har meget at gøre denne gang.

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 08.01.2017 15:53
"Så lad os komme afsted" Dimble begyndte allerede at gå, vente sig så om og kiggede på de andre "kommer I?"

// sprang Uo over for at få det hele til at gå lidt hurtigere. Tænker at vi kan springe frem til når de står foran fæstningen.

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 18.05.2017 13:06
Afsluttet

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Muri Læremester, jack
Lige nu: 3 | I dag: 9