En ny begyndelse

Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 30.12.2016 20:15
"Jeg jeg valgte selv at blive i hovedstaden" var det første han svarede "Og jo det var vel lidt spænende, men jeg valgte at forlade min familie for at følge min egen filosofi og levemåde".

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 30.12.2016 21:17
"Er din filosofi da meget anderledes end dinne forældres ?"
spurgte hun nysgeriet. Hovedstaden kom langsomt tættere og tættere på. Hun vidste ærligt talt ikke helt hvad hun skulle stille op når først hun var der men de tføltes som det rigtige at gøre, at tage til byen.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 31.12.2016 19:21
"Lad mig sige det på den her måde" begyndte Quin "Jeg har ikke set mine forældre siden jeg fandt min filosofi" Han så nu også hovedstaden nærme sig "Hvad har du tænkt dig at gøre når vi ankommer?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 14:55
Ella så på ham med hvad virkede som stor nysgerighed, og et glad smil på læberne
" og hvilken filosofi er det så Quin ?"
spurgte hun sødt og stoppede meget kort op for at kigge på ham, før hun begyndte at gå igen. da han spurgte ind til hvad hun havde tænkt sig at gøre når de nåede til storbyen besluttede hun sig for at være en anelse mere åben end hun ellers ville være, da hun var sikker på hun ville blive nød til at sige det et par gange, før hendes plan kunne lykkedes, og lige nu kendte hun ingen, og vidste ikke hvor hun skulle gå hen
" åhh såmand det samme som så mange andre, jeg søger min lykke og derfor et job"
sagde hun med gå på mod og et fast blik
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 02.01.2017 15:21
"Jeg lever i fattigdom, hjælper dem der har det hårdt og afskyer vold" Han kiggede på Ellenora "Jeg forsøger på den måde at gøre verden til et lidt bedre sted"

Quin lyttede til Ellenora imens hun forklarede hvad hun ville i hovedstaden "Nu ved jeg ikke hvad du vil arbejde som, men det er nok ikke utænkeligt at slottet stadig ansætter folk, men ellers er der også bordeller og kroen. Du skal dog passe på med hvilket bordel du bliver ansat ved, for nogle af dem kan godt have nogle dårlige arbejdsforhold, men der er også dem hvor der virkelig er nogle gode nogen efter hvad jeg har hørt" Quin tænkte sig lidt ekstra om "Det kan måske også tænkes at du kan blive ansat i lægehuset. Jeg er ikke sikker på om de oplære folk, men det skader jo ikke at prøve"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 15:29
hun smilede til ham
" og det havde dine forældre et problem med ? det lyder da ellers ædelt nok, omend ikke det fremtidsønske folk oftest har for deres børn"
sagde hun sødt og sendte ham et varmt smil mens hun tænkte.
*han havde sikkert ikke andet valg og prøver på at opnå noget ved at spille den opofrende helt, lige som som amnge andre mænd*
da han gik over til at diskutere job tænkte hun først at det ville være hjælpesomt men hun var ikke ligefrem smigeret over han sprang direkte ind i at tale om bordeller, godt nok var hun på spanden, men hendes tøj skilte hende ikke ud som en prostitueret, men som en fin dame og tanken fornærmede hende, men da hun stadig så en fordel i hans hjælp besluttede hun hurtigt ikke at reagere på sin fornermelse men sagde i stædet for.
" er det sådan du normalt smiger kvinder, ved at foorslå de sælger sig selv?"
spurgte hun med en munter tone og et vink i øjet, påtrods af den foragt hun nu følte for ham.
*hvorfor er det første mænd de tænker på når de ser en kvinde hendes krop*
tønkte hun med foragt men vidste intet. 
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 02.01.2017 15:52
"De fandt aldrig ud af noget... Jeg stak af uden at fortælle dem om hvad jeg var nået frem til" svarede Quin.

"er det sådan du normalt smiger kvinder, ved at foorslå de sælger sig selv?" først nu gik det op for Quin hvad han havde sagt og hvordan det kunne tolkes, men det var slet ikke sådan han havde ment det. Bordeller var bare noget af det første der var dukket op i hans hoved, sikkert fordi det i forvejen var et så udbredt job i hovedstaden.

Han så nervøst og en smugle skamfuldt på Ellenora:
"Undskyld... Det var ikke sådan ment. Det er bare så udbredt i hovedstaden, Han kiggede ned i jorden, men kom så i tanke om noget der fik humøret til at hæve sig en smugle "men jeg nævnte sådan set arbejdet på slottet som det første" Han kiggede på Ellenora "desuden er det vel godt at være forberedt på det værste, hvis det endelig sker at du er så uheldig at ende på bordellet" Hans sidste kommentar var en henvisning til hans råd om at søge ind på et godt bordel frem for de dårlige hvor forholdende var elendige. For selvom det var uheldigt at ende som prostitueret så kunne det stadig blive meget værre hvis man havnede det forkerte sted.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 16:48
At han var stukket af forklarede en del, selvom Ella ikke helt forstod hvorfor det havde været nødvendigt, men hun fornemmede at hun ikke skulle snage. Det var tydeligt at han indså sin fejl, men så prøvede han at dække det til ved at sige at det var for en sikkerheds skyld, han regnede tydeligvis ikke med at der ville være nogle der hellere ville sulte eller begå selvmord end at ende sådan. Det var sådan set ikke fordi Ella så ned på prostituerede, det var hun i den helt forkert position, men hun lovede sig selv på stedet at skulle det komme så vidst at hun måtte sælge sin krop, ville hun gøre det, men hun ville selv gøre det, ingen anden skulle nogen sinde sælge hende igen. Hun havde mest lyst til at stikke Quin en rapkæftet komentar men undlod igen, da hun vidste det ikke ville stille noget formål.
" Jeg tror heg prøver slottet først"
sagde hun bestemt men med et lille humeristisk smil for at  bløde det op.
" lever du så af at være ting finder ?"
spurgte hun så for at skifte emne
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 02.01.2017 16:58
"Der tror jeg også du vil passe bedre ind" sagde Quin med et smil for at rede situationen yderligere og bevæge sig længere væk fra emnet om prostitution.

"Lever du så af at være ting finder?" Quin holdt lidt igen "Delvist. Der er ikke altid et job, så jeg arbejder også lidt for landmændene engang imellem, men ellers jo"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.01.2017 17:08
Ella smilede i aceptering af emneskiftet og hans forsøg på at rede situationen med et kompliment
"tak skal du have quin"
sagde hun varmt
" hvad holder du så mest af?. det må også være opfyldende at dyrke jorden og lave mad"
sagde hun. nu var de næsten nået til hovedstadens yderste port og hun kiggede på virvaret af huse der dukkede op, og mængden af mennesker der myldrede overalt.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 02.01.2017 17:19
"Begge dele er dejlige på sin egen måde. Når jeg finder ting hjælper jeg folk med at finde noget af dem selv. Og når jeg hjælpe med at dyrke hjælper jeg med at holde befolkningen i live" Quin fik nu øje på kvinden der havde sendt ham ud for at finde halskæden "Halløj Ester! Jeg har fundet din halskæde" kvinden nærmede sig de to, hun var en ældre kvinde, men hun holdt sig stadig godt. Quin henvendte sig til Ellenora "Har du stadig halskæden så du kan give den til hende?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 08.01.2017 20:01
Qiun kaldte på en kvinde som vidste sig at være en ældre dame,der nu nærmede sig dem med hastige skridt, og han så nu på hende. Ella smilede kort efter da hun huskede hvad han mente og trak halskæden frem fra indersiden af kappen hvor hun havde haft den.
" ja det har jeg værsågodt"
sagde hun sødt og så på damen. det lød som om han i hvertfald på overfladen var en venlig person, men hun var ikke sikker på hun brød sig om ham, men der var heller ikke rigtigt nogen hun brød sig om, det havde hun midstet
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 08.01.2017 20:33
Da Ellenora havde overrakt halskæden til damen begyndte damen kort efter at fiske en lille pung op af lommen "Hvor meget vil du have for at have fundet halskæden" spurgte hun Quin. Han vendte sig mod hende "Du behøver ikke give mig nogen penge, men hvis jeg må komme forbi dit hjem og få lidt at spise, måske også overnatte, så er det fint" kvinden kiggede op på Quin en smugle forbløffet over at han ikke ville have penge, men nikkede så "Du er en lidt underlig fisk Quin, ved du godt det?" Quin smillede bare af hendes kommentar og så efter hende da hun gik. Derefter lod han forsigtigt Ellenoras pose dumpe til jorden. "Så er du i hovedstaden og halskæden er blevet afleveret" hen kiggede med et smil på Ellonora "Derfor er det nok bedst at du få din pose igen" han rakte posen.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 08.01.2017 20:41
Ella syntes det virkede som en helt god måde at få nattely på, og gemte det væk i baghovedet som en måde hun kunne handle senere hvis hun skulle bruge et sted at overnatte. Hun nikkede venligt som man nu gør da damen talte og sendte hende et venligt smil og et hav en god dag da hun gik sin vej.
" det var ikke en helt tosset måde at få tag over hovedet på" 
sagde hun og kiggede efter hende, da han lod hende pose dumbe ned på jorden, smilede hun og så lidt halvt flovt på ham over at han havde båret den hele vejen
" Tak skal du have quin"
sagde hun varmt, og lod sin hånd hvilke et kort øjeblik over hans mens hun tog sin pose, men kun lige hvad var længere end nødvendigt
" nogen gode råd til hvor jeg kan finde et billigt tag over hovedet ?"
hun havde penge på sig, men Ella var bevidst med at de hurtigt ville løbe op hvis hun ikke hurtigt fandt sig en indtjeningskilde
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 08.01.2017 20:48
Quin tænkte sig lidt om "Altså... Der er små kroer, værtshuse og hoteller rundt omkring i hovedstaden, men hvilke der er billige ved jeg dog ikke." han så på Ellenora med undskyldende øjne "Jeg plejer bare at sove på gaden eller hos dem der er så venlige at tage mig ind" sagde Quin.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 25.01.2017 12:59
Ella lyttede til hans ord og nikkede. Det havde ikke været enormt hjælpsomt, men han havde prøvet. 
"Mange tak skal du have.. så må jeg nok hellere se at komme igang med at lede"
sagde hun med et lille smil til ham 
" og tak for all din hjælp"
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 25.01.2017 13:22
"Det var så lidt Ellenora" svarede Quin med et smil "Hvis du får brug for en ting finder eller vil i kontakt med mig så bare led på gaden eller spørg efter mig" Quin var rimelig sikker på at hun nok skulle klare sig, men nu vidste hun det.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 02.02.2017 22:14
Ella smilede
" mange tak skal du have quin det skal jeg huske, og god lykke på din vej"
sagde hun i hilsen, og med et sidste sil til den unge mand satte Ellenora med rank ryg og sikkerhed kursen mod den indre by for at søge sin lykke, skønt hun inden i var mindre sikker.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 6