Same thing, different name

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.12.2016 14:05
Luko observerede Ouros krop der gled ud fra tunnelens mørke, og afslørrede en imponerende, men lettere foruroligende hale. Luko mindede sig selv om at han måtte holde alle reaktioner inden i, for han ønskede ikke at støde Ouro. Med nu da han havde muligheden for at reagere inde i sit hoved, så var han ikke sikker på hvad han skulle gøre.
Ouro var halvt slange. Formodentlig et halvdyr der hældede mest imod det animalske, derfor hans minimerede taleevner. Luko så halen an og fangede sig selv i at beundre de smukke farver.
Han selv så ikke ret mange dyr i spændende farver, eftersom han ikke kunne komme ret langt væk fra skoven, så det at se et dyre legeme i sorte og grønne farver.
"Jeg bliver jaget." Luko have en ide om at han skulle forenkle sine sætninger lidt. Han pegede på sig selv. "Mørkelver, derfor jaget. De vil skade mig."
Han pegede opad imod overfladen.
"Well, well, well... What have we here?"

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 01.12.2016 14:23
Ouro slog med sin hale så et smæk kunne høres ekko gennem rummet. Hans udtryk var ændret. Han var klart ikke glad ved at nogen var jaget. Han havde jo også god grund til ikke at kunne lide det. Han havde jo levet hele sit liv i flugt og nu stod han foran en anden der sad i samme båd.
Ouro ville gerne hjælpe ham men vidste ikke hvordan man kunne gøre det, hvis han vidste det så havde han jo hjulpet sig selv for længe siden.

"Hernede, fri jeg er." formulerede Ouro hurtigt. Han begyndte stille at bruge ord som han hørte fra Luko og så blande det med hans egne. Det var det der havde lært ham det meste af hvad han indtil nu havde lært. "Bliver... Du?" spurgte han blidt med et smil på læberne som han tørrede noget af blodet væk fra hans mund efter sit måltid.

"Normal er en illusion. Hvad der er normalt for en edderkop er en flyes kaos."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.12.2016 21:57
Luko lagde sit hoved på skrå og så sig om i det store lokale. Han kunne jo godt, men i sidste ende så var det nok ikke smart. Luko kunne ikke være et sted uden folk at snakke med, men...
"Jeg bliver her i aften. I nat skal jeg hjem. Til skoven." sagde han, og smilede opmuntrende. Han havde ondt af Ouro. Han boede alene, forstod ikke hvorfor folk løb fra ham, talte dårligt nok sproget.
Arme dreng...
"Men, hvis du ønsker det, så kunne vi ses en gang i mellem? Jeg kunne godt bruge en ven."
Luko smilede til ham. Han fandt ham ikke skræmmende overhoved.

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 01.12.2016 22:58
Som Luko besvarede med et ulykkeligt svar til Ouro kunne det ses på Ouro, der altid bare havde været vant til at kunne vise sine følelser, at det ikke var hvad han havde håbet på. Han havde inderest inde håbet på at Luko ville kunne blive, men han havde før haft den samme aftale, dog var han blevet jaget ud af byen kun få uger efter den aftale startede. Ville de ske igen?
Dog selv med sorg i hans hjerte niggede han usikkert til Luko.

"Hvad laver-... Du? hos skoven" var Ouros næste spørgsmål. Hvis do jo viste sig ikke at være så vigtigt så kunne det jo være at Ouro kunne overtale ham til ikke at skulle hele vejen hen til skoven. Nok var Ouro ikke den smarteste, men han var rimelig sikker på at skovene nær hovedstaden stadig var rimeligt langt væk og hvis han blev jagtet så ville det blive en hård rejse.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.12.2016 23:06
Luko tog en hånd op til hagen, imens han tænkte og prøvede at nedtone hans dårlige samvittighed. Det var ikke fordi han ikke blive, problemet var at det var en kloak. Det var ikke praktisk, han ville ikke have noget at spise, og risikoen for at blive pågrebet var meget større. Men han håbede at de kunne finde et andet arrangement.
"Hvad jeg laver i skoven? Jamen... Jeg bor i skoven." han satte farten lidt ned.
"Jeg sover i skoven. Spiser i skoven. Jeg er sikker i skoven." 
Han håbede Ouro forstod. Han overvejede også de muligheder han havde for at ses med Ouro. Han vidste jo godt at de ikke ville komme langt med hvis Ouro skulle flytte sig, og da slet ikke for noget som et besøg. Ouro ville være dødt kød i en skov, det var Luko da sikker på.

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 01.12.2016 23:14
Skoven... Hvordan kunne Luko leve i skoven. Han blev jo jaget ligesom Ouro gjorde, men alligevel spiste han, sove han og var sikker i skoven. Selv havde Ouro været i adskillige skove, men første gang han endelig fandt fred og ro i en længere periode var her i tunnelerne var det nemmeste bytte var de små mus der ingen chance havde for at flygte fra hans hurtige overfald. Dog måtte Ouro lige høre Luko om nogle ting.
Han pegede ned på den halvspiste mus og sagde spørgende "Mad?", da gjorde han en stor rund fakt med armen og sagde da "Min skov. Sikker er her, jeg".

Hans liv her var jo godt og det var ikke noget han blot ville give væk nu. Især hvis Luko havde tænkt sig at besøge ham igen. Så her ville nu være hvor han skulle bo fremover, eller til folk ville acceptere ham for hvem han var.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.12.2016 23:34
Luko betragtede den døde mus som Ouro pegede på.
"Mad? Min skov," nu lavede han fagter. "Sikker er her, jeg."
"Jeg tror du forstår mig." sagde Luko med et smil. Han pegede på musen. 
"Mad i skoven er lidt anderledes. Jeg spiser æbler. Frugt. Nogle gange fugle eller svampe. Kender du til den slags?"
Han overvejede hvor Ouro mon kom fra? Spiste de fugle der? Forstod han mon hele meningen af hvad Luko sagde? Imens han tænkte trak Luko en fløjte op ad hans lomme. Han snittede den for et par dage siden og var faktisk ret stolt over den.
Den var i lyst træ, og han havde indgraveret et lille blad i den.

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 01.12.2016 23:52
Som Luko beskrev hans normalle føde nikkede Ouro forstående. Det var noget han havde mødt før. Fugle var jo mad ligesom rotter og mus, men svampe? Hvad var en svamp? Var det måske et dyr man kunne jage og spise?
"Fugle, de flyver... Svampe de..?" Han talte med en klart forstående stemme men som sætningen nåede sin ende begyndte hans genkendelige spørge tone.

Han bevægede sig lidt ud af tunnelen og pegede på Luko men bevægede sig tilbage igen som han sagde "Luko, jager?" Det ville give mening hvis han jo jagede Fugle og Svampe. Måske havde han også en af de mærkelige cirkler der sendte spidse pinde flyvende gennem luften.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 12:07
Luko nikkede og smilede lidt over spørgsmålet. Om Luko var en jæger... Tjaa...
Mørkeleveren rejste sig op og tog et par skridt rundt i en lille cirkel. Hans ben havde mistet blodcirkulationen, så han måtte lige igang igen.
"Okay, lad os starte med svampe. Svampe er lidt ligesom... Blomster. De gror ud af jorden. De er små, og bløde, og man steger dem. De smager godt."
Luko sparkede til en sten der fløj hen over jorden og over i et hjørne Næste spørgsmål var der flere lag i. Jæger... Nja, njo, måske? Luko fangede ikke ret mange dyr for mad, det var lidt fir besværligt syntes han. Han var mere en "pluk-din-mad" type. Men engang i mellem, sær npr det var koldt og de fleste træer ikke ligefrem bugnede, så skød han for det meste et dyr eller to.
Talte det som jæger hvis han fangede folk i net, for at snakke med ham?
"Jeg jager ikke ret meget, men nogle gange gør jeg. Lad nu mig stille dig et spørgsmål, Ouro: Hvor er din familie? Far? Mor? Du virker ung, du må have familie, eller venner?"

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 12:28
Svampe.... Sådan nogle var da underlige. Hvis de var som blomster, hvorfor så ikke bare kalde dem hvad de var: Blomster? Men nu vidste Ouro da at Luko var en jager, så noget var forstået.

"Ouro: Hvor er din familie? Far? Mor? Du  virker ung, du må have familie, eller venner?" sagde Luko. Men Ouro satte hans hoved på skrå og sagde med lethed i stemmen det enkelte ord "Familie?" det var klart et ord som Ouro ikke før havde mødt. Hvad en familie var kendte han ikke til og hans var aldrig ved ham så derfor vidste han intet om dem. Konceptet var ham så fremmede at han uden en meget mere uddybende og fordummet forklaring aldrig ville forstå dets dybe mening.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 17:08
Luko stoppede hans rasløse gårtur og stirrede vantro på Ouro.
Knægten lavede ikke sjov. Det var ikke en spøg. Drengen vidste ikke hvad en familie var. Noget i Luko gik i stykker da han så på Ouros forvirrede ansigt.
Mørkelveren tog et skridt hen imod Ouro og satte sig så ned igen. Han ville forklare dette her, og han agtede at få Ouro til at forstå. 
"Ouro," Luko så på ham med venlige men seriøse øjne. "En familie er andre folk som dig. Søde folk. Som kan lide dig. Som hjælper dig."
Han så på Ouros hale. Var han kommet ud af et æg, eller...?

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 17:18
Ouro forstod de ord som Luko sagde denne gang men var ikke sikker på meningen af folk som dig. Han skyndte sig derfor som Luko var færdig med at tale at spørge om "Luko, familie?". Endnu engang vidste han ikke selv hvor meget der lå i de ord, eller formulerede spørgsmålet særligt godt, men han prøvede derfor igen lige efter med et smil "Luke er familie?". Han øjne kiggede blot ind i Lukos gule som blot igen skinnede tilbage.
Måske var han. Hvad vidste Ouro, han var jo som ham. Han havde flygtet, han var jaget og han var anderledes.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 17:27
Luko tog en stor mundfuld luft ind og holdt den i et øjeblik. Så lukkede han den langsomt ud igen. Ouros totale forvirring, men simple måde at forstå ting på gjorde konceptet så råt og simpelt.
Luko smilede stort til Ouro. 
"Vi er ret ens, er vi ikke?" sagde han. Han sammeligende de to i hovedet. De var bare folk der ikke passede ind, blev dømt for deres udseende, og som ikke vidste hvor de skulle gøre af sige selv.
"Ouro, jeg har altid ønsket mig en lillebror."

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 17:32
Ouro kiggede glad på Luko. Han ville sikkert græde hvis det var muligt for ham, men da han ikke gjorde det kigged han blot dybt i Lukos øjne. Han tog sin hånd ud og rørte hans kind, men han rykkede hurtigt hånden væk kiggede hen mod en af de smalle tunneler i væggen.
Hans fokus var ellers så fast, men noget havde fanget hans opmærksomhed. Mån Luko også lagde mærke til hvad Ouro gjorde?

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 17:37
Ouros hånd kørte hurtigt hen over Lukos kind, men trak sig så væk igen. Luko så hen over imod havd der afledte Ouros opmærksomhed fra deres samtale.
Han kunne ikke se noget, og han kunne ikke høre noget, men der var noget i luften der gav ham en skidt fornemmelse.
"Hvad er det Ouro?" spurgte han.

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 17:49
Der var noget i luften. Var det en lyd? Han var ikke sikker, men han skynde sig hen i hullet for at kigge. Derfor skød han nærmest ud af sit hul med sin lange, lange hale og hen i tunnelen. Han forsvandt ind i hullets mørke og da han var nået ind i det kunne ingen lyd fra ham høres...

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 17:53
Luko var alene tilbage med lanternen.
Han så forvirret og bekymret på tunellen hvor Ouro havde forsvundet hen. Hvad skete der? Var der mad derinde? Hvad han ikke lige spist? Sæt nu det var farligt?
Jo jo, Ouro var vant til at færdes i kloaken, han kunne nok godt slippe væk hvis behøvet, men...
"Ouro?"

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 17:57
Ouro kom skyndende tilbage og tog fat i Lukos arm mens hans øjne skreg af panik. Han havde et lille stykke stof med tilbage. Han pegede ned i tunnellen og skyndte sig at sige "Ham kommer!" Han slap Luko og slangede sig hurtigt ind i en tunnel og pegede kort på lanternen som han gik igennem tunnelen.
Han havde lært disse labyrinter at kende med hans tid hernede, dog havde han ikke tænkt at Luko skulle følge med gennem det smalle hul.

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.12.2016 18:06
Luko så forvirret og panikslagent rundt. Ouro var ude af skadens vej, heldigvis, men...
"Ouro! Hvem kommer?"
Luko kunne nu også høre det. Det var en svag lyd først, men bagefter en mere højlydt plasken. Hvem der end kom, så havde Luko ikke lyst til at møde dem. Han så sig om og overvejdede sine muligheder.
Han kunne ikke følge med Ouro, der var ganske enkelt ikke plads til ham i sådan en lille tunnel. Hvis han kravlede ud af samme tunnel som han var kommet af så ville han ikke ane hvor han endte op. Han kiggede lidt rundt. Han indså også der at han ikke helt kunne huske hvilken tunnel ha var kommet fra.
I panik og tvivl om havd han skulle gøre tog han bare lanternen op og pustede den ud. Så løb han over til en af væggene og satte sig ned. Han krummede sig sammen og kamuflerede sig i mørket med sin næsten sorte kappe. Han måtte bare vente og håbe på at hvem der end kom, ikke så ham.

Ouro Boros

Ouro Boros

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 13 år

Højde / 289 cm

Andy 02.12.2016 20:26
Som mørket forenden af tunnellen blev slukket og Ouro blev fanget i det lille rum med intet lys begyndte det. Hans frygt slog ind. Han skreg og et skrig kunne høres ekkoe gennem de lange gange i den labyrintiske undergrund. Han kunne ikke vende om her og ende blot med at kravle hurtigt og tvinge sig selv frem. Han nåede ud til hvor kloaksystemet kørte, men han lagde mærke til, ved en smule hjælp fra en lille rist for ovens lys, at Luko ikke var med. Han vende om men kiggede sig ind i hullet han var kommet fra og råbte hans navn igen og igen "Luko!... Luko!... Luko!..."

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Andy
Nomineringsårsag:
“Det var den første tråd mellem Ouro og Luko. Selve tråden var mest om deres møde i kloakkerne under Hovedstaden, men det vigtige var udviklingen der skete under det. Ouro fik hans størst og stærkeste relation i den og uden den ville Ouro senere hen være faldet komplet til Mørket, men tankerne om Luko og det venskab han har med ham har holdt ham oppe i mange mørke stunde siden den her tråd.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4