Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 26.11.2016 23:29
Cecilio tog imod stoffet i hans arme, og han stod lidt og overvejede hvad han skulle gøre. Han var oprørt, men han havde nok også gjort Lyuba ked af det. Det ville blive så akavet næsten gang de så hinanden hvis de ikke gjorde noget ved det. Cecilio vidste det dybt i sit hjerte, så for nu skubbede han følelserne til side.
"Lazura," kaldte han så og vendte sig om, og håbede hun stoppede op. "Jeg kunne stadig godt bruge noget hjælp til at finde to til der komplimentere resten af stoffet," Det var ikke en undskyldning, men det var en stille forespørgsel om at de ikke gik hvert til sit efter dette mindre argument. For selv dette kunne ikke  bare få dem til at give afslag på den aftale de havde. Det var bedre at de kunne holde sig på god fod med hinanden.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 26.11.2016 23:38
Hun stoppede op på stedet da hun hørte kælenavnetsom åbenbart havde sat sig fast i hende. Typisk nok, tænkte hun. Der gik et hvor hun stod øjeblik med armene over kors og kikkede på folk der gik frem og tilbage foran hende. Stædigheden der udelukkende kom fra hendes mor måtte Lyuba lægge på hylden for nu kunne hun godt mærke i det hun vendte hovedet og kiggede tilbage på ham. Hun smilte dog ikke, men med et lille hovednik jorde hun tegn til at han skulle følge med hende.

Tavs gik hun igennem stofferne ved en lille bod der var ikke langt væk hvor de havde stået. Kvaliteten var formidabelt og det var som om stoffet var tyndere end papir. Hun to et lille stykke op i en lys blå som kunne sammenlignes med hans øjenfarve og rakte det ud til ham i en søgen på accept af det.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 26.11.2016 23:47
Selvfølgelig var Lyuba sur på ham, og han var også selv irriteret, men det her var bedre, så Cecilio fulgte lydløst med Lyuba ud på markedspladsen igen, for at kigge på mere stof til bryllupstøjet, men stemningen var tydeligvis anderledes end før, og selv dem der stod ved boderne gjorde ikke noget for at hjælpe dem. Det var som om at de så den negative energi omkring de to unge mennesker og bare holdt sig væk.
"Det ser pænt ud," sagde han blidt, men ærligtalt var han ret ligeglad med hvilke noget stof de endte med at vælge som de to sidste. Han kiggede lidt på noget af det andet stof, før han sukkede og vendte sig mod Lyuba igen. "Jeg undskylder ikke for hvad jeg sagde," sagde han så. For andre lød dette blot som et hvert andet skænderi mellem venner eller kærester, men det var nok dybere for dem. "Men jeg ønsker ikke at vi er sure på hinanden."

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 09:07
På trods af han havde godkendt det lagde hun det ned igen og gik til næste bod. Lyuba havde ikke lyst til at svare ham siden hun godt viste hvad det betød. De fleste tidspunkter hvor hun var småsur eller fornærmet resulterede det i en mumlende barnlig tone som hendes moder altid havde pointeret og grint højlydt af. Cecilio skulle ikke udsættes for den ... ikke endnu i hvert fald.

Hendes opmærksomhed fra stofferne blev dog taget væk igen da han talte til hende igen. Det var heller ikke fordi hun ville have en undskyldning, eller give en for den sags skyld, de kunne jo ikke være enige om alle ting. Hun sukkede dybt over sin egen umodenhed inden hun kikkede ned i jorden som om hun var en 7 årig der var blevet skældt ud. "Jeg forventer heller ikke en undskyldning.. men jeg ser ikke.. 'låneri' som en skidt ting." jep mumleriet var der skam og det fik hende til at smårødme da hun ikke kunne lade være. "Og jeg ser heller ikke dit 'problem' som en fejl ved dig der skal rettes op på. Det er vel bare sådan du er." fortsatte hun imens hun nervøst begyndte at pille ved en af træ perlekæderne hun havde om halsen. "Men hvis du skal bruge min hjælp med det på nogen måde så sig til okay?" Hendes stemme døde næsten ud til sidst i sætningen til hun bare stod og så umådeligt skamfuld ud.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 11:26
Cecilio gik egentlig bare efter Lyuba, hans interesse var ikke specielt stor for stoffet, og det havde den aldrig gjort. Men dette humør der hang mellem dem gjorde hans hænder urolige igen. Ja, det var en handling når han ikke var glad og komfortabel, og det bare som om at det var blevet værre over det seneste halve år.

Da hun endelig begyndte at snakke igen, var han i det mindste lidt glad over at hun stoppede m ed at ignorere ham så groft. Ikke fordi at hendes ord fik ham til at føle det bedre. Han forstod stadig ikke hvordan hun kunne se så let på tyveri. Måske var det fordi hun aldrig havde skulle se hvordan tyveri blev behandlet. Hvad det kunne ende ud i. En ting var historierne, men at se det med sine egne øjne. Det var noget andet.
"Skal jeg nok," mumlede han. Men han var ikke særlig glad for at lade andre vide hvornår alting bare boblede op i ham og han blev nødt til at stjæle. Så hellere stjæle så ingen kunne se det og bare gå rundt med skammen over at han gik under for det igen.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 13:06
Hun kikkede endelig op igen. Det var ikke svært at se at Cecilio stadig ikke var helt okay. Hvilket gik hende til at tænke. Lettere grundigt faktisk imens hun kikkede fra sine hænder, rundt omkring sig , til ham og tilbage på sine hænder igen. Lidt ud af ingenting rakte hun så hånden ud efter hans og flettede fingrene ind i hans.
"Det er ikke fordi du behøver skilte med det bare tag fat i mig ikk?" sagde hun i en lavmælt men mere kærlig tone nu. På en måde var Lyuba blevet langt mere besluttet om at skulle hjælpe ham. Hvad havde man ellers koner til?
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 17:12
Cecilio var lidt overrasket over at Lyuba tog fat i hans ene hånd, og det faktum at han stadig bar på det stof der var blevet købt tidligere, betød at han ikke havde nogen hænder rigtig fri til at gøre noget med. Hvilket betød ingen vandrende hænder til at tage ting der ikke var hans. Et lille, blidt smil spredte sig på hans læber.
"Okay," sagde han stille og klemte hendes hånd i sin. For nu var det bedre bare at ignorere det. "Så vil du mene at der skal inddrages endnu en farve, eller måske i stedet for også findet noget der er mønstret?" spurgte Cecilio så. Uanset hvor forfærdelig han følte sig under dette pres med stoffet, så var det alligevel et mere sikkert område end deres tydeligvis forskellige meninger om tyveri.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 17:27
Lyuba kunne ikke lade være med at smågrine lidt over at han prøvede at få indkobet til at lyde en smugle interessant. "Hmm..." gav hun fra sig imens hun gik tilbage så de begge havde en strakt arm der holdt dem sammen. Hun stod lidt og så ud som om hun studerede ham. "Et mønster ville fungere godt ja" gav hun ham ret med et nik og et smil der næsten gav hende smile huller på hver kind.

Uden at give slip hans hånd trak hun roligt afsted med ham indtil de kom til en lille bod med farverige og imponerende mønstrede stoffer. "Faciliér?" spurgte Lyuba imens hun lænede sig ind over disken. Hun blev mødt af en slank, lige så solbrun som Cecilio, herre som smile bredt. Det var vist meningen det skulle være et venligt smil, men med hans tynde kindben blev det mere creepy end kært. "Lyuba min Lyuba, jeg har ikke set dig i flere uger! Hvor er alle dine håndlavede perler jeg så godt an lide at inkorporere i min kunst" udbrød han imens Lyuba småfniste, stadig lænet ind over disken. Eller hun lå mere på maven på stofferne der skjule disken nedenunder. Stadig med Cecilios hånd i sin.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 17:43
Selvom de ville forholde som værerende kun venner, så kunne deres forhold nok ikke blive ved med at være problemfri, men at det havde været så tidligt og om sådan en stor ting. Det overraskede stadig Cecilio, især fordi han forventede at det var Lyuba der ville have været vred på ham over at han stjal og ikke omvendt, men det var ovre. Men det var nok kun starten på en serie af problemer der ville opstå over tiden.

Da de gik hen til en bod, og Cecilio måtte løfte øjenbrynet af manden der bemandede boden. Han så yderst creepy ud, og selvom Cecilio ikke dømte udfra udseendet, så var han stadig lidt påpasselig omkring denne mand. "En af dine venner, Lazura?" spurgte Cecilio venligt, men gjorde i hvert fald ikke noget for at give slip på Lyuba's hånd. Det var jo ikke ligefrem en hemmelighed at de skulle giftes, så de måtte vel holde i hånd.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 18:15
Manden gav en lyd fra sig der kunne sammenlignes med et tøse udbrud. "Lyuba! Sig da ikke vel?!" sagde han imens hans opmærksomhed blev rettet til Cecilio. Lyuba nikkede lidt med et bredt smil som resulterede i at hendes kinder blev knibet i hver side. "Lyuba lyuba lyuba jeg sagde for lang lang tid siden at når du var klar til at blive gift så skulle du komme til mig og jeg ville tage dig på eventyr til dine dages ende!" sagde han med store armbevægelser. "Og så glemmer vi bare at du er 15 år ældre end jeg" fortsatte Lyuba efter ham hvorefter han nikkede tilfredst.

"Jamen du skulle jo bare have afbrudt forlovelsen og nu er det jo for sent og her er vi og skal til at finde klæder til Balzera hers påklædning til.." "TIL CEREMONIEN!? Og i vælge undetegnedes stof?! Jeg føler mig yderst beæret!" Blev Lyuba afbrudt af den over dramatiske sælger som straks kikkede Cecilio an og på det stof de to allerede have købt. Ikke engag 4 sekunder efter havde han fndet 6-7 forskellige mønstre med hver deres unikke udtryk og farve. 
"Hvad foretrækker herren?" spurgte han så Cecilio med sit smørrede smil.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 18:42
Så han var en af de meget dramatiske mænd. Ærligtalt så tvivlede Cecilio på at manden mente hvad han sagde, selvom der selvfølgelig var visse typer der mente det. Hvis de mente det, så var det egentlig lidt mærkeligt. Ofte havde de udset sig nogle der var meget yngre end dem, og nogen gange var det var da personen var helt lille,  og så var der altså noget der skreg pædofil.
Det var dog lidt meget da han pludselig havde op til flere forskellige slags stof med sig. "Det... ved jeg ikke," måtte han indrømme og så på de mange mønstre. Det var næsten til at blive helt blind af. "De er alle sammen meget pæne," indrømmede han, og han gav endelig slip på Lyuba's hånd, så han kunne nærstuderer det med sin hånd. Han beholdte sit blik på mønstrene, så der ikke var noget i hans øjenkrog som kunne fange hans opmærksomhed.
Hvilken en af dem symbolisere dog ham og hans familier? Det var et godt spørgsmål. Han udvalgte forsigtigt fire af dem han mente bedst passede, men han skulle kun vælge to mere, så til sidst kiggede han på Lyuba. "Hvad mener du?" spurgte han så.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 19:17
Lyuba som nu sad i skrædder stilling oppe på bordet sad bare og smilte imens hun så til imens Facilliér fremviste hvad han kunne tilbyde Cecilio. Hun lænede sig dog lidt forover da hun blev spurgt om hvad hun syntes. Ud af dem som Cecilio havde valgt var det dog ikke synderligt svært at vælge syntes hun selv. hun tog de to klæder op og holdt den op så hun kunne se hvordan de stod til ham. Familliér var i mellemtiden kommet om bag ved hende og så med. "Et øje for farvekendtskab har du nu altid haft" sagde han godkendende i et mere roligt humør nu. "Hvis den her bliver brugt under denne.." startede han ud imens han lagde en af havde stoffer hen over Cecilios skuder og med follov tog et af de allerede købte materialer fra de andre boder hen over.
Lyuba nikkede i enighed med et smil hen over læberne. "Oh!" udbrød hun så inden hun hoppede om bag ved disken og begyndte at rode igennem stofferne der var gemt væk. Et par sekunder efter kom hun op igen med et kridhvidt materiale hvor mønsteret var diskret vævet ind i. "Den vil stå til kæden du fik ved forlovelsen" sagde hun med lettere begejstring over at hun havde husket på stoffet og fundet sammenhængen.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 20:02
Cecilio lod Facilliér lægge stofferne op på hans skulder, og han måtte da indrømme at det var en smuk sammensætning. Ja, han var sikker på at Gilly nok skulle finde ud af at sætte det godt sammen. Og mon ikke at hun selv tænkte på denne sammensætning når det blev sat sammen.
"Kæden du gav mig?" spurgte Cecilio overrasket, han havde slet ikke overvejet at hive den med i overvejelsen om hvilke klæder han skulle have på. Det gik først op for ham nu, hvor lidt han havde overvejet alt det her, for Lyuba's kendskab til dette var jo utroligt. "Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle havde gjort hvis jeg ikke var stødt på dig, Lazura," sagde han så grinende og rystede på hovedet. Han rakte forsigtigt ud og rørte det hvide materiale. Jo, det kunne gå fint sammen med det andet de havde fundet.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 20:14
Lyubas smil gik fra det stolte udtryk til et mere forlegent imens hun kikkede lidt ned på hendes fødder som hun havde samlet med sine hænder. "Lad mig tage mig af det Lyuba" sagde Faciliér der havde igen placeret sig bag ved hende. Han lagde sine hænder ind over ansigtet på hende så man ikke kunne se fra handes øjne og ned. Tydeligvis hentydede han til at hun rødmede over kinderne, men ville for alt iverden da ikke sige det højt.

"Pvttjabvargh!" udbrød Lyuba imens huns kubbede hans hænder væk fra sig og førte den tilbage til ham med skubbende små bevægelser. Det resulterede dog kun i en højlydt latter fra ham. 
"Ved i hvad, tag stoffet. Som en gave fra mig til brudgommen.. Bruden kan komme senere efter sit når hendes hoved er fyldt med rene tanker igen" sagde han imens han viste tænder i sit smørrede smil. Den sidste kommentar fik dog bar Lyuba til at fortsætte med småtæskeriet på ham.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 20:29
Cecilio lo af hvor komisk det så ud, med Lyuba der stod og slog på manden, og han bare næsten ignorerede det. Det gjorde ham i hvert fald mere tilpas, især nu når han ikke kendte Facilliér. Ikke at Cecilio normalt havde nogle problemer med fremmede, men hele situationen med at han skulle giftes virkelig gjorde alting lidt mere... akavet.
"Det er alt for meget," udbrød Cecilio med det samme. "Det er en alt for stor gave." Det ville selvfølgelig spare en del penge bare at tage imod det, men Cecilio havde det lidt dårligt over det, nu når han ikke kendte manden i boden. Han kiggede så over på Lyuba som stadig tæskede løs på ham. Ja, der var vidst noget om at manden havde snakket om Lyuba's urene tanker. Måske man skulle bringe det op når de faktisk havde forladt boden.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 20:36
"HAH! Der er ikke noget der hedder alt for stor gave når min lille kusines kusine bliver gift! Du er praktisk talt allerede i familie med mig også" udbrød Faciliér imens han tog vuggede lidt fra side til side i takt med Lyubas tæsk. "Du skulle bare se hvad Samira har i ærmet, UUuuh den kvinde kan virkelig lide opmærksomheden ved at give". Og med den sætning stoppede Lyuba bræt op. Hun kendte Sin moder nok til at vide at hun ville give noget ekstravagant til sine unger, men til et bryllup havde hun sikkert ingen grænser så nu blev hun helt bekymret over hvad hun havde i vente.

"Sig ikke det bliver alt for personligt" bad hun næsten stofmageren imens hun hang op ad hans arm. "Hvornår er Samira Ikke personlig?" svarede han hvilket resulterede i at Lyuba lod sig falde tilbage ned på silkestofferne under hende som om hun faldt død om.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 21:00
Så det var sådan de kendte hinanden. Det gav egentlig også god mening. Gøglere havde traditionelt set større familier som var meget tætte, meget lig Cecilio's egen familie i Balzera. "Hvis du insistere," sagde han leende og tog stoffet og lagde det op i hans bunke som han allerede havde købt.
Hans leen døede dog ud da de snakkede om hvad Samira havde i ærmet. Det lød virkelig ikke godt. "Jeg kender hende dårligt nok, og jeg er pludselig bange," indrømmede Cecilio. "Hvad kan hun finde på af ting? Og hvorfor er det egentlig så slemt at det er personligt?" Han kendte ikke godt nok til familien til at vide hvad de kunne finde på af pinlige ting.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 21:06
Faciliér kikkede smørret ned på Lyuba og viftede lidt med hånden over hende som hentydning at det kunne hun få lov til at svare på. Lyuba satte sig op igen med et suk. "Hun har det bare med at gå meget op i at det skal være meget persoligt... og personligt for hende er ret ofte ... altid ydmygende for modtageren." sagde hun imens Hende kusines fætter blev nødt til at holde sig for munden for ikke at bryde ud i latter. "s-som til din 14 års fødselsd.." startede han ud men blev hurtigt afbrudt af Lyuba der næsten kastede sig over ham.
"Du bryder satme ikke tavshedsløftet nu!" udbrød hun imens hun hang ham over nakken og han næsten græd af grin. Hvad han havde i tankerne om at fortælle var helt klart den værste gave Samira havde fundet på til Lyuba og hun havde fået alle der havde overværet det til at lade som om det aldrig var sket.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 21:20
Cecilio lyttede til hvad der blev sagt, og et endnu bredere smil spredte der så på han læber. "Din 14 års fødselsdag? Hmmm.... har du tænkt dig at fortælle mig det?" spurgte han drillende og tilføjede så: "Jeg kan selvfølgelig altid spørge min kommende svigermor. Jeg er sikker på at hun ville elske at fortælle om din fødselsdag." For hvis der var en ting Cecilio havde lært om Samira, var det at hun allerede var rigtig glad for sin kommende svigersøn. Han var ret sikker på at hvis han viste interesse for denne gave, så ville hun nok snakke løs om det. Hvis Lyuba selv fortalte det, så kunne hun muligvis mindske skaderne.
"Din mor er jo en helt unik kvinde," sagde han grinende og samlede stoffet op og lod som om at han skulle til at gå hen mod hor gøglerne opholdt sig for at finde Samira og spørge.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 21:36
En form for panik spredte sig i Lyuba hun ikke havde følt i mange år efterhånden. Hun hev sig selv over bordet imens hun snerrede tilbage til Faciliér "Din skyld DIN SKYLD!" hans eneste svar var at tørre en tåre væk og begynde at rydde op i boden.

Der gik ikke mange sekunder før Lyuba næsten hang om livet på Cecilio. "Du har ikke engang set toppen af isbjerget! Den kvinde er ren ondskab i forklædning!" klagede hun dramatisk. Der var bestemt historier og ting om Lyuba som hun helst ikke ville dele før hun var sikkert gift og det ikke var så uhøre vigtigt at holde illusionen om en værdig vinde oppe. Hendes ene hemmelighed omkring snyderi var allerede ude. At der skulle fortælles pinlige teenage historier også nu fik hendes glas til at flyde over.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fnuggie
Lige nu: 1 | I dag: 2