Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 21.11.2016 22:49
Dimble hjalp Atropa op på sine skuldre hvorefter han fortsatte efter Kulun. Atropa hvilede sit hoved på hans indtil hun pludselig udbrød "Det havde jeg ikke tænkt over?" hvorefter hun kort grinte. Hendes grin fik Dimble til at trække en lille smugle på smilebåndet. Atropa havde en behagelig latter der samtidig også inddrog andre i underholdningen. "Så, Dimble," kom det pludselig fra Kulun da de passerede en smedje "Og også dig Atropa, for den sags skyld: Hvad gør i for at få mad på bordet? Hvad er jeres erhverv?" Dimble skulle lige til at svare, men Atropa kom ham i forkøbet "Jeg skriver normalt historier om dem jeg rejser med og gemme dem i min bog," Dimble hørte og mærkede hvordan hun slog til sin taske "Dog har jeg aldrig rigtigt arbejdet med andet end..." en kort pause "Jagt". Dimble mærkede nu hvordan Atropas små hænder greb hans pande hvorefter hendes lille hoved dukkede frem i hans synsfelt og stirrede ham i øjnene "hvad laver du? Det sikkert super spændende!". Et smil bredte sig på Dimbles ansigt da han så og hørte hvor nysgerrig den lille alf var "Jo det er det skam også" begyndte Dimble med et smil og en glad tone i stemmen "Jeg fortæller historier og danser" hans blik ændrede sig efterfølgende til at blive eftertænksom "Og så kan jeg også opfinde ting hvis det skulle blive nødvendigt," Han slog tanken ud af hovedet og gik tilbage til den glade tone "Men jeg lever hovedsageligt af at danse og fortælle historier" sluttede han med et smil.

Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link] 

Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 22.11.2016 23:13
Kulun lyttede interesseret til de to andres svar til hendes spørgsmål, og Dimbles svar fangede hendes opmærksomhed.
"Jeg optræder også," sagde hun, og vendte hovedet imod Dimble. 
"Mest med akrobatik og ild, men princippet er vel det samme?"
Kulun følte sig lidt trist til mode. Hun var ked af at hun ikke havde penge til at bidrage med, men hvad skulle hun gøre? Vinter var svært for gadegøglere, fordi ingen stod bare udenfor og så på at folk i for lidt tøj sprang rundt.
Det var det for koldt til.
De nåede nu hen til kroen, som Kulun kendte.
Hun bankede på før hun åbnede døren og tittede sit hoved ind. Indenfor var der et lille lokale med en disk, et par borde og stole og en trappe der gik ovenpå.
Hen over disken sad en stor mand og sov tungt. Kulun kendte stedet nogenlunde, og vidste at de bare kunne betale og så gå op. Han skulle ikke vækkes, bare betales ærligt.
"Kom ind," hviskede hun ud af døren. "Men vær stille, og bare læg pengene på bordet. Jeg ved dog ikke hvad det vil koste hvis vi alle skal have en seng."
Bag manden, på en væg hang nogle nøgler.
"Bare læg pengene, så tager jeg en nøgle og så smutter vi."

Kulun Embers ~ Halvdyr ~ Gøgler

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 23.11.2016 15:15
Atropa kiggede skiftende på de to med et spændt udtryk, hun var fascineret af deres arbejde. Hun havde altid fundet det sjovt når folk kunne hopperundt, lege med ild, spidse sværd og alt sådan noget gøgl. Hun elskede det bare.
Som Kulun fortalte hun ville tage nøgle sagde fortalte Atropa "Jeg skal nok ikke havde en seng, jeg har det ikke så godt inden for." Hun kiggede Kulun i øjnene og hoppede ned fra Dimbles skuldre. Det var ikke tit Atropa sov indenfor, hun kunne for at være ærelig ikke lide det. Hun sov altid udenfor under den åbne himmel, det fik hende til at fyldes med kreativitet og glæde at kunne se den klare natte himmels funklende stjerne skinne på hende under månens skær.

"I kan bare åbne vinduet, så er jeg lige i nærheden" Hun havde et bredt smil på læberne for ikke at få dem til at bekymre sig om hende, det var nemmelig tit at folk ville gøre det med en på hendes højde, men hun var ikke en som folk skulle se sig let på, hun var trods alt en krigerisk lille alf når det skulle bruges.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 23.11.2016 16:15
"Jeg optræder også," havde Kulun sagt efter Dimbles forklaring om hans erhverv. Hans ansigt mødte hendes "Mest med akrobatik og ild, men princippet er vel det samme?" havde Kulun efterfølgende sagt. Dimble nikkede anerkendende. 

"Kom ind," hviskede Kulun ud af døren efter at været gået ind på kroen hun havde ført dem til "Men vær stille, og bare læg pengene på bordet. Jeg ved dog ikke hvad det vil koste hvis vi alle skal have en seng." Bag manden, på en væg hang nogle nøgler. "Bare læg pengene, så tager jeg en nøgle og så smutter vi." bag disken sad manden fortsat og sov "Jeg skal nok ikke havde en seng, jeg har det ikke så godt inden for." kom det pludselig fra Atropa imens hun hoppede ned fra Dimbles skuldre "I kan bare åbne vinduet, så er jeg lige i nærheden" fortsatte hun smilende. Dimble have allerede fisket betalingen op, men kiggede så på pengene og derefter hans nye rejsefæller "Vi kan også nøjes med én seng. Så sover jeg bare på gulvet" han kiggede på Kulun for at se hendes reaktion "Så har vi også flere penge til mad imorgen". 

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 23.11.2016 23:27
Kulun nikkede. Det lød til at give mening, så kunne de spare penge, men...
"Du tager sengen, jeg sover på gulvet. Du betaler, så kan det ikke passe at jeg får sengen."
Kulun så på Dimble, med et venligt og taknemmeligt blik, hvor der ikke var plads til diskussion. Hun kunne ikke bede ham betale, og tilmed tage den seng som han betalte for.
Hun ville blæse på gentleman snak og manerer, nok var hun en pige, men hun var sgu ikke gammel eller sygelig, hun kunne godt sove på gulvet.
"Det er fint, virkelig. Jeg sover i træer ret ofte, alene det at få et tag er en forbedring. Du tager sengen, jeg insisterer."
Kulun havde ingen penge, så hun var gået ud fra at hun ville sove i kulden i nat. Det blev ikke tilfældet fordi hun var heldig, men hun var ikke på vej til at tage en retmæssigt betalt seng, fra en fyr hun ikke havde gjort noget for, og som hun tilmed ikke kendte særlig godt.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 23.11.2016 23:33
Atropa gik stille hen til døren igen som Kulun og Dimble talte, hun havde ikke tænkt sig at snige sig ud og ikke komme tilbage eller stikke af for den sags skyld. Hun ville dog sætte sig på taget og skrive dagens noter ned i sin bog. Det var bare vigtigt for hende at få skrevet om de to folk hun havde mødt. De var unikke og virkede til at kunne mere end de så ud til, og Atropa satte det derfor lige ude foran døren det som et mål at lære mere om begge.

Hun slog med vingerne i små fine slag og lavede et hop for at give et ekstra spark til flyvningen. Hun kunne mærke den gamle smerte svig i hendes ene vinge fra Oryctes. Det var ikke med vilje hendes bror havde givet hende den skade, men den havde skabt nogle problemer med at flyve. Det var meget svært at nå derop men hun gjorde det lige og lod sig selv blot falde fra en halv meters højde. Et lille bump kunne høres på loftet hvor hun nu sad og rodede i sin taske efter sin bog. Nu måtte hun bare håbe de huskede at åbne vinduet så hun kunne sige hun var deroppe.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 23.11.2016 23:54
Som reaktion på Dimbles forslag havde Kulun nikket anderkendende. "Du tager sengen, jeg sover på gulvet. Du betaler, så kan det ikke passe at jeg får sengen." kom det hurtigt fra hende efter der anerkendene nik. Han så at hendes ansigt udtrykte venlighed, men samtidig var der også noget i hendes udtryk der fortalte ham at hun ikke ønskede at diskutere. "Det er fint, virkelig. Jeg sover i træer ret ofte, alene det at få et tag er en forbedring. Du tager sengen, jeg insisterer." hendes stemme lød bestemt i hans øre, men Dimble havde stadig et enkelt forslag til hende "Hvad siger du til et kompromis?" begyndte Dimble "Vi kunne deles om sengen. Jeg er jo ikke så stor i forvejen, så hvis du ligger i ske med mig bag min ryg, så burde der være plads til os begge" Dimble smilede drillende, men uskyldigt "Du kan altid holde godt fast i mig, så du er sikker på at jeg ikke gør noget du ikke bryder dig om"

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 24.11.2016 00:32
Kulun så på Dimble med øjne der kunne udtrykke to ting.
Enten: Ja, okay, det lyder godt, bare opfør dig ordentligt.
Eller: Jeg gad vide hvormange forskellige slags møbler jeg kan lave ud af dine knogler, efter jeg har dræbt dig.
Hun hævede et øjenbryn og slog bidskt med halen én gang. Men så rettede hun sig op og så modent på Dimble. "Okay," sagde hun. "Jeg tager imod dit tilbud."
Hun gik nu over til væggen bag manden og to en nøgle.
"Men jeg advarer dig: Jeg kradser i søvne, og hvis du finder på noget, så har du snart en halvdyrefamilie af ildspyende ræve på nakken. Forstår vi hinanden?"
Kulun hadede at være skriks, og hun hadede at spille familie kortet, men hun skulle være sikker på at der ikke var nogen misforståelser her.
Hun smilede opmundrende. 
"Og med det sagt, skal vi komme i seng? Jeg dejser snart om på gulvet." Kuluns ører rejste sig op på hendes hoved og hun gik op ad trapperne med halen svingende fra side til side.
Da hun nåede værelset stak hun nøglen i og drejede om.
Værelset var hyggeligt, og der var et bord, nogle stole og en lille olielampe på en tønde.
Sengen stod i hjørnet og så varm og rar ud.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 24.11.2016 21:48
Som Kulun og Dimble havde travlt med at tale om deres seng så gik den lille alf Atropa rundt på deres loft hvor små listene fortrin kunne høres. Hun satte sig på tagets kant og ventede på at vinduet blev åbnet. Men til det skete tog hun sin bog ud og begyndte at tegn. Hun var ikke en kunstener men hun elskede sine små pindemænd. Men noget hun var meget stolt af var hendes skrive evner. Hun skrev om hvordan Dimble og Kulun så ud og hvad de havde lavet.
Dog undlod hun den del var Dimble græd på grund af Kulun. Hun kunne ikke vente til vinduet åbnede sig så hun kunne vise dem det hun havde lavet, hun var spændt til med glæde og måtte bare skynde sig ned til dem.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 24.11.2016 22:21
Da Kulun havde sendt Dimble blikket med de tvetydige signaler. Havde han forholdt sig i ro imens han fik en klump i halsen, men da hun havde taget imod hans tilbud var det som om et pres var lettet fra hans skuldre der dog hurtigt vendte tilbage da hun havde nævnt betingelserne. Hvor meget kunne hun kradse? Og hvad hvis han kom til at gøre noget forkert i søvne selvom det ikke var hans intention? Han havde ikke lyst til at få hendes familie på nakken over en misforståelse. Heldigvis fik Kuluns opmuntrende smil disse tanker og bekymringer til at forsvundet hvorefter han også indså at der var en minimal sandsynlighed for at han ville få en frækkert drøm, men det at Kulun kredsede i søvnen kunne godt blive et problem hvis det var meget, men Dimble satsede på at det ikke ville blive så slemt.
Han lagde en Jade på disken og fulgte efter Kulun.

Da de kom ind på værelset undrede Dimble sig for en kort periode over fodtinene han synes at høre oppe fra taget, men da han pludselig kom i tanke om Atropa gik han omgående hen til vinduet som han åbnede og stak hovedet ud af.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 24.11.2016 23:10
Kulun så over på Dimble og bemærkede at han stod med hovedet ud af vinduet.
For at tjekke på Atropa sikkert, bare hun var okay med at sove på taget. Kulun lagde hovedet til siden og tænkte sig om. Havde hun sovet på taget her før? Nah, nok ikke, det ville hun huske, hun havde vist kun brugt værelserne.
Kulun sukkede og trak sin trøje over hovedet. Den sad løst og dækkede over et stramtsiddende bånd, der holdt hendes ret så lille bryst på plads.
Hun sparkede også sine støvler af og trak sine lange stramme bukser af. Indenunder havde hun et par små shorts. Hun trak søvnigt sit hårbånd ud af sit hår og lod det falde ned langs hendes krop.
Det var ret langt, og hun var meget glad for det.
Kulun rejse sig nu op og strakte sig højt, mens hun udstødte en træt lyd der lå et sted imellem et gab og et hvæs.
Hun samlede sin taske op fra gulvet og lagde sit tøj derned, og op trak hun en hårbørste. Hun gav sig til at rede sit hår, imen hun passede godt på ikke at ramme sine ører.
Da hun var færig med at rede sit hår satte hun sig på gulvet og begyndte at strække ud. Når man levede af at lave krumspring og akrobatik, så kunne man ikke holde ferier nå det kom til udstrækningen.
"Hva," sagde hun så. "Har du tænkt dig at stå der hele natten?"

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 24.11.2016 23:23
Som Atropa så sig ned og mødte Dimbles søde øjne sagde hun "Grib" og lod sin nye bog falde ned i hans hænder. Hvis han ville slå op på første side ville han se at hun havde tegnet nogle ret så smukke pindemænds figure af dem hvor deres navne står over dem. På den anden side stod der hvad der var sket siden de havde mødtes ud over det med Dimble der græd på grund af Kulun. Dog var der en sidste bemærkning på første side ikke mange nok ville ligge mærke til, men under hver af de små pindemænd var også skrevet noget meget småt under navnet "Dimble: Far, Kulun: Mor" den eneste det ikke var ved var faktisk Atropa hvor der bare stop "Atropa". Hun havde ikke set sin familie længe og prøvede af ukendte grunde at få dem hun rejste med til at virke som en del af hendes familie, bare istedet for hendes rigtige så var det hendes rejse familier. Det var også navnet på selve bogen.

"Gider du passe på den for mig til i morgen?" Spurgte hun træt og gabt. Hun rejste sig op uden svar og gik lidt længere ind og kiggede op. Bogen var skrevet i på alle muglige forskellige sider og mange af dem havde navne undersig på Atropas familie medlemmer; Onkler, Søster, Mor og så videre. Til alle var der en tegning og nogle sider hvor der stod hvad hun havde lavet med personen. Dog optræd navnet Oryctes kun en gang under navnet Harjorth. Siderne dedikeret til denne ene person var langt længere end alle de andre, det fuldte næsten halvdelen af bogen og man kunne se med måden det var skrevet at hun virkeligt havde elsket ham Harjoth.

((Læses der om nogle så bare skriv til mig privat, så skriver jeg til "læseren" og de får at vide hvad der står mere konkret))
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 04:29
"Grib" kom det pludselig fra Atropa hvorefter hun lod sin bog falde ned i Dimbles hænder. I et enkelt øjeblik var det lige før han havde tabt den, men med nogle hurtige og en smugle fumlende bevægeser lykkedes det alligevel at få ordentlig fat i den. Dimble kiggede undrende på bogens omslag og slog så op i bogen som han derefter kort skimmede igennem. "Gider du passe på den for mig til i morgen?" Kom det fra Atropa efter at han havde slået op i bogen. Han nåede dog ikke at svarer hende før hun rejste sig og gik længere ind på taget. Bag sig kunne Dimble høre hvordan Kulun var igang med at foretage sig et eller andet, men hvad det var tænkte han ikke nærmere over. Han hørte dog at hun gabte på et tidspunkt, men bogen havde for tidens hans opmærksomhed. "Hva," kom det fra Kulun "Har du tænkt dig at stå der hele natten?" Dimble lukkede bogen i med et smil "Selvfølgelig ikke" sagde han og vendte sig om, men synet der mødte ham var en smugle uventet. Kulun sad frit fremme kun iført undertøj! Hun havde ikke engang overvejet at gå under dynen... Det korte chok fik ham til at miste fodfæstet hvorefter han faldt til gulvet. Han kom dog hurtigt på benene igen og fik styr på sig selv "Øhm... Vil du have at jeg beholder overtøjet på i nat? For det kan jeg sagtens gøre"  

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 13:54
Kulun rettede sig op ved lyden af Dimble der faldt til jorden.
Hun sad med det ene ben bøjet ind under sig og det andet strakt, bøjet ind over det strakte ben.
Dimple sad nu på gulvet og så lettere chokeret ud. Hvad? tænkte Kulun. Har du aldrig set en pige i undertøj før?
"Vil du også være med til at strække ud, eller nyder du bare at sidde på gulvet og ligne en fisk i et butiksvindue?" spurgte Kulun, mest for sig selv, idet hun smilede lettere flabet.
Dimble rejste sig op og Kulun ændrede sin strækøvelse. Hun satte sig til rette med sit ene ben slynget hen over skulderen.
"Øhm..." begyndte Dimble. "Vil du have jeg beholder overtøjet på i nat? For det kan jeg sagtens gøre."
Kulun rynkede brynene og så på Dimble. Så tog hun sit ben ned fra skulderen og rejste sig op.
"Okay, for det første, så er jeg ikke din chef. Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal og ikke skal, okay? For det andet så går jeg ud fra at dit forslag roder bund i at du tror jeg frygter at du gør ting jeg ikke vil have, imens vi sover." Kulun stoppede sin talestrøm og hævede sine øjenbryn i en "Korrekt?"-grimasse.
"For at besvare dit spørgsmål: Behold dit tøj på hvis du vil, sov nøgen hvis du vil, strik en pyjamas ud af et edderkoppespind hvis det er din stil. Intet af det gør mig noget. Det gør mig først noget det sekund du ikke opfører dig ordentligt. Er du ukomfortabel med at jeg sover sådan her?"
Kulun slog ud med armene og så ned af sin krop. Hendes undertøj var praktisk og simpelt.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 25.11.2016 14:14
Atropa bevæge sig kort rundt til hun placerede sig på jorden, hun var allerede træt og lagde sig derfor med et lille "dump" ned på taget og kiggede mod stjernerne. De fangede hendes blik og inden hun vidste af det talte hun stjerner for at falde i søvn. Hun sov uden dyne, uden seng og uden tag over sig. For hun vidste at heden fra Tørken der havde ramt landet gjorde det okay at sove udenfor, dog ville hun ikke indenfor. Hun hadede det bare. Hun følte sig klemt inde når hun var i et rum der var tæt og lille som de fleste kroværelse, så derfor havde hun kun boet på kroer sammen med Hajorth før, men han var her jo ikke nu. Lige nu var der kun hendes nyefundne venner Kulun og Dimble.
Hun var spændt på at vågne tidligt og komme videre ind i byen, for imorgen ville hendes by-eventyr først rigtigt begynde.

((Kulun og Dimble spiller bare videre til de går i seng. Spring mig over til det tidspunkt kommer, derefter kan det normale mønster genoptages))
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 15:14
"Okay, for det første, så er jeg ikke din chef. Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal og ikke skal, okay? For det andet så går jeg ud fra at dit forslag roder bund i at du tror jeg frygter at du gør ting jeg ikke vil have, imens vi sover." Kulun stoppede sin talestrøm og hævede sine øjenbryn i en "Korrekt?" - grimasse. Dimble havde dog haft andre ting i tankerne da han var kommet med forslaget, men han nåede ikke at forklare hende dette før hun fortsatte.

"For at besvare dit spørgsmål: Behold dit tøj på hvis du vil, sov nøgen hvis du vil, strik en pyjamas ud af et edderkoppespind hvis det er din stil. Intet af det gør mig noget. Det gør mig først noget det sekund du ikke opfører dig ordentligt. Er du ukomfortabel med at jeg sover sådan her?" Kulun slog ud med armene og så ned af sin krop. Hendes undertøj var praktisk og simpelt.

Nu var Dimble en kende aggressiv. "Nej du er ikke min chef," begyndte han "men det forhindre mig vel ikke i at være venlig i tilfælde af at DU kunne være utilpas med at jeg også sover i undertøj, eller nøgen som du også selv foreslår" Dimble fik lidt mere kontrol over sin aggression "Desuden sagde du at du har familie. Jeg kender dem ikke, men hvis der er en sandsynlighed for at de bliver aggressive over at du ligger sammen med mig i undertøj, så må jeg vel ofre mig lidt for at mindske deres vrede, ikke sandt?" Dimble stod et kort øjeblik uden at sige noget, men fortsatte så da endnu en tanke slog ned i ham "Og tænk på hvad tøjet kan forhindre, hvis vi siger at jeg ikke valgte at opføre mig ordenligt" kom det fra ham. "Tænk dig om" var ordene hans øjne sendte til Kulun. Han kiggede en hurtig gang op og ned ad hende inden han fortsatte "Nej jeg er ikke ukomfortabel med at sove sådan der. Faktisk tror jeg at jeg vil tage imod din idé om at sove nøgen" Dimble smed sit armbryst og bælte for derefter at tage sin lædervest og overtøj af indtil han nåede ind til en hvid skjorte der til tider fungerede som hans undertøj "Så kan du stifte bekendtskab med min barer røv" Dimble trak støvlerne og bukserne af indtil han stod i nogle hvide shorts der matchede hans skjorte "Det vil også gøre det lettere at forgribe dig på mig så," sagde han med en sur mine hvorefter han sjoskede over i sengen og lagde sig under dynen. Han overvejede om hans næste handling nu også var klog, men valgte alligevel at gøre det. Kort efter tog han skjorten og shortsene af hvorefter han smed dem hen til resten af tøjet "Men det gør vel heller ikke noget" sagde han. Kort efter gik det dog op for ham hvor dum og barnligt han havde opført sig, men mest af alt gik det også op for ham hvor udsat han nu var i tilfælde af at Kulun ville få et raseri anfald over hans uforskammethed.          

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 16:54
Kulun hævede et øjenbryn og så på Dimble der lå i sengen.
"Så jeg sover på værelse med en 5 årig nu?" sagde hun koldt.
"Jeg gik ud fra at du regnede med at jeg ikke stolede på dig. Mine udsagn var måder at vise tillid på, men det er vel op til dig om du vil blive agressiv over det. Jeg gav dig bare friheden til at gøre som du nu lyster med din påklædning."
Hun slog bidskt med halen og lagde en hånd på sin hofte.
"Og hvad helt nøjagtigt mener du med hvad det kunne forhindre hvis du besluttede dig for ikke at opføre dig ordentligt? Til at begynde med regner jeg dig ikke for at være en til at forgribe sig på kvinder, men det lyder som om at du siger at det eneste der ville holde dig fra det, i det scenarie du sætter op, ville være det faktum at du havde tøj på."
Med en irriteret knurren og en fremvisning af sine spidse hjørnetænder gik Kulun over til en af stolene og satte sig ned.
Hun fnøs. "Og jeg som troede det var MIG der var halvt dyr."
Kulun rakte hånden ned i sin taske der stod på gulvet og trak en bog op. Der stod bare "noter" på forsiden og hun slog op på en tilfældig side for at begynde at skrive ned, med en pen der havde siddet i klemme imellem siderne.
Hun gned sig fraværende på siden af hendes brystkasse, lige under hendes armhule.
Nummeret "72" stak ud fra under hendes brystbinding, og arret gjorde ondt nogen gange. Hun havde sat sig med ryggen til Dimble, så han kunne se hendes hale svinge arrigt fra side til side.
Jeg sværger, tænkte hun. Hvis han tager ét forkert skridt, så kommer han til at fortryde at han ikke beholdt brynjen på...
Hun overvejede lidt at tage op og sove hos Atropa. Hun var i det mindste til at snakke med...

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 17:24
Dimble satte sig op med et spjæt, hans overkrop var blottet, men hans nedre regioner var stadig skjult under dynen.
"Jeg er faktisk 60." Kom det irriteret fra Dimble "Og så er det heller ikke nemt at tilpasse sig når du bare er ligeglad og nærmest allerede anklager mig for at have lumske bagtanker!" just som ordene havde forladt Dimbles læber indså han at han nok ikke havde det bedste stå sted i diskussionen, men stædig som han var fortsatte han alligevel da han ikke ville tabe diskussionen. For Kulun havde fra hans optik heller ikke opført sig modent til fulde. "Desuden var det ikke meningen at kommentaren med tøjet skulle tolkes på den måde. Jeg har styr på kong gulerod, men tøjet kan vel stadig tilbyde en ekstra sikkerhed for dig. Specielt nu når du tydeligvis ikke ser ud til at tro mig!" Da kulun viste tænder blev han en kende nervøs, men hans ego og stolthed gjorde at han ikke viste det overfor hende, men ligeså snart hun satte sig med ryggen til ham greb han hovedpuden og forberedte sig i tilfælde af at hans ord ville vække hendes vrede. Så ville han de i det mindste have lidt at forsvarer sig med...    
"Der er tydeligvis nogle overlevelsesinstinkter der er trådt i kraft" sagde Dimble trodsigt og lavmælt for sig selv. Imens han skulede mod Kulun der stadig sad og viftede arrigt med halen. 

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 18:21
Det var det. DET. VAR. DET!
Kulun så sig over skulderen og smækkede bogen sammen med et højlydt klask. Hendes pupiller snævrede sig sammen og blev til nåletynde streger idet hendes arrige ræveside meldte sig.
Hun knurrede hidsigt og lod sin hale piske rasende fra side til side.
"Jeg sværger..." hvæsede hun, idet hun tog to skridt fremad imod gnomen i sengen. På kanten af sengen lå der en pude, som hun så sig arrig på, og som hun slyngede til siden, i en kaskade af fjer.
"Et ord til fra dig, og så river jeg dig fra hinanden, og du har jo gjort det dejligt nemt for mig hvor jeg skal starte!"
Hun skævede nedad i et sekund, for at forstærke truslen.
Kulun hadede at slås, selv at forsvare sig selv var hun ikke en fan af, men denne her fyr... Han bad bare om det. Han kaldte sådan på at får sig et par på kassen, at det næsten gjorde ondt at nægte ham det.
Hun blottede sine skarpe tænder og stillede sig på en sådan maner at hun så ud til at skyde ryg. Hendes hale piskede fra side til side og hendes negle, der naturligt groede lange, lignede kløer.

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 18:52
Nu skete det! Hun var på krigsstien. Den sidste kommentar Dimble havde udstødt havde ikke været smart, men det var heller ikke altid at Dimble var særlig taktisk på disse punkter. Han så raseriet stige i hende imens hun nærmede sig sengen. For en tid var Dimble bange, men dette ændrede sig hurtigt da en pludselig irritation skylede ind over ham. Hvad bildte hun sig ind, han havde betalt for værelset, forsøgt at opføre sig anstændigt ved at tilbyde ikke at smide for meget tøj, men det var åbenbart ikke godt nok. Selvfølgelig var han da blevet sur og det blev da heller ikke bedre af at hun sammenlignede ham med en 5 årig, beskyldte ham for at have lumske bagtanker og kalde ham for et dyr. Næ nej, det ville han ikke finde sig i. Det kunne godt være at hun havde skarpe negle og tænder og at Dimble for tiden var i en yderst sårbar position, men at rode på værelset (som han havde betalt for) og efterfølgende true ham og hans ædlere dele fik blodet til at koge over. Han rejste sig imens han trak dynen op foran sig, gjorde puden klar bag sit hoved til at slå hvorefter han udbrød "SÅ KOM AN!!!" og gjorde klar på at Kulun skulle farer imod ham.     

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Htqz, Mong, Erforias
Lige nu: 3 | I dag: 11