Lorgath 14.10.2016 17:54
Ysara sad på ham og kyssede ham og blev ved med at udforske hans krop til han stoppede deres kys og spurgte ind til arrene. Hun gav et mindre ryk fra sig da hans hånd strejfede brændemærket. Hun havde aldrig vænnet sig til det. "Det er der," mumlede hun lavt, en smule usikkert, før han sagde at han godt vidste hvad T'et betød. På den ene side skammede hun sig let, på den anden side var hun lettet. "Jeg har taget min straf. Fire års minearbejde sætter et præg. Jeg skulle kun have haft ét år," hendes tone var lettere reserveret, men det var mest fordi det ikke var et behageligt samtaleemne. Hans gentagne løfte var dog nok til at få hende til at slappe af som han kyssede hende igen, og hun gav igen for fuld tryk. Hun var ikke bange for, at være voldsom, hvis han var det, og han havde sine momenter. Hun lod ham flytte på sig efter godtbefindende og stirrede intenst over på ham som han trak bukserne af og løfte celledøren. Hvorfor han havde gjort det, vidste hun ikke, men hun var pirret nok til at være ret ligeglad som hun lå på den hårde seng og legede lidt med sit eget hår.Hun lod ham gøre arbejdet med at tage resten af hendes tøj af og smilede igen kækt gennem deres kys som han løftede hende fra sengen. Hans lidt hårde behandling af hende fik hende til at spærre øjnene let op. Det gjorde ikke ondt, men det vækkede hende op til dåd. Hendes negle gravede sig ind i ryggen på ham, og hun stoppede kort deres kys, mest for at få luft.
"Du er ikke den eneste herinde der er ved at blive meget... Vild," hviskede hun i hans øre. Hun gravede igen neglene ind i huden på ham. Ikke voldsomt, bare så det var til at mærke. Derefter gav hun igen i et meget sensuelt og vildt kys, uden nogle former for hæmninger.
Ysara Junard - Engel - Gøglertyven - Dragen
"Oh my, what a charming young thief"