Making new friends

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 12.08.2016 09:34
Foxy smilte ret stolt igen og nikkede 
"Yup 3 haler, min fars dæmon skikkelse var også et stort bæst af en ulv, men min størrelse i min form er nok på grund af min mor" sagde hun men var stadig ret stolt af at kunne fortælle om hende selv. 

Det havde været længe siden hun sådan virkelig, havde haft en ordenlig samtale som denne, så lidt snakken om sig selv kunne man vel godt? hun fik jo spørgsmål omkring hende selv så, hvorfor ikke?

Hun kiggede lidt mod den døde kanin igen og rejste sig op, hvor hun så gik hen og samlede den op og puttede den i en stof pose lavet ud af en form for læder.

"jeg spiser skam kød også, både stægt og rådt.... mest rådt kød, da det tager lidt tid for mig at finde ud af at lave et bål" hun fniste lidt og kravlede hen til den anden igen, måske lidt for tæt på, men det var også mere for at vise hendes tænder med den ene hånd.

"jeg har skarpe hjørnetænder til at hjælpe" sagde hun så og satte sig tilbage med et smil.

"hvad med dine horn? har du haft situationer hvor du skulle stange nogle?" spurgte hun så med hoved lidt på skrå.

Drawings done by lovely friends :)

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 12.08.2016 19:11
Gaian nikkede med lidt store og imponeret øjne. Ikke hver dag man fik lov til at snakke med en ulve-dæmon! "ah? Var hun også en stor ulv eller hvordan?" han var lidt ivrig efter at lære, hans lillesøster ville nok også elske at få lov til at møde hende. Hun var heller ikke så bange for ulve som han selv var. Hun havde ikke være så gammel da det skete.

Han skævede lidt til hende da hun tog kaninen op og lagde den væk i en af hendes poser. Nu behøvede han heldigvis ikke kigge på det stakkels dyr. Og i det mindste var der da ikke noget som gik til spilde. Han smilede med et lille grin da hun snakkede igen. "Nej det kan godt være lidt drilsk at lave et bål en gang imellem, man skal jo også finde det rigtige sted til det" det var ikke lige meget, man kunne godt risikere at sætte ild til noget, som ikke skulle sættes ild til hvis man ikke tænkte sig om.

Satyren rykkede sig lidt overrasket da hun kom så tæt på for at vise sine tænder, men endte med at kigge lidt nysgerrigt på dem. "orv ja! De... De ser godt nok spidse ud!" og vidst gode til at flænse med...
Da der blev spurgt til hans horn rakte han op for at køre en hånd nænsomt over det ene, mens han tænkte. "Nej... Faktisk ikke som sådan... Kun et par gange, hvis der har været et par drilske drenge efter min lillesøster... De er heller ikke helt vokset ud endnu! Så de kan godt blive lidt ømme, når de vokser"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 12.08.2016 19:49
Foxy rystede på hovedet
"nej min mor var en normal størrelse ulv, i hendes form, men hun var en flot hvid en, hvor min far var meget stor og en mere grålig farve"

Hvis Foxy havde en hale lige nu, ville den nok logre for hun var næsten helt fascineret af hans horn da den anden fortalte om dem.
et lille grin kom fra hende, da hun hørte om historien om de drilske drenge, men fik en smule store øjne over at hornene ville vokse sig større.

"tror du de bliver rigtig store? og kommer der form på?" spurgte hun så med hovedet lidt på skrå.
Hun rokkede en smule frem og tilbage da hun sad i skræder stilling igen og med hænderne på hendes ben samt havde et lille smil på læben.

Ulve tøsen som godt kunne virke lidt skræmmende når man lige mødte hende, var egentlig ligesom en stor hund.... bare mere menneskelig og meget nysgerrig.

Pludselig gik det op for hende at han havde sagt han havde en lillesøster og hendes øre røg næsten helt op, idet hun stoppede hendes rokken.

"vent du har en lillesøster? Hvor gammel er hun?" hun var nu endnu mere nysgerrig end før.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 12.08.2016 20:25
Gaian smilede let og lænede hovedet lidt på skrå. "din mor lyder til at have været super smuk... Dine haler var også hvide?" det var så ærgeligt hun ikke kunne vise det! Han ville virkelig gerne se dem... Men det måtte jo vente til magien var stabil igen. Forhåbentligt ville det ikke fortsætte i lang tid...

Ulve-dæmonen virkede nu slet heller ikke så farlig mere... Han grinede let for sig selv ved halen man nærmest kunne fornemme logrede bag hende. Og lysten til at røre hende øre var bare så meget større når hun bevægede dem sådan frem og tilbage.

Han nikkede og prikkede til det andet horn. "min fars var store og runde og flotte, så håber lidt mine kan blive lige sådan, når de er vokset lidt mere burde de meget gerne begynde at runde" han ville blive så glad hvis de bare kom til at ligne hans fars lidt. 

Gaian nikkede med et lille glad smil rettede lidt på sit bælte så han kunne sidde ordentligt. "ja det har jeg! Hun er 30, så en del yngre end mig" 
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 12.08.2016 21:11
Foxy's øre rørte på sig igen lidt blandet, da der stadig var lyde omkring fra skovens natur og vildt, så hun opfangede meget af det omkring dem, men det var normalt.

hun sendte den anden et lille smil og nikkede 
"jeg vil holde håbet oppe med dig og håbe på du får store flotte horn som din far" hun kløede sig lidt bag det ene øre og kiggede kort rundt igen.

"yeah min mor var ret pæn, meget flot langt hvidt hår og røde øjne...." hun fik et varmt smil som hun huskede tilbage på hendes ansigt.
"hun blev tit omtalt som at være blid som nyfalden sne...." hun tænkte lidt over det og så ud til at være en smule forvirret
"eller hvid som det hvideste sne...det er lidt sløret i min hukommelse" hun tænkte lidt mere over det.

"det var nok det første, det lyder bedre" hun sendte den anden et stort smil.

"hvad hedder du egentlig? synes ikke jeg fik fat i dit navn" hun lagde hovedet lidt på skrå igen. 

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 12.08.2016 21:31
Gaian blev en lille smule genert da hun sagde sådan en sød ting og smilede stort op til hende. "Ej... Mange tak altså! Det vil betyde rigtig meget for mig i hvert fald!" hans mor vil sikkert også blive rigtig stolt, hvis han kunne arve det.
Han holdte også lidt øje med hvor hun kiggede hen. Hun så ud til at lytte ret meget omkring. Mon der var noget spændende?

Da hun snakkede igen rykkede hans fokus til hendes ansigt igen og kunne ikke lade være med at rykke lidt frem og klappe hende let og forsigtigt på hovedet, hvis hun nu ikke ville have det. Det var bare så sødt, da hun også så lidt forvirret ud. "awww, det lyder også utrolig flot! Hun var sikkert både blid og rigtig smuk hvid!"

Han rakte sin hånd frem igen med et lidt undskyldende blik. "ah! Jeg hedder Gaian! Hvad med dig?" i al sin forskrækkelse havde han jo ikke fået introduceret sig ordentligt! 
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 12.08.2016 22:24
hendes øre røg en smule tilbage ved den pludselig klappen på hovedet, men der var ikke ret meget til det andet end hun lod ham gøre det. Normalt lod hun ikke folk røre ved hende på den måde, men det var en venlig og støttende gestus.

"yeah hun var og jeg er glad for jeg har arvet den flotte hvide farve i min anden form" sagde hun så pænt stolt mens hun rakte hendes hånd frem for at hilse tilbage på den anden idet han sagde sit navn.

"hyggeligt at møde dig Gaian, Mit navn er Foxy" sagde hun mens deres hænder mødtes og hun nærmest svingede deres hænder i et godt håndtryk.

Hun sendte den anden et smil og var glad for at møde en som var venligsindet. 

Foxy havde været en smule sky før, men efter en del år i skoven var hun blevet mere nysgerrig og havde støt på nogle få mennesker og andre skabninger og lært mere om at der stadig kan være ondsindet, men også venlige sjæle. 

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 13.08.2016 20:40
Gaian nikkede med et forstående blik. "ja, det er kun forståeligt! Håber virkelig du måske kan vise mig det en dag, det lyder altså så flot!" og han var næsten sikker på hun ikke ville skade ham eller noget. Hun havde jo trodsalt også redet ham fra hendes familie.

Han gav hendes hånd et fast klem med et stort smil tilbage. "også virkelig rart at møde dig Foxy! Og er glad for du ikke lod dine ulve venner spise mig" 

Han gav slip på hendes hånd igen og lænede sig lidt tilbage mens han tænkte... Foxy... "Må... Jeg spørge om noget der lige pludselig slog mig? Altså dit navn? Hvordan kan det være du er opkaldt efter en ræv, når du er en ulv?" det virkede da lidt sjovt? Men navnet passede nu meget godt til hende.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 13.08.2016 21:00
Foxy havde næsten regnet med at spørgsmålet ville komme så hun tog det som det kom
Hun grinte kort og nikkede.

"yeeeeaah well, min mors side af familien havde ikke kun ulve som halvdyr, der var også nogle som var ræve og store hunde" hun løftede hænderne op og pegede på sine øre som hun vrikkede lidt med og smilte stort.

"siden jeg var født med en lille genfejl og mine øre er brune, troede min mor og far det var derfor, såååå de navngav mig foxy, men efterfølgene da jeg første gang transformerede mig til min ulveform, viste det sig jeg var en hvid ulv..... så det lidt historien min mor fortalte mig" hun vrikkede lidt med ørene igen og placerede hænderne i hendes skød igen.

"det en lidt sjov historie, for jeg selv var meget nysgerrig som barn da jeg heller ikke kunne forstå hvorfor jeg havde fået navnet" hun grinte lidt igen for sig selv.

"men jeg kan nu stadig meget godt lide det" 

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 13.08.2016 21:19
Gaian kiggede interesset på hendes øre og grinede let når hun bevægede dem. Det så kært ud! De var så fluffy. Og lidt sjovt de var brune når hendes form var hvid. Men sådan noget skete jo.

Han smilede venligt til hende og rakte ned i sin ene taske for at røre ved sin pan-fløjte, bare lige for at tjekke den stadig var der. "aww, sikke en sød historie! Og dit navn er altså også rigtig flot, det passer alligevel til dig på en eller anden måde" ræve var jo også kendt for at være meget snu, så ikke det værste at blive opkaldt efter.

"Mit navn betyder vidst herre af jorden, i hvert fald hvad min mor har fortalt... Passer nok også meget godt til mig heh" han elskede ho at arbejde med jord, og kunne også bruge lidt magi inde for det.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 13.08.2016 21:30
Foxy lod endnu et fnis komme fra hende idet hun nikkede til hans ord.

"tak, jeg kan være en del snu også så ja det passer vel til mig" hun smilte stolt igen og lyttede til hans andre ord.

"oooh dit navn har en sej betydning" hun kiggede nu nysgerrigt på ham igen og rykkede sig lidt tættere på ham.

"har du så magiske jordkræfter?" spurgte hun så siden hun lidt gættede på han nok havde noget i stil med det, eller om han bare havde fået navnet fordi han mindede om skovens natur? eller var en form for beskytter af naturen? hun havde næsten flere spørgsmål i hovedet en før, men hun rystede dem af sig og holdte sig til at han nok havde nogle former for jord kræfter.

Hvordan kunne hun ellers forklare de planter som havde fanget en af hendes ulve venner?

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 15.08.2016 20:18
Gaian grinede let og nikkede til hende med et stort venligt smil. "Jaer! Det gør det heh!"

Han fik så et mere genert udtryk da hun roste hans navn og rykkede tættere på ham. Ikke at han gjorde noget for at rykke sig væk eller noget, han var bare slet ikke van til at få den form for opmærksomhed. "A..ah tak... Og ja det har jeg... Også lidt vand kræfter, men det er mest for at hjælpe mine jordkræfter på vej... Kan hører om planter mangler vand og sådan... Og hidkalde mindre planter til at holde fjender og sådan fast, som du vidst så tidligere..." han rodede sig let i håret og kiggede på hende. "Vi har altid passet godt på naturen i min familie, nok også derfor jeg fik navnet, min mor har gjort meget ud af at lære mig hvordan jeg lytter til tingene omkring mig, og hjælper hvor jeg kan, f.eks. ved at give planter vand og hjælpe dem op igennem jorden..."
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 16.08.2016 15:19
Foxy sad og lyttede med nysgerrige øjne på det den anden sagde og nikkede til hans ord.

Det hele gav mening nu, hvor hun ku lægge 2 og 2 sammen 100% 

"Det forklare, hvorfor en af mine ulve sad fast i planter med sine poter" hun fniste kort

"så er dig og din familie en form for skov beskyttere eller noget i den stil?" fik hun så spurgt og kløede sig i nakken, men hun stoppede pludselig da der kom en sommerfugl flyvende og tog hendes opmærksomhed.
Ikke nok med det så synes den det var morsomt at flyve hen og lande på hendes næse, idet hun næsten blev helt skild øjet af at kigge på den og ikke helt vidste hvad hun skulle gøre.

efter nogle få sekunder udbrød hun et nys og sommerfuglen lettede fra hende igen.
Damn det kildede og hun bævgede en hånd over hendes næse.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 18.08.2016 12:22
Gaian nikkede med et lille grin og så lidt skyldig ud og kiggede ned i jorden. "Ah yea... Det er jeg ked af... Panikkede ret meget da de var så truende... Håber ikke de kom til skade eller noget?" Han ville virkelig ikke skade nogen, men havde han ikke gjort det havde Foxy nok ikke været kommet tids nok til at få dem til at stoppe med at jage ham.

Han legede med en tot græs og snoede det imellem sine fingre. "Hmm... Ved ikke om man kan kalde os beskyttere ligefrem, men vi går da op i at passe på skoven og de områder vi bor i... Vores evner er tit også ting som kan hjælpe med dette"

Satyren kiggede lidt overrasket da hun tydeligvis blev distraheret af noget andet og holdet så munden op foran ansigtet for ikke at komme til at grine for meget. Men det ansigt hun havde lavet da sommerfuglen havde sat sig på hendes næse! Han stoppede dog noget brat da den så valgte at flyve over og sætte sig på hans næse. Han blev også helt skeløjet og rakte langsomt en finger op for at få den over på den i stedet for. Det gjorde den heldigvis og han smilte mens han betragtede den. "haha sikke en drillepind!"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 26.08.2016 21:05
Foxy kunne ikke holde et nys tilbage da følelsen at den stadig sad på hendes næse stadig kildede lidt så hun nøs ud og kørte en finger under hendes næse, hvor hun stille kløede under den.

et lille fnys kom fra hende da hun halvt om halvt skulede hen på det lille flyvende væsen og var næsten sikker på den havde gjort det med vilje, men valgte at ryste det af da hun jo ikke kunne gå og hade på en sommerfugl. De vidste jo ikke bedre.

"yeah de har det med at komme over overraske på den måde og man ved bare ikke hvad man skal gøre med dem.... det næsten som om de gør det med vilje" hun kunne ikke lade hver med at komme med et lille fnis.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 26.08.2016 22:53
Gaian fulgte den med øjnene da sommerfulgen fløj fra hans finger og kunne ikke lade være med at smile efter den. De var sådan nogle smukke og forundelige væsener.

Han smilede så op til Foxy igen og nikkede med et lille grin. "hehe ja, det som om de sidder og griner lidt af en, man laver også nogle lidt sjove ansigter når de bare sådan sætter sig på ens næse" han gik lidt tættere på og kunne ikke lade være med at studere hendes ansigt lidt nærmere nu de snakkede om det. "skifter de øjne egentligt også til nogle mere ulve agtige når du skufter form?" Det kunne være så sejt hvis de gjorde!
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 27.08.2016 09:09
Foxy kiggede nærmere nysgerrigt på den anden da han kom tættere på og sendte ham bare et smil tilbage.
Lidt ligesom en hund der blev glad for dens ejer kom hen til en.

Hun lod et fnis snige sig ud af hendes mund da hun rystede på hovedet.
"det stadig mine øjne når jeg transformere mig, men de lyser næsten op" svarede hun så ret stolt idet hun tænkte lidt over om hun skulle prøve at ændre farven på dem... men det ville jo aktivere hendes magi?

En simpel ændring i hendes øjne burde ikke gå så galt som at prøve at forvandle sig, hendes øjne lyste jo bare automatisk når hun ville bruge hendes magi så det var enten farve eller intet så hun kunne vel godt gøre et forsøg.

Hun lukkede hendes øjne og trak vejret dybt ind idet hun forsøgte at aktivere hendes indre magi.
Sjovt nok efter at det havde mislykkedes alle de andre gange, fik hun rent faktisk gang i det og da hun så åbnede hendes øjne igen var hendes røde øjne blevet mere kraftigere og lyste næsten op.

De var kraftige blodrøde, hvor de normalt før var en lettere rødbrun farve 

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 28.08.2016 00:35
Gaian havde næsten lyst til at rode hende igennem håret, men holdte sig fra det. Hun var jo IKKE en hund eller noget, selvom hun virkede lige så nysgerrig og sød som en. Hun var i hvert fald super flink og en han håbede han ville blive gode venner med!

Han nikkede så imens hun snakkede og kiggede nysegerrigt på hendes ansigt. "Orv! Det lyder altså lidt blæret!" det var altså fascinerende når nogen væsener kunne skifte form.

Satyren så så lidt undrende på hende da hun lukkede øjenen og så koncentreret ud. Hun ville da ikke? "Ah du behøver nu ikke..." mere nåede han ikke at sige før de røde øjne kiggede på ham. Han blinkede i overraskelse og var nær faldet ned på numsen i græsset. "ejjj hvor er de flotte!" udbrød han og gik tæt på for at studere dem. "kan forestille mig de ser super seje ud med resten af din form også!"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.09.2016 19:59
Foxy blev kort en smule overrasket over den andens pludselig reaktion men endte med at fnise kort da den anden næsten faldt bagover bare fra at se hendes øjne blive en kraftig rød farve og endte med at smile stort da satyren kom tættere på.

"tak og ja de ser helt klart virkelig pæne ud på min ulveform også" hun virkede stolt nu igen og løftede næsten hovedet som en stolt hund.

hun tiltede hovedet lidt på skrå og lod hendes øjne blive normale igen, intet unormalt skete så hun var heldig for nu og et lille smørret grin var over hendes ansigt nu da hun kiggede på den anden.

"de er også meget gode til at se i mørke med~" også virkelig praktisk når hun skulle jage og være på vagt om natten.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 13.09.2016 15:15
Gaian stod længe og kiggede fascineret på de røde øjen imens hun havde dem fremme og gik et skridt tilbage med et lille grin da hun tog dem væk igen. Ups, han havde vidst været lidt for tæt på. "Så lidt! Og ja, kunne jeg virkelig godt forestille mig!" hun kunne sikkert også se mega farlig ud som sådan en stor ulv! Det var lidt sejt... Han kunne ikke lade være med at blive en smule misunderlig. Han havde altid været van til at være den lille og ikke så stærke. Han ville så gerne være stærk også! Så han kunne beskytte sin familie...

Han kiggede nysgerrigt da hun fortalte mere og satte sig ned igen ved siden af hende, en del tættere på denne gang da de var godt i gang med at snakke. "ooorv har du natte syn med dem også!? Hvor vildt! Bruger du det meget når du nu kan?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1