"Yup 3 haler, min fars dæmon skikkelse var også et stort bæst af en ulv, men min størrelse i min form er nok på grund af min mor" sagde hun men var stadig ret stolt af at kunne fortælle om hende selv.
Det havde været længe siden hun sådan virkelig, havde haft en ordenlig samtale som denne, så lidt snakken om sig selv kunne man vel godt? hun fik jo spørgsmål omkring hende selv så, hvorfor ikke?
Hun kiggede lidt mod den døde kanin igen og rejste sig op, hvor hun så gik hen og samlede den op og puttede den i en stof pose lavet ud af en form for læder.
"jeg spiser skam kød også, både stægt og rådt.... mest rådt kød, da det tager lidt tid for mig at finde ud af at lave et bål" hun fniste lidt og kravlede hen til den anden igen, måske lidt for tæt på, men det var også mere for at vise hendes tænder med den ene hånd.
"jeg har skarpe hjørnetænder til at hjælpe" sagde hun så og satte sig tilbage med et smil.
"hvad med dine horn? har du haft situationer hvor du skulle stange nogle?" spurgte hun så med hoved lidt på skrå.

Drawings done by lovely friends :)