Din lille møgmide! (Cecilio)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.01.2016 00:32
Angel fnøs med et skævt smil på læberne. "Husk på, sidst jeg så dig var du satme noget af et lille skravl" kommenterede hun drillende og blinkede til ham. Ikke helt sandt, han kunne godt komme ud af situationer, men år ældrede også på folk - det var det i hvert fald tydeligt på dem begge! "Bare.. jeg vil ikke sige bekymret.. men.. okay, fint.. lidt bekymret.." Nå ja, det var vel heller ikke nogen synd at bekymre sig lidt om andre engang imellem

Angel himlede tydeligt med øjnene, mens hun placerede hænderne i siden. Hun kunne dog ikke undgå at smile skævt og i sit stille sind give ham fuldstændig ret. "Du får mig til at lyde så umenneskelig" De så ikke ens på jobbet. For Angel havde det været en pligt, hvorimod Cecilio selv havde valgt vejen som gadekunster. Og hvis det var hvad han ville, skulle det også være der han blev!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.01.2016 21:10
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine af Angel. Han havde også kun været på højde med hende, og muskler havde han ikke haft mange af dengang, men alting var anderledes nu. Nu kunne han faktisk andet end at stjæle, selvom ude på de faste job var han nok stadig ikke særlig brugbar. Måske i teatret men det føltes så... indelukket. "Du behøver ikke være bekymret, jeg er en stor dreng nu, og kan slippe afsted med det meste," sagde han grinende.

Han kløede sig lidt i nakken. "Det var ikke meningen," indrømmede han, for de havde bare forskellige meninger om jobbet, og det var okay at det ikke var hendes ting. Cecilio ville jo heller ikke bestemme over andre på den måde og det var bare ikke livet for alle. For ham var det her hans kald, men Angel havde et andet kald... om det så var gambler.... Cecilio kunne nok ikke sige noget til det.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.02.2016 20:46
Angel smilede med hovedet let på skrå "Med et glimt i øjet og et skævt smil på læben - charme kan man komme langt med" okay, Cecilio var charmerende, det havde han altid været. På sin egen specielle måde som ikke kunne efterlignes. Folk kunne li ham! og det var helt klart en stor fordel i det fag han havde valg sig. At folk rent faktisk var tiltrukket til at se hvad han foretog sig og få et smil på læben. Noget Angel ikke ligefrem kunne påstå at hun selv var særlig god til!

Angel himlede endnu engang med øjnene med et breddere smil på læben, inden hun puffede til hans skulder med et bump. "Jeg driller dig!" Angel tog meget sjældent ting alt for personligt, alt efter hvem der sagde det selvfølgelig! Angel og Cecilio så ganske logisk helt forskelligt på verden foran dem, for de havde ikke oplevet det samme i livet. Angel var nok mere kynisk. Knap så romantisk anlagt hvis hun selv skulle sige det. Men det var alt sammen ligemeget, for de kunne snakke sammen trods deres forskelligheder. "Nå, skal vi gå lidt i stedet for at stå og blomstre? Hvis nu den der byvagt kommer tilbage..." det sidste behøvede ikke at blive uddybet mere. Man vidste udemærket godt hvad der skete når autoriteterne fik fingerne i en.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.02.2016 17:43
Cecilio var sjældent klar over hvor charmerende han kunne virke på folk, og måske var det fordi at det ikke var med vilje. Men han var mere tilbøjelig til at røre ved folk, og kysse dem, fordi det var sådan han viste han kunne lide folk, selvom det ikke var mere end venskab han følte overfor de fleste. "Det har du ret i," sagde han grinende.

Måske var Cecilio romantisk anlagt, til trods for at han ikke let blev forelsket, men han elskede romantik, og så verden med nogen rosenfarvet briller, selvom han godt var klar over at verden ikke var så god. Han havde jo selv oplevet det på nært hold et par år tilbage. "Du har ret, det er nok en god ide," indrømmede han og tog Angels arm for at styre dem væk fra Markedspladsen, hvor man altid kunne regne med at der var folk.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 05.02.2016 18:05
Nogen var det naturligt, andre havde brug for at lærer det hen af vejen. Og så var der staklerne som aldrig fik det lært overhovedet. Den del var lidt mere sørgeligt.
Sådan var det ikke kun med charme, sådan var det med mere eller mindre alle personlighedstræk. Nogen var det fra starten, nogen lærte det, og andre lod sig aldrig nogensinde indvige i hvad dælan det gik ud på. "Har jeg ikke altid ret?" drillede hun kækt med et løftet øjenbryn og et skævt smil på læben. Nej - Angel havde så langt fra altid ret! men hun kunne lyde overbevisende!

Angel fulgte ganske ufortrøden med. Hun anede ikke en bjælde om hvor noget som helst lå i hovedstaden! Hun kunne finde hovedgaden, af den simple årsag at det var det første man havnede på når man kom ind i byen. Og ganske naturligt, førte hovedgaden til en markedsplads. "Hvor tager vi hen?" spurgte hun nysgerrigt ind til, som hun meget hurtigt skimmede de sidste boder på markedspladsen, inden de så ud til at være kommet et stykke væk derfra - lidt nærmere sikkerhed, såfremt de ikke endte i en gyde med banditer naturligvis! det havde hun afprøvet.. det var ikke rart.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.02.2016 18:24
Cecilio kunne ikke lade vær med at række op og rodde i Angels hår. De vidste begge at det var en stor fed løgn, men hvorfor pointere det? Gøgleren havde i hvert fald ikke nogen grund til at pointere det for at bevise noget. Hvis Angel ville overbevise verdenen om at hun havde altid havde ret, så kunne hun gøre det og Cecilio ville ikke gøre noget for at stoppe det.

"Hmm... Det fleste ting er nede på markedspladsen, men det er også der man møder byvagterne," indrømmede han og tænkte sig lidt om. "Og du er ikke interesseret i templerne.... Der er nogen sidegader med interessante butikker, men det er ikke som i Rubinien hvor man kan smutte ned på Slavemarkedet for noget sjov," indrømmede han. Han hadede at der var slaver, men for helvede hvor var Slavemarkedet sjovt at hænge ud ved. Han elskede at se de rige mænd blive helt røde i hovedet af arrigskab over handlerne.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 19.02.2016 13:07
En barnlig side voksede frem i Angelicas sind som hun mærkede hvordan Cecilio roddede hende i håret. Det fremkaldte også et grin, efterfulgt af det ullede udseende som var en god afspejling af hendes barndomsudseende. Hun puffede drilsk til ham og kørte hånden igennem håret, omend en smule fraværende og egentlig ret ligeglad med hvordan det brune hår havde sat sig.

Angel lyttede til Cecilios forklaring af hvad der var af ting rundt omkring, og nikkede smilende ved hans korrekte antagelse af at templerne ikke vagte den større interesse hos hende. Det der med religion og guder, det var et flyvsk område. Og selvom Angel troede på Chance, i hvert fald til husbehov, så hun ingen grund til at opbygge store overdådige templer, når der var så mange der led af sult og manglende tag over hovedet. Prioritering!
"Wauw, hovedstaden er virkelig forskellig fra Rubinien.." slaver var en ømt område, men det var imponerende hvor meget råberig der fandt sted mellem de rige fedladende mænd og den sleske handler. "Hvad fanden laver i så af sjov her?" spurgte hun undrende ind til. Altså, hvis markedspladsen var spækket med byvagter, templerne var som regel det mest kedelige i en by.
Okay butikkerne i sidegaderne lød interessante, fordi Cecilio sagde at de netop var interessante. Men var det virkelig det eneste. "Så sidegaderne?"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 23.02.2016 21:15
Cecilio kløede sig i nakken. For det meste arbejdede han, var på markedspladsen (og undgik vagterne), og ellers havde han også taget et par ture op til templerne, enten for at bede, eller se Florence. Efter deres første møde var de helt klart blevet bedre venner, selvom hun havde bidt ham. Han lod dog ikke sine tanker hvile på hende i alt for lang tid, siden han jo snakkede med en af hans barndomsvenner!

"Ja, det er mit bedste gæt. Hvis jeg ikke havde løbet ind i byvagterne, havde vi nok godt kunne være på Markedspladsen, men det er bedre at give dem lidt tid at køle af... Ellers er der altid værtshusene," indrømmede han. han havde været inde på et par stykker, men det var alligevel ikke ofte han var inde og drikke, men det kunne være ganske hyggelig aften underholdning. "Men nu plejer jeg altså også at arbejde på denne her tid, i stedet for at gå rundt og se på alting."

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.03.2016 19:06
Angel kendte ikke en sjæl i hovedstaden. Eller, det var så ikke helt rigtig mere, for Cecilio kunne hun nok ikke løbe fra at hun kendte til! Men hun havde helt ærligt ikke regnet med at finde ham der. Måske skulle hun alligevel tage en finkæmning af hovedstaden. Der kunne gemme sig andre kendte ansigter i mængden, før man fik set sig om!

"..yeah nok en god ide" svarede hun med et smil og glimt i øjet. At flygte og komme på kant med autoriteter var ikke ligefrem fremmed for hende. Meget langt fra fremmed. Man kunne nærmest kalde det et nært forhold det var blevet til. Hvis altså ikke det var fordi det altid var forskellige autoriteter hun måtte flygte fra som et lyn fra den klare himmel. Hun havde ikke intentioner om at bruge hver dag på at flygte! det ville blive belastende i længen.
"Du arbejdede ikke ret meget da du løb ind i mig" svarede hun med tryk på løb ind i. For det var pænt meget det der skete. Men hun kunne simpelthen heller ikke lade hver med at drille ham med det. "Lad os tage på værtshus og se om du er blevet rigtig voksen" drillede hun videre mens hun ruskede ham i håret og ragte tunge. Hun gik lidt for nemt i barndommen når han var i nærheden.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 30.03.2016 13:49
"Jeg sagde jeg normalt arbejder på denne her tid," udbrød Cecilio, fordi ja han arbejdede ikke lige nu, de holdt pauser engang imellem. De kunne da også sagtens optræde uden ham, så vigtig var han alligevel ikke for gruppen, selvom han var en af dem der havde været en del af det i længst tid.

Et stort smil and latter kom from ham, da Angel sagde at de kunne tage på værtshus. "Selvfølgelig er jeg blevet rigtig voksen, selvom jeg normalt ikke drikker så tidligt på dagen," sagde han drillende. Han var ikke bleg for at gå på værtshus og drikke sammen med sine venner, men det var alligevel ikke en af de ting han gjort mest. Men det ville da nok være ganske hyggeligt sammen med Angel. Så kunne de også rigtig følge op på hvad der var sket i alle disse år, og dele historier. Og det var da en sjov tanke om hvordan Angel opførte sig når hun var fuld.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.04.2016 11:32
Angelica grinede diskret og stoppede det rimelig hurtigt, ved at løfte sin hånd op for munden. Hun kunne godt se at han ikke arbejdede lige nu, men hun kunne simpelthen ikke lade hver med at drille ham! Mest af alt fordi, sådan havde deres forhold mere eller mindre altid været. Altså da de lige kom over konkurrence stadiet.

Angelica kom med et let fnis og var på nippet til at række tunge af ham. "Pjat! Så tidligt er det heller ikke.... jeg har i hvert fald spist morgenmad" svarede hun drillende og puffede let til ham. Angel var lidt mere hård til at være på værtshus end mange andre kvinder var. Hun gjorde det i hvert fald tit, og selvom morgendruk ikke normalvis var noget hun gjorde mest, var det da sket... en gang eller to for meget.
Dertil, behøvede de ikke at drikke store mængder. Bare sidde og snakke, grine og følge op på hinandens liv, uden at der stod en byvagt og åndede en tungt og klamt i nakken!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 31.05.2016 14:23
Deres forhold var helt klart blevet bedre, da de stoppede med at se hinanden som rivaler. De havde stadig konkurreret, men af enden af dagen havde de fundet tilbage sammen igen, og bare været glad over dagens fangst. Det var et af de bedste venskaber han havde haft inden han blev tvunget ind i hans nuværende karriere. Denne her karriere var dog langt sjovere.

"Selvfølgelig regner du med at det er tidligt nok til at drikke på denne her tid af dagen," sagde han i et næsten anklagende toneleje, men smilet på hans læber var stadig stort. "Men jeg kan vel godt ofre mig denne ene gang, for dig, men kun fordi du for en gangs skyld opfører dig nogenlunde." Han svang en arm om Angel's skuldre og styrede hende så mod et af byens værtshuse. Der ville de da også få nogenlunde ro på denne tid af dagen. Lige indtil frokosttid i hvert fald.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 16:42
Cecilio var nok en af de eneste som Angelica ikke kunne se sig sur på i alt for lang tid. Selv i deres rival dage, havde det været svært at opretholde surheden overfor ham. Og efter de lå det rivaliserende til siden, og stadig var kommet op og skændes, havde det ikke taget lang tid at ligge det hele på hylden. Nu Angelica kiggede på ham nu, huskede hun også at det nærmest var umuligt at være sur på ham i for lang tid. Irriterende, men nok ganske godt at det havde været sådan i deres barndom

Angelica himlede med øjnene af ham og rakte tydeligt tunge med armene over kors. Falsk fornærmet! Hun vidste udemærket godt at hun var en ballademager og sjældent opførte sig pænt. Selvom det var blevet oftere som hun var blevet ældre. "YES!" udbrød hun højlydt og triumferende, inden hun svang sin arm rundt om Cecilio og fulgte med i den retning han trak hende. "Er du egentlig blevet stor nok til at nyde et krus øl?" drillede hun smilende.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 31.05.2016 20:41
Cecilio havde en hvis charme over sig, som han aldrig selv helt havde forstået, men han tiltræk opmærksomhed, og især piger virkede ret glade for ham. Selvom de altid af en eller anden grund endte med at blive sure på ham og aldrig snakkede til ham igen. Han havde ikke helt fundet ud af hvorfor, mest fordi han virkelig ikke var god til når nogen ville være mere end venner.

"Selvfølgelig er jeg det, og du var vidst heller ikke stor nok til at nyde øl, da vi sidst sås," pointerede han grinende. "Men du virkede aldrig som en person der ikke ville nyde et krus øl... et meget stort krus øl endda." Var det en hentydning til muligvis alkoholisme? Muligvis, men det var nok ikke noget Cecilio ville indrømme, selv hvis man spurgte ham.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 21:24
Angelica løftede hovedet og smilede skævt med et glimt i øjet. "Jeg lavede mange ting dengang, såsom at drikke øl. Det var bare ikke førsteprioritet!" hun havde absolut ikke nydt øl dengang... Men det gjorde hun nu. "Hey! så alkoholisk er jeg heller ikke!... kun om aftenen" Angelica grinede drillende og puffede til ham med hoften. Grunden til at Angelica nok ikke kunne fortsætte med at være sur på ham, var fordi at han for hende altid kun ville være en ven. Hendes tanker gik ikke længere end der! hvilket nok var ganske godt for dem begge to.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 31.05.2016 21:47
Det var en god ting at Angelica ikke ønskede andet end venskab fra ham, især fordi de ikke ville fungere som noget som helst andet. Og det var også vigtigere at have gode venner. "Ja ja, så siger vi det, men jeg slæber dig ikke ud af kroen, hvis du får drukket for meget. Jeg kan ikke tage ansvar for dig," sagde han drillende og endelig nåede de et værtshus. "Dette her værtshus er vel ligeså god som alle de andre, pointerede han. Der var alligevel så mange af dem, og han havde langt fra været på dem alle endnu. Det kunne han jo godt nå, hvis han ville, men det var nu ikke en prioritet.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.05.2016 23:57
Angelica fnøs og løftede et øjenbryn af ham "Hva tror du jeg er, svagdrikker?" nej, Angel kunne godt styre sig! Hun var glad for alkohol, men vidste trods alt også godt hvornår nok var nok.
Angel trak på skulderne og så rundt "Er det vel nok, kender sgu ikke så mange andre herinde" endnu! det var meget vigtigt lige at få den tanke med. "Nå, et par øl, og så skal jeg høre alt om hvad din luskebuks har været rundt og lave!"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 02.08.2016 21:15
Cecilio åbnede døren for Angelica med et stort smil. "Man ved aldrig med sådan en fornem dame," sagde han drillende. Angelica var på ingen måde fornem, og var ikke rigtig det man ville kalde en dame. Ganske vidst var hun hunkøn, men længere var den vidst ikke.
"Du må også komme med nogle af dine egne historier, ellers er det ikke helt rimeligt." Det ville være dejligt at finde ud af hvad hun havde været op til alle de her år. Det havde jo været mange år siden.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 04.08.2016 10:21
Ved beskrivelsen 'fornem dame' gik Angel i fuld karakter. Vrikkede lidt mere tillokkende mod hoften som hun gik ind af døren som Cecilio som en gentleman holdt for hende. Oh, for ikke at forglemme de let løse håndled og de lange øjenvippers ekstra blinken. Nej, Angel var absolut ikke nogen dame! Hendes tøj afslørede det også tydeligt, men hun var en glimrende skuespiller. "Selv de fornemme gemmer på mørke hemmeligheder" svarede hun lystigt tilbage og droppede alt om at virke fornem og fin.

Angel lod som om hun tænkte over en længere varende kontrakt med store summe penge indvolveret, til hun til sidst smilte igen, bredt og glad. "Så lad gå da!" det var jo heller ikke helt forfærdeligt at få lov at snakke om sig selv!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.08.2016 20:06
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine, og forsatte da også et godt stykke efter at Angelica var stoppet med at opfører sig som en fornem dame. Angelica var virkelig noget af det der var længst væk fra en fornem dame, men det havde aldrig været noget Cecilio var ked af. Nej, det var nok derfor at de havde det så godt sammen.
Endelig fik han stoppet med at grine. "Godt så.... Første runde er på mig," sagde han og gik ind og op for at bestille øl til dem begge og betalte for dem begge. Han kunne godt betale først. Helt fattig var han ikke for tiden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1