Et sted derude (Nao)

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 11:53
Makoto lyste op. "Du har måske mødt andre Kentauere?" spurgte han glad og håbede på at dværgen kendte kentauere som han måske kunne møde. Måske var der nogen i nærheden eller endnu bedre! En flok!? Makoto turde kun håbe. Han havde ikke set en af sine egne i over 30 år og den sidste han så var sin bedste ven døende gennem et 2 årigt sygdomsforløb. Makoto blev lidt mut igen da han kom i tanker om det og så ned.
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Lokation / Dragorn: Dværgenes rige

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 17.11.2015 18:30
Dimrond kløede sig lidt i nakken, han havde vist sat forhåbninger i Makoto, og han havde jo ikke stor lyst til at skuffe ham for det var meget sjældent at han havde set en Kentaur og faktisk mange år siden at han sidst har set en.

Han kiggede på ham "Åh, jeg tror jeg fik sagt for meget Makoto" sagde han og holdt en lille pause og forsatte, "Det er nu mange år siden jeg sidste har set en kentaur, det er jo ikke så tit man støder på dem, så jeg må desværre skuffe dig."
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 17.11.2015 19:27
Makoto så lidt ned igen. Nå... men altså.. Det Makoto var mest ked af var nok ikke at kunne finde en kentaur hoppe som kunne blive hans et og alt. Men Makoto var ikke kræsen, han kunne sagtens gifte sig med et andet hunkønsvæsen. Han var måske en smule desperat fordi han havde levet uden damer hele sit liv, men interessen for dem manglede bestemt ikke. "Hvad hed kentaueren?" spurgte han og så lidt op igen.
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 18.11.2015 08:25
Dimrond kunne godt se at det måske var et øm punkt han havde fundet hos Makoto og det var slet ikke det som var meningen, men det kunne han godt se.
"Som sagt så er det mange år siden og det var ikke ret meget jeg snakkede med ham. Jeg stødte ind i ham på en kro, hvor vi begge ikke helt så os for, på grund af højde forskellene og det var egentligt det eneste som vi ligesom havde at gøre med hinanden. Jeg er ked af hvis det har været skuffende at få af vide."

Dimrond kiggede rundt i træerne og på fuglene som sad og fløjtede glad oppe i træerne, det var en rar og beroligende lyd at lytte til, og det gjorde ham glad.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 18.11.2015 13:18
"Okay." var det eneste Makoto havde at sige inden han rejse sig op. "Vil du med hen til værtshuset?" spurgte han så, da det var somom han ikke blev ordentlig mæt af græsset. Han var stadig sulten og han havde hørt dværgens mave rumle også så han gættede på at hans nye ven ligeså var sulten. "De har mad." tilføjede han i tilfælde af man skulle være i tvivl
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 24.11.2015 10:08
Han kiggede på Makoto som rejste sig op. Det var et slags kodeord han sagde bagefter, og ved det vågnede Dimrond klart op, værtshus. Det var lige hans ting og noget han elskede at bruge tid på, for hvis der var noget han kunne så var det både at spise og drikke, i stride strømme. Det var en vigtig ting for Dimrond, så selvfølgelig skulle han med et smut derhen, nu havde han jo også lovet at give en omgang mjød til Makoto, så det måtte han nok hellere holde sit ord på.

Han kiggede op på Makoto, "Du sagde lige den helt rigtige ting der, Makoto. Jeg er helt klar på en tur på værtshus, jeg skal jo alligevel ikke lavet andet i dag, så det er da nok en god ting at fordrive tiden med" sagde han glad og tog sin taske op på ryggen igen og gjorde sig klar til at gå afsted.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 12:27
Makoto smilede stort og glad, Han tilbød sin nye ven at ride på hans ryg derhen, for de korte ben mod hans lange gjorde at de ville have svært ved at følges. Makoto skulle i hvertfald tænke meget over at tage mindre skridt. Han havde undret sig over en del ting. Noget af det var at dværgen gik påklædt. Han syntes stadigvæk at tøj var noget underligt noget. Han kunne godt se hvordan det kunne hjælpe på at holde varmen om vinteren, men om sommeren så han ingen grund til at have det på Han havde heller ikke et behov for at dække sig til da han havde gået nøgen hele sit liv. "Hvordan føles det..? Altså at have tøj på?" Bragte han emnet på banen.
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 24.11.2015 21:31
Dimrond kiggede på Makoto, det var ikke vær dag at han blev tilbudt at ride på ens ryg og han kunne godt lide at have fødderne på jorden og gå, så han valgte at takke nej til tilbuddet også hvis det betød at han måske ville sakke lidt bagud, men sådan var det nu en gang i mellem.
Det var et lidt spøjst spørgsmål han kom med, men i og med at han var en kentaur var det jo ikke normalt for ham at gå med tøj på, så det var jo klart han var nysgerrig omkring det.
"Det er nu meget praktisk at have tøj på, så skal vi ikke gå nøgne rundt. Jeg ved godt at du gør, for det er meget normalt for heste ikke at have tøj på. Det føltes fin nok, der er ikke nogen speciel følelse omkring det" sagde han pænt til Makoto.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 22:02
Makoto gik små, langsomme skridt for at hans nye ven kunne følge med. "Altså der er mange der gør det.. Går med tøj, men jeg har faktisk kun mødt kentaure der ikke gør det go det var fordi vi var fattige." forklarede han. "Lederen af og gik med et dyreskind, men ellers bar vi intet." Han så Værtshuset længere fremme og blev helt hyperglad så han sprang rundt i nogle cirkler ved siden af vejen og ud mod stengærdet. "yay! Vi er er næsten!" Udbrød han og satte i gallop derhen men bremsede så hårdt op for at vente på sin ven. Støvet fra grusvejen hvirvlede op og han havde lavet et bremsespor.
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 29.11.2015 08:48
Dimrond kiggede undrende på Makoto, ”Ja, det er meget normalt at mennesker, dværge og andre racer som ligner mennesker, at gå med tøj, det er ikke så mærkeligt. Det ville være mere mærkeligt hvis vi gik nøgne rundt omkring, det ville skabe mere kaos end mørket, næsten måske ikke helt.” sagde han leende, ”Næh, men det ville nok også kun være en skjorte som kentauer ville gå med. Det ville se mærkeligt ud hvis i havde tøj på heste delen.”.

Der gik ikke længe før de kom til Værtshuset, et sted som Dimrond af og til havde begyndt og de serverede helt fin mjød derinde. Det bliver godt med et stort glas mjød, sagde han roligt til sig selv og fik et lille smil på læberne.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 29.11.2015 12:57
Makoto ventede pænt på Dimrond og begyndte først at gå igen da han havde halet ind på ham. "Jeg er ikke sikker på at jeg forstår helt hvorfor det er normalt for jer at gå med tøj. Det må være ulideligt i sommerperioden." Svarede han og kunne godt se logikken i tøj om vinteren for at varme sig, men om sommeren måtte det være frygteligt at have tøj på.

Da de nåede værtshuset, gik han indenfor, dukkede sig for ikke at blive ramt af dørkarmen endnu engang og holdte døren for hans ven. "Velkommen til ^^" sagde han roligt og virkede mere nede på jorden end han havde været før.
Dimrond Kazadorsson

Dimrond Kazadorsson

Mestersmeden i Dragorn

Neutral God

Race / Dværg

Alder / 214 år

Højde / 148 cm

Nao 04.12.2015 09:35
Dimrond gik ind på værtshuset sammen med Makoto, "Mange tak skal du have" sagde han roligt. Han havde besøgt stedet før og kunne godt lide stedet, det var meget roligt og helt nede på jorden. Han gik op til baren og fik bestilt et stort krus med mjød og da han fik det rakt over tog han en stor slurk af den. Det var godt med lidt at drikke, det var faktisk længe siden han havde fået et godt krus mjød. Men han kunne også godt bruge lidt mad. "Er det muligt at få lidt mad?" spurgte han glad, han var skrupsulten og havde brug for noget mad.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 04.12.2015 19:41
Makoto lukkede døren efter dem og stilte sig hen til baren. Han havde fri i dag, så han gav sig ikke til at arbejde. Men han bestilte heller intet for han havde ingen penge. I stedet stod han og kiggede lidt efter de meget få kvinder der var herinde. De sad alle sammen os en gruppe mænd pånær arbejderpigerne som fes rundt for at betjene folk. Makoto så lidt på Dimrond igen. "hva? Jo.. man kan godt få noget at spise her. Jeg kan ikke lige huske menuen, men jeg plejer også at få kartoffelmos ^^"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Krystal Administrator, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 5