Der var dog ingen vej uden om og da slet ikke som krigeren stadig havde et fast greb om hendes arm. Noget hun ikke rigtig kunne fortænke ham i at bibeholde efter hendes forsøg på flugt, men som satte en helt forkert tone også.
Hans spørgsmål, som de nærmede sig døren var dog ikke til at komme ud om. Caitlin så til siden og op på ham, mødende hans blik, før hun slog sit eget ned og mere kuet end på noget andet tidspunkt siden hun var løbet ind i ham svarede. "Jeg vil helst selv, hvis jeg må?" Hun kunne forme sin historie så. Måske holde nogle ting nede og glemme andre hvis hun var lidt behændig. Lægge vægten på andet end at Henry var tilbage på sporet af hende.
Så bankede havmanden på og hun trak vejret dybt, før hun fandt et forsigtigt smil frem som den blev åbnet. "Hej, undskyld det blev lidt senere end jeg havde ventet..." Hun var ikke helt sikker på hvad Gidion ville sige til at hun blev bragt til hans dør af en af lysets krigere og som hun havde sagt det første flakkede hendes blik da også væk fra hans. Det var år siden hun kunne huske at have følt sig så skyldig uden helt at være sikker på hun havde gjort noget for det og det huede hende ikke.
Slet ikke da hun stadig var usikker på om det hun tænkte på som hjem ville forblive det nu.