Krystal 05.04.2014 21:10
Renaél følte sig en smule splittet - på den ene side, havde han ikke lyst til bare at lade menneskekvinden tage af sted, idet han fandt selskabet behageligt. På den anden side vidste han udemærket også selv, hvor lidt værd, han ville være i Hovedstadens mørke gader. Faktisk skræmte tanken om at forlade værtshuset alene og skulle finde vej til den der kro, hun havde snakket om, ham også. Omend elverens klæder var en lille anelse slidte, var der ingen tvivl om, at de var kostelige, og det var ganske sikkert grund nok for banditter til at overfalde ham i håb om, at hans pung indeholdt en del flere krystaller end den rent faktisk gjorde.
"Det kan godt være, at det bare er mig der er tåbelig.."
Elveren var hurtigt smuttet om på den anden side af Venus, så han igen stod ansigt til ansigt med hende. Han fandt det virkelig ærgeligt, at hun ikke udviste mere interesse for hans fremragende person, at hun havde lyst til at blive. Han havde tydeligvis brændt sine chancer ved ikke at skrue tilstrækkeligt meget charme på over for hende!
"Jeg håber, at de har ret, for jeg ville have det meget dårligt med det, hvis der skulle ske Dem noget. Det har været en fornøjelse at møde Dem."
Han smilede til Venus og greb herefter hendes hånd, for at placere et let kys på håndryggen.
Han kunne ikke lade være at finde menneskekvinden særdeles interessant, især da hun lod til at have en del mere mellem ørerne end de kropiger, man ellers mødte rundt omkring i Hovedstadens beværtninger.

Renaél Runeldth | Skovelver | Healerlærling
Krystallandet