Muri 20.11.2012 19:09
Flemo hiver langsomt Demons bluse helt af. Han lægger en hånd i nakken på Demon, og den anden hånd placerer han på Demons buksekant. Flemo stikker kort neglene i nakken på Demon, da han begynder at rode rundt mellem hans ben, og et kort støn kommer fra ham. Demon 20.11.2012 19:20
Demon mærker hvordan han bliver tændt, han river det sidste tøj af Flemo, Han smider ham på sengen, han kysser ham langsomt fra halsen og ned, han mærker hvordan Flemos negle borer sig længere og længere ind i Demons hals, Demon kommer med et lile støn Muri 20.11.2012 19:31
Flemo kommer med et kort suk, da han bliver smidt på sengen, og kort efter begynder han at knappe Demons bukser op, og derefter hive dem af ham. Han begynder så at kysse Demon ned af halsen. Demon 20.11.2012 19:38
Demon har begynder at stønne lige så langsomt, Demon lade Flemo kysse sig, " jeg har lyst til dig skat" sige han med en stønende stemme, Demon lade Flemo ligge sig oven på Ham, han mærkede hvordan han hvordan han blev mere og mere hård Muri 20.11.2012 19:54
Flemo bliver ved med at kysse Demon ned af halsen, så op igen, og til sidst på munden. Han bider kort Demon i underlæben, og smiler så svagt."Og jeg har lyst til dig," siger han lavt stønende. Da Flemo har fået hevet Demons bukser af, lægger han begge arme om Demons hals, og begge ben om livet på Demon. Han kysser ham så på munden igen, og gør langsomt kysset til et snav.
Demon 20.11.2012 20:02
Demon gengælde snavet, "tag skat2 siger han stønede, " jeg vil mærke dig" Demon mærker hvordan Flemo stikker den langsomt dind:) og hvordan han er ved at skrige Muri 20.11.2012 20:18
Flemo bider sig let i læben, og begynder at kysse Demon ned ad halsen, før han stikker den ind. Han begynder langsomt at rykke frem og tilbage, og nogle små støn kommer fra ham imens.. Demon 20.11.2012 20:22
Demon begynder at stønne, stønnende begynder at blive små høje lyde, han mærker hvoran han er ved at komme Muri 20.11.2012 20:57
Flemo begynder at rykke sig hurtigere og hurtigere frem og tilbage, og hans støn bliver kun højere. Han kysser kort Demon blidt på kinden, før et lettere højlydt støn kommer fra Flemo, da han kommer. Han trækker sig så ud og ligger sig ned ved siden af Demon, med en tung vejrtrækning. Demon 20.11.2012 21:04
Demon trækker vejret dybt, han fjerner noget af sveden fra sin pande "jeg elsker dig, og det var virkelig godt skat" han kysser blidt Flemo på læberne, han mærker en dejlig følelser inde sig han er helt varm inden i Muri 20.11.2012 21:18
Flemo ligger sig helt ind til Demon og lægger den ene arm om ham. Han gengælder blidt kysset."Jeg elsker også dig," siger han lavt, og smiler svagt. Han knuger sig lidt ind til Demon
Demon 20.11.2012 21:29
Demon lægger sin arme om Flemo og holder ham tæt ind til sig, Demon lyttede da Felmos ånde dræt blive langsomere,1 2
Chatboks
IC-chat▽