Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:50
Hvilken ændring i hendes opførsel og humør, og hvilken sød, sød sejr! Han betragter hende smilende, som hun trækker benene til sig, før han præsenterer sig med et høfligt buk.
"LEvon Baldric Palmisano," siger han med et charmerende smil og sætter sig hos hende.
"Jeg skulle gerne fortælle Dem det, hvis jeg vidste det selv," lo han så let og så på hende. Han havde sat sig med en halv meter imellem dem og lagde armen på ryglænet mellem dem, så han sad drejet lidt mod hende. Det var også en åben indbydelse til at kravle ind til hans varme, maskuline krop og hente lidt varme der, hvis hun havde lyst, men han regnede ikke med det.
"Og hvem har jeg æren af at møde?" spørger han stadig smilende sig charmerende smil. Måske havde hun hørt om ham; han havde et fnisende rygte blandt kvinderne. En rigtig kvindebedårer, en kvindernes helt og gentleman. Så måske havde hun hørt ham nævnt, eller måske hans forældre, der var lysets krigere, men den sammenligning havde aldrig huet ham.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 23:05
Det er alligevel lidt for meget for Carolina, at han sådan byder sig til, men hun vælger ikke at kommentere det, bliver blot siddende med armene omkring benene. Hun betragter ham lidt, inden hun siger noget. Hun har ikke hørt om ham før, men hun færdes normalt også alene, for hun har ikke lyst til at være afhængig af andre - og så kan hun ikke fordrage de fnisende kvinder i gaderne, nej, hun vil nu hellere kalde dem for kaglende høns; de er overfladiske, og hun har intet til fælles med dem.

"Carolina Floros," præsenterer hun sig da. Hun roder sig lidt i sit hår og funderer over hans svar. "Jamen, hvorfor er det for Dem interessant at tale med mig?" spørger hun ham så, en lille smule alvorligt, for det vil hun faktisk gerne vide. Hun håber, han ikke taler udenom denne gang med rosende floskler og store ord.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 23:10
Han kan mærke, hans manerer er for meget for hende; hun er ikke ne af dem, der bliver blændet af hans flotte og elegante buk, så han vil begrænse dem. Det undrer ham en smule, hun ikke viser tegn på genkendelse, men det er måske kun godt, for så er hans tricks ikke nået frem til hende.
"Et flot navn," kommenterer han ærligt med et smil. "Og hvorfor De interesserer mig? Jamen jeg er skam altid interesseret i en smuk kvinde, jeg tilfældigvis kommer til at forulempe." Han smiler stadig charmerende, men hans øjne er alvorlige og fortæller hende, han siger sandheden. "Desuden," kommenterer han og ser ud over gaden et øjeblik, "Er jeg ikke tilhænger af uretfærdigheder." Han ser mod hende igen med et varmt smil.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 23:31
Carolina betragter ham stadig åbenlyst, for at kunne se, om hans ord er sandfærdige, og hun konstaterer, at ligeså underlig, som hun synes han er, ligeså ærlig er han også. Hun ved ikke, hvad hun skal mene om det, så hun ser et kort øjeblik væk for at samle sig lidt (for han har ærligt talt freaket hende lidt ud), inden hun igen ser på ham. Det rører hende lidt, at han taler om uretfærdigheder, for er der noget, hun ikke kan have, er det uretfærdighed! Hun hader det, og selv når hun er chanceløs, kan hun ikke lade være med at blande sig.

"Jamen, det er da pænt af Dem," svarer hun så ham blot med antydningen af et smil, og hun læner sig lidt mere afslappet tilbage på bænken.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 23:50
Han er klar over, han har efterladt et indtryk hos hende, der næppe bliver hvisket ud lige foreløbigt, og sådan kan han lide det. At han har freaket hende ud er han dog ikke klar over, men hun er tydeligvis interesseret i denne mystiske karakter, han er her til aften for hende.
"Ja, det er det vel," ler han muntert og ser på hende. Ah et smil, et lille smil, lige antydningen af det. Han kommer nærmere og nærmere sit mål om hendes gode humør, og hun sidder afslappet ved siden af ham, godt, godt alt sammen. Han søger efter noget at sige til hende og bemærkede godt før, hun havde reageret på hans snak om uretfærdighed.
"Er der ikke noget, jeg kan gøre for dig? Købe dig en lang kjole og et par sko, lidt penge, et eller andet? Vi der har så meget burde give mere, og jeg vil hellere give mine penge ud personligt end aflevere dem til en institution, hvor man aldrig ved om pengene eller tøjet når frem til dem, der har brug for det - tal om uretfærdighed!" sagde han i en ægte bekymret tone og ser på hende, søger hendes blik med sine gyldenbrune, mandelformede øjne.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 00:05
Carolina ved faktisk ikke helt, om hun skal blive fornærmet over det, han siger - det er mest hendes stolthed, der bliver såret, for selvom hun da tydeligvis har brug for noget varmere tøj, gør hun en stor dyd ud af at fremstå som én, der ikke har brug for nogen som helst form for hjælp. Da han søger hendes blik, ser hun et øjeblik væk, inden hun igen betragter ham. Der er noget ved ham, der får hendes indre alarmklokker til at ringe højt og længe; det er nok fordi, at det er hende, der plejer at være gådefuld, og ikke hende, der sidder og er en smule småforvirret. Selvom han er ærlig, er han også alt, alt for venlig set i lyset af, at de lever i et farligt land - så har han nogle skumle bagtanker? Hun er jo ikke meget værd, men hun har hørt historier om piger, der forsvarsløst blev voldtaget hen på de sene aftentimer.

"Ellers tak, Levon. Det er ellers meget sødt af Dem," svarer hun bestemt og for at understrege, at hun (næsten) sætter pris på hans omtanke, glider der et lille, fint smil over hendes læber. En vigtig faktor er også, at hun ikke vil stå i gæld til nogen, og med sådan en rig mand, er det eneste, hun kan tilbyde ham, sin krop. Selvom han umiddelbart ikke ligner en, der kræver noget til gengæld, nægter hun at tage imod hans hjælp. Og så er der selvfølgelig hendes førnævnte stolthed.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:20
Han kan godt se, han har ramt en ømfindig stolthed og bakker straks væk fra emnet. Hun har ikke gjort noget for at fremstå som en, der mangler noget, men når han nu så brutalt er stødt ind i hende og har gået hende på klingen, kunne han da godt hjælpe hende lidt. Og han havde så rigeligt og brugte alligevel så mange penge på andre kvinder, der havde mindre brug for det, så hvorfor ikke hjælpe en, der havde mere brug for det.
"JEg er bange for, jeg brutalt har trampet Dem ned endnu en gang," sukker han let, "vil jeg aldrig blive klogere?" Han hentyder selvfølgelig til hendes stolthed. Og selvom han da godt kunne finde på at forlange et lille kys som betaling, ville han aldrig være usmaglig og forlange af en kvinde, hun skulle sælge sig selv på den måde. Han foretrak sine kvinder villige, ikke købte, men det kunne han ikke så godt sige til hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 00:35
Carolina ser på ham med et lille smil og hovedet let på skrå. Hvordan kan han gennemskue hende så let? Det bekymrer hende meget, men samtidig har hun en stor trang til at finde ud af, hvem han er. For det er godt nok sjældent, at folk reagerer sådan på hendes møgfald.

"Det går nok alt sammen," svarer hun ham blot og ser en smule indgående på ham. "Fortæl lidt om Dem selv i stedet," foreslår hun og håber, at han går med på den.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:44
Han gennemskuer hende med lethed, fordi han har øvelsen med kvinder. At han reagerer anderledes på hendes møgfald og spøjse ideer er netop hele meningen; det gør ham bemærket hos hende, og hun vil ikke glemme ham foreløbigt, og det var hele planen.
"HVad vil De vide?" spørger han åbent for forslag. Han er ikke så god til bare at fortælle løs om sig selv, men det er de færreste mænd, men får han et par spørgsmål, skal han gøre sit. Han har hendes interesse nu, så nu kan han godt løfte lidt af sløret for hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 01:09
Carolina ser blot fortsat indgående på ham - det overrasker hende lidt, at han uden videre vil fortælle hende ting, når han nu var så gådefuld før. Hun læner sig helt tilbage på bænken og strækker benene ud, mens hun roder sig i håret og ser kort væk, mens hun tænker over, hvad hun egentlig vil vide.

"Hvor kommer De fra? Hvad laver De? Er De gift, har De børn?" spørger hun så og ser på ham igen. Hun gad egentlig også godt vide hans tilhørsforhold, men hun har erfaret, at det kan være farligt at tale om.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 01:21
Han kan se, han stadig forvirrer hende, og er glad for det. Han virker stadig lidt mystisk, selvom det nu er på en mere jordnær måde.
"Jeg er her fra byen, laver hvad jeg har lyst til at lave, er ikke gift, men har nogle børn et sted," svarer han en smule kryptisk, men stadig sandt. "HVad med Dem selv?" spørger han så, lige så nysgerrig efter at vide mere om hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 01:36
Carolina glædede sig lidt for hurtigt over, at han ville svare på hans spørgsmål, for det skaber næsten endnu mere mystik omkring ham end før. Hun ryster kort på hovedet af ham og bider mærke i svaret omkring børn, men kommenterer det ikke.

"Jeg kan svare stort set det samme.. Bortset fra, at jeg ikke har nogle børn," svarer hun ham så. Hun har da heller ikke tænkt sig at fortælle en hel masse om hende selv, når han ikke gør det.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 01:41
Han er klar over, hans kryptiske svar både ville gøre hende nysgerrig og irriteret, og det var fuldt ud hans mening. Han morer sig i det skjulte over, hun svarer ham ligeledes, men for hende er det ikke helt så mystisk. En gadepige der måske ikke havde noget hjem eller familie, ikke i stand til at finde arbejde, så hun kunne klæde sig selv og ikke gift fordi? Nå ja, der var vel mange grunde, selvom hendes kønne ansigt ikke kunne være en af dem. Og børn var et ærligt svar. Hun virkede også fuldt ung til at have børn endnu.
"Har du et sted at sove? Tag over hovedet på de kolde nætter?" spørger han i en let tone, men med en bekymret undertone.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 01:50
Carolina ser på ham, og ved ikke helt, om hun skal blive irriteret over, at han bliver bekymret. Hun kan klare sig selv, og sætter en stor ære i det - hun har aldrig bedt andre om at tage sig af hende, og hun kommer aldrig til at bede om det. Hun holder virkelig af den frihed, hun har på gaden, og selvom det ganske vist kan være både koldt og hårdt, ville hun aldrig opgive tilværelsen for at blive spærret inde i et hus med en mand.

Derfor lyver hun også for Levon i sit svar - det er hun til gengæld stadig god til, selvom han har gjort hende helt ude af den.
"Jeg sover i et lille skur i udkanten af byen, så De behøver ikke at bekymre Dem," svarer hun ham og smiler lidt. Det var næsten sandheden - bortset fra, at hun for det meste sov i porte. Skuret er blot et drømmescenarie for hende, det kunne hun egentlig godt tænke sig at have. Sit eget lille skur.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 01:58
Det var ikke hans mening at irritere hende, han var blot nysgerrig efter hendes leveforhold, og han beklager dybt, hvis han har gjort det alligevel. At gaden kan være hård og kold er han ikke i tvivl om, selvom han aldrig selv har prøvet det.
"Tilgiv mig, det var ikke for at gå Dem på klingen. JEg var såmænd blot nysgerrig." Hans stemme var en lille bitte smule reserveret, men han blødte hurtigt op igen og betragtede hende opmærksomt. Et skur, tænker han og skjuler sin foragt perfekt. Det ville ødelægge hendes skønhed, og der ville ikke være noget tilbage om fem år, hvis ikke hun gjorde noget snart. Men han nænnede ikke at sige det til hende, og hun ville alligevel nok være ligeglad.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 19:50
Carolina irriteres mere og mere over, at han konstant undskylder. Er der noget, hun ikke kan lide, er når folk konstant undskylder - for tingene er sagt, og det kan ikke gøres om. Hun bemærker, at han er en smule reserveret - mon det er hans brist? At tale om, hvordan folk, der er ringere stillet end ham, lever? Hun betragter også ham, men kommer så frem til, at hun ikke rigtigt gider snakke om det. Det er også et ømt emne for hende, men det er mere fordi, at folk aldrig lader til at forstå hende.
Hun ser bare tavst på ham, og afventer, om han har mere at sige.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 20:21
Han kan fornemme, hun igen bliver irriteret over hans manerer, og det morer ham indvendigt, selvom han ikke viser hende det. Hans reserverethed skyldtes udelukkende, han havde trådt forkert og var en smule irriteret over det, for det var normalt ikke noget, han var. Og han har heller ingen pli, så han begynder med et nyt spørgsmål:
"Hvor var De så på vej hen, da jeg så brutalt stødte ind i Dem?" Han smiler igen og betragter hende opmærksomt, meget opmærksom på, det er ham, der skal holde samtalen i gang.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 21:29
Carolina kan ikke forstå, han bliver ved. Hvad er der med ham? Desuden kan hun heller ikke fortælle den sandhed, for så vil hendes løgn fra før skinne igennem, og hun roder sig lidt i håret, mens hun tænker sig om. Hun er god til at virke reserveret, velovervejet, så derfor skinner det ikke så meget igennem, at hun skal "redde" situationen. Hun er dog ligeglad med, hvis han alligevel fanger, at hun lyver, og hun har heller ikke noget imod, hvis han frastødes af hendes svar.

"Jeg var på vej hen til markedspladsen. Folk tænker sig aldrig om, glemmer deres ting, og så ligger der ofte noget, jeg kan bruge," siger hun så bare med et svagt skuldertræk, som om det er ingenting. Og for hende gør det virkelig heller ikke noget, for folk er selv udenom det, når de er så glemsomme.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 21:34
Han fanger godt, hun lyver, men han havde næsten ikke forventet andet. Han ser mod hende, hans blik fortællende, han ved, hun ikke sagde sandheden, mens hans ord trækker i en anden retning.
"Det er godt de bliver brugt i stedet for bare at ligge glemt," siger han med et smil," Det skal jeg huske næste gang jeg ærger mig over at have glemt et eller andet derhenne. Det er en beroligende tanke at ens ejendele finder et nyt hjem, og skulle det være hos så smuk en kvinde som De selv, så kan man kun glædes lige pludselig." Igen vendt itl en kompliment, og hans smil charmerende med en snert af drilleri. Han tog altså hendes svar ganske roligt og håber på igen at have overrasket hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 21:50
Carolina lægger armene over kors, da han sender blikket, og derefter svarer, som om han ikke havde gennemskuet hendes løgn. Hun fatter ikke, hvorfor hun bliver hængende, men ærlig talt - og det er ikke noget, hun udstråler, - er hun en smule ensom, og lige nu er alt selskab for hende velkommen. Næsten. I hvert fald er en tosse som Levon velkommen.

"Det er jeg glad for at høre. Folk bliver ellers ofte sure, hvis jeg bliver opdaget," svarer hun ham blot med et lille, svagt smil, men dog stadig med armene over kors.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 13