Venus 28.12.2011 19:46
:) GLÆDELIG JUL! :)Til alle på kl. Tusind tak for jeres søde hilsner, og jeg håber i havde en rigtigt god juleaften og at hyggen ikke helt er overstået endnu :) Jeg vil også sende en masse mennesker en masse julehilsner, so here goes:
Først vil jeg sige undskyld til alle dem i the epic thread/megatråden/the mother of all tråde/livets tråd og hvad den nu ellers hedder (kært barn har mange navne som man siger), for at jeg har hundset med jer, og jeg håber at I vil bære over med mig lidt endnu, for den tråd er alt for epic til at lade stå, og det er alt sammen takket være jer 8)
Til Ally: Det var din skyld, at jeg fandt kl og for det kan jeg ikke takke nok. Hvad skulle jeg dog have gjort uden dig. Når noget skal gøres, så gør du det for kl, også selvom det tager al din tid og energi, og alligevel har du overskud til at holde humøret oppe i c-boxen, på Skype og bare i det hele taget, så meget så folk drives ud på sidespor og ind i buske og hvad ved jeg. Tak fordi du er på kl og ikke mindst fordi du er min ven.
Til Argie: Aldrig har jeg mødt en kl'er, der lavede så unikke karakterer som dig og det gør dig til en inspirationskilde for mig. Jeg ville ønske, jeg vidste, hvad der foregik inde i dit hoved, når du er kreativ. Tak fordi du er her, er sådan et sødt menneske og deler din kreativitet med hele kl.
Til Becca: Om muligt det mest forstyrrede menneske jeg kender. Du er altid glad og imødekommende og underholder mig når jeg keder mig (hvilket jeg gør tit). Men så er det at du har skabt Morgoth... Jeg siger det bare. Men uden Morgie ville kl ikke eksistere i den udgave vi kender, og uden dig ville vi ikke have Morgie. Så tak fordi du er her på kl og tak fordi du er sådan et forstyrret og derfor fantastiskt menneske, og jeg glæder mig til vores filmaften <3
Til ]Dragon: Til dig har jeg bl.a. en undskyldning for at have være så langsom til svare i vores tråde. Unskyld, undskyld, undskyld, for det er ikke fair. Men takket være den tråd er vi kommet til at snakke meget sammen, og hvor er jeg glad for det. Du er et dejligt menneske (med en uovertruffen tålmodighed ikke at forglemme), så tak fordi du er her.
Til Draik: Kl’s mest perverse person *hermed overrække Listen-trofæet som han egentlig skulle have haft sidste af år trods sine mange diskvalificeringer*. Men selvom man måske ikke har brug for andet end pervershed og en berømt bootay for at begå sig på kl, så har du alligevel tilføjet lidt ekstra. Du er der altid for folk, når de har brug for det og er altid klar på at skrive og have det sjovt. Tak fordi du er dig hele vejen igennem og fordi du er på kl.
Til Helli: The most awesome person on kl (næst efter Krystal – ave Krystallisiana)! Du er en fænomenal energibombe med ufatteligt god smag i musicals og en hang til at lave ulykker, når vi engang kommer til USA. Tak fordi du indtruducerede mig for the Starkids og jeg glæder mig så meget til at se hvad der kommer næste år :D (ps. sig det ikke til Draik, men jeg har lavet et ekstra ’Årets mest pervie pbs 2011’-trofæ til dig, shh!)
Til Isa: Fantastisk Isa, som jeg aldrig ville have mødt uden kl. Du er altid sød og venlig og tager alting med et smil. Men bag den ydre mildhed og glæder gemmer der sig noget skummelt, og han er vældigt underholdende at skrive med *host*CazaDOOR*host*. Endnu en af kl’s kosmiske kreationer :D
Til Krys: Kl’s skaber og alene af den grund er hun awesome. Jeg er så glad for, at jeg fik æren af at møde dig for efterhånden et par kl-ture siden, og jeg håber at du bliver på kl længe i nu, så vi alle sammen kan have glæde af dit fantastiske selskab. Ave Krys!
Til Nova: Nova/Pia/ Slamse-bamse; opfinder af Rejen? og mange andre randomheder. En person, der skal frygtes, selvom ofte kommer til at elske hende i stedet (hvilket naturligvis resulterer i et chok, når deres chars senere bliver overfaldet af Samson og resten taler vi ikke om x3). Jeg er en af de kl’ere, der er faldet for Novas charme, men det er også ok, når man har kl’s bedste bodyguards (kram til Lizza og Becca, hvis I er nået her til). Også et kram til Nova for at være Nova og for at være på kl.
Til ScaRAW: Endnu et fantastisk menneske, som jeg mødte på kl’s hyttetur. Du er livlig og glad og altid med på at lave ballade (og en glimrende korsanger, om jeg må tilføje det). Jeg håber snart at dig mig og Helli får aftalt den Starkids aften, for hvis der er nogen de musicals skal ses med, så må det være jer.
Til Wimse: (Beklager du kom til sidst, men sådan går det når man hedder noget med W.) Dejlige, glade, friske, grinene(, fulde) Wimse. Jeg er så glad for, at du er på kl og ikke mindst på team Armitage. Hvem skulle jeg ellers sludre med til langt ud på natten om ingenting og grine til jeg tuder af det. Du er et dejligt menneske, og jeg er glad for du er på kl.
Og til aller sidst, men så sandelig ikke mindst: Til alle jer, jeg ikke har fået nævnt her ved navn, så er det kun fordi min hjerne ikke kan tænke på jer alle sammen hele tiden, for i er alt for kosmiske til den slags. Jeg elsker jer alle sammen, og jeg håber at I alle har haft en dejlig jul og vil få et endnu bedre nytår.
Knus Venus :D
ps. Satans også! nu kom jeg jo til at skrive en roman alligevellet :)