Returning to the scene of the crime

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 13:51
Alexander kan tydeligt mærke hvordan han bliver mere og mere tændt af deres berøringer, endda i sådan et omfang at Lux ikke ville kunne undgå at bemærke det hvis hun vendte sit blik nedad. Han bliver dog en smule overrasket idet lux pludselig tager kontrollen men lader hende bare presse ham op imod væggen, et stort smil breder sig på hans læber men bliver hurtig afbrudt idet hendes læber mødes hans, en lille smerte skyder igennem ham idet hun kradser hul på hans tantop og på hans hud således at en enkelt dråbe blod løber ned over hans overkrop, men det gør ham intet. Alexander kommer med et meget tilfredst støn idet hun pirre ham yderligere.
Alexander kan bestemt mærke alle hendes kvindelige former idet hun presser sig op imod ham, dog bliver han en kende overrasket over hvor hurtig hun er til at flytte fokus ned på hans skridt, han fryser lidt i det, men intet ved hans krop siger at han har noget imod det tvært imod.
Han tager fat i sin tanktop og river den af i en enkelt hurtig bevægelse hvorefter han lægger sine hænder på hendes røv og giver den et let klem. Alexander siger ikke noget men sender bare et længselsfuldt blik tilbage til hende der tydeligt viser at hun endelig ikke må stoppe.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 14:13
Hun er på intet tidspunkt i tvivl om at Alexander har lyst til hende og hun har da oss selv lyst til ham. Det eneste problem er hvis hendes familie finder ud af hvad hun har gjort.
Lux smiler skævt, da han gør tegn til at hun ikk må stoppe, hvilket hun egentligt ikk selv har lyst til, men hun bliver nød til det, da han ikk svare hende. Hun skubber sig blødt fra ham og før det til at ligne en leg for hende, hvor hun vender ryggen til ham.

"Vi havde en aftale, ikk sandt?"
Hun drejer hovedet i hans retning og kigger på ham, med håb i øjnene, et håb som viser ham at det ikk kun er hans evne hun vil have. Lux står og leger lidt med den kort hvide kjole, mens hun ser uskyldig ud.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 14:20
Alexander bliver overrasket over at hun pludselig skaber afstand til ham igen, han tænker ikke længere rationelt. Det eneste han kan tænke på er igen at mærke hendes krop tæt presset op imod sin egen, heldigvis havde han bestemt sig for at han intet ville have imod at dele sin evne med hende så længe de lærte hinanden bedre at kende, og hvem vidste det måske kunne det blive mere end bare en engangsforestilling.
"Selvfølgelig"
Siger Alexander nærmest for hurtigt, han lyder nærmest desperat efter at mærke hendes berøring igen, så meget at han rent faktisk griber fat i hendes hånd og trækker hende hårdt ind til sig igen ( ? )
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 14:36
Lux smiler ved hans hurtige og nærmest desperrate svar, men tager det kun på en god måde. Hun lader ham hive sig ind til ham igen og ligger med det samme armene om ham og kysser ham på munden. Med det samme at deres læber mødes, kopiere hun hans unholy eye evne og sølvperlerne i hendes øjne begynder at lyse rødt. Hun husker at han ikk ville læses, så i stedet for at gøre det, så prøver hun at skanne huset, bare for at prøve. Da det er en helt ny evne, er det svært for hende og hun har andre ting oss at tænke på, så hun lukker øjnene efter nogle mislykkedes forsøg og presser sig længere ind til ham.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 14:58
Alexander møder med glæde hendes læber som om det var dage siden de sidst havde mødt hans egne, men han bliver pludselig ramt af en ubehagelig følelse som om noget forlader ham og han mærker en let stikning i sine egne øjne, men ryster det dog ud af hovdet men er stadig lidt i chok, han var sikker på at han selv var nød til at aktive sit øje før hun kunne kopiere det, men åbenbart kunne det også gøres ved et kys, det undrede derfor Alexander at hun ikke havde gjort dette tidligere men han valgte at tage dette som en god ting, det viste at hun ikke havde tænkt sig at udnytte Alexander.
"når du er kommet dig over mit fantastiske øjne skal vi så ikke fortsætte"
Siger Alexander og tager et solidt greb i hendes røv og trækker hende helt ind til sig, han er omtrent så tændt han kan være, en ting der meget tydeligt kan ses på "lille" Alexander.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 15:08
Lux kan ikk lade være med at smile, da han kommentere at hun kopiere hans evne.
"Var det så så slemt?"
Hun kysser ham ned af halsen. Da han trækker hende helt ind til ham, ligger hun det ene ben om ham og på den måde hjælper deres kroppe i tættere kontakt. Der er ingen tvivl om hvad det hele leder op til, men spørgsmålet er om han tør at blive ved. Han burde vide pga. hans unholy eye, at hun ikk er en rigtig engel, men oss en dæmon.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 15:11
Alexander kan ikke lade være med at grine lidt over hendes spørgsmål, det var ikke fuldstændigt ulideligt men det var bestemt ikke særlig behageligt, specielt ikke når der var så mange andre ting han kunne lave med hende lige nu som ville være fantastiske.
"Ih ja det var forfærdeligt, du må hellere gøre det godt igen"
Siger han ekstremt drillende og lader sin hånd køre op hendes ben som nu lægger omkring ham, han støtter det en smule med hånden således det ikke skal blive anstrengende at holde denne position.
Med hans anden hånd begynder han virkelig at røre ved hendes krop, han lader sin hånd kører op under hendes tøj og finder hurtigt hendes nipples og begynder lige så stille at lege med den ene mens han kærtegner hendes bryst.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 15:21
Lux små griner ved hans svar og kysser ham igen. Med det samme han begynder at røre ved hende, lukker hun øjnene og må næsten hive efter vejret. Hun er vild med den måde han røre ved hende på, men pludseligt bliver hun helt fjern og sænker benet igen. Hun står stile og nikker som om at nogen taler til hende og kigger han i øjnene med et hurtigt ryk.
"Alexander... Jeg er nød til at gå..."
Hun lyder bedrøvet, men oss glad.
Lux har længe ventet på sine søskende's ankomst og hun kan nu mærke at der er en af dem, som er kommet til krystallandet. Hun bliver nød til at forlade Alexander og finde hendes ankomne bror.
Hun ser undskyldende på ham og vender sig for at gå mod døren.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 15:38
Alexander nyder bare hvert et øjeblik af den tid hvor deres kroppe er tæt presset op imod hinanden, han nyder at han kan mærke alle hendes forme og han nyder at kunne mærke at hun bestemt også er tiltrukket til ham, er dog lige pludselig så er hun der ikke længere...
Lux bevæger sig væk fra Alexander, i starten er han i chok, men så mærker han en vrede og en irritation boble op i sig idet hun fortæller at hun er nød til at gå, Alexander følte sig udnyttet. En ting han rent faktisk ikke havde forventet lux ville gøre. Han kan ikke styre sig, hans øjne lyser pludselig rundt, samtlige afmærkninger på hans krop lyser kraftigt op imens antistoffet langsomt breder sig ud over hans arme og størkner.
"LUX!"
Siger Alexander vredt og smadrer sin hånd ind i væggen og efterlader derved et stort hul idet han trækker hånden ud igen, Alexanders hissige temperament har taget overhånd og det bliver ikke let at få ham til at køle ned igen, faktisk ville det næsten være umuligt for langt de fleste mennesker, men selv med hans vrede er han ikke dum, han er udmærket klar over at hun lige nu besidder hans øje, men hun kan umuligt være i stand til at bruge den bare i nærheden af nær så godt som Alexander kan, en ting er at bruge den til at analysere ting uden for kamp, men noget helt andet er når kampen starter og ting flyver omkring en.
"Hvad blev der af noget for noget?"
Siger Alexander
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 16:00
WARNING!!! 18+ SCENER KAN FOREKOMME!!!

Hun vender sig rundt mod ham i en hurtig bevægelse. Det søde smil hun har båret hele dagen er forsvundet ved hans reaktion. Med små skridt går hun mod ham, mens hun peger på ham.
"Den opførsel kommer du ikk lagt med Alexander!"
I hver side af hendes mundvig ses tydeligt de to spidse tænder, og derved afsløre hun at hun langt fra er en engel. Da hun når hen til ham, smækker hun sin flade hånd ind i brystet på ham og trykker ham mod vægen, med en overraskende kraft. (?)
"Et løfte er et løfte, men jeg har ikk tid nu."
Hun vipper hovedet på skrå og kigger ham direkte i øjnene, med et dæmonisk smil og blik i hendes nu helt sorte øjne. Lux slikker sig om munden og læner sig ind over ham.
"Tror mig.. Vi to bliver skam aldrig færdige."
Hun trykker sine læber mod hans og kysser ham ned lands brystet og ned af maven. Da hun når hans buksekant hiver hun låsen fra hinanden, så bukserne går op og stikker hånden ind til hans skridt, hvor efter hun rejser sig op og kigger ham i øjnene, mens hun langsomt presser sig længere ind til ham.
"Vil du virkelig ødelægge det med det temperament?"
Lux er ikk i tvivl om at han stadig har lyst til hende, nu er spørgsmålet kun hvor stolt han er.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 17:11
Hvis lux havde aktiveret Alexanders unholy eye evne var hun nok ikke gået imod Alexander så nonchelant som hun gjorde lige nu, samtlige af hans muskler var spændte og det krævede en del for ham ikke at springe frem i vrede imod hende, han brød sig ikke om at blive brugt som et tilfældigt legetøj man kunne smide væk lige så snart man kedede sig, det ville han ikke tillade.
Alexander lægger først nu for alvor mærke til hendes spidse tænder og undrer sig en smule, men idet hun planter sin hånd på hans brystkasse er han lige ved at springe frem i et slag, dog formår han at beherske sig.
Alexander mærker hende presser ham op imod væggen, hendes styrke var overraskende for en pige på hendes størrelse, men den var ikke meget over Alexanders egen, ikke desto mindre gør han ikke modstand og lader hende skubbe ham op imod væggen.
"Lux, jeg har ikke tænkt mig at blive behandlet som et simpelt stykke legetøj som du kan smide væk når du keder dig"
Siger Alexander med en vrede i stemmen der bestemt afspejler hans følelser, han har stadig store problemer med ikke at flyve direkte mod Lux i vrede, men noget i ham holder ham tilbage, han er stadig nysgerrig når det kommer til Lux, hvorfor var det helt præcist hun ikke bare havde flygtet hvor hun havde chancen.
Alexander skal til at indvende idet hun begynder at kysse ham ned ad kroppen, men det føles simpelthen for godt, og han har bestemt ikke lyst til at hun skal stoppe, endnu mindre idet hun åbner hans bukser og stikker sin hånd ind til hans skridt.
Han kan ikke lade være med at komme med et næsten ynkeligt støn idet hun rører ved ham, hans øjne er lukket idet hun presser sig ind til ham.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 17:26
Lux har ikk lyst til at stoppe hvad de har gang i, men hendes pligt kalder på hende.
"Alexander.. Du er ikk bare et stykke legetøj for mig.. Du er meget mere end det!"
Hendes ond er frække og forførende og kommer ud helt naturlige. De sorte øjne bliver så småt normale igen, mens hun står og kigger på ham nyde hendes berøringer.
Lux har ingen idé om han virkelig har ladet sig overgive eller om hans stolthed forbyder ham at give efter endnu. Selv om hun burde være urolig, er hun helt rolig og har kontrol over hvad hun laver.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 17:31
Alexanders sind er lige så stille begyndt at slappe af igen, han åbner langsomt sine øjne som igen har fået deres karismatiske isblå farve igen, hans ansigt er ikke længere vredt men blot tændt, og antistoffet på hans arme er langsomt begyndt at trække sig ned i hans håndflade for derpå at forsvinde ind i hans hånd. Hans krop er ikke længere spændt og det burde nu være rimelig tydeligt for Lux at se at han igen har overgivet sig til hendes berøringer.
"Godt, jeg så gerne dette ikke kun blev en engangsforestilling"
får han presset ud, han kan stadig mærke hendes ind ved hans skridt og har for alt i verden ikke lyst til at hun skal stoppe endnu, han lader sin hånd ae den arm som hun bruger til at lege med ham, og lukker igen øjnene og fordyber sig i øjeblikket.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 17:37
Hun kysser ham på munden da hun kan se at han slapper af. Lux undre sig lidt over at han ikk har kommenteret hendes pludselige sorte øjne og hjørnetænder, men det gør hende ingen ting.
"Men jeg kan virkelig ikk blive"
Hun ligger armene om nakken på ham og kigger ham i øjnene, med et undskyldende smil på læberne. Lux bliver nød til at finde ud af hvem af hendes søskende der er kommet til krystallandet og det kræver at hun finder personen først. Hun ligger forsigtigt sit hoved ind mod hans skulder.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 19:16
Alexander har selv så mange specielle træk at han ikke går så meget op i hvad øjnfarve folk har, han undrede sig stadig en smule over de spidste tænder men faktisk gjorde det ham heller ikke særlig meget, han var ikke racistisk når det kom til forskellige racer, han mente hellere man skulle lade folks handling tale for sig selv.
"Okay"
Sagde Alexander an anelse irriteret, faktisk var det tydeligt at se at han surmulede en smule, han havde tydeligvis haft høje forventninger til hvad der ville ske efter de var trådt ind i huset, og når man sådan har glædet sig til noget, men det ikke bliver til ngoet alligevel, ja så kan man jo faktisk kun blive en anelse skuffet.
"Men hvis du snyder mig lover jeg at jeg nok skal finde dig"
Siger Alexander i en alvorlig tone der ikke efterlader nogen tvivl.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 19:24
Hun kysser ham på næse spidsen, lige som man gør ved små børn. Lux ved godt at han er irriteret over det hele, men hun kan ikk rigtigt gøre noget ved det. Langsomt føre hun hænderne fra hans nakke og ned over hans brystkasse.
"Du kan lede alt det du vil, jeg vil ikk skjule mig for dig"
Først lyder det som om at hun har tænkt sig at snyde ham, fordi hun giver ham det svar hun gør.
"Det må oss være din tur til at finde mig"
Hun ligger hovedet på skrå og smiler til ham og blinker med det ene øje. Lux vender sig og begynder at gå hen mod døren.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 19:45
Alexander sukker lidt højlydt men er efterhånden kølet så meget ned at han accepterer situationen, han er dog langt fra tilfreds med det hele.
"Tro mig jeg skal nok finde dig, og når jeg finder dig lover jeg dig at du ikke kommer til at kunne tænke på andre efter"
Sagde Alexander og gav bare et venligt lille buk med hovedet som farvel til hende.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 19:49
Lux vender sig kort mod Alexander og smiler til ham, hvorefter hun forsvinder ud af døren.

// Out..

(Min fantasi er virkelig færdig for i dag. xD)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5