Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 18.12.2011 18:46
Rain trak vejret I lange åndedrat og så hvordan han igen sugede hendes blod i sig. Den her gang havde det været frivilligt hun havde ladet ham gøre det, men det gjorde på en måde mere ondt og hun skulle også lige til at trække hånden til sig, da han endelig stoppede. Rain begyndte at føle sig en smule sløj og vidste at hvis han drak mere af hendes blod ville hun få blod mangel. Sådan føltes det hvert fald. Hun trak sin hånd ind mod sit bryst, da han slap den men kiggede så ned på den anden arm som han stadig havde fat i. ”Fint” Mumlede hun, mens hun så ned på sin hånd, som hun havde mod brystet. Den her gang havde han helt klar taget mere og hendes hånd føltes også helt tung i det. Rain kiggede op på ham og tog det op han havde sagt inden han havde bidt hende. ”Måske, kan du bare ikke håndtere kvinder med attitude” Sagde hun flabet og prøvede endnu en gang og trække sin hånd til sig. Det var ikke fordi hun var ude på at gøre ham sur, det lå bare i hendes natur at være sådan
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 18.12.2011 22:57
Lorgath lagde omgående mærke til trætheden i Eorins ansigt, da han lod hende få sin anden hånd tilbage. Han så lidt undersøgende på hende, før en kommentar fra hende fik ham til at le en mild latter.
"Åh, jamen der tager du skam fejl. Jeg kan meget godt håndtere kvinder med attituder," svarede han i et jokende tonefald. Han gav slip på hendes arm, da hun rykkede lidt i den og smilte så lidt mere venligt i det.
"Jeg tog for meget. Jeg beklager, det var ikke meningen," undskyldte han så, så nonchalant han overhovedet kunne. Selvom han var en modbydelig mand, så kunne han skam stadig være - bare en lille, bitte smule - ydmyg. På sin egen, gentlemanagtige måde. Så var det op til hende om hun ville stikke af med brug af sine vinger nu, selvom han ikke regnede med at hun kunne det nu hvor hun var så træt.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 18.12.2011 23:09
Det kom bag på Rain at han slap hendes arm og hun trak den til sig og gned sine hænder mod hinanden. Det føltes rart at være fri af hans greb og hun trådte en lille skridt tilbage, mens hun holdte blikket på ham. Hendes øjne blev store da hun hørte hans undskyldning og hun lagde hovedet ubevist på skrå. ”En vampyr med manere?” Sagde hun og kiggede undrende på ham. Så var alle de ting man fik af vide om vampyrer måske ikke rigtige alligevel eller også var det bare fordi Arkio, der var speciel og skilte sig ud af mængden. Selvom hadet stadig brændte i hende, kunne hun ikke lade være med at synes, at hans væremåde var en smule charmerene og tanken om at flygte, var nu helt ude af hendes hoved. En del af Rains blonde hår havde forvildet sig over hendes skulder så det lå ned ad hendes bryst. Hun fik skubbet det om på ryggen og kiggede ned i jorden mens hun gjorde det. Om Arkio havde i sinde at dræbe hende, vidste hun stadig ikke. ”Men jeg tager imod din undskyldning” Fik hun så sagt og kiggede stadig ned og begyndte at pille lidt ved sit hår
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 00:07
Lorgath kunne ikke lade være med at smile lidt over Eorins overraskede spørgsmål. Han havde ikke oplevet den slags før, for ingen vidste at han var en vampyr udover hende. Folk der fandt ud af det plejede normalt at være døde, efter betaling. "Akting er ikke altid som de ser ud. Baggrund har sit indblik på personlighed," forklarede han blot, gådefuldt. At han jo så mente, at han havde haft en høflig opdragelse, var nok sikkert ikke helt så let at gennemskue. "Så takker jeg," svarede han med et skævt smil, før han igen sendte hende et mere alvorligt blik. "Klarer du dig? Jeg er ikke sikker på, at nogen vil være i stand til at flyve i den tilstand," konstaterede han. Han havde styr på sine studier og nogle af dem havde naturligvis været i hvor meget et individ kunne klare af blodtab.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 19.12.2011 00:16
Rain rynkede panden og måtte tænke lidt over hans ord, før hun helt forstod dem. At han nu begyndte at tale i gåder forstod hun ikke, men hun forstod i det hele taget ikke hans væsen, hans opførsel lignede slet ikke noget hun havde set før, det var næsten en beundrende følelse, hun havde, men hun pressede sig selv til ikke at tænke sådan. Rain trak sig lidt sammen da han pludselig virkede som om at hun betød noget for hende, i det han spurgte ind til hende. Hun fik et vredt udtryk i øjnene og trak sig en smule sammen. ”Jeg klarer mig” Vrissede hun, men prøvede at lette blikket. ”Jeg kan gå” Sagde hun stadig en smule vredt. Egentlig var det ikke fordi hun var vred på ham, men for hende havde det næsten været en fornærmelse at være så venlig, idet hun ikke var van til sådan, fandt hun det på en eller anden stødende og nærgående
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 00:26
Lorgath lagde godt mærke til englens vrissende, vrede, næsten hidsige attitude og selvom det måske burde have virket sårende mod mennesker, så havde han oplevet værre i løbet af sine næsten 3000 år. Meget mere svig og smerte end nogen kunne forestille sig. Han vidste dog ikke hvor gammel hun var og han havde ikke tænkt sig at spørge, i hvert fald ikke i nat. Faktisk morede det ham, hvordan hun så let tabte ansigt og blev sur på ham.
"Fint fint, hvis du kan det, så er det fint nok," svarede han med en anelse af latter i halsen. Det var lidt halvkvalt, for han havde egentlig ikke lyst til at le sådan af hende. "Hmm. Du er nu egentlig en atypisk engel, Eorin. Det fascinerer mig," konstaterede han kort efter, mest af alt for at se om hun så ville blive mere hidsig. Det var bare så fandens sjovt!
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 19.12.2011 00:49
Rain blev ved med at pille ved sit hår. Selvfølgelig kunne hun godt klarer sig selv. Det irriterede hende en smule, men den irritation forsvandt da hun hørte hvad han sagde. Hun løftede hovedet op og så en smule skeptisk på ham. Hun vidste godt selv hun ikke var definitionen af en engel, det kunne man langt fra sige, og at han syntes at hun var atypisk af sig, kom heller ikke bag på hende, men at han fandt hende fascinerende undrede hende. ”Jeg kunne sige det samme om dig” Sagde hun og trak lidt på læben. Hendes stemme var på ingen måde flabet eller sarkastisk og for en gangs skyld, var de ord der kom fra hendes mund, helt afslappet og seriøse. Det var helt underligt for hende at hører sig selv på den måde, men nu var hun heller ikke det store snakke tøj. ”En vampyr… Høflig og med en stærk viljestyrke” Tilføjede hun. Selvom han endnu ikke direkte havde sagt at han var en vampyr, havde han bevist det ved at drikke hendes blod, og hvad Rain vidste af, fandtes der ingen andre væsner der drak menneske blod
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 00:57
Lorgath var ikke sikker på, om han skulle tage Eorins ord som komplimenter eller ej. Hun havde jo ingen anelse om, at høfligheden blot var en maske. Han følte sig ulevende i sit høflige, adelige jeg. Så kunne han bedre lide, når han var på arbejde og fik dræbt nogle folk. Lorgath vidste dog allerede nu, at Eorin ikke var én af dem der kom til at være på hans liste. Hun kendte hans navn og han havde kommunikeret med hende, sågar drukket af hendes blod med hendes tilladelse, så han ville nok ikke kunne få sig selv til at sge ja. Desuden var hun alt for fascinerende. "Har du aldrig mødt høflige vampyrer før? Viljestyrken er noget, de fleste af os har, men åbenbart ikke høflighed?" Spurgte han nysgerrigt.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 19.12.2011 01:31
Rain smilte lidt ved Arkios spørgsmål. ”Nej jeg har ikke mødt en venlig vampyr før” Svarede hun og ventede bevist med at svare på det andet. Hun sukkede og så på ham. ”Meget venlighed oplever man ikke nu om stunder” Mumlede hun og glippede lidt med øjnene. Rain havde faktisk ikke oplevet venlighed i lang tid, men grunden til det var nok hende selv og hendes flabede opførsel. ”Viljestyrke kender jeg alt til” Sagde hun drillende og blev så seriøs. ”De oplevelser jeg har haft med vampyrer er nok ikke de bedste, så om jeg har oplevet høflige og viljestærke vampyrer, må svaret være nej” Sagde hun lidt koldt. Det var næsten blevet en hel vane for hende at snakke på den måde så hun lagde faktisk ikke selv mærke til det. Hendes hoved, begyndte at fylde sig med billeder fra hendes fortid. Billeder hun gerne ville fortrænge for den tid var ovre. Hun havde ingen fortid eller det var hvert fald det hun prøvede at bilde sig selv ind
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 01:45
Lorgath nikkede da Eorin mente at man ikke mødte megen venlighed. Det kunne hun godt have ret i, men det var nu alligevel lidt pudsigt, at hun skulle vælge at sige det til den person der elskede at dræbe og se livet forlade folks øjne. "Nej, det kan du have ret i," mumlede han eftertænksomt til svar.
Eorins skiften fra det ene til det andet humør satte gang i Lorgaths interesse. Hun kunne jo næsten vende på en tallerken. Nu var hun blandt andet kold, lige efter at have virket lettere drillende.
"Det har du vel så tilsyneladende nu. Med mindre denne oplevelse var god? Dumt spørgsmål, det var den jo nok ikke ligefrem, men du synes jo jeg er høflig, så.." sagde han eftertænksomt mens han kløede sig lidt om hagen.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 19.12.2011 13:14
Rains tanker begyndte at fortage sig og hun så opmærksomt på Arkio. Om hun syntes at dette havde været en god oplevelse, var hun ikke helt sikker på. For trods hans høflighed og at han lod hende leve, havde han jo også drukket hendes blod og første gang havde det været mod hendes vilje. Men menneskeligheden i Rain havde efter så mange år, flyttet sig, så hun ikke mere vidste hvordan man skulle håndtere sådan følelser. Hun var splittet. Hun lukkede øjnene et kort sekund og åbnede dem så igen, med blikket rettet mod ham. ”Du Arkio, har været høflig og venlig mod mig” Sagde hun stil færdigt og nikkede en enkel gang. ”Andet kan jeg ikke forlange” Sagde hun og det blev næsten en hvisken fordi hun bøjede sit hoved en smule. Hun slog sine vinger ud og de hvide fjer strakte sig næsten 3 meter i bredden. Hun smilede lidt til ham og rakte sin hånd mod ham. ”Men nu vil jeg drage bort” Sagde hun og håbede inderligt at han ville lade hende det. Hun mente selv at hun havde nok kræfter til at flyve væk nu, så hun måtte bare sætte sin lid til sine vinger om at de kunne bærer hende ud af den her forbandet skov
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 16:40
Lorgath kunne ikke lade være med at få en mindre tic ved kæben da han blev tiltalt "du". Han slog det væk med et smil. Han nikkede smilende og da hun spredte sine vinger til deres fulde bredde kunne han ikke lade være med at give et beundrende blik til hende. Det var nu alligevel nogle smukke vinger og da hun rakte ham sin hånd, gav han hende endnu en gang et blidt kys på håndryggen, ligesom sidst, uden at sætte tænderne i hende. Så gav han hende endnu et smil, mens han slap hendes hånd. "Og lige så vil jeg. Forhåbentlig vil vi mødes igen, bare under andre omstændigheder end disse. Far vel," svarede Lorgah med et vink før han gav sig til at træde ind i træernes skygger og forsvandt som var det noget der lå ham naturligt.

//Out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9