KraveKage 02.11.2011 23:52
ide maki går hen til falco og begynder at forfør ham og kysse ham på munden, smiler han indvændigt han gengælder dog kysset da han ikke har noget imod det, han slipper kysset og ser på hende " det var det som jeg altid har sagt du er vild med mig". han ser over på ihsan som ligner en der bare er et stort ? tegn Maki 02.11.2011 23:56
''Du må selvom hva du tror.. hvisker hun kærligt til ham.. hun slikker sig stille om munden og kysser ham igen.. hun vender sig om mod Ihsan.. ''hvad er der??'' spørger hun stille.. og smiler til hendes forvirrede katte veninde :)
Lavet af Georgie
George 02.11.2011 23:59
"Maki, skal jeg gå?" spørger hun direkte og ser ned. Hun er så forvirret i sit lille hoved, hun godt kunne bruge en pause til lige at tænke det hele igennem, og det vil nok tage lidt tid, for der sker ikke så meget på øverste etage. "Det ser ud til, du sagtens kan tage vare på dig selv; du behøver mig ikke lige nu."
Base: autumnpixels doll af mig
KraveKage 03.11.2011 00:06
falco kunne lide det der skete men han vidste ikke om hun bare gjord det for at komme tæt på hans hals, men hun var jo vild med ham første gang de mødes, så alt kunne være sandt.han så på ihsan " du smutter bare " smilte han.
Maki 03.11.2011 00:16
Maki observerede ikke rigtig hvad der skete omkring hende.. Hun havde næsten glemt Ihsan.. lige indtil Falco sagde hun bare skulle gå.. ''Vent!!!'' råbte hun.. Hun løb over til hende og gav hende et stort kram.. ''Undskyld for alt det her.. jeg LOVER jeg finder dig når jeg er klar igen!! Er virkelig ked af alt det der er sket!! '' Hun kyssede hende blidt på kinden..
Lavet af Georgie
George 03.11.2011 00:18
Ihsan nikker blot og er stadig lige forvirret og tung i hovedet."PAs på dig selv; det ved jeg, du kan," hvisker hun i hendes øre og nusser snuden mod hendes kind. Så slipper hun hende og begynder at gå væk derfra. Hun ser sig bekymret over skulderen en enkelt gang, før hun går ned på alle fire og piler væk derfra.
//out

Base: autumnpixels doll af mig
KraveKage 03.11.2011 20:21
Falco smilte da han så at ihsan smutte, det var som om de troede at falco var til at snyde men på den anden side hvis maki alligevel var så vild med falco så vil det ikke gør noget at de kun var dem to. Maki 03.11.2011 20:41
Maki stod og kiggede lidt efter Ihsan... ''undskyld'' hviskede hun.. Hun vendte sig over mod Falco.. og gik langsomt og meget elegant over mod ham.. ''Hvad forventer du så der sker nu!?'' spurgte hun kærligt og kiggede ham inderligt i øjnene..
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 20:52
Falco smilede lidt til maki "nu kan jeg jo ikke læse dine tanker, men det der skal ske nu kommer helt an på hvad du vil " smilede han til hende på en lumsk måde. Maki 03.11.2011 20:55
''aha.. og det tør du godt lade en ny vampyr som mig styre!?'' sagde hun og smilede 'frækt' til ham.. Hun stillede sig helt op af ham og begyndte at pille lidt ved hans hår.. ''du er ret nuttet'' hviskede hun og rødmede lidt..
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 21:09
Falco kunne ikke lade være med at smile det var normalt ham der charmede pigerne, men ikke denne gang.han så hende i øjne "synes du virkelig også efter alt det jeg har gjord" falco vidste ikke helt rigtig hvad hun vil eller jo han havde en ide.
Maki 03.11.2011 21:12
''Jeg hader dig inderligt for det du har gjort ved mig.. '' sagde hun stille og kiggede på ham.. ''Men... Du er alligevel ret nuttet.. og utrolig charmerende.. '' hun kiggede ham i øjnene og gav ham et blidt kys på halsen..
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 21:20
at hun hadet falco men alligevel synes han var charmerende og nuttet det var lidt mærkeligt i sær at han var nuttet for det synes han altså ikke han var. ide hun kysser hans hals smiler han endnu engang."du er nu heller ikke selv værst"smiler han og placerede hans hænder på hendes røv
Maki 03.11.2011 21:30
Hun rykker lidt tættere på ham og smiler.. ''hvaaa laver dine hænder der??'' siger hun med et frækt smil på læben.. Hun ligger en hånd på hans mave hun bevæger blidt hånden ind under hans bluse og nusse hans mave.. :i
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 21:42
Falco så blot på hende med et frækt glimt i maven " det samme som du laver her sammen med mig "sagde han til hende imens han mærkede hende rører hans mave"du kan virkelig godt lide at lege med ilden" han tog ordenlig fat i hendes røv og løftede hende op Maki 03.11.2011 21:57
''Uhh'' :i udbryder hun da Falco løfter hende.. Hun ligger hovedet på skrå og smiler lidt.. ''frækkert..'' hvisker hun til ham, før hun kysser ham og bider ham blidt og meget forsigtigt i halsen (uden brug af tænder)
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 22:09
ide bider ham forsigtigt i halsen gør bare ham mere vild, han støder hende op af et træ som var ved siden af dem, han presser hende lidt væk men har hende stadig løftet op, " vil lige sige med det samme, du for ikke mit blod bare fordi det her sker"sagde han og blinkede til hende Maki 03.11.2011 22:13
Hun trækker vejret hurtigt og lidt forskrækket.. ''Slap nu a... Jeg har altså andet i hovedet end dit blod!'' Hun bliver lidt sur og kigger ondt på ham... ''moment killer......'' siger hun lavt..
Lavet af Georgie
KraveKage 03.11.2011 22:30
han smiler lidt til hende " tro mig 24 sek før du beslutter dig for at bide mig ved jeg det "smiler han til hende og trækker hendes krop helt ind til ham, han ser op og ned af hende " ikke dårligt ikke dårligt" Maki 03.11.2011 22:35
''Har jeg ikk lige sagt til dig jeg ikk har tænkt mig at bide dig?!!'' hun slikker sig stille om munden og bider sig lidt i læben.. ''Kan ikke sige andet en du er heller ikk så slem..'' hun smiler til ham og griner lidt før hun ligger armene om halsen på ham..
Lavet af Georgie
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet