det helt stor "hva med dig" han ser væk et kort øje blik..
KraveKage 20.03.2008 19:05
han ser på foxy "jeg har det fint tak hav med dig" han ser derefter venus komme " hej" siger han bare han derefter på foxy "nej der er ikke sket det helt stor "hva med dig" han ser væk et kort øje blik..
Venus 20.03.2008 19:10
Venus føler sig lidt oversæt, men hun kan jo også bare selv bryde ind. Så det er vel min egen skyld... Jeg er jo også vant til at klare mig selv.Men selvom hun gerne bryder ind, vil hun alligevel vente til et mere passende tidspunkt, hvor hun ikke afbryder nogen.
Foxy 20.03.2008 19:15
((foxy sagde ellers hej til venus :P))hun smiler roligt til Venus og rejser sig op så hun kan mærke græsset under hendes føder..
"jeg har aldrig haft det bedere.. og der er heller ikke sket det store" svare hun Achillius og kigger så over på venus.
"jeg syndes jeg har set dig før... hvad hedder du ?" spørger hun så med et smil til Venus.
virker jeg ikke alt for sød ? tænker hun lidt for sig selv.

Drawings done by lovely friends :)
KraveKage 20.03.2008 19:17
achillius ser på begge to han sætter sig hen påen sten og beundre de to stå og snakke
hmm...hvorfor ikke bare fortælle sandheden
Venus 20.03.2008 19:20
(ved jeg x) - men på hende virker det som om, det bare var for at være høfligt og så tilbage til jeres samtale. Hun kan være lidt nærtagende^^)Hun ser med et lidt taknemmeligt smil på Foxy. "Mit navn er Venus, jeg mener også at have set dig et par gange... Hvad er dit navn?" spørger hun.
Hun kommer et par skridt nærmere og sætter sig på en sten et par meter fra Achillius. Hun kan godt se ud af øjenkrogen, at han ser på dem, men hvad ville egentlig eller være naturligt. Der var jo ikke rigtigt andet at se på.
Foxy 20.03.2008 19:25
hun kigger først lidt undrende på Achillius, da han så ud til at ikke at have sagt sandheden, men kigger så tilbage på venus igen."mit navn er foxy" siger hun og kigger på hende med et roligt blik.
hun står så bare og kigger lidt fra den ene til den anden, da de to jo sad ned, men hun ville altså blive stående så hun ligger sine arme over kors og afventer et svar.[/i]

KraveKage 20.03.2008 19:28
han sidder bare og kigger på dem han vedikke rigtig hva han skal gi sig til så han
tager bare en kinv frem og begynder han lege
lidt med den men gemmer den så væk igen
han beslutter sig nemlig for at meditere lidt da det er langtid
siden han har gjordt det han folder benene sammen lukker
øjne og forsvinder ind i sine egne tanker
Venus 20.03.2008 19:38
Venus nikker og ser så fra Foxy til Achillius. Hun synes at kunne fornemme en eller anden form for utryghed. Det er ikke en evne hun har, men bare de signaler hun opfatter som alle andre - måden Foxy og Achillius opfører sig over for hinanden. Hun er ikke sikker på, hvad det er, men det er under alle omstændigheder noget, der ike bliver sagt. Nå, men jeg kan jo ikke gøre noget alligevel og det er uhøfligt at spørge Hun skifter emne."Hvor kender I hinanden fra?"
Foxy 20.03.2008 19:42
"vi støtte på hinanden og jeg kom til at æde nogle af hans bær, blev skør i hovedet af dem og på den måde blev vi... ja venner" svare hun med et smil og lister sig så ind på Achillius.da hun så står lige forand ham overfalder hun ham i et kram så de begge nok røg bagover..
"du skal ikke sidde og dagdrømme" griner hun, da hun mente det som ne joke.

KraveKage 20.03.2008 19:45
han ligger ikke mærke til hun snier sig indpå ham da hun så over falder ham og de vælter bag over
åbner han øjne og ser på hende forskræket hva laver du siger
han smilene han glemmer helt at rejse sig op da han
nu blev så forskræket
Venus 20.03.2008 19:49
Hun griner lidt. "Jeg mødte ham her... og har faktisk kun set ham en gang siden." Hun tænker på kroen og begynder igen at grine, hun får det dog stoppet forholdsvis hurtigt. "Såh... vi er ikke venner - sådan rigtigt." Det her er ikke negativt. Det er er bare Venus' måde at forstå ordet 'venner' på. Foxy 20.03.2008 19:52
da de faldt bagover, landede hun oven på ham.."det jeg laver er at få dig i snak, du skal ikke meditere lige nu" griner hun og får sat sig op igen og retter lidt på hendes hår..
kigger så over på venus
"jamen dog... så må i da snakke noget mere sammen, han er ret sjov at drille og han har nogle vildt lækre bær som jeg godt kan lide" siger hun og slikker sig om munden ved tanken..
oka måske lidt for bettersød... hva har jeg entlig gang i? tænker hun, men slår tanken væk igen.
((brb spise))

KraveKage 20.03.2008 19:55
han ligger stadig på jorden da hun rejser sig opnu ligger han bare på jorden og slapper af
han smiler bare lidt til hende da hun nævner det med bærne
han ser så der efter over på venus og smiler ja det er jo hende med det flotte hår
Venus 20.03.2008 20:07
Hun smiler bare, mens hun tænker over, hvad det var hun fornemmede før. Det lader til at være væk igen... Så var det nok ingen ting Hendes smil bliver umærkeligt en smulige mere naturligt at se på - og igen griner hun. "Ja det må vi vel så." Nu er det hendes tur til at ikke at vide, hvad hun skal sige.(brb skal spise)
Foxy 20.03.2008 20:38
hun kigger så på Achillius med et skævt smil."nå hva bliver det så til med de bær?... har du ikke flere af dem?" spørger hun, da hun virkelig gerne vil have nogen, man kunne næsten sige hun var blevet lidt auhenig af dem.
Hun viste godt at hun ville blive kulleret i hovedet, men var ligeglad.
Smiler så til Venus atter engang.

KraveKage 20.03.2008 20:44
han ser på hende tager sig lidt til hovdet "foxy du ved godtdu ikke kan tåle de bær men jo jeg har flere men du for ikke nogen"
han ser over på venus " hun kan ikke tåle de bær"
Venus 20.03.2008 20:49
"Nå, hvad sker der da med dig?" spørger hun Foxy. Hun ved ikke rigtigt, hvad hun eller skal spørge om, og desuden ville hun gerne vide det. De fleste får jo udslet eller sådan noget, men hun bliver åbenbart skør - gad vide, hvad de mener med det... er det sådan nogen -hvad hedder det nu - euforiserende bær? Foxy 20.03.2008 20:55
hun griner og giver sig til at snuse efter dem."du kan ikke gæmme de bær fra mig, jeg vil have nogen" siger hun og begynder så at lede i hans lommer.
HUn er næsten besat af at få fat i nogle af de bær, for hun er blevet en smule auhenig af dem.

KraveKage 20.03.2008 20:58
hmm så må hun også selvom det han ser på hende "her så tag dem" han tager nogle bær frem og giver hende han ser der efter på venus han rejser sig op og sætter sig på stenen igen han smiler til venus " så nu kan du se hva der sker"
Venus 20.03.2008 21:07
Hun er lidt spændt - men ikke meget. "Hun - De gør hende vel ikke noget - bærene altså?" spørger hun og ser på Achillius med en svag uro at spore i øjnene. Hvis man bare har lyttet til hendes stemme, vil man ikke kunne fornemme den. Det gør der nok ikke - hvis de er venner, vil de vil ikke skade hinanden... men alligevelChatboks
IC-chat▽
Krystallandet