"Aha, så du har aldrig været på havet, hm kaptajn?" sagde hun så, og løftede de lyse øjenbryn imod ham, da han lagde hans hånd oven på hendes, hun kunne ikke lade være med at smile skævt, han var virkelig fra byen. Hurtigt greb hun fat om hans håndled med en stærk kvindehånd, hvorefter hun rejste sig, og satte sig overskrævs på ham, mens hun lænede sig ind imod ham så deres næser næsten rørte hinanden, hvorefter hun lagde hans arm om ryggen på hende, og hendes egne arme over hans skuldre (?)
"Jeg voksede op på skibet Isabella, en smuk skude siger jeg, under den fordrukne pirat sølvklø, ha, han havde ikke engang en klo eller rygrad til at opretholde et rygte, dog lærer man hurtigt at spille, drikke og hore på et skib, jeg tror det ville være noget for dig!" sagde hun så, og smilede endnu engang skævt til ham, hvorefter hun løftede sit krus og tømte det, mens hun strøg den anden hånd igennem hans hår. Hele hendes historie var faktisk løgn, hun var vokset op på en havn med en prostitueret mor og hvor hver dag var en kamp for at overleve, men det lød bare ikke så godt, og desuden var den pæne herre hun på nuværende tidspunkt sad på vel fløjtende ligeglad