Witch Bitch 21.08.2011 17:50
Hans krakelerende selvkontrol og nærmest naive tiltro og lyst til hende, gør hendes kys mere passionerede. Hun holder sig så tæt til ham som muligt, uvillig til at give slip. Men hun ved at hvis det fortsætter særligt meget længere er der ingen af dem der kan holde tilbage. For størstedelen har hun lyst til bare at lade sig rive med, men en lille del af hende tænker på at de begge vil fortryde det. Hun ville ikke ane hvad hun skulle gøre hvis hun endte op med et barn, og havde slet ikke lyst til at bevæge sig i den retning. Tvivlen i hende voksede til det måtte være tydeligt, selv for ham. George 21.08.2011 18:02
Han bemærker hendes tvivl, mens den vokser, og den virker på ham som en kold spand vand, og han trak sig væk med et alvorligt udtryk og greb om hendes hoved med begge hænder, da han kun alt for godt kan gætte sig til hendes tanker."Kære, du må ikke have det sådan ... Være så usikker. Jeg ville aldrig gå så langt uden at være gift med dig; ville aldrig udsætte dig for nogen fare af nogen art, hvor meget min krop end taler mig imod. Jeg passer på dig." Hans blik er varmt og kærligt, på trods af alvoren. "Jeg har måske svært ved at holde min passion for dig i ave, men jeg er en gentleman og selvom jeg til dels har komprimenteret dig lige før, vil jeg aldrig gå så langt som til at skænde dig ... Jeg er ked af, jeg gjorde dig urolig, men du kan stole på mig - også på det punkt." Han kærtegner hendes kinder med tomlerne. "Jeg forsøger at føre mit liv med ære, og selvom jeg burde skamme mig over at have så stor lyst til dig, kan jeg ikke lade være med at være fascineret. Og at det er gengældt - eller det håber jeg i det mindste - er endnu mere utroligt ... Men jeg vil ikke gå videre end til at kysse dig - det har du mit ord på som gentleman." Det stærkeste løfte, han kan give hende; sit løfte som en gentleman. Han kysser hende forsigtigt. "Om du så bad mig om det lige nu, ville jeg ikke sætte dig i den usikkerhed, Gabrielle." Han håber, han lyder forsikrende, at hun forstår hans ord.

Witch Bitch 21.08.2011 18:45
Gabrielle lyttede og vidste at det var rigtigt. Selvfølgelig var det det. Hun ærgrede sig over at have tvivlet, for det fortjente han ikke. "Undskyld," sagde hun med bøjet hoved, som et barn der havde gjort noget det godt var klar over, man ikke måtte. Hun tog en dyb indånding. Da hun så op på ham igen var det med bedende øjne. "Du fortjener en der kan stole fuldt ud på dig. Jeg vil så gerne, og jeg prøver virkeligt." Hun ville ikke have at han forlod hende, hun var allerede blevet alt for afhængig af at have ham ved sin side. Hun prøvede mest af alt på at overbevise sig selv om at hun godt kunne. George 21.08.2011 18:52
Hans hjerte gør ondt, da hun undskylder, og han smiler ømt og lægger en hånd under hendes hage for at få hende til at møde sit blik."Min kære Gabrielle, vær sød ikke at undskylde. Jeg ved, du gør dit bedste, og det er rigeligt. Vi har ikke kendt hinanden længe, og din erfaring er mindre end min, så det er ganske naturligt." Han kyssede hende kort og sødt.
"Og med henblik på, hvad jeg fortjener, så er du ganske uvidende om det, kæreste. Der er mere ved mig end hvad møder øjet, og jeg har mine mørke sider ligesom alle andre. Men derfor kan jeg godt være forelsket alligevel." Han smilede skævt, charmerende.
"Det er måske lidt hurtigt, men jeg elsker dig, Gabrielle."

Witch Bitch 21.08.2011 19:09
Der lå mere i det end mangel på erfaring. Generelt var Gabrielle rigtigt dårlig til at stole på folk, det var simpelthen i strid med hendes profession og livsstil. Men hun ville rigtigt gerne kunne stole på ham, og hun var sikker på at det nok skulle komme med tiden, hvis han var villig til at give hende den tid. Ud fra hvad han sagde, virkede det til det.Hendes hjerte sprang et slag over ved det sidste han sagde, og hun smilede. Usikkert, men glad. Hun så ham i øjnene og tænkte over hvad hun skulle svare, men endte med at sætte sig ind til ham. Hun hvilede hovedet på hans skulder og lagde armene om ham. Det var det bedste svar hun kunne give lige nu.
"Hvad skal vi lave i dag?" spurgte hun efter et par minutters stilhed.
George 21.08.2011 19:12
Han lægger armene om hende og holder hende tæt, mens han indsnuser duften fra hendes hår, der virker berusende på hans sanser, og han er næsten svømmet væk i tanker om hede favntag og passionerede kys, da hendes spørgsmål kalder ham tilbage til nuet."Hvad kunne du tænke dig at lave?" spørger han med et smil. "Jeg er med på lidt af hvert," tilføjer han muntert.

Witch Bitch 21.08.2011 19:46
Hun læner sig lidt tilbage for at se på ham, og gengælder hans smil. Hun kyssede ham en enkelt gang mere, midt på munden. "Hmm, på et tidspunkt skal jeg nok hjem og tjekke min post, men det behøver ikke være lige nu. Jeg ved ikke... Har du nogen forslag?" Gabrielle var ikke ligefrem vant til at være sammen med andre mennesker i længere tid ad gangen og vidste ikke hvad man normalt tog sig til. George 21.08.2011 19:49
"Vi kan gå en tur, spille et spil eller sidde og snakke lidt? Hvad laver du normalt, når du slapper af?" spørger han med et varmt smil og kærtegner hendes ryg. Han vil lave hvad som helst, hun foreslår, om hun så ønsker at træne kampteknik mod ham. Alt bare for at være i hendes nærhed, og han betragter hende blidt.
Witch Bitch 21.08.2011 19:55
"Spille et spil?" Hendes tone og øjne bliver nysgerrige. "Såsom hvad?" Hun tænker, at det kunne måske være en sjov idé."Jeg slapper sjældent af, når ikke jeg sover," griner hun. "Min hverdag går som regel med træning eller jagt hvis ikke jeg har nogen opgaver. Men hvis det endeligt er, så ligger Tit og jeg somme tider på et af vores yndlingssteder. Han sover hvis ikke der sker noget, og jeg kigger stjerner eller noget i den stil."
George 21.08.2011 19:57
Han smiler ad hendes nysgerrighed, men smilet falmer lidt, da han får at vide, hun sjældent slapper af. Ikke at det er meget anderledes for ham, men han har trods alt et par hobbyer."Som skak eller kongespillet?" foreslog han og lod være med at kommentere hendes hverdag med andet end: "Da der nok ikke er mange stjerner at kikke på nu."

Witch Bitch 21.08.2011 20:08
"Kongespillet?" Gabrielle lagde hovedet let på skrå. "Lær mig det." Hun havde aldrig hørt om det, men vidste ikke om det var fordi hun bare var bagud, eller om det var et eller andet han havde haft med fra England. Skak sagde hende ikke rigtigt noget - det tog for lang tid og der skete ikke så meget. George 21.08.2011 20:23
Han smiler og koncentrerer sig et øjeblik, og ti firkantede træpinde af tyve cm i højde vokser op ad jorden. Dernæst følger en lidt større med takker i den ene ende, og tolv runde pinde også på tyve cm. Da han er færdig med at fremstille de lidt enkle figurer, stiller han dem op; fem i række et langt mellemrum, den med takkerne, et tilsvarende mellemrum og igen fem på række. Så giver han hende seks af kastepindene og går hen i den ene ende efter at have markeret banen ved at lade fire pinde vokse op i hvert hjørne."Fra vores basislinie her - hvor de er stillet på række - kaster den ene af os de seks pinde og vælter så mange af de fem - knægte - foran vores modstander som muligt. Herefter skal den anden kaste de væltede knægte ind over midterlinien, hvor den enlige brik - kongen - står. Kommer knægten ikke over linien, må der kastes igen. Tredje forsøg forgæves, og så må modstanderen bestemme hvor, knægten skal stå. Hvis man kaster ud over modstanderens del af banen skal knægten stå på basislinien igen. Samme person samler så seks kastepinde og forsøger at vælte de rejste knægte før knægtene på baglinien væltes. Hver af de rejste knægte tages ud af spillet, når de rammes. Lykkes det ikke for den ene af os at få væltet alle knægtene, må den anden gå frem og kaste fra en tænkt linie fra den første knægt på egen banehalvdel.
Til sidst skal kongen væltes. Hvis der kun er én knægt tilbage, må holdet ikke bruge sin sidste kastepind til den, men skal lade spillet gå over til modstanderen." Forklarer han roligt. Det er et oldgammelt spil, der stadig praktiseredes rundt om i hans hans verden, og han havde sågar set flere i Krystallandet også spille det.

Witch Bitch 21.08.2011 20:50
Nej, hun havde bestemt aldrig hørt om det før, men hun tog imod sine pinde, lyttede og nikkede. Det var i det mindste til at forstå, og det lød en del sjovere end skak. "Men vi har jo ingen hold," drillede hun med et skævt smil. "Du starter." George 21.08.2011 20:52
Han smiler."Åh jeg kan ikke starte før en dame, min kære," bemærker han med sit skæve, charmerende smil. "Og vi spiller bare som hver vores hold. det er for 2-12 personer"

Witch Bitch 21.08.2011 21:28
Hun griner lidt og ryster på hovedet. "Jaja, så." Altid sådan en gentleman, men det var jo også det han bestræbte sig på. Han klarede det nu meget godt, syntes hun. Gabrielle stiller sig hen foran sine knægte, og vurderer afstanden. At bruge sine evner her ville være sjovt, men snyd, så hun kaster sine pinde normalt. Den fjerde af hans knægte misser hun, men ved hjælp af alle sine pinde for hun væltet alle fem knægte. Hun rynker lidt på næsen, før hun ser forventningsfuldt på George.
George 21.08.2011 21:38
George ser imponeret på hende."Brava min kære," udbrød han, "ganske godt gået!" Han tager sine egne pinde og går hen for at kaste. Han har aldrig været synderlig god til spillet og præsterer kun at ramme tre af knægtene. Han sukker en smule irriteret over sig selv, men smiler så til hende oprigtigt.
"Jaså, det ser ud til, du er en bedre spiller end jeg." Han ler et øjeblik og ser beundrende på hende.

Witch Bitch 21.08.2011 21:44
"Jeg er sikker på du ikke har mål at sigte på lige så tit som jeg," siger hun og blinker til ham. Desuden er det kun et spil, ikke noget der skal tages alt for højtideligt. "Hvad så nu?" spørger hun, og prøver at huske hvad han forklarede. "Skal der skydes efter kongen? Og med hvad?" George 21.08.2011 22:14
De færdiggører spillet på en halv times tid, og Gabrielle vinder ikke overraskende. George smiler til hende og tager det med godt humør, mens han bukker elegant til vandret for hende."Min Dame, du synes at have en del bedre styr på det spil end jeg. Flot spillet!" siger han høfligt med et let drillende smil og et underholdt glimt i øjet. "Nåh, hvad forlanger damen så i præmie?" Han smiler kærligt til hende.

Witch Bitch 21.08.2011 22:21
Gabrielle tager hans hånd. "Jeg tror nu bare, det var begynderheld," siger hun med et forsikrende smil. Det med en præmie havde hun ikke lige tænkt over, og det får hende til at grine kort. "Hmm, jeg synes måske vi skal finde os noget mad?" Nu hvor hun tænkte over det havde ingen af dem hverken spist eller drukket siden i går eftermiddags da de mødtes ved arenaen, hvor de havde drukket smoothies. Var det virkeligt så kort tid siden? Det føltes som om de havde kendt hinanden utroligt længe. George 21.08.2011 22:28
Han smiler og føler selv først nu hvor sulten, han egentligt er."Hvor vil du spise? Vi kan gå hen på kroen her i nærheden, eller vi kan tage hjem til en af os, og jeg kan arrangere et måltid for os? Lige hvad du har lyst til." tilbyder han med et varmt smil. Han er måske ikke den bedste i køkkenet, men i sit eget hus havde han selv stået for madlavningen, da Flora var håbløs i et køkken og ikke ville have tjenere i huset. Der havde ikke været andre muligheder end for George at lære at lave mad selv. Han kunne trylle med kød- og fiskeretter, selvom han var bedre med frugt og grønt.

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12
Lige nu: 0 | I dag: 12