Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 20:23
Han trak skævt på smilebåndet.
"Jeg har det bare lidt varmt," bemærkede han til at starte med. "En kvinde uden forstand på blomster?" sagde han overvejende og bekræftede hendes tanker, før han lod en lille, drillende latter undslippe sig, "Du vil blive forbavset over hvor mange der er af dem her i landet! Men mine evner med planter har altid bekommet mig godt." Ved hendes benævnelse af mjød, blev han selv tør i munden efter et glas.
"Ah ja, mjød. Der er en del her der foretrækker det, men jeg har ikke fundet en måde at tjene penge på det endnu," lo han stille. "Jeg kan gro ingredienserne, men jeg kan ikke fremstille det, hvor meget jeg end forsøger." Et skævt, charmerende smil indtog hans mund.
"Det må være befriende ikke at have et job, hvor man konstant er afhængig af hvad folk har lyst til at drikke og spise. Naturligvis arbejder du stadig efter folks luner, men du går ikke fallit, hvis en enkelt opgave fejler .. Ak ja, på mange måder er din proffesion at foretrække." Hans smil blev en smule trist ved tanken om de mange problemer, hans firmaer konstant løb ind i.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Jeg vil vædde med at du sælger en hel masse blomster til stakkels unge mænd som er alt for forelskede men aldrig får noget ud af det," sagde hun grinende og så for sig den ene bejler hun engang havde haft. Hvor var det dog synd for ham... Men nej, han var intet for hende. Han kendte ikke engang til hendes leveveje. Desuden var Gabrielle ikke fantastisk god til at binde sig.
Tanken om mjød gjorde også hende tørstig. Hun skævede et øjeblik fraværende i retning af kroen og grinede så. Måske skulle hun tage derhen lidt senere. Dog savnede hun også Tit allerede nu.
"Jeg har hørt at det ikke kun kræver evnerne til bare at brygge, når man gerne vil lave mjød. Men måske er det bare for at dække over den virkelige hemmelighed bag."
"Fejl!" udbrød hun skeptisk, drillende. "Hvis jeg nogensinde havde fejlet en opgave, havde jeg ikke været i live den dag i dag." Selvom ordene var legende, så var de mere rigtige end noget andet.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 20:43
Han rynkede alvorligt på brynene.
"Sådan havde jeg ikke tænkt på din proffession ... Men det må vel blot betyde, du er dygtig til det, du laver. Det er altid en velsignelse at vide det." En trist undertone sneg sig ind i det sidste, han sagde, men det var hurtigt væk, og han smilede igen.
"Med henblik på blomsterne og de stakkels mænd, så er de mere sikre, når de går fra mig end da de kom. Hver blomst har en betydning, hvert farve og antal en mening. Ved at vide lidt om deres forhold til modtageren og modtagerens person, vil jeg kunne sammensætte den rette bukket til enhver. For sjovs skyld, skulle jeg sammensætte en bukket til Dem fra deres elsker, ville jeg vælge rosmarin - for at være sammen for evigt - franske anemoner - jeg tænker på dig dag og nat - og til sidst Engkabbeleje - din skønhed er himmelsk. Buketten ville ikke være for stor; en brystbukket måske, og med otte blomster i alt for at sige, jeg er din for evigt. Dertil et par lange, grønne blade bundet med et rosa eller lyselilla bånd." Han lirrede det af som kun en professionel ville kunne, og han smilede varmt og betragtede hende for en reaktion.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Ja, det nytter ikke noget at være doven på jobbet," sagde hun drilsk med endnu et blink. Selvfølgeligvis krævede hendes profession en høj koncentration og en stor evne til vurdering af situationer. Det var nok ikke de fleste der havde hverken hovedet eller maven til den slags.
Hun kiggede skeptisk og undrende på ham imens han opremsede den buket han ville lave til hendes eventuelt fremtidige beundrer. "Hvordan skulle jeg dog vide hvad alle de blomster betød hvis jeg fik dem?" spurgte hun som om hun ikke rigtigt kunne forestille sig at blomster havde en sådan betydning. Hun ville samtidig blive ret skræmt hvis hun faktisk en dag fik dem, men i det mindste ville hun vide hvem der havde sammensat dem, og på den måde kunne opspore hvem de var fra.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 21:16
Han smilede roligt.
"Du vil se, buketten er smukt sammensat, og jeg er næsten sikker på, du ville vide hvad, de betød. Måske ikke så nøje som jeg gør, men ville du ikke se dem som et tegn på kærlighed? For det er der, selve magien ved blomster ligger; hvad disse små symboler kan betyde for de mennesker, der modtager dem ... For mig er det grund nok at se smilet på en modtagers ansigt til at lave hele buketten." Han smilede skævt og holdt hånden frem med håndfladen opad, hvor en lille grøn plante begyndte at vokse frem ud af hans håndflade. "Eller i nogle tilfælde, vil en enkelt blomst være nok til at beskrive en enkelt person." Knoppen foldede sig ud som en lille tusindfryd med let lyserøde kanter. "Simpel, og dog kompliceret, almindelig, og dog speciel på sin egen måde, elsker og dog overset; smuk i sin enkelthed." Han plukkede blomsten fra sin egen håndflade og smilede til hende.
"Tillader du?" spurgte han venligt og så på hende med sit charmerende, skæve smil.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Ja, det har du vel ret i," svarede Gabrielle med et smil. Alligevel havde hun aldrig været helt tryg ved tanken om at modtage blomster. Hun vidste ikke hvordan hun på en pæn måde skulle afslå, og hun vidste heller aldrig hvor meget der blev lagt i det. Hun kunne sjældent stå for mænd der viste interesse i hende, men når det kom til noget der virkede mere seriøst, så var hun på bar bund.
Sammen med sin tankestrøm lyttede hun til hans ord og så med stor fascination og beundring på hans hånd og blomsten der opstod af ingenting. Hun kendte til en enkelt kvinde der kunne noget lig det samme, bare med dyr. Forvirring og usikkerhed viste sig i hendes lilla øjne. "Øhm..." Ærligt anede hun ikke hvad det var han spurgte om tilladelse til, og hun følte sig en smule dum, som om en hvilken som helst anden kvinde ville have vidst det.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 21:39
Han smilede beroligende til hende og satte den forsigtigt i hendes hår over øret. Han var klar over, hun var forfjamsket over at modtage en blomst fra ham, og han burde måske heller ikke have gjort det, tænkte han.
"En tusindfryd for dit smukke udseende," bemærkede han roligt. "Det er ikke meget af en gave, men den bekommer dig godt. Du virker ikke som en af de kvinder, der tager imod liljer og orkideer, eller noget større. Du er denne lille bellis, miss Gabrielle ... I alt fald er det, som jeg ser dig." Han smilede venligt til hende, ikke indsmigrende, ikke som om han lagde an på hende, men som en ven gennem mange år ville have smilet.
"Tilgiv mig, hvis jeg er gået over stregen; det var ikke min mening. Jeg bliver bare nogle gange nødt til at føre en ide ud i livet ... Med blomster altså ... Jeg har kreeret mange nye arter i årenes løb, jeg kunne dække hele området i blomster på et øjeblik ... Men det er sjældent, jeg finder inspiration i et menneske. Normalt lader jeg naturen skabe billeder i mit sind for mig, og jeg udfører hvad, den hvisker i mit øre," sagde han undskyldene, og et usikkert, lidt klodset udtryk, der i mange år gennem hans ungdom havde haft sin faste plads på hans ansigt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle stod lidt og så undrende på ham. Hun havde lige fortalt at hun var lejemorder, og så gav han hende en blomst og søde ord. Var det smiger og tomme ord, eller mente han det? Hun anede det ikke. Mænd... Alligevel kunne hun ikke lade være med at smile for, intentionelt eller ej, så virkede det. Hun var alt for nem at forføre.
"Det gør ikke noget," nærmest hviskede hun, som om hun var usikker på hvordan hun skulle forholde sig til situationen. Det gjorde hende endnu mere forvirret at hun ikke havde styr på det hele som hun plejede. Nej, der var vidst en god grund til at hun normalvis holdt sig til ting hun kendte til.
Da han løftede blomsten til hendes hoved tog hun instinktivt et skridt baglæns, men det gik hurtigt op for hende at han ikke mente noget ondt med det, så rettede sig op så han kunne sætte den i hendes hår.
Men Gabrielle blev endnu engang fascineret da han fortalte om sine kreationer. "Kan du lave en hvilken som helst blomst, selvom den ikke eksisterer i forvejen?" Nysgerrigheden overtog hurtigt usikkerheden, mens hun fraværende rørte forsigtigt ved blomsten i sit hår.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 21:53
Han havde ingen intentioner om at forføre nogen; det havde han aldrig haft. Han var en ærlig mand, der altid gjorde sine intentioner klart for enhver, og han nød blot at have en samtalepartner i øjeblikket, der ikke mindede ham om sin fortids ulykker. Han nikkede nu med sit charmerende smil.
"Og frugt og grøntsager. Men beskriv en blomst for mig, så skal jeg lave den; så kan du teste mine evner selv." smilede han venligt og var klar til opmærksomt at lytte.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det var præcis hvad hun ville have ham til: at lave en ny blomst. Både for at se det igen, hvordan den groede ud ad håndfladen på ham, og for at få bekræftet hans evne. Ikke at hun troede han løj, nej tværtimod.
"Hmm." Hun var tænksom et øjeblik. "Lysegrøn stilk med en enkelt, endnu lysere torn. Store, lilla blade som krone, og små, røde blade i midten." Hun havde gjort sig umage for at finde på en blomst der ikke mindede om noget hun havde set før, men ærligt var hendes kreativitet ikke i top. I hvert fald ikke når det kom til smukke, fredelige blomster. Når det handlede om gemmesteder og måder at snige sig ind på folk, så var sagen en helt anden...

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 22:08
Han smilede, og en lille, lysegrøn knup groede op af hans fremholdte håndflade.
"Formen på bladene, duften, hvilke nuancer - mørke eller lyse? Så mange detaljer, du kan komme på," bad han med et stille smil og let rynkede bryn i koncentration.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle blev ved med at se ned i hans hånd mens han talte og hun tænkte. Det var utroligt uhøfligt - ikke at hun altid gik meget op i lige dét - men hun var spændt på at se hvad der kom ud af det.
"De lilla blade runde og lyse, som mine øjne." Hun grinede drilsk mens hendes tone stadig var tænkende. "De røde mere spidse og mørke. En sursød duft." Hun havde svært ved at strække sin fantasi til meget mere end de detaljer han bad om.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 22:27
Han så på hendes øjne, mens han fulgte hendes anvisninger, og enn smuk blomst med snoet stilk voksede op, et par torne og små, hjerteformede blade med takker strakte sig ud fra stilken. Snart stod den oprejst, og selve blomsten udforldede sig med store, runde blade den eksakte farve af hendes øjne, en smule mørkere mod kanten, lidt lysere i midten, og de røde spidser foldede sig ud i midten som små juveler, der glitrede i sollyset. Den syrligt søde duft var eksotisk og ville egne sig godt til en parfume, og den var stærk og forførende. Den voksede sig op i tyve centimeters højde og stod stolt og strunk i vinden, og en sommerfugl kom i det samme til og landede midt i den for at suge dens pollen. Han viftede den forsigtigt væk og holdt hånden hen foran Gabrielle, så hun rigtigt kunne udforske hans værk.
"hvad synes du?" spurgte han med et skævt smil og søgte hendes blik. Han var selv meget sikker på, han havde efterkommet ethvert ønske fra hendes side og håbede nu blot, hendes fantasi havde haft det samme billede, han nu havde kreeret for hende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lagde slet ikke mærke til at hun blev betragtet. Hun så til med let åben mund og var meget imponeret da den smukke blomst voksede op, og duften spredte sig omkring dem. Varmen gjorde uden tvivl aromaen endnu kraftigere. Hun tog uden ord imod den og studerede den nøje i flere minutter, fuldstændigt betaget. "Hold da op..." hviskede hun. Jo, hun var dybt imponeret. Hun så op på George med et stort smil. "Det må jeg nok sige. Det er da noget af en evne at have sig. Jeg vil vædde med den er brugbar, på en helt anden måde en barbariske kampevner." Hun så igen tænksomt på blomsten. "Og du kan gøre det samme med frugter og grøntsager?"

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 23:09
Han trak skævt på smilebåndet.
"Jeg er glad for, du kan lide den. Du har en god fantasi, selvom der skal prikkes lidt til den," lo han stille. "OG jo, jeg bruger det i mit daglige arbejde ... og jeg bruger også disse evner, når jeg kæmper. Det er en evne der kan bruges på mange måder ..." Han gned hænderne let sammen, efter hun havde plukket blomsten; den samme kildende fornemmelse med et lille stik smerte - som et hurtigt prik med en nål.
"Og ja, det er det samme med frugter og grøntsager, selvom det er lidt mere indviklet." Han trak hænderne om bag ryggen og samlede dem over hinanden. En dråbe sved løb over hans pande og ned ved hans øje, og han måtte et øjeblik blinke hårdt for at fjerne den sviende fornemmelse. Skjorten var nu helt gennemblødt, og snart ville man nok kunne se sveden trænge igennem den smukke, broderede vest.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle nikkede og svarede stille: "Jeg kan rigtigt godt lide den." Hun var stadig så optaget af blomsten at hun ikke rigtigt lagde mærke til hvad han gjorde med sine hænder. Hun havde ellers aldrig været så fascineret af en blomst før; måske var det bare fordi den var næsten som stjålet fra et billede i hendes hoved, med et par enkle forbedringer. For eksempel havde hun ikke forestillet sig de røde blade glitre som diamanter, men det var ikke desto mindre meget smukt.
Hun løftede blikket og så op på ham. "Er det svært for dig?"

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 23:25
"Jeg har gjort det så længe, det ikke er det længere, så længe jeg koncentrerer mig. Det tager lidt energi, da blomsten skal have en del for at vokse så hurtigt, men jeg har et trick til at modvirke det." Han smilede og bukkede sig på en elegant måde, hvor han tog to store totter græs og rejste sig med dem. Et øjeblik lukkede han øjnene, og græsset forsvandt i hans hænder, som om hans hænder spiste dem.
"Jeg tager energien igen. Jeg har trænet mig til at kunne lave mere og mere, men nye ting kræver naturligvis ekstra energi, fordi jeg skal udvikle det hele i den og min krop ikke kender molekylesignaturen. Men det er underholdende, og jeg har lavet mange nye planter i tidens løb." Han smilede som om intet var galt, men på samme tid rykkede han ubehageligt til mode sine skuldrer lidt frem og tilbage. Varmen var ved at gøre ham gal.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Selvom Gabrielle ikke havde meget forstand på planter, så gav det han sagde egentligt masser af mening. Det var mærkeligt at forholde sig til at hans krop bare sådan lige kunne opsluge græs, men på den anden side kunne den spytte det ud på samme måde igen, så hvorfor ikke?
"Hør," startede hun, da varmen tydeligt påvirkede ham med alt det tøj. "Enten burde du ikke have så meget tøj på, eller også burde du finde noget bedre skygge. Og mon ikke noget at drikke også ville være en god idé?" Hendes blik var venligt, og det var som sådan ikke fordi hun ville bestemme hvad han skulle gøre. Men hun ville ikke bryde sig om hvis han besvimede eller noget.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 10.08.2011 23:40
Han rødmer faktisk, da hun siger, han skulle have mindre tøj på, og han smiler svagt, en smule uroligt.
"Jeg kan dårligt have mindre på og stadig være klædt anstændigt," bemærkede han roligt, "og hvad angår noget at drikke ..." Han holder hånden op igen, og en spøjs, aubergineformet frugt i grøn skød og fra en stikling, der først voksede sig frem. Han trak den fri fra sig, gned fingrene over håndfladen et øjeblik og slog så toppen af med sin tommelfinger negl. Den er fyldt med en sødtduftende frugtjuice, og han holder den frem mod hende.
"Vil du også have noget?" spørger han smilende. "Jeg vil ikke lave to, hvis du ikke er tørstig," forklarer han hurtigt, så hun ikke skal tro, han vil forsøge at forgive hende eller sådan noget.
"Og med henblik på mere skygge, så ved jeg knapt hvor, vi skulle finde det ... men bare rolig, jeg har det måske varmt, men jeg er vant til at gå klædt sådan her, selv når det er endnu varmere. Jeg vil ikke kompromitere en kvinde ved at gå uanstændigt klædt - og ja, jeg ved godt, der er lidt andre regler for den slags her i Krystallandet, men jeg har det ikke behageligt i mindre." Han smilede undskyldende, netop som endnu en dråbe sved løber over hans øjenbryn.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle kunne ikke holde et grin tilbage. Han var nu en sær en. Hun var tydeligvis ikke selv særligt anstændigt klædt, men i bund og grund handlede det vel allermest om hvordan man følte sig bedst tilpas. Selv gik hun ind for noget mere praktisk. Måske så det farligt ud at være lejemorder med den mængde tøj, men det var nemmere at bevæge sig rundt sådan, og det var sjældent hun kom til skade. Hvis George følte sig bedst tilpas i alt det tøj, selvom det ikke så sådan ud, så skulle han selvfølgelig have lov til det. "Jeg vil bare ikke have ansvaret for dig hvis du besvimer." Hun så strengt på ham, men der var antydningen af drilleri i hendes stemme og øjne, og et svagt smil spillede om hendes læber.
Let rystede hun på hovedet i forundring, sådan som han bare kunne fremstille de fineste ting ud af sine bare hænder. Hun så lidt på frugten men valgte så at tage imod den. Hun havde vel lige så godt af noget at drikke som han selv havde. Forsigtigt duftede hun til den. Kunne han også lave gift? De lilla øjne rettede sig tænksomt mod den endnu fremmede mand, idet hun var splittet mellem om hun skulle stole på ham eller ej. Det virkede usandsynligt, men alligevel...
Gabrielle rakte frugten tilbage til manden med et undskyldende blik og håbede han ville forstå. "Du først." Hun ville ikke have at han skulle drikke det hele, bare en lille smule af det hun selv skulle drikke så hun kunne være sikker.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7