"Jeg har det bare lidt varmt," bemærkede han til at starte med. "En kvinde uden forstand på blomster?" sagde han overvejende og bekræftede hendes tanker, før han lod en lille, drillende latter undslippe sig, "Du vil blive forbavset over hvor mange der er af dem her i landet! Men mine evner med planter har altid bekommet mig godt." Ved hendes benævnelse af mjød, blev han selv tør i munden efter et glas.
"Ah ja, mjød. Der er en del her der foretrækker det, men jeg har ikke fundet en måde at tjene penge på det endnu," lo han stille. "Jeg kan gro ingredienserne, men jeg kan ikke fremstille det, hvor meget jeg end forsøger." Et skævt, charmerende smil indtog hans mund.
"Det må være befriende ikke at have et job, hvor man konstant er afhængig af hvad folk har lyst til at drikke og spise. Naturligvis arbejder du stadig efter folks luner, men du går ikke fallit, hvis en enkelt opgave fejler .. Ak ja, på mange måder er din proffesion at foretrække." Hans smil blev en smule trist ved tanken om de mange problemer, hans firmaer konstant løb ind i.