Slettet Bruger 05.06.2011 22:54
Det var nok noget han skulle huske. Hvis han kom i vejen for Adrian ville han nok ende med et ret voldsomt panik anfald, fordi han hadede kældre. Det var noget af det værste han nogensinde ville kunne ende med at befinde sig i. Han havde et eller andet sted lidt ondt af Lullu, men han kunne jo ikke se hvordan hun havde det, eller kunne han? Måske var gulvet ikke særlig tyk og så ville han kunne bruge gulvbrædderne til at se hvordan hun havde det, men hvis gulvet var tykkere, ville han nok ikke kunne se andet end mørke, og selvfølgelig det der er over pladen, men det skulle ikke være nu.
"Jeg tror jeg takker nej til mere mjød. Jeg har ikke for godt af det." Han sendte Adrian end undskyldende gestus, da han jo ikke ville afvise Adrians gæstfrihed, især hvis han så kunne risikere at sidde i kælderen. Lulle ville nok få ondt i ørerne når han ville gå i panik. Ville nok være lige så slemt for hende, som for ham hvis han også endte der nede.
Han kunne mærke noget i luften. Noget meget velkendt. Spor. Hvorfor han lige vendte sin opmærksomhed mod sporene vidste han ikke. Han ville lige nu ikke have en mulighed for at sige hvem de forskellige spor tilhørte, udover sin egen og Adrians. Måske ville han kunne finde Lullus hvis han søgte efter sporet der gik genne gulvet, men det var jo ikke nædvendigt. Hvorfor skulle han jage en lille pige. Hun var jo ikke særlig gammel, og han var jo selv 20 somre. Hun var en køn pige, men hun skulle have sit frie liv. Hun virkede heller ikke til at rigtig bryde sig om ham. Det måtte han tænke på en anden gang.