Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 27.12.2013 23:31
Hey there folkeeens

Ja, så er det min tur. Grunden til at jeg smider en lille post er selvfølgelig på grund af, et kommende, (måske) voksende fravær. Der er sket et lille brud i min familie og det kan godt medføre, at jeg ikke kommer så tit på kl i en længere periode. Det kan være grundet manglende lyst fordi mine tanker ligger lidt et andet sted, eller fordi der simpelthen er behov for mig mere end normalt herhjemme. I ved selvfølgelig i altid kan fange mig på telefonen (til jer der har mit nummer) eller i hvert fald bare på facebook, hvis der er ønsker om det.

Morgie over and out! (Loves ya)
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 09.02.2014 12:01
Hey folkens.

Grundet et ret pludseligt dødsfald i familien kommer jeg ikke så meget online den næste uge. sker der noget presserende i Elverly må en af jer gerne smide en B til Toorah, så kan jeg få tjekket lidt op på det når jeg får lidt overskud.

De berørte karakterer er: Isis, Katah, Toorah, Ikaris, Xelirateis, Tara, Izilarna, Xenix og Matik
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 15.08.2014 20:34
Lidt sent, men hen over sommeren er jeg blevet mere fraværende end hvad jeg havde regnet med. Lidt flad skriveløst, lidt meget planlægning og en god del ekstra ting på arbejdet stjal al energi.

Men så er det godt jeg snart har ferie! ^^

Det betyder så igen at I ikke ser meget til mig før oktober. Håber de jeg har aftalt spil med er tålmodige til da.

- Grace
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 07.10.2014 06:28
Hej igen,

Så kom jeg hjem fra New Zealand - XD XD XD XD!!!! *hopper lidt rundt*
men fik en besøgende for de næste to uger...
så jeg bliver nok ikke rigtig aktiv igen lige her og nu :)

men jeg vil komme igen!

- Grace
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 07.10.2014 21:09
Skønt at høre, Grace! :D Håber at du har haft en rigtig god tur, og velkommen tilbage!
~ Krys ~

My

86
karakterer

My 13.04.2015 08:39
Hej alle sammen!

Jeg kommer til at være fraværende fra den 17. april og en uge frem, da jeg skal på ferie! :D Jeg ville bare lige skrive det nu, inden jeg glemmer det.
Gloria

Gloria

The Half Centaur

397
karakterer

Gloria 23.04.2015 11:39
Hej alle sammen

jeg vil ikke være online ret meget, på grund af en god blanding af Konfirmation, Bryllup, (og lidt mere Bryllup eftersom de tror jeg er deres det-har-vi-glemt-det-gør-Gloria/Glorias-mor-lige-for-os") og sidst men ikke mindst Skoleophold i berlin. alt sammen godt pakket sammen over de næste 2-3 uger..

jeg kommer måske sporadisk, men lover intet i denne periode. <3

håber i klare jer, og i kan overleve at vente i de tråde jeg nu har..

Lots of Love///
Gloria
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 28.05.2015 21:34
Så jeg sidder med min eksamensopgave lige nu som skal afleveres om tre uger. Mange af os sidder efterhånden i suppedasen, og de fleste har ikke skrevet herinde af den grund. Men siden den ældste tråd, jeg mangler at svare i, har ligget i næsten fire måneder *slå sig selv med stegepande*, og de andre har ventet omkring lige så længe *dobbelt-slag med stegepande*, så syntes jeg, det var på sin plads lige at nævne her, at jeg nok ikke vil svare nogen steder, før jeg har fået min eksamen under fode. Kan udmærket være, jeg svarer før, men jeg kan intet love :P
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 17.06.2015 08:19
Hej folkens

Som nogle af jer ved, dumpede jeg og min gruppe vores andetårsprojekt. Det betyder, at jeg resten af måneden skal bruges på at skrive projektet om til genaflevering, og vi sidder typisk på skolen 10-12 timer om dagen.
Derfor bliver det desværre meget begrænset, hvor meget jeg får svaret i tråde i denne periode. Jeg er selvfølgelig stadig online meget af dagen til at svare på spørgsmål og godkende profiler (:
~ Krys ~

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 30.06.2015 20:28
Nu skriver jeg herinde så folk ikke bliver bange når jeg ikke er i chatten xD

Men jeg er fraværende ca. de to første uger af juli, grundet ferie, KL-fest og være hjemme hos mine forældre (kan godt være at jeg kommer hoppende ind engang imellem xD)

Hunter

Hunter

22
karakter

Hunter 04.07.2015 22:45
Til trods for at sommeren lige er kommet til Danmark tager jeg alligevel ned mod det varme - og økonomisk kriseramte Grækenland her på mandag. Jeg vil altså være væk den kommende uge. Måske en hilsen i ny og næ, men forvent ikke svar i tråde.

Aia

44
karakter

Aia 06.07.2015 07:10
Jeg tager et lille smut - fem dage - i sommerhus med familien, og jeg ved ikke, om der er WIFI, så måske er jeg ikke på de næste par dage. Hyg jer imens!
Knus Aia

Wimse

260
karakterer

Wimse 02.05.2016 19:26
Hey Guys :)

Jeg er ked af at jeg ikke har været her det seneste stykke tid, men jeg skal endelig flytte, og lige nu står jeg i en masse flyttestress, da der skal ordnes en hel masse i forhold til min flytning. Derudover får jeg min eksamensopgave den dag jeg skal flytte, så jeg skal ordne min eksamen lige derefter... Det betyder, at jeg ikke har mulighed for at svare i nogle tråde inden engang i Juli...

Sorry :)

/Wimse
Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 13.09.2016 21:00
hej Alle sammen.

jeg skal flytte her den 3 oktober og ved ikke hvornår jeg for internet :) håber ikke at i sletter mig eller deaktivere mig.

jeg flytter for første gang og derfor ved ikke så meget om hvordan man for net osv så det er noget jeg skal ha styr på før jeg kan komme tilbage. Så det jeg nok vil frem til er at jeg bliver fraværene på ubestemt tid. 

Hilsen Mong.
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3811
karakterer

Sparks 08.10.2016 11:16
Halløj!

Sagen er den, at jeg under min eksamen har været virkelig stresset, og har haft meget lidt kontrol over mine følelser. Det har så flere gangen resulteret i, at jeg totalt irrationelt har haft lyst til at slette alle mine karakterer og starte forfra.

Så nu vælger jeg den lidt mere voksne løsning, og sige at jeg nok har brug for en pause og lægge ting fra mig. I hvert fald ind til at jeg for styr på hvorfor jeg pludselig har fået det så skidt.

Så fravær på ubestemt tid. Og er super ked af dem jeg svigter med vores små plots rundt omkring. Håber i kan tilgive mig.

Knus Ana.
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 01.11.2016 11:07
Sorry guys 
men ville lige sige at jeg kan være lidt on and off i noget tid. :/ jeg har det svært fortiden så humøret svinger meget. men skal være online i chatten. (Hvis nogen vil sige hej altså) xD 

Fisk
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 17.12.2016 14:37
En lille Update

som de fleste nok har bemærket har jeg ikke været aktiv i mine tråde, ingen krea overhovedet, men det arbejder jeg på of course. (personlige problemer) - Jeg regner stærkt med at være aktiv i mine tråde igen i løbet af januar. :3 da December er lidt af en travl tid.

God jul og godt nytår her fra.  

Jeg ville selvfølgelig gøre mit bedste for at være her på siden.

Knus Fisk

Andre karaktere: Avira
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 29.03.2017 21:00
Halløj alle sammen <3 

Som måske nogen har bemærket har jeg været lidt væk i sidste uge, grundet at på fredag skal aflevere min praktikrapport, og forsvare den ugen efter. Jeg har også skrevet en del gange at jeg skriver lige skal skrive en ansøgning, hvilket har givet pote så har pt. nogle samtaler jeg skal igennem. Den efter følgende uge (påskeferie) tager jeg fri fra alt, og rejser hjem til min skønne familie på Bornholm, så har nok først engang tid til KL efter påske <3 

God påske til jer alle sammen! :D

Knus Ela <3
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 27.04.2017 20:48
Update

Der desværre sket en del personlige ting for mig, som har gjort at jeg er fraværende. Mit overskud går til min afsluttende eksamen opgave og mine personlige ting. 

Jeg håber på forståelse og håber at vende tilbage snart <3

Knus Ela
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 27.04.2017 23:49
Update

Der desværre sket en del personlige ting for mig, som har gjort at jeg er fraværende. Mit overskud går til min afsluttende eksamen opgave og mine personlige ting. 

Jeg håber på forståelse og håber at vende tilbage snart <3

Knus Ela

Jeg håber, at du kommer godt i gennem de ting, der tager din tid :) Det personlige liv er altid vigtigst - vi andre kan vente!
Held og lykke med eksamensopgaven!
~ Krys ~

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1