Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne grinede af hans halvflove udtryk - det var ikke ligefrem hvad hun havde regnet med, nej. "Du er tilgivet," svarede hun, og hendes humør var allerede en smule bedre. Dog ændredes hendes ansigtsudtryk hurtigt til skepsis. "Værtshuse.. byer.. ikke min ting," svarede hun, halvt beklagende, og rystede på hovedet. "Det sker at jeg bliver taget til fange, fordi mennesker er nogen mærkværdige mennesker." Hun kunne ikke forstå dem, at de ikke kunne holde fingrene for sig selv. Åbenbart havde flere af dem en trang til at tro at hun ville være en god 'slave'. Så det gik ikke helt, nej. "Medmindre..." Medmindre hun skiftede til sin menneskeform, det kunne hun selvfølgelig godt. "Jo, det kan godt være jeg kommer forbi og besøger dig på et tidspunkt," afsluttede hun så, ikke helt klar over hvor forvirrende hun lige havde været at høre på-

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 29.03.2011 21:05
Adrian så forvirret på Rayne. Hvorfor skulle man dog tage dig til fange? Jeg kan forestille mig at du er temmelig svær at fange, til at starte med. sagde han roligt. Jeg tvivler stærkt på at jeg ville kunne fange dig, selvom at jeg måske er lidt hurtig. fortsatte han roligt. Han sad der foran hende og slappede af, lænet op af træet. Han kiggede op da han så, i hans øjenkrog, en halvstor fugl flyve ind i hans synsfelt. Han slikkede sig om munden, selvom at han egentlig var mæt lige nu.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne grinede igen. "Jeg ved det heller ikke. Måske som pynt? Eller slave? Der er aldrig nogen der er kommet så langt med mig. Og jo, vidst er jeg hurtig, men jeg duer ikke mod magi," svarede hun og rystede sørgmodigt på hovedet. De gange hun rent faktisk var blevet fanget, var hun blevet fanget ved hjælp af magi. Hun havde dog endnu ikke oplevet noget efter hun havde tillært sig sin nye evne. Nu ville det måske ikke være noget problem at slippe fri igen, selvom det aldrig var sjovt at blive fanget. Folk troede nogen gange, de kunne tillade sig at tage hvad de havde lyst til.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 29.03.2011 21:29
Adrian så på Rayne med et lille smil. Pynt? jo måske, men det ville være synd. Hvad slaveri angår, så kan jeg ikke rigtig forstå det. sagde han smilende. Han synes da at hun var pæn, men man skal ikke holde nogen fanget mod deres egen vilje. hvert fald ikke i længere tid. det var hans holdning. Hmm, magi. Magi er jo så mange ting. sagde han roligt. Han havde på fornemmelse at hun godt vidste en af hans magier, men næppe begge.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne trak på skuldrene. Hun forstod det heller ikke, men det kunne hun jo ikke gøre noget ved. Han havde fuldkommen ret. Magi var rigtigt mange ting. Det fik hende til at tænke på, hvad han mon kunne udover at få jorden til at opsluge ting. Hun havde også allerede vist en af sine egne evner. Den anden holdt hun mere eller mindre hemmelig for de fleste, medmindre det blev absolut nødvendig at bruge den. Hun sendte Adrian et forundret blik da hun kom til at tænke på noget. "Et værtshus i Medanien, sagde du? Kan du også skaffe tøj?" Ikke at hun skulle bruge det lige nu, men det var rart at vide, hvis man fik brug for det.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 29.03.2011 22:02
Adrian så på Rayne med et venligt smil. Johh, det vil jeg da mene. Måske er det enten lidt for stort eller lidt for lille. sagde han roligt, for han mente nok han kunne skaffe noget til hende. Desuden kan du da også få et værelse, hvis det ønskes. fortsatte han roligt. Han ejede jo netop værtshuset, så han kunne jo gøre som han ville der.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne trak endnu engang på skuldrene. Hun havde vidst aldrig prøvet tøj der passede perfekt, det plejede som regel at være for stort. Men sådan var det jo med stjålent tøj. Så grinede hun lidt. "Ligner jeg en der har nogen krystaller?" spurgte hun undrende, da han nævnte værelset. Hun havde aldrig nogensinde ejet så meget som et stykke rav, og hun klarede sig fint uden. "Desuden har jeg aldrig sovet i en 'rigtig' seng før, og jeg har heller ikke planer om at prøve," fortsatte hun roligere. "Men tak for tilbuddet." Hendes smil var venligt og roligt.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 29.03.2011 22:31
Adrian så på Rayne og lo kort. Du kan få værelset nøjagtig som du ønsker. Det er en af de tilbud vi har. sagde han roligt. Han var ikke selv meget for at sove i en seng. For det meste sov han i kælderen, hvor han kunne komme i kontakt med jorden. Han blinkede til hende og jorden omkring blev lidt blødere at sidde på.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så ud som om hun overvejede det lidt. "Som jeg vil, siger du? Hvad hvis jeg vil have det indrettet som en skov?" spurgte hun drillende og gengældte hans blink. Hun lagde godt mærke til at jorden ændrede sig noget, og så mistænksomt ned på den. Hun havde ikke følt den ubehagelig at sidde på, og hun tænkte på om hun ville falde igennem den om lidt.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 29.03.2011 22:43
Adrian smilede ved Raynes spørgsmål. Hmm. Det kan nok godt arrangeres.. Tror jeg. Han var noget i tvivl om hvor vidt han måske havde lovet for meget. Det er jo ikke balsale der bruges som værelser. sagde han og grinte lidt. Han håbede da på at hun ville komme forbi værtshuset en dag.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så endnu engang skeptisk på Adrian. Hun havde jo egentligt bare sagt det for sjov, hun regnede ikke ligefrem med at værelser kunne indrettes som skove. Det kunne de måske godt med den rette magi, men det var sikkert dybt besværligt. Hun rystede lidt på hovedet og smilte. "Du skal ikke indrette nogen skove for min skyld, men jeg skal nok komme forbi på et tidspunkt hvis du vil have det."

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 30.03.2011 21:47
Adrian så smilende på Rayne. Det ville være mig en glæde og en fornøjelse. sagde han roligt og venligt til hende. Han rejste sig og strakte sin ryg og ben. Hvorefter han satte sig ned igen. Han så på hende med en venligt blik. Egentlig så var jeg bare på jagt, både til værtshuset og til mig selv. Det kød fanger jo ikke sig selv. sagde han roligt og så sig omkring.
Han lukkede øjnene og sansede med sin jordevne alt og alle der berørte jorden. Han ledte efter et stort vildsvin.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så forundret på ham. En værtshusejer der selv jagede vildtet? Ja, hvorfor ikke. Hun gengældte hans smil og faldt lidt mere til ro. Hun kunne egentligt bedre lide ham i sin mere menneskelignende skikkelse. "Hvad er du på jagt efter?" spurgte hun nysgerrigt. Hun ville have tilbudt sin hjælp med at fange, men var bange for at hun ville blive lidt for defensiv igen.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 30.03.2011 23:15
Adrian så på Rayne med et lille smil. Jeg er på jagt efter et stort vildsvin. Der skal være en lille forsamling og de skal alle have noget at spise. sagde han og lo kort. Han rejste sig igen op og snusede til luften. Han havde fået færden af et vildt dyr i nærheden. Han havde også følt dets trampen i jorden. Han var blevet meget optaget af lugten.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne nikkede lidt. Ja, hun skulle i hvert fald sørge for ikke at komme på besøg når der var alt for mange mennesker. Selvom, det kunne hun jo egentligt ikke vide på forhånd. Næhj, hun måtte bare tage det som det kom. "Har I mon en bagindgang?" spurgte hun nysgerrigt da hun kom til at tænke på noget.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 31.03.2011 15:16
Adrian så på Rayne og smilede kort, før han igen så søgende omkring. Jo, der er da køkken indgangen, som godt nok er på bagsiden af huset. sagde han roligt. Han så på Rayne og smilede. Han kunne godt forstå at nogen gerne ville bruge den indgang.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så en smule tænksom ud et øjeblik. "Har du noget imod hvis jeg bruger den?" spurgte hun og så ham i øjnene. Det ville klart være en fordel for hende, så hun kunne kommer der hen og få noget tøj, og så skifte form inden hun blev set af nogen af dem der befandt sig i byen. Det ville ikke være det store problem at komme uset derhen, i hvert fald ikke når mørket først faldt på.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 01.04.2011 17:53
Adrian så på Rayne med et stort smil. Du er velkommen til at bruge den, så ofte du ønsker, jeg skal nok informere køkkenfolket om at du måske komme den vej gennem. sagde han stille og roligt, med en venlig tone. Men jeg burde nu virkelig finde det vildsvin. fortsatte han og rejste sig op. Jeg beklager at måtte forlade vores hyggelige samtale. sagde han og smilede. Han begyndte at gå roligt, i den modsatte retning af den han var kommet fra.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne smilede. "Det vil jeg gøre en dag, så," sagde hun og blinkede til ham. Hun så lidt efter ham da han rejste sig og begyndte at gå. Så rejste hun sig selv op og gik i den modsatte retning af ham; hun havde kurs mod Mørkets Skov. Det var et stykke herfra, men intet problem. Hun skiftede form, og løb af sted, mens hun tænkte på at besøge Adrians værtshus snart.

>> Out <<

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 01.04.2011 23:10
Adrian skiftede elegant form, mens han gik. Da han kiggede tilbage kunne han ikke længere se Rayne. Han begyndte at øge hastigheden og var hurtigt væk fra området.

//out//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1