"Jeg bor her praktisk talt," svarede hun så. Skoven her var efterhånden blevet hendes hjem. Eller, Rayne havde intet decideret hjem, men det var her hun foretrak at være for tiden. Mest af alt fordi hun som regel kunne jage uden at blive forstyrret. "Hvad med dig selv?" Hun var ikke sikker på om han ville give hende det rigtige svar, for hun havde på en fornemmelse at han ikke var ligesom de fleste.
1 2
Just a blur
Witch Bitch 03.03.2011 18:32
Rayne kunne ikke holde et smil tilbage da han kyssede hendes hånd. "Rart at møde Dem, hr. Schwartz," grinede hun, uden at det lykkedes hende at lyde lige så fornem som tidligere. Hun kunne ikke helt finde ud af hvad hun skulle synes om at blive kaldt 'De' og 'Dem' og 'frøken', men hvis det var hvad han var vant til, så skulle han da også have lov."Jeg bor her praktisk talt," svarede hun så. Skoven her var efterhånden blevet hendes hjem. Eller, Rayne havde intet decideret hjem, men det var her hun foretrak at være for tiden. Mest af alt fordi hun som regel kunne jage uden at blive forstyrret. "Hvad med dig selv?" Hun var ikke sikker på om han ville give hende det rigtige svar, for hun havde på en fornemmelse at han ikke var ligesom de fleste.
Draikon 04.03.2011 13:24
Det undrede faktisk ikke Alexander at hun boede her, hun lignede også typen der ikke ligefrem befandt sig ofte i byen, og så var der noget over hendes person og det faktum at hun kunne snige sig så tæt på Alexander uden han opdage noget overhovedet, det gjorde blot hans interesse væsentlig større."Tja som de nok kan se så kommer jeg fra byen af, men jeg havde bare brug for at komme lidt væk fra det hele, jeg har et rimelig vigtigt arbejde som kan være yderst strissende"
Sagde han og kom til at tænke på at det nok også engang imellem var godt at tage en pause fra at være dækket af blod, det satte sig trodsalt i tøjet.

Witch Bitch 04.03.2011 13:46
De grønne øjne betragtede hans tøj et par sekunder. Jo, han lignede bestemt en, der kunne høre til i en by. Han var både sød og køn. Men der var noget over ham, hans personlighed og påklædning, der gjorde at hun tvivlede stærkt på at han havde noget særligt kønt eller fredsommeligt job, selvom han måske var meget glad for det. "Hvad er det for et arbejde?" spurgte hun nysgerrigt. Og hun kunne sagtens forstå at han havde brug for at komme lidt væk. Faktisk kunne hun slet ikke forstå at folk kunne leve så tæt sammen altid, som de gjorde i byerne. Rayne lagde sig ned i græsset og lukkede øjnene. Solen var tilpas varmende til at hun kunne nyde den. "Skulle du ikke spise?" spurgte hun så, stadig med lukkede øjne.
Draikon 07.03.2011 17:53
"Frøken jeg har da bestemt ikke lyst til at kede dem med hvad jeg går rundt og laver i hverdagen, tro mig det er slet ikke så spændende"sagde han og smilede lidt til hende, han kunne ikke lade være med fra tid til anden at lade sit blik løbe ned over hendes meget blottede krop.
Tja jeg tænkte jeg ville vente til de selv var blevet lidt sulten og håbede på at de ville beære mig ved at spise med mig"
sagde han og smilede lidt til hende endnu en gang.

Witch Bitch 07.03.2011 18:39
Rayne grinede lidt af ham. Hun troede ikke helt på, at det var fordi hvad han lavede var 'kedeligt'. Måske mente han at hendes uskyldige ører ikke ville bryde sig om at høre det. Det måtte han om, så hun trak let på skuldrende og vedblev at smile. Man kunne ane hendes spidse hjørnetænder bag de let adskilte læber."Hmm," den måtte hun tænke lidt over. Det havde som sådan ikke været hendes plan rent faktisk at spise med. Hun tvivlede lidt på at han havde noget hun havde lyst til. Men hun ville også gerne forblive høflig. "Hvad er der på menuen?" Idet hun spurgte, åbnede hun øjnene og så op på Alex.
Draikon 07.03.2011 21:02
Alexander rejste sig op og ledte inde i sit tælt, efter et par sekunder kom han dog ud igen med en kanin og en rygsæk, han fandt hurtigt et skærebræt frem fra tasken af og lagde kaninen på det, hvorefter han hurtigt trak en kniv frem og lagde ved siden af."Tja jeg er ingen mester kok, men da jeg rejser meget har jeg dog lort at lave et ordentligt måltid, jeg fangede denne kanin tidligere i dag, den har en god del sul på kroppen"
sagde han og smilede til hende, hvorefter han hurtigt trak et par krydderier op fra tasken som han altid medbragte.

Witch Bitch 07.03.2011 21:26
Rayne rejste sig halvt op og støttede på albuerne, for nysgerrigt at se efter Alexender da han gik hen mod teltet. Kanin? tænkte hun og så på ham med en blanding af forbløffelse og imponering (er det overhovedet et ord?..). Kaniner var, ligesom de fleste andre vilde dyr i denne del af skoven, efterhånden et sjældent syn. Faktisk havde Rayne aldrig selv fanget en her. "Hvordan fanger du dem?" spurgte hun nysgerrigt, og hentydede generelt til dyr han spiste, og ikke kun kaniner.Hun satte sig helt op og betragtede ham stadig idet han hev krydderierne frem. Hun havde aldrig set nogen lave mad midt ude i en skov.
Draikon 08.03.2011 12:25
Alexander lagde mærke til hvordan hun kiggede på ham da han fortalte om kaninen, og det fik ham til at grine en smule, det lod åbenbart til at hun var meget imponeret over hans fangst, det var da også sjældent at man fandt sådanne velsmagende dyr i denne skov, men med Alexanders øje var det væsentligt lettere."Frøken jeg er faktisk overrasket over at de har undgået alle de fælder jeg har sat op i området, men det er til dels dem jeg bruger til at skaffe mad, og så hjælper mine øjne også til, det gør det væsentligt lettere"
Sagde han og begyndte lige så stille at flå kaninen og gøre den klar til at spise.
"Kunne de tænke dem at spise med?"

Witch Bitch 08.03.2011 12:42
Rayne så rundt da han snakkede om fælder hun havde undgået. Hun havde ikke set nogen fælder. "Jeg bevægede mig rundt i trætoppene de sidste mange meter, har du også fælder dér?" Det var selvfølgelig de færreste væsner der klatrede rundt så højt oppe i træerne, hvis ikke man medtalte egern og fugle."Nej, ellers tak," sagde hun med et smil og håbede ikke at han ville blive fornærmet. Rayne kunne sagtens spise tilberedt mad, men hun foretrak det råt og ferskt. Hun var ikke sulten nok til at spise røget eller stegt kanin, så ville hun hellere vente til senere hvor hun selv kunne gå på jagt.
Draikon 12.03.2011 19:17
Alexander grinede lidt, han kom egentlig til at tænke over det, og det ville måske have været meget praktisk at have fælder i træerne? Men så igen så nyttede det heller ikke noget at han ikke hurtigt kunne undslippe området fordi der var fælder overalt, som det var nu, var der veje som han med lethed kunne tage og undgå samtlige fælder, således at hvis det var nødvendigt, kunne han med et være væk."Nej Frøken det havde jeg ikke, det fandt jeg ikke nødvendigt, men kunne være jeg burde gøre det når de nu kunne komme så tæt på mig"
Sagde han roligt og satte derpå kaninen til at stege over ilden, han var selv blevet en smule sulten nu, og hvis hun insisterede på ikke at spise med var der jo intet han kunne gøre ved det.

Witch Bitch 12.03.2011 20:06
Rayne kunne ikke lade være med selv at grine; både over hans grin og hans svar. "Jeg er ellers slet ikke så farlig," sagde hun med et skævt smil, og blinkede til ham. "Men det kan jo være at farligere væsner end jeg bevæger sig rundt på samme måde. Det er trods alt ikke særligt nemt at bevæge sig rundt på jorden når det meste af området her omkring er overbevokset," men det havde han måske ikke lagt mærke til da han kom herud.Hun var glad for, at han endeligt lagde kaninen over ilden. Det ødelagde den søde duft af råt kød, og dermed også trangen til den. Hun lagde sig endnu engang ned i det bløde græs, med hænderne om bag hovedet, men fortsatte med at se på Alexander. Halen lå og bevægede sig små-legesygt, uden at hun egentligt tænkte over det.
Draikon 12.03.2011 21:32
Alexander grinede lidt endnu engang, det var lidt kært at hun blev ved med at fortælle ham at hun slet ikke var farlig, men så igen kunne et også være skidt, det kunne tyde på at hun meget ihærdigt prøvede at overbevise ham om det, men han ville lade tvivlen komme denne pige til gode."Jamen frøken jeg høre dem konstant sige at de ikke er farlig, men jeg har endnu ikke fået nogen endelige beviser på at de er så harmløs som de siger"
Sagde Alexander og rykkede sig en anelse tættere på hende og smilede til hende med lukkede øjne.

Witch Bitch 12.03.2011 21:39
Rayne nikkede og grinede. "Det er selvfølgeligt rigtigt. Jeg kan godt lidt, hvis jeg vil, men jeg gider ærligt talt ikke," svarede hun og trak på skuldrene. "Jeg får jo ikke noget ud af at ødelægge godt selskab, vel?" tilføjede hun lidt efter. Hun åbnede øjnene og så spørgende på ham. "Men hvis du tvivler på mig, så må du jo sige hvad jeg skal gøre for at bevise det." Hun lukkede øjnene endnu engang og smilede stadig. Han havde jo sådan set ret, og man kunne ikke rigtigt stole på fremmede væsner mere. Sådan havde det efterhånden været længe nu, men det blev kun værre.
Draikon 16.03.2011 14:27
Alexander grinede og smilede lidt, hun virkede virkelig harmløs, og han kunne ikke lade være med at finde hende rigtig nuttet."Jamen jeg er da glad for at de finde mit selvskab behageligt"
Sagde han og grinede, han tog kødet af ilden og det var efterhånden blevet godt stegt, han tog lidt af og spiste det roligt, således at han ikke ville ligne en eller anden barbar, han havde trodsalt stadig sine manerer selvom han var midt ude i naturen.
"Tja jeg er ikke helt sikkert, men de kunne jo bare fortsætte med at være så nuttet"

Witch Bitch 18.03.2011 16:14
Alexanders blå øjne var beroligende og lettere betagende, og Rayne smilede svagt mens hun så ind i dem. Jo, hun kunne godt lide selskabet. Det var stille og roligt, ikke noget super formelt som de fleste mennesker gjorde ud af det når de mødte fremmede. Hun brød sig ikke synderligt om at skulle være alt for formel. "Jeg skal prøve," svarede hun og blinkede til ham. Solen varmede hendes nøgne mave, og gav hendes pels et skær, der viste hvor skinnende og blød den var.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9
Lige nu: 0 | I dag: 9