Misk mask i det frosne sumpbund.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 04:45
Phan gumlede lidt på brødet, og hans forundrede udtryk fik hende til at fnise glad. Hun lyttede til opskriften på det brød, og fandt det til at være ret ... interessant. "ah..." hun nikkede lidt, og vippede med ørerne, før hun betragtede ham da han lagde sig ned og slappede af. Et let eeep, kom dog fra hende ved lynet, og hun rykkede sig lidt tættere på elveren mens hun skævede op mod himlen.

"det lynede lige." sagde hun så, forsigtigt.

//Phanaèla
Stil spørgsmål til Phan :3
[udtales: FAN-a-EH-la X3]
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 04:51
"gjorde det, det? lå jeg ikke mærke til." sagde han afslappet, som om et lyn ikke kunne gøre ham noget. "slap du bare helt af, Phan, intet lyn vil røre dig, mens jeg er her." siger han roligt og afslappet, men også oprigtig, hvilket han også var.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 16:54
Phan så overrasket på Ulairi, da han overhovedet ikke virkede bange for lyn og torden. Han måtte være rigtig modig, det var det eneste der ville give mening. Hun smilede lidt og så på ham, mens hun vippede med ørerne.

"Hvordan ka' du være sikker på det?" spurgte hun så med et nysgerrigt fnis, "Passer du på mig da?" tilføjede hun, og var rigtig nok i godt humør igen. Hun tog et lille bid mere af brødet, men så ellers bare med barnlig nysgerrighed på den sjove elver.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 16:59
Úlairi så på Phan med et venligt smil og et lidt drilsk, men også rart blik. "Du skal ikke være bange, jeg skal nok sørge for at lynene ikke gør dig noget." sagde han roligt, med en afslappet og næsten drilsk stemme.
"Hvorfor ligger du dig ikke ned og slapper af, se på hvordan himlen ser ud?" spurgte han med samme rolige og blide stemme.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 17:15
Phan kunne godt lide hans smil. Hun kunne godt lide når folk smilte, det var altid så rart, så det fik hende til at fnise lidt.
"Tak, det er jeg rigtig glad for." Sagde hun med den blide stemme, og satte hovedet på skrå. Ligge sig ned og kigge op på himlen? Joh. hvorfor ikke.

"okay!" fnes hun så, inden hun dumpede ned og ligge ved siden af ham. Lidt mere på siden, end direkte ryggen da hun ellers ville mase sin hale, og det var ikke spor rart. Normalt ville hun ikke ligge ned sådan, - hun var ikke så hurtig til at komme op igen - men nu hvor han var der og hjalp med at passe på hende, så var det ikke så galt.

Faunen så lidt på alle skyerne, og himlen generelt, og smilede glad. "Hvor fint.."

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:19
Úlairi så lidt på Phan, så igen op på himlen. "Hvor gammel er du, Phan? hvis jeg da må spørge." spurgte han roligt. mens det fortsat lynede oppe på himlen.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 17:27
Hun trak på skuldrene, "Det ved jeg ikke." svarede hun ærligt, "Jeg er ikke lige så gammel som de gamle der er blevet til træer, men jeg er heller ikke et barn mere." sagde hun blidt, "så det er nok voksen jeg er. Men jeg ved slet ikke så meget, som voksne udefra gør."

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:31
Úlairi har allermest lyst til at drille og irritere denne faun, men han kan ikke rigtig få sig selv til det, for hun virker så sød og rar, bare en smule langsom. Du, Phan, har du nogen sinde været udenfor sumpen?" spurgte han blidt, mens han kiggede op på skyerne.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 17:39
Hun så på skyerne, og klappede lidt hænderne mod sin mave, men da han så spurgte om hun havde været udenfor sumpen tøvede hun lidt.

"Jo altså.. Jeg bor i skoven. Men jeg har kun rigtigt været ude af Sump og skovområdet éen gang. Altså, når vi ikke tog til Paradisskoven, men jeg har kun været i byerne en gang. Jeg tør ikke rigtigt gå derud, så meget. Der er jo så mange soldater derude.." Hun kom op og sidde lidt igen og så på ham, nysgerrigt, "Hvor meget omkring i verdenen har du været?"

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:46
Úlairi så roligt på hende da hun satte sig lidt op. "Jeg har rejst fra ørkenen til hovedstaden, været på toropolis isla og her i sumpen. Jeg har rejst lidt." konkluderede han, mens han så blidt på Phan. Da han kiggede op igen, så han hvor solen var. klokken måtte være mange efterhånden. "Beklager meget Phan, men jeg skal altså videre nu, jeg har meget travlt faktisk. Jeg skal ud og se noget mere af verden." sagde han i hast, mens han rejste sig for at gå.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 17:50
"Det er langt omkring." konkluderede faunen med et blidt smil. Da han så rejste sig for at gå, synes hun nok det var lidt trist, men så alligevel. Det var sent, og hun skulle også i seng igen. Hun kom op, og vippede med ørerne mens hun så på ham.

"okay så. Det var rigtig rart at møde dig, Ulairi, og pas på dig selv." kom der fra hende, med en blid stemme mens hun betragtede ham lidt. "Vi lever i mørke tider trods alt.." Hendes blik blev lidt trist, men hun samlede så sine svampe op igen og ventede til at han var gået, før hun også selv forsvandt tilbage ind i skoven.

//Out.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 18:01
Med de første skridt væk fra sumpen blev Úlairi mere og mere utydelig, for til sidst slet ikke at kunne ses, han vinkede dog alligevel til Phan, selvom at han gik væk. "Pas på dig selv Phan, det var hyggeligt." sagde han med sin rolige og blide stemme.
Idet han forsvandt, spillede han lidt med musklerne og fik et lyn til at slå ned der hvor han forsvandt fra.

/out/

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Venus Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 6