Træningssted nr. 2

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 14:12
Den hvide kvinde fulgte Tara med øjnene, men måtte straks sætte sin fokus på søslangen. Hun kunne ikke nå at reagere med et andet monster, eller hvad pokker hun nu kunne finde på. I stedet opløste hun sig selv med vand der plaskede udover det hele og fyldte det resterende rum op med vand, så der nu var et lag med is og over dette is var der nu vand. Vandet steg og steg indtil hele rummet var fyldt.
Ind fra væggene kom nu fisk og rummet blev nu til det rene hav, dog over dette hav var der himmel. Et sted fremme var der et bjerg, og på toppen af dette bjerg var der to skikkelser. Over begge skikkelser var der ét stort gult øje hvis pupil var rettet mod Tara hele tiden.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 14:21
Tara slog en stor latter op da hun så kvindens overraskelse, dog havde hun heller ikke så meget tid, før rummet igen blev fuldt med vand. Det forfærdelige ved Taras vandskræk var, at den var kombineret med klaustrofobi, så nar vandet var overalt omkring hende, var det som at kombinere de to ting.
Hun måtte berolige sig selv, det var kun i hendes hoved, intet andet, og i hendes hoved, kunne hun både svømme, og trække vejret under vand.
I det samme blev hele hendes krop dækket af den kølige væske, der lagde sig som et tykt lag, Tara trak vejret, og åndede luftbobler ud. Et øjeblik havde hun lyst til at skrige 'HA' til kvinden. Problemet var ligesom bare, at hun var forsvundet.
Tara så imod bjerget længere fremme, der var to personer, hun begyndte at svømme, ikke særligt overbevisende, da hun i den virkelige verden aldrig havde svømmet mere end hvad hun havde været yderst tvunget til, men hun kom da fremad, hun kneb øjnene sammen, ved siden af hende svømmede den store søslange, i tilfælde af, at kvinden skulle komme med endnu et fancy angreb
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 14:28
En vind susede forbi Taras øre. Vinden var dog ikke helt almindelig, men indeholdt Shaks stemme.

"Hjælp mig!" Stemmen var sløv i det. Var han blevet pint? Tara vidste jo, at de havde begge fået samme slags opgave og nu var spørgsmålet om opgaven egentlig hang sammen eller ej! Tanken i Taras hoved viste sig: Er det Shak som er den ene på toppen af bjerget?
Man kunne ikke se det endnu fordi der for det første var højt op, og for det andet var der et stykke endnu.
Vandet som Tara befandt sig i bredte sig og dannede nu en sti mod bjerget, hvor stien kun bestod af sand fra havet. Hun kunne nu gå til bjerget med vægge af brusende vand som lignede at frastøde hende.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 14:39
Tara skævede op da hun hørte Shaks stemme, et øjeblik var hun virkelig forvirret, hvad foregik der? De var jo adskilt ved prøvens start, det kunne ikke være ham! Hun gik lidt af stien, inden hun skævede op imod bjerget, hellere i luften, end på bunden af et ocean. Hurtigt klappede hun søslangen på snuden, inden hun satte af på bunden, og kort efter brød igennem vandets overflade, nu gik det mod bjergets top, uanset hvad hun ville finde, ville det vel kun lede hende et skridt tættere på hvad hun søgte.
Hurtigt slog hun sine vinger ud, og satte afsted mod det høje bjerg, men inden hun kom for langt væk fra havets overflade, lagde hun et tykt lag is på overfladen.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 14:46
Is blev der lagt på vandets overflade. Luften var pludselig varmere jo højere Tara kom op over vandet. Et par mørke skyer dukkede frem fra ingenting oppe på himlen. Et par ordentlige tordenskrald lød og det tydede alt i alt på en ordentlig omgang uvejr. Kunne dette være et tegn på at Tara nærmede sig, hvad end hun havde i vente?
For toppen af bjerget befandt sig en indtørret Shak. Tara vidste jo godt, at Shak måtte have vand til at kunne klare sig med. Nu var vandet nede fra bunden isnet til, og ville nu aldeles ikke give sig til at optø efter Taras handling. Hvis hun forsøgte at optø det, ville vandet isne efter tre sekunder.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 15:03
Tara smilede lidt lettet ved varmen der mødte hende, efter en gang koldt vand, var det meget rart, at luften blev lunere, på trods af uvejret der tilsyneladene var på vej.
Tara landede på toppen af bjerget, og synet der mødte hende fik hende til at give et lille gisp fra sig, hun blev dårlig ved synet, og vendte sig hurtigt væk. Tankerne for igennem hovedet på hende, Shak var ikke virkelig, men han var på samme opgave som hende, hvad var meningen? Hun blinkede en enkelt gang inden hun tog en hurtig beslutning, der var ikke andet at gøre end at hjælpe ham, illusion eller ej, ville hun aldrig kunne se på ham igen, uden at få dårlig samvittighed hvis hun forlod ham nu, og slet ikke, hvis han et eller andet sted i hans mentale fangekælder, havde brug for hjælp.
Ihærdigt prøvede hun at hente vand fra havet, men det nyttede ikke, hun gav et frustreret brøl fra sig, da hun fik en idé. Hendes hår var stadig drivende vådt, og langt, hurtigt bredte hun det ud over Shaks indtrøttede krop, mens end silende regn begyndte at drive ned over dem begge
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 15:11
Vandet der havde siddet i Taras hår, som kom nede fra havet, var pludselig blevet til istapper, som om at selve vandet var blevet forbandet. Det havde ingen nytte. Skyerne havde et hul i sig. Hullet befandt sig over Shak og dermed kom der ikke noget vand over ham.
Fra bjergets side, kom den hvide kvinde gående med lydløse skridt og med et let sødt smil på læben. Hendes blik var tomt. Hendes øjne var taget ud, tydeligvis, for øjne havde hun ikke.
Det store gule øje var rettet ned på Tara meget stirrende og iagttagende.

Den hvide kvinde standsede. Hendes hoved var vendt mod Tara, men man kunne ikke se hvorhen hun egentlig så, hvis hun kiggede nogen andre steder hen.

Shak åbnede sløvt sine øjne og så op på Tara. "Hun har taget dem! Hun har taget mine dunke! Vandet i dem bliver ikke til is, for de kommer ikke fra havet!" Stønnede Shak svagt, inden han atter lukkede sine øjne.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 16:14
Taras raseri var tydeligt, hendes øjne lynede af raseri "Årh så hold dog op!" snærrede hun imod kvinden, hun havde ingen anelse om hvordan hun skulle gribe situationen an, så hun valgte selvfølgelig hvad hun syntes der ville være lettest. Hurtigt satte hun af imod kvinden, og svang begge sværd imod hendes overkrop, hun var rasende, hvordan kunne den lede satan bilde sig ind at rode med Taras minder eller følelser? Det værste var faktisk, at Tara netop havde givet Denaro samme behandling, hvis ikke en der var værre. I Taras verden var der kun én løsning nu, og det var så få kvinden ned med nakken!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 19:36
Den hvide kvinde lagde sit hoved let på skrå, da hun med det samme opfangede at Tara blev rasende. Et sødt smil bredtes på hendes læber. Det var helt sikkert det hun ville have frem. Et øjeblik efter hendes smil var sendt til Tara som en slags hån, opløstes hun til det rene "ingenting".

Op foran Tara dukkede pludselig et strengt billede af Samsons hoved op.
"Så find dog de forbistrede svagheder!! Hvad er det hun kører på dig lige nu!?" Hans stemme lød irriteret. Det var tydeligvis en slags livline til, hvad Tara skulle. Hun havde tydeligvis ikke passeret det med afholdenhed af sin raseri, kunne det tyde på.

Vendte Tara sig om, ville hun ikke længere finde en Shak. En skinger latter høres pludselig alle steder fra.
"Så du elsker ham, hva? Gør du ikke!? Jeg har taget ham! Se selv! Du kan jo ikke finde ham, barn!" Hun lagde specielt tryk på det sidste ord for at understrege hvad der nogle lunde skete i starten. Hun havde jo kaldt Tara for et barn.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 20:03
Tara stirrede stift på kvinden der forsvandt ud i den blå luft, endnu engang gav hun et brøl af afmagt fra sig, unden hun vendte sig, og fik øje på Samson, hendes blik blev dog ikke mildere af den grund.
"Mine svagheder?" brølede hun i hovedet på Samson "Jeg skal fandme fortælle dig om mine svagheder, VAND og SMÅ RUM!" brølede hun fortsat, inden hun opdagede at Shak var væk.

Hun satte sig på knæ på toppen af bjerget, mens hendes hjerne arbejdede på højtryk, hvad skulle hun stille op, hvilke svagheder snakkede han om? Det kunne være hendes temperament, men der skulle så meget til at få hende hen hvor hun var nu. Hun tørrede sved af panden, og ignorerede stemmen fuldkommen, hun måtte finde hoved og hale i det hele
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 20:31
En seddel faldt i skiftende fald ned fra himlen. Den slog et par kolber gennem luften på vej ned mod Tara. Dog var det blevet overvejet om det skulle være et luns skæl fra Shak, men dog blev opgaven dét mildere.

Sedlen faldt ned foran den fortvivlede Tara.
I sedlen stod der: PN Psykisk nedgang -> UV ukontrolleret... mere stod der ikke, for det så ud til at sedlen var afrevet for hurtigt til, at få det sidste ord med.

En hel del tid efter at sedlen var landet foran Tara lød stemmen igennem luften som et ekko.
"Lidt hjælp fra den anden side?" Stemmen var endnu bittersød.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 26.02.2011 21:15
Tara greb fast om sedlen, hun skævede til hvad der stod, og gav et fnys fra sig. "Nah, det skulle nok have været hjælp!" Tara arbejdede hårdt på at finde ud af hvad sedlen betød, hun havde en idé om at det havde noget med psykologisk nedgang (sjovt nok), men hvad V'et skulle gøre godt for havde hun ingen idé om.
"Vrede.... Måske" mumlede hun så, stadig ignorerede den søde stemme, hun måtte ikke lade sig påvirke yderligere så ville hun ikke kunne tænke klart, ikke mere i hvert fald
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 21:24
Stemmen var stille. En let frisk vind farede omkring Taras øre og lod hende give et rums tid til at finde ud af hvad hendes næste skridt. Men fornemmelsen af Den Hvide Kvinde var tydelig. Hun lå blot og ventede på at se Tara gå i spåner.

(Meget meget kort, men der sker ikke lige andet xD)
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 27.02.2011 12:21
Tara skævede rundt, hvis hun havde ret i sin teori kunne hun ikke finde det næste naturlige skridt, hvis Samson havde i sinde at lade hende blive en lige så syg skabning som kvinden, ved ikke at føle vrede når man blev provokeret nok, så kunne han glemme det. Hun rejste sig op, og lod vinden slå imod hendes krop, selvom den var lige så falsk som alt andet.
Et øjeblik var det som verdenen stod stille, før Tara indså, at næste skridt ikke kom af sig selv. "Kom så med Shak, og vand til at fugte ham!" sagde hun så, hun kunne mærke kvindens tilstedeværelse, men hun var ingen steder at se.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.02.2011 13:02
Den bittersøde latter for den hvide kvinde hærskede pludselig overalt i luften.

"Hvordan vil du overtale mig, pigebarn? Vil du slå på bjerget, og se om det gør ondt på mig?" Sagde hun med en lyse stemme, der klart var meget generende.
En vind kom ind fra højre, rev fat i sedlen og klaskede den lige i hovedet på Tara, som et tegn på, om hun virkelig ikke forstod noget som helst. Tara burde for alt i verden vide, hvordan man kunne bryde ud af andres sind.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 27.02.2011 14:29
Tara gav et fnys fra sig, hun var fortvivlet nok i forvejen, hun vidste godt hvor hun befandt sig, og hun var udemærket klar over, at hendes situation slet ikke var som den burde være, men hun anede ikke hvad det var Samson ville have hende til at opnå.
"Hold din mund!" sagde hun så til sidst, inden hun satte sig i skrædderstilling og lukkede øjnene, mens hun roligt førte et par fingre op til tendingerne. Hvis det lykkedes for Tara ville omgivelserne ændre sig, til en lun strand, hvor bølgerne brusende kælede med det hvide sand.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.02.2011 15:22
"Lidt grov i munden, hører jeg?" Lød den samme stemme igen, som et tilbagesvar.

"Svag er du, modtagelig er du, og ganske vidst ikke helt så køn som jeg. Jeg vil lade dig få lov til at komme ind i legen..." Hun lod Tara frivilligt lade alle omgivelserne blive lavet om. Det var ikke dét det skulle komme an på. Ikke længere. Det var dermed ikke særlig svært for Tara at få lavet om på det hele, det krævede ikke det store.

"En strand?? Yderst fint, hvis man da havde en Shak at putte i for at redde... Ved du hvad? Du har jo hørt, at I begge fik mentalistopgaver. Shaks mentalist er min dobbeltgænger, så vi har forbindelse til hinanden og kan egentlig overføre jer to til det samme sted og I vil kunne møde hinanden og pludselig være afhængig af hinanden.. Jeg siger bare, at hvis du ikke vil miste ham, og jeg ved at han holder inderst af dig, for det har han selv fortalt min dobbeltgænger. Han sagde at du besad af skønheden. Er han egenlig noget værd for dig overhovedet??" Man kunne nærmest se det for sig, hvordan den hvide kvinde smilede, da hun havde fuldendt sin sætning.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 27.02.2011 17:20
Tara lænede hovedet tilbage i den hånlige latter idét hun hørte hvad kvinden sagde "Arh, det er måske der skoen trykker, du er misundelig på min skønhed!" lo hun så, og kiggede kort efter kvinden, "Ikke at det er svært, selv når Shak er helt tør og på dødens rand er han egentlig kønnere end du er!" fortsatte hun med et stort oprigtigt smil. "OM han betyder noget? Det må du jo selv vide eftersom du er i mit hoved. Wow, du er virkelig ikke så klog som du selv tror. Nå, hvis du så lige for alvor vil holde din mund, så jeg kan koncentrere mig, ville det være rart!" afsluttede hun så, inden hun igen lukkede øjnene, hvis de to mentalister var forbundet, var Tara og Shak måske også forbundet et sted, det var i hvert fald et forsøg værd.
Hun kneb øjnene sammen og trak vejret dybt, inden hun begyndte en søgen efter Shak i mentalisternes verden. hvis tingene hang sammen som kvinden udgav dem for, burde han ikke blive noget problem at lokalisere, Tara kendte ham ud og ind, han udseende, hans evner, hans duft, alt ved ham. "Shak?" spurgte hun alvorligt og dybt koncentreret, i håb om, at han måske kunne høre hende
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.02.2011 17:51
En let hvæsen kunne høres, men tillod ikke Tara at komme ud med sine tanker og over til Shak.

"Jeg kan udmærket godt høre, hvordan du er misundelig på MIT udseende! Barn! Nok har du en kvindes krop, men et sind som et barn. Og en ikke helt veludstyret hjerne, må jeg da så sandelig indrømme! Du er da nok det mest uopdragne pigebarn på denne jord!" Snerrede hun, og det lød som om at hun prøvede at styre sin snagen, sådan så der stadig var noget bittersødt over stemmen.

"Bare dét at du tror at du kan få fat i din ven ved hjælp af tankens kraft! Hvor svag tror du overhovedet at jeg er? Som om at jeg ville tillade dette!" Hun holdt en kort pause, og kom så med et hjerteskærende grin.
//Nova \\

Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 27.02.2011 18:22
Tara smilede stort ved kvindens udbryd, hun havde tydeligvis langt om længe ramt hovedet på sømmet. "Åh, jamen dog, der ramte jeg vidst et ømt sted, tja, nu er du jo sådan set i mit hoved, her kan du jo gøre dig selv vældig fin, men i virkeligheden er du jo ikke andet end en gammel, grim sørgelig heks!" lo Tara så, hun måtte være på rette vej, når kvinden så ihærdigt blokerede hendes vej og kommunikation til Shak, hun måtte blive ved med at prøve, det var vidst den eneste vej.
Tara lukkede igen øjnene, og denne gang gav hun sig god tid, for at kunne bryde igennem heksens barriere til Shak "Shak, kan du høre mig?" hendes stemme var alvorlig og hård, selvom hun mest at alt havde lyst til at sende ham kærlige ord, men grunden varm, at hvis han kunne høre hende, ville han vide, at hun var okay. Det ville ikke undre Tara, hvis Shak havde været ude for noget lig hvad Tara selv havde været igennem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat