Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 00:17
"Ohh.." siger hun og nikker. Hun skal lige til at sige noget, men så bliver der pludselig lyst ved dem, og hendes blik falder på lyskuglen i hans hænder, og dernæst ser hun op på sin 'redningsmand' som hun helst egentlig ikke vil kalde det, men han hjalp hende jo op, og hvis han ikke havde gjort det, havde hun højest sandsynligt været dernede endnu.. Det ville sikkert blive en kold og lang nat i det hul..

Hun bliver en smule varm i kinderne da hendes blik falder på ham, og han smiler til hende. I et splitsekund er hun nærmest ved at måbe, men hun når da at få kontrol over sine ansigtsmuskler og smiler så bare en smule tilbage. Hun skæver så lidt til siden, hen af stien der nu er lidt mere oplyst, og så på Cassa igen.
"Skal vi gå?" spørger hun for at prøve at lette den akavede stilhed.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 00:27
Cassa kunne ikke fjerne sit blik først, og stod bare og følte sig dum, som han sådan smilte... Men han tog sig sammen, da hun talte igen, nikkede og lod den lille lyskugle svæve et stylle frem foran dem..
Han så på hende ud af øjenkrogen... Og da kom blærrerøven frem i Cassa... nu var der jo rent faktisk en han gerne ville gøre indtryk på... I næste sekund, løftede han hænderne i en skål igen, imens de begyndte at gå.. i hans hænder, dannede der sig lysende små gløder, lige så klare og lyse, som den forgående ild.. han tog hænderne op til hagen, og pustede blidt til gløderne i sin hånd, som nu snart efter fløg blidt ud i luften foran dem.. som små, dansende ildfluer, spredte de sig langsomt, og dog legesygt i luften omkring dem.. nogle af dem rullede ned i græsset, men de gjorde ingen skade på planterne.. intet brændte, intet tog skade eller blev svedt sort..
det var nærmest som hvis de gik på himmelen, og de lysende prikker var stjerner... som perler lagde de sig hist og her i Cassas tøj og hår, såvel som på Isobel, og hele tiden kom der flere foran dem, mens dem bag dem slukkedes, så deres vej ikke ville kunne spores, men samtidig kunne de se alt der foregik foran dem..
"Såeh.. Hvad bestiller De så sent ude i skoven? Det er ikke ligefrem det mest sikre sted at færdes.." sagde han i en rolig stemme, uden at droppe smilet.. Han ville gerne holde en samtale kørende..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 00:36
Hun bliver stående og venter på reaktion fra ham, og hæver et enkelt øjenbryn da han begynder at forme endnu en kugle, men smiler så dæmpet da han puster de små gløder ud i luften foran dem. Det ser flot ud, er hendes første tanke, men hun prøver på ikke at ligne en der er fuldkommen målløs over hans lille show, selvom det er svært, lykkedes det hende.
Hun drejer hovedet mod ham med et smil, men rynker så panden lidt, selvom hun godt ved han mener det venligt.
"Jeg kan skam godt passe på mig selv" siger hun med en løftet pegefinger. Hun kan ikke så godt lide at blive fremstillet som en der skal passes på, og ikke kan gå gennem en skov alene.
"Men jeg var på vej ind til byen for at trække mig tilbage for aftenen" siger hun.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 00:44
Cassa kiggede lidt på hende, inden han mildt lo.. passe på sig selv..?
"At falde i huller er ikke at passe på sig selv," sagde han lidt drillende, men fortsatte dog så; "Men ej, jeg synes heller ikke De virker som en, der har brug for en beskytter.. alle kan ende i uheldige situationer.." afklarede han så, for at hun ikke skulle tage hans små drillerier for højtidelige.. Cassa havde gjort værre end at falde i huller.
Da hendes forklaring så lød, nikkede han.
"Ah, på den måde.. " sagde han i en forstående tone..
"Uheldigt at en eller anden mindrebemidlet kegle så skulle grave et dybt hul midt i stien.. det virkede meget som drengestreger... men alligevel ret overdrevent at det er SÅ dybt.." han så lidt hen over sin skulder i retning af hullet.. måske han skulle undersøge det når dagslyset vendte tilbage

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 00:55
Hun må beherske sig for ikke med det samme at blive meget irriteret over hans kommentar om at hun faldt ned i hullet. Normalt kan hun godt passe på sig selv, men nu var hullet jo dækket til og det var ret mørkt, så hun havde lidt svært ved at se det.
"Det kan godt være, men nu kender De mig jo ikke, så min evne til at passe på mig selv er ikke noget De kan udtale Dem om" siger hun en smule anstrengt. Hun syntes det virker som om han spiller smart, og det irriterer hende egentlig så at han er så skide flot.
"Jah, det ligner en fælde" Bemærker hun så.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 00:58
Cassa kunne godt fornemme hendes irritation.. men han var drilsk af person, når det altså var på privat basis, så det måtte man jo tage med hvis man snakkede med ham..
"Ganske sandt.. men som jeg tilføjede, er min opfattelse af Dem også at De er meget selvstændig.." bekræftede han bare i en afslappet tone mens de gik.. Han måtte koncentrere sig for ikke at stirre på hende hvert sekund.. han skævede til hende engang imellem... men det var jo ikke pænt at kigge for meget..
"En fælde.. ja.. måske nogle ville fange et dyr eller noget i den stil... et større et af slagsen.. Men så er en sti måske bare ikke så optimal..." lød det en smule tænksomt..

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 01:08
"Jamen, det er også fordi vores imbecile konge ikke fatter en skid af hvad der sker i hans land.. Han valser bare rundt og leger prinsesse i sine fine klæder istedet for at tage sig af vigtige ting som fx kæmpehuller rundt omkring i skovene" siger hun muggent og korslægger sine arme løst under barmen. Hun begynder langsomt at gå, og går ud fra at Cassa følger med hvis han havde tænkt sig at de skulle følges ind til byen.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 01:11
Cassa missede overrasket med øjnene over Isobels ord... de gik side om side nu, og han kunne ikke lade være med at le nu..
Sikke en beskrivelse!
"Jamen dog, ham bryder De Dem ikke om?" lo han mildt.
"Men nu er det jo også mørkets Lord, som har magten indtil videre.. desværre..." han kunne ikke lade være med at smile.. Han fandt det simpelthen så komisk.. Isobel anede ikke hvem han var, og hvor var det dog skønt! Cassa ville helst at folk ikke dømte ham før de kendte ham...Det var nemmere at give et ordenligt indtryk, istedetfor at lade folk dømme ham grundet sladder

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 01:15
"Nej, ikke det mindste. Han er så egoistisk at man skulle tro det var løgn.." siger hun og skæver skiftevis mod ham og vejen foran dem. Hendes opfattelse af kongen aka. Cassa, er at han ikke er en seriøs konge, men det har nok mere noget at gøre med hans rygte som kvindebedårer, og sådan en lidt fimset fyr.
"Jah, men så må kongen jo tage sig sammen og tage magten tilbage! Ellers må han træde til side og lade en bedre komme til.. Så kan han også hore rundt uden at skulle bekymre sig om andet" siger hun og himler med øjnene.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 01:24
Cassa kunne ikke lade være med at le.. åh hvor komisk... han kunne lige forestille sig hvordan hun ville se ud i ansigtet, hvis han fortalte at den hun så voldsomt kritiserede, var den mand hun gik lige ved siden af!
"Tja.. det kan jo så diskuteres.. men jeg vil ny skyde på at slaget mod den forrige mørkets lord var anstrengende... trods alt, så vandt han jo... Og det er vel altid noget.." han trak lidt på skuldrende, og måtte virkelig dy sig for ikke at fortælle hende det... det var så fristende!
"Men altså.. de fleste hankøn har jo en periode i livet hvor man løber hornene af sig..." han kunne ikke lade være med at le stille igen.. Det var komisk at skulle omtale sig selv som tredje person.. og som en fremmed.

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 01:32
"Ja, men det er jo også ved at være noget tid siden.. Og situationen i landet bliver jo ikke bedre bare fordi han er træt og trænger til at fimse rundt" siger hun og skæver hen mod ham, men så på stien foran dem igen.

"Jeg tror nu næppe han har ændret sig bare fordi han er blevet konge. Han er garanteret stadigvæk en skørtejæger, og jeg forstår ikke hvem der ville være så dum at trække op i skørterne for sådan en type.. Sådanne piger gør sig selv til mindre værd end de faktisk er." siger hun og sukker dæmpet ved tanken om de hjernetomme tøser der vil gøre hvad som helst for betydningsfulde mennesker.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 13:33
Cassa lo igen... det var så komisk.. Han var ikke selv synderligt stolt over hans fortid som "kvindebedårer"... eller, det var i sidste ende ikke hans skyld.. folk havde bare haft for vane at drikke ham under bordet, for derefter at ende i kanen med ham.. Cassa havde ganske vist været lidt af en charmør, men sådan var han jo bare som person... Men den måde, som Isobel fremstillede sagens kerne på, faldt bare så komisk hos Cassa..
"Tja, måske ser han godt ud.. hvem ved..." tilføjede han med et lille grin... Hun virkede så fejstig! Cassa var begyndt at syntes bedre og bedre om hende, endda til trods for at hun vold kritiserede ham... Bare det at hun var så ærlig, faldt i god jord hos Cassa

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 13:49
"Ppfft! Jeg er nu ret sikker på han ikke er noget specielt.. Han er sikkert grim.. " hævder hun, selvom hun jo ikke kan udtale sig om det, for hun har ikke set ham, men hun har bare lyst til at nedgøre ham, bare for at få ham sat i dårligere lys. Fra hendes vinkel er der mange mangler, men det er der jo uanset hvem der sidder på magten, det er jo umuligt at gøre alt perfekt, men ud fra hvad hun har hørt om kongen har hun allerede dannet sig et billede af ham som en useriøs og skørtejægende konge.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 13:57
Cassa lo igen..
"Tja... hvem ved... Nu er han jo ikke ligefrem en person man støder på hver dag.." han betragtede hende smilende i halvmørket... Han var endnu fristet til at fortælle hende, hvem han var... men han valgte, at han først og fremmest ville skabe et godt indtryk af sig selv..

Skoven var stor, og de var ikke engang halvvejs ude... i buskene omkring dem, lurrede der sultne dyr.. men mange af dem, blev skræmt væk af de lysende kugler i luften... og indtil nu havde de ikke stødt ind i nogle, som ikke frygtede det sælsomme skær.

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 14:15
"Nej, Han har sikkert travlt med at pleje sig selv" siger hun med et dæmpet suk. Hun trækker en smule på skuldrene og vifter langsomt med hænderne foran sig.
"Men lad os nu ikke snakke mere om ham.." siger hun og skæver hen mod Cassa ved siden af sig. Det lyder nemlig til at han vil forsvare kongen uanset hvad.. Hun forstår dog ikke helt hvorfor, for han har jo ikke sagt noget om om han kender kongen personligt, eller har mødt ham. Oh well, han er vel en loyal undersåt..

Hun trækker sit hår til den ene side og frem over skulderen og stryger fingrene igennem de lyse totter for at fjerne de blade hun kan komme til uden at skulle bruge et spejl. Hun er egentlig ikke forfængelig, men hun syntes alligevel at hun godt kan gøre sig lidt præsentabel når hun er i selskab med andre og skal ind i byen.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 15.02.2011 14:45
Cassa kvalte et grin.. hvor var hun dog forkert på den! helt forkert!
"Nej.. lad os skifte emne.." sagde han med et smil.. han så hvordan hun fiskede blade ud af håret, og løftede langsomt en hånd, som han blidt førte hen til hende, for at fange et blad der hang i hendes pandehår..
"... heh... et blad.." sagde han med et lille smil..
Han ville gerne spørge hende om ting... han ville gerne vide mere om hende... tale med hende!

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 15.02.2011 15:02
Hun nikker, og der falder et svagt "Mhh.." hen over hendes læber. Selvom hun sikkert kunne snakke videre i timevis om hvad hun syntes om kongen, fører det ikke rigtig til noget lige nu.
"Uhn.. Jah.. De hænger fast" siger hun og sukker en smule. Hun kan ikke rigtig huske hvor langt der er endnu til byen, men hun er sikker på det ikke er særlig langt. Det føles en smule akavet at gå i en mørk skov med en fuldkommen fremmed. Hun kender ham jo overhovedet ikke, det eneste hun ved er at han hedder Cassa, men det siger hende ikke noget, selvom det burde.

"Hvor var du på vej hen da du kom forbi?" spørger hun så. For det er jo ikke ligefrem et populært mødested midt i skoven.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.02.2011 01:27
Cassa smilte bare.. han kunne ikke lade være.
"Jaeh.. som om de har deres egen vilje..." han smilte varmt med en kortfattet latter... ikke fordi han synes det var hysterisk morsomt, men bare sådan et naturligt lille smilende grin..
Da Isobel så spurgte hvor han var på vej hen, tænkte Cassa hurtigt.
"Mod byen...?" han smilte skævt.
"Det var jo derfor, at jeg sagde at jeg skulle samme vej... heh... Jeg var egentlig ude at flyve... men... ja, landet er jo ikke ligefrem sikkert, så jeg skjulte mig ind imellem i skoven... tilfældigvis havnede jeg bare nede ved det hul der.." han nikkede tilbage hen over sin skulder..
Men egentlig var Cassa ikke på vej mod byen.. nej, han var ikke på vej nogle steder, men den stakkels fyr måtte hele tiden være i bevægelse, for ikke at blive fundet!

Isobel Valeria

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Topalis

Alder / 19 år

Højde / 175 cm

Isobel 16.02.2011 01:36
"Hmpf.." mumler hun med et skævt smil af hans kommentar. Hun hæver så øjenbrynene da han siger at han var ude og flyve. Hun kaster kort et blik op og ned af ham, for at finde noget der vil kunne vise hende bekræftelse på at han kan flyve, men hun kan ikke umiddelbart se noget.
"Flyve? Hvordan?" spørger hun, en smule nysgerrigt. Det undrer hende også lidt hvorfor han flyver rundt, men han har vel en god nok grund til det, så det er ikke hendes sted at blande sig.

Længere fremme mellem træerne begynder der at kunne anes lys og lyd fra byen, hvilket giver hende en varm følelse i kroppen. Selvom de ikke er helt derhenne endnu, føler hun sig straks mere sikker og lettet.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 17.02.2011 00:38
Cassa smilte bare.
"Tjaeh... Hvis jeg vil, kan jeg få vinger..." han vendte let ryggen til hende.
"Som du kan se er mit tøj flænset i ryggen.. heh.. Det er sådan en dårlig vane de har, når de dukker op.." han skar en lille grimasse..
Da der var lys forude, rynkede Cassa ubehaget på brynene... byen betød at de måtte tage afsked.. Cassa kunne ikke gå derind.. det var for risikabelt.. Og uanset hvor meget han ønskede at tale mere med Isobel, så var dette ikke muligt nu.. han ville ønske at hun satte tempoet ned... han ville ønske, at de stødte på en forhindring, som bare lige gav dem nogle ekstra minutter.... bare... noget....

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1