Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 21:58
Hun bliver rasende, da Ihsan bevæger sig forbi hende med en kold skulder. "Så skal jeg give Dem en grund til at kæmpe mod mig." Hun stiller sig på benene og vender sig mod hende. Gennem den sorte skygge som kommer ud af hende, kommer tre dæmoner som ligner Ihsan, dog i sort, grå og dæmoniske udgaver. Lidt som hvis man redigerende hendes udseende i grå og sorte farver og gav hende alle mulige dæmoniske træk. Dæmonerne løber op foran Ihsan og spærre vejen for hende. De hvæser og slå ud efter hende, mens de venter på Kahuni's ordre. Hun går langsomt mod Ihsan. "De modig at vænne ryggen til mig Kitten, men bare rolig... Det slipper De ikk ustraffet fra." Hun knipser med højre hånd og med det samme springer den ene dæmon over Ihsan.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 22:09
Ihsan hvæser og tager imod dæmonen med kløerne hvæssede og tænderne blottede, og hun går straks efter halsen med tænderne, mens hun lader kløerne trænge ind gennem dæmonen ved skuldrerne. Hun kæmper for at skære armen af den og bidder så voldsomt, hun ville kunne knække en rygrad, hvis hun får rigtigt fat. En dyb knurren kommer helt nede fra hendes strubhoved.

Base: autumnpixels doll af mig

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 22:19
Ihsan's bid får dæmonen til at forsvinde ud i en sort skygge, men lige så hurtigt som den forsvinder, kommer der en ny dæmon fra Kuhani og den næste af de tre første er allerede sprunget på hende. Den første gjorde ikk meget modstand, men det er som om at den dæmon som nu har angrebet hende, har lært af den andens fejl og hendes forsvar. Kuhani giver det en ordre på et dæmonisk sprog og dæmonen begynder at gå efter Ihsan's hale. Kuhani er stoppet med at komme nærmere og ser på hvor mange kræfter hendes små dæmoner må kæmpe med for at overleve. Hun kender måske Ihsan's evner, men hendes egentlige styrke er stadig ikk afsløret for hende.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 22:22
Ihsan går amok, da nogen nærmer sig hendes hale, og hun farer om sig selv i en hvirvelvind af kløer og tænder og flår, kradser, bidder, knurer og brøler på skift. Hun kæmper for at flå lemmer af, kæmper for at bidde struber over, kæmper for at blive fri af skikkelserne, der kaster sig over hende. For dum til at have en egentlig strategi flyver hun blot rundt om sig selv og angriber det nærmeste på den første måde, der falder hende ind, og som ikke har nogen logisk forklaring, og hendes styrke kommer til udtryk i hvert eneste slag og spark, i hvert et bid og i hvert et sår påført.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 22:33
Hvergang Ihsan får slået en dæmon ihjel, hopper en ny på hende og en ny kommer til verdenen. For hver gang hun besejre en, bliver hendes modstander stærkere og kan nemmere forudse hendes næste træk. Kuhani har efter mange dæmoniske angreb, endelig den viden hun skal have og afbryder derfor kampen, ved at gribe fra om halsen på Ihsan og klynge hende op mod en mur, så de er i direkte øjenkontakt. "De er stærkere end det var mig vist, men De er stadig ikk stærk nok til at kunne besejre mig." De dæmoniske udgaver af Ihsan forsvinder en efter en, ind i skyggerne.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 22:40
Da hun bliver grebet om halsen og trykket mod muren, hvæser hun og stikker kløerne ned mod hendes håndled, ned mod pulsåren. Hun hvæser som en vild og forsøger med føddernes kløer at nå hende, mens hun klamrer sig til kvindens håndled for at få kraft nok til at nå kvinden med fødderne. Hun går efter maven på hende med de skarpe kløer. Det er ikke første gang indenfor den sidste måned, hun er blevet grebet om halsen, og hun hader det og gør sit bedste for at flå sin modstander til blods.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 22:51
Ikk et eneste af Ihsan's angreb rammer Kuhani, da hendes mørke magiske evner har lagt en hinde af beskyttelse om hende. Lidt som en usynlig bodyarmor. Hendes fri hånd, banker hun ind i muren bag Ihsan. I det hun kommer i kontakt med muren, "kravler" hendes sorte magi ind mellem alle murbrokkende og sprænger stenene i en diameter på en meter under hendes hånd. "De er heldig i dag. Jeg har besluttet mig for at lade Dem leve. Men bed til at De ikk møder mig igen." Hun ligger hovedet på skrå og smiler utroligt nok venligt. "Ta ta." Med et forsvinder Kuhani selv i en magisk sort sky og Ihsan falder til jorden.

// Out. <3
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 22:57
Så snart hun slipper Ihsan, springer Ihsan hvæsende mod den sorte sky og ryger lige igennem den med kløerne først. Da hun lander på jorden hiver hun efter vejret og vender rundt om sig selv flere gange med en hæs snerren og vilde, dyriske øjne, mens hun hvert øjeblik forventer at blive angrebet igen. Da Miyako er væk, falder hun en smule til ro, hvæser hidsigt og tager sig til halsen. Det skræmmer hende, hvor svag hunf ølte sig, hvordan hendes angreb bare prellede af ... Hun priser sig lykkelig for, skabningen valgte at smutte og skynder sig selv at gøre det samme, let haltende efter en skade påført af en af dæmonerne.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9