Midt på karetpladsen

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Men har jeg i sinde at dele det med Dem..." sagde Iorwen og ignorerrede nu fuldstændig det tåbelige menneske. "Kan vel sige, at det var her de begyndte at gå amok, ikke at vi allerede fandtes, menneskerne havde bare ophidset os," sagde hun lumsk, da hun ikke selv havde været med til angrebet. Det var rigtig nok at elementalerne, ikke kun var herfra, men der var nogle rundt omkring i landet, der var bare en kæmpe del der havde slået sig ned her.
"Men det meste jeg ved, er bare historier," sagde hun så afsluttende, og fjernede lidt af sit lange pandehår fra sit ansigt.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 19.12.2010 13:04
Stan stirrede lettere lamslået på Io. Han havde aldrig nogensinde mødt en elemental, og at dømme efter de opslag, som hang overalt i byen, ville man heller ikke have lyst til det. Dog kunne han ikke lade være med at betragte hende med dyb fascination, hvilket til dels skyldtes at hun rent faktisk var en elemental, men også det faktum, at hun var en pige. Så begyndte han at fiske efter sin ring og en af sine skiferplader i sin lomme. Nu de andre alligevel ikke koncentrerede sig om ham, kunne han vel ligeså godt benytte lejligheden til noget fornuftigt.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 19.12.2010 13:14
Xelirateis lyttede til Iorwen med en rolig mine, hun frygtede ikke rigtigt elementalen, da temperatueelementaler vidst ikke var de farligeste man kunne rende ind i, men hun havde en vis årvågenhed overfor hende, da man aldrig rigtigt vidste hvad de kunne finde på, og hvem ved? Måske var hun væsentligt mere kraftfuld end de andre temperatuelementaler.
"Så i blev bare enige om at tage til Hulmely og gå amok?" sagde hun så mens hun løftede det ene øjenbryn i en skæptisk mine mod elementalen. Et eller andet sted var Xelirateis ved at dø efter at fiske sin notesblog op ad lommen og begynde at skrive ned, men det ville virke for fjollet, især når elementalen ikke rigtigt var det eneste man skulle bekymre sig om. Xelirateis lod blikket løbe over Stans ene skulder og ind mod byen, hvor en mindre gruppe af de zombie-lignende væsner havde samlet sig, og lydløst betragtede de tre nyankomne. "Og hvad så med befolkningen, hvad er der sket med dem?" sagde hun uden at kigge på pigen, men havde øjnene låst fast på bæsterne, og derefter på hvad det var Stan var i færd med, gad vide om ham var klar over hvad han havde rodet sig ud i?

~*~Billede fundet på google~*~
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen rystede på hovedet. "Der var en flok elementaler der slog sig ned her for mange år siden. Så vidt jeg har hørt fra nogle af dem jeg har stødt på, så misbrugte menneskerne elementernes evner, og de blev sure, og med god grund." Iorwen forstod ikke helt hvorfor hun forklarede det til sorteleveren og mennesket, selvom mennesket nok ikke forstod hvad de snakkede om. "Jeg ved ikke hvad der er sket med byen, men det har sikkert noget med Mørkets Lord at gøre." Da Iorwen udtalte navnet, var der en stor afsky i hendes stemme. Det var tydeligt hun ikke brød sig om ham.
"Men du skal ikke forvente du kan finde ud af meget ved denne her by. De er venlige om dagen, og du kan jo se hvordan de er, når det bliver mørkt."

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 19.12.2010 13:34
"Ja, det har vi bemærket," mumlede Stan, mens han med besvær satte sin ring på tommelfingeren. Han drejede sig mod den lille gruppe af zombieagtige byboere bag sig og kradsede hurtigt en takket spiral ind på skiferpladen. Den blev fyldt med et klart, blåt lys, som begyndte at løbe tilbage i modsat retning af den, han havde tegnet den i, da han fuldendte spiralen med en prik i midten. Han holdt pladen op foran sine øjne, så den dækkede for hans udsyn over byboerne, og da forsvandt lyset fra den lille spiral. Den side af pladen, der vendte hen imod byboerne, blev kortvarigt helt sort, hvorefter motivet med de zombieagtige byboere nu prydede Stans lille skiferplade.
"Det var ligegodt pokkers," mumlede han. "De ligner jo alle sammen hinanden..."
Han vendte sig mod de to andre.
"Skal I have en kopi til at studere beboerne nærmere?"

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 19.12.2010 13:59
Xelirateis lyttede interesseret til elementalen, hun vidste godt med sig selv, at hun slet ikke burde snakke med hende, men hvem kunne se det udover Stan? og han havde desuden ligeledes snakket med hende, så de var vel lige gode om det. "Men bare fordi nogle mennesker er blevet født med en evne til at manipulere elementerne, har elementalerne vel ikke ejerret!" sagde hun så bestemt og kiggede mod pigen, for at se hvordan hun tog det. Xelirateis mente det var vanvid at elementalerne gik amok, bare fordi der var folk som var i stand til at manipulere samme element som elementalerne selv, og desuden var elementalerne væsentligt stærkere end de stærkeste mennesker med elemental-kræfter.
"Desuden er jeg her ikke for at finde ud af hele elemental-ræset, men det er de magiske udladninger jeg er interesseret i!" sagde hun så, og trak en stor slebet sort krystal op ad tasken, den var formet som en oval skive og var helt blank og på størrelse med en håndflade. Men i det samme fik hun øje på hvad Stan havde gang i, og tabte næten underkæben da hun så resultatet. "Hvordan ... hvad er det?" sagde hun så og pegede imod skiven som Stanley stod med, med opspærrede forundrede øjne

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen rystede bare af hovedet hvor dum sorteleveren var, og gad ikke engang at svare på, hvad hun sagde. Da Xelirateis pludselig sagde noget til Stan, kiggede Iorwen ligeledes over på mennesket, men det Stan havde gjort, var Iorwen total ligeglad med. Hun havde ingen interesse i de forbandede mennesker i byen. Hun var jo kun kommet for at tjekke hvad der har udløst elementalernes vrede.
Hun gabte og kiggede uinteresseret på dem. Samtalen var blevet alt for kedeligt nu, og hun ville bare hjem.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 20.12.2010 15:12
"Den her," spurgte Stan sortelveren og pegede på skiferpladen med billedet. "Tja, jeg har rendt og puslet med runer i et par år nu, og jeg stødte på den her for et stykke tid siden. Den laver et billede, af det, som den peges hen imod. Det var vildt forvirrende de første par gange, og de fleste af mine tidlige billeder var af mine egne øjne, fordi jeg vendte pladen forkert, men efter lidt træning begyndte jeg at blive lidt bedre."
Han viftede lidt med pladen.
"Jeg bruger dem som regel, hvis der er noget, jeg skal huske, eller noget, jeg godt vil have et billede af, så mindet bliver bevaret for evigt. Det kan være ret praktisk nogle gange."
Han kastede et blik på Io, der overhovedet ikke virkede interesseret i deres tilstedeværelse længere.
"Siden vi sandsynligvis aldrig mødes igen, smukke, må jeg så også få et billede af dig?"

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.12.2010 18:35
Xelirateis bemærkede godt elementalens eskation, men var ret ligeglad, hun havde ikke rigtigt lyst til at komme i klins i loven, i hvert fald ikke så åbenlyst, og slet ikke med ting, som der var så meget fokus på som elementalerne. Lige nu var det også Sanleys emne der var interessant, Xelirateis havde aldrig i sit lange liv set noget lignende, ikke noget som kunne afbillede ting så præcist som det rune-ræs han havde gang i.
"Må jeg se?" spurgte hun så, og rakte hånden ud mod Stan i håb om, at han ville lade hende se 'billedet.
"Kan du lave et tæt på, af et af væsnerne?" sagde hun så med stigende interesse og lod hurtigt et blik falde på de uhyggelige indbyggere

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen måtte indrømme, at hun blev lidt overrasket over det mennesket sagde. "Nej," svarede hun så koldt, og kiggede nu dybt irriteret på Xelirateis og Stan. Nu var hun træt af dem. Xelirateis var uforskammet og Stan var bare en komplet idiot. Noget Iorwen ikke kunne tolerere, hvis personerne ikke var elementaler. Hun var vel lidt af en racist.
Hun strøg en hånd gennem sit løse, nu røde, hår. Hendes hætte var også faldet ned, så hele hendes ansigt kunne ses tydeligt.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 21.12.2010 19:13
"Selvfølgelig må du det," svarede Stan og rakte Xelitareis sin plade. "Men jeg ved ikke rigtig, hvor meget jeg er for at tage et nærbillede af dem. De ser mig en smule... skumle ud..."
Han trak endnu en plade op af sin lomme og kiggede hen på dem igen, mens han overvejede, om han nu også skulle prøve.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.12.2010 19:28
Xelirateis sendte Io et irriteret blik, hun havd lyst til at give hende en reprimande værre end den hun havde startet med at give Stan, men gjorde det ikke af praktiske og fornuftige årsager, det var vidst ikke sjov og ballade med elementalerne, på trods af, at denne her virkede ret forvirret, ung og uerfaren!
Hun gav et lille fnys fra sig, men koncentrerede sig så om Stan. Hun kiggede hen mod bæsterne og tilbage på Stans plade han holdt i hånden. "Ih, jeg ville så gerne se hvordan deres øjne ser ud!" sagde hun så, med en stemme der kunne minde om et barns i en slikbutik. Derefter skævede hun ned til den store sorte krystal hun holdt i hånden, hvis hun skulle finde magiske målinger blev hun selv nødt til at nærme sig.
"Vi kan prøve at gå nogle meter tættere på, og se hvad de siger til det?" spurgte hun så Stan med et spørgende blik, mens hun vendte den store ovale sten i krystal i hånden.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen rystede opgivende på hovedet. Dumme væsner tænkte hun irriteret, men sagde det ikke højt. Hun havde dog lagt mærke til at Xelirateis var lidt tilbage holdende overfor Iorwen, og Iorwen vidste godt hvorfor. Hun havde som sagt set nogle af plakaterne, og de fik det til at lyde som om de var værre, end de faktisk var, selvom de var nogle elementaler der nød godt af det. Selvom Iorwen gerne, ligesom alle de andre elementaler, ville have naturen i balance, så nød hun den frygt Mørkets Lord havde sørget for at de fik, selvom det nok ikke var hans mening, at elementalerne skulle bruge det mod andre.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 21.12.2010 20:14
Det var meget tæt på, at Stan havde overvejet, at de zombieagtige beboere kunne have lyst til at lemlæste ham til ukendelighed, hvis han løb hen til dem, stak en skiferplade op i snotten på dem, og derudover bad dem stå stille, indtil han havde fået et nærbillede af deres forfærdeligt vansirede ansigter, men også kun tæt på. Han nåede dog aldrig frem til den tanke, da han var mere oppe at køre over, at hende den høje og elegante sortelver lige pludselig havde fået interesse for ham.
"Hvorfor ikke," sagde han med et bøvet smil og begyndte at vandre hen imod den store mængde ens udseende forbandede byboere. "Hvad skulle der kunne ske ved det?"

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.12.2010 20:24
Xelirateis kastede et sidste blik IO, men gik så efter Stan imod bæsterne. 'Hvad kan der ske ved det'- havde Stanley sagt, desværre troede Xelirateis ikke selv på, at de var ufarlige. Som Xelirateis kom tættere på gik hun langsommere og langsommere, lige i hælene på Stan, men saknede så lidt bagud.
Da hun var ca. 10 meter fra bæsterne stoppede hun helt op, og kiggede ned på stenen hun holdt i hånden, stenen var begyndt at vibrere, først stille, men så kraftigere og kraftigere. "Vent lidt!" sagde hun så til Stan, for at han ikke hjerneløst skulle kaste sig i armene på væsnerne, der så ud til at blive en smule mere aggresive.
Xelirateis lod en finger glide ned igennem stenens blanke flade, hvor en smal hvid linje kom til syne, som vibrerede ligesom selve stenen "Jeg ved ikke hvor klogt det her er allegevel!" sagde hun så ærligt og bed sig i læben

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen kunne stadig høre med, så hun kom selvfølgelig med en kommentar. "Det klogeste jeg har hørt i dag." Hun fnøs lidt af Xelirateis og Stan.
Desværre var Iorwen blevet rimelig irriteret over det hele, så temperaturen var ligeså langsomt begyndt at dale, der hvor hun var, og selvom Xelirateis og Stan var rimelig langt fra hende, burde de stadig kunne mærke, at temperaturen ligeså stille dalede, selvom det allerede var koldt. Iorwen lod ikke temperaturen falde med vilje, det var bare noget hendes humør gjorde, da hun var ung og stadig ikke helt havde styr på sine evner.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 21.12.2010 20:40
"Kom nu, hvad skulle der kunne gå galt," spurgte Stan, viftede ud med sin eneste tilbageværende hånd og tilføjede: "Ligner jeg en, der ikke ved hvad jeg laver?"
Han tog de sidste par skridt over mod de knurrende og gryntende byboere.
"Smil," sagde han, selvom selv han ikke havde forventet nogen reaktion à la den, som han havde ønsket. Han ventede et kort øjeblik endnu, hvor han hurtigt mumlede: "Er det ikke ved at blive lidt koldt her?"
Så rettede han atter opmærksomheden mod sine 'modeller'. "Hvorfor vil I ikke smile," nåede han lige at sige, inden den første af dem bed ham i armen, som han hurtigt trak til sig.
"Av for f...," råbte han. "Hvad har du lige gang i?"

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.12.2010 20:50
Xelirateis stirrede ned i sin sten, hun havde aldrig set den té sig som den gjorde nu, og hun havde endda haft den gennem et halvt århundrede, vibrationerne var så kraftige, at man kunne se dem i hendes ene arm. Hurtigt kiggede hun op mod Stan "Ærhm, jeg tror det er bedst at De ikke ..." mere sagde hun ikke, før hun mærkede hvordan temperaturen langsomt dalede, og på trods af, at Xelirateis ikke var kuldeskær på nogen måde, skuttede hun sig alligevel. Hun snurrede rundt og kiggede imod Iorwen og kneb øjnene sammen mod hende "Hvad skal det nu gøre godt for?" snappede hun, men længtes efter at råbe noget mere provokerende, det nåede hun dog ikke at tænke længe, før hun hørte Stan ømme sig. "Kom herhen!" sagde hun så, i en mere eller mindre kommanderende stemme til Stan, men rørte sig ikke selv ud af flækken "Man kan aldrig vide om de smitter!" sagde hun så, dog i en mere sarkastisk tone, da hun var ret overbevist om, at der ikke var tale om en sygsom, men nok snarre trolddom

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Iorwen kiggede bare irriteret på sorteleveren og rettede så blikket mod Stan, som var blevet bidt af et af væsnerne. Iorwen vidste ærligtalt ikke hvad hun skulle kalde dem.
Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun kunne bekymre sig om mennesket, men hun kunne også bare lade dem være, og lade temperaturen blive ved med at dale. Det gik så op for hende, at hun faktisk gjorde det, og gav slip på taget om temperaturen og lod den langsomt glide tilbage til den normale, selvom hun mest af alt havde lyst til bare at lade den dale yderlig.

Stanley Helvedessang

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 186 cm

Stan 21.12.2010 21:23
Stan gnubbede sig på armen med sin håndløse armstump, imens han langsomt gik baglæns.
"Ved du hvad, jeg tror ikke at det var så dum en idé," sagde han. Så blev han klar over, at væsenerne fulgte efter ham med langsomme, tunge skridt.
"Øh, Xeli," begyndte han. "Io? De følger efter mig!"
Han bakkede en smule hurtigere og bæsterne satte ligeledes farten op.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8