Balders i sumpen.

Baldric Brynjar

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 185 cm

Gijsbert 27.10.2010 14:59
"Okay." svarede Baldric som troede på Asbjörn, Asbjörn havde indtil videre holdt ord, desvære havde han holdt ord alt for godt, den dag kunne han ikke sikre Baldric fri passage gennem byen, men nu vidste Baldric da at Asbjörn ikke var typen som kom med tomme løfter, til gengæld for andre ting.
Baldric lo da Asbjörn talte om byvagter i Medianien "Jamen så skal vi slet ikke så langt som jeg troede, jeg troede du boede tættere på byen.".
Baldric fandt sin lange kæp frem fra før, og da han opdagede Asbjörn havde trådt nogen skridt ud i vandet, skyndte han sig at hoppe hen og gribe Asbjörn i kraven, hvorefter han uden at sige noget gik forrest med pinden og søgte efter de bundløse huller denne sump var så kendt for, de ville ikke være behagelige at synke ned i, det ville betyde druknedøden, vis man så den måde Baldric bevægede sig i sumpen på, med forsigtighed, kunne man næsten være stensikker på at det her havde Baldric prøvet et par gange før.
Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 27.10.2010 17:49
Asbjörn mærkede allerede hvordan vand, mudder og jord banede sig vej igennem støvlerne. Noget sagde ham, at efter 3 vintre, så kunne de dyre, høje støvler ikke holde til mere. Sådan var der jo så meget, tænkte Byvagten, intet holder for evigt.
Da han pludselig mærkede et tag i kraven, frygtede han i første omgang at han havde fejlbedømt situationen, og nu ville blive et hoved kortere. Han lavede en akavet bevægelse med armen, men nåede dog at afholde sig fra at trække sit sværd, da han så Brynjars intentioner. Han åndede lettet op og lod så drengen guide dem afsted. Det gik op for ham hvor heldig Asbjörn havde været da han fulgte efter knægten i første omgang; enten dét eller også var Brynjar meget forsigtig. Overforsigtig måske ligefrem?

"Når vi kommer tilbage på stien, skal vi til venstre. Tilbage-ad. Jeg skal lige have min hest." forklarede byvagten, idet de kom tættere på fastlandet. Da de endelig fik placeret deres fødder på solid grund, viste Asbjörn vej. Hesten var bundet til et træ ikke langt derfra. Byvagten bandt let knuden op, og trak hesten afsted. Det ville være uhøfligt at ridde og så lade knægten løbe efter ved siden af. De gik lidt i stilhed, før de kom til et sted hvor vejen delte sig. Tidligere samme dag var de kommet fra en lys sti, der ville føre dem nordvestpå. Nu skulle de til medianen, altså sydøst.
"Medanien er dén vej." sagde han og anviste vejen med et nik med hovedet. Byvagten førte an, og snart havde de forladt Mørkets Skov, og vandrede stille og roligt imod Asgard.

Out.
(Begge forlader vel tråden, og skriver videre ved Asgård (som er tom): viewforum.php?f=142 Du starter d: )
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 4