Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.10.2010 22:28
Alexander grinede højt og rimelig overdrevent, hvor var det dog sandt at sige, alt for mange kvinder kunne virkelig ikke holder deres alkohol, han havde selv aldrig gjort brug af den taktik mod piger, det var ham for uværdigt simpelthen, det ødelagde konkurrencen ved det, sammen med spændingen.
"De har så inderligt ret, kvinder generelt tager alkohol dårligt, også derfor jeg aldrig byder en kvinde på særligt meget alkohol hvis jeg håber på noget med hende"
Sagde han og grinede han trak på skulderne for at vise at han ikke vidste hvad de dog skulle give sig til, men alkoholens virkning tog langsomt mere og mere til.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 26.10.2010 15:57
Tom spærrede undrende øjnene op. ,, Jeg bruger altid en smule alkohol til at få fat på en pige. " Og et par andre ting for at holde hende fast under akten tænkte han med et smil. Tom kunne også mærke at mjøden havde en lille indvirkning på ham, men ikke som hvis det havde været rom. ,, Den bedste måde er der at invitere hende ud på middag, og drikke et par glas vin inden man smutter hjem, for at se hvad der videre skal ske " sagde Tom, selvom han kun få gange havde inviteret en på middag. ,, Men lad mig gætte ... Du kan lide at vinde hendes hjerte ... Konkurrere om det? " spurgte han tænksomt. Han havde hele sit liv sprunget over hvor gærdet var lavest.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 26.10.2010 16:13
Alexander kiggede lidt mistroisk, han havde altid fundet mænd der var nød til at drikke pigen under for at score hende for tabere, det var der jo intet sjovt i.
"Jeg er enig i det med at give middag og så give et glas rødvin eller to, men det er jo bare for at få hende til at varme en smule op, men ville aldrig prøve at drikke hende under"
Sagde Alexander og sukkede lidt, det undrede ham faktisk ikke at han var typen der gjorde sådan noget, han havde jo også prøvet at frarøve ham sine evner blot for at kunne stjæle alle hans ejendele.
"Altså jeg behøver ikke vinde hendes hjerte, men jeg går da efter at charmere hende, det er sjovere og gør det hele mere spændede"
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 26.10.2010 16:35
,, Nej nu har du også et udseende at gøre med " mumlede Tom en smule trist. Tom var ganske vel en pæn mand, men alderen havde indhentet ham og han var nu begyndt at få små tegn på det. En lille rynke her og en lille rynke der. ,, Desuden er kvinderne på min alder også ved at ændre udseende " sagde han endnu mere trist og sukkede. ,, Ej jeg mener da heller ikke at man skal drikke hende helt under, men bare til den grænse, hvor hun lægger ansvaret for hendes tilstand over i min besidelse, " sagde han med et grin. Tom kunne godt se at Alexander var en lidt mere fin type, og ikke så sløset som Tom. Han kunne også se at han nok fik flere piger på krogen end Tom gjorde.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 27.10.2010 00:59
Alexander blev en smule smigret, det kan godt være at det kom fra en ældre herre, men ikke desto mindre var det altid dejligt at få at vide, måske endda endnu mere på grund af det var en fyr? fyren havde jo ikke ligefrem intentioner om at komme i seng med ham så det var nok oprigtigt (ja alex er så hot at det er ham der bliver udnyttet ^^)
"Mange tak skal de have, men jeg har nu personligt intet imod en kvinde der er lidt ældre end mig selv, det kan faktisk være yderst spændende" Sagde han og grinede en smule
Han måtte indrømme at han lige så stille var begyndt at varme op overfor Tom, måske var det alkoholen, måske var det de venlige ord og hans faktiske venlige væremåde, men Alexander begyndte faktisk at grine en smule.
"Du er sgu fin nok Tom"
Sagde Alexander og stak sin hånd frem for at give Tom et håndtryk, han havde fuldstændigt glemt hans evne (be gentle xD)
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 27.10.2010 22:21
,, En ældre kvinde? Nå det er vel fordi du ikke er så gammel endnu " grinede Tom. Aldrig havde han mødt en som ville have en ældre kvinde, han smilede ved tanken. Når de nåede op i Toms alder så var der for meget som begyndte at hænge. Rystede let på hovedet med et smil.
Tom lagde mærke til at alkoholen havde taget til hos Alex. Han kiggede på hans hånd og tog godt fat i den og rystede den med et grin. Mens han holdte Alexanders hånd sugede han nok energi til at Alex ville føle en let svimmelhed, som ligeså godt kunne være alkoholen. ,, Du er satme også en fin knægt, hvalp " sagde han med et smørret smil. ,, Det er længe siden jeg mødte en så frisk fyr " sagde han og stålede i hele ansigtet.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 27.10.2010 22:32
Alexander grinede en smule idet han fik af vide af tom hvordan han ihvertfald så kvinderne, det var rimelig komisk.
Alexander mærkede hvordan han blev en smule mere svimmel, men han var fuldstændig sikker på at det bare var alkoholen der tog effekt, han blev dog en smule overrasket over at Tom tog hårdt fat, så i stedet for at give slip så glemte han bare en smule, ligesom for at lave en mandetest imellem dem.
"haha Tom, af sådan en gammel mand så er du sku også okay
Sagde Alexander og grinede
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 28.10.2010 16:53
Tom grinede med. Indvendigt smilede hans en smule ondskabsfuldt. Tom var med på legen han klemte tilbage en lille smule hårde, imens han sugede mere og mere energi. Det gik ikke så hurtigt, men han ville ikke vække mistanke, især ikke hvis han havde en overdreven evne, som han jo havde set noget af. ,, Nok er jeg gammel, men jeg er stærkere end dig " smilede han drillende. Han kunne mærke sin puls stige en smule. Han tænkte at han måske havde en chance for at kunne få drengen af tøjet. Han tænkte at hen hellere måtte være blid, han var jo ikke en kælling.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 17:04
Alexander glemte nu til af sin kulde kraft, og han lagde godt nok mærke til at han blev en smule mere svækket, men han troede simpelthen bare at det var fordi alkoholen tog effekt, det virkede dog lidt vildt, men så klart tænker ingen, ikke engang Alexander når de er småfulde.
"Lad det komme an på en prøve
Sagde Alexander og prøvede nu virkelig at bore sin hånd ind i Tom's, et smilende grin var på Alexanders ansigt idet han virkelig gjorde hvad han kunne for at vinde deres lille konkurrence.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 30.10.2010 16:33
,, Okay " sagde Tom og glemte virkelig til. Han kunne mærke at det gjorde ondt, men han kunne ikke klemme så hårdt og så stadig suge energi. Han virkelig rød i hovedet, tomat rød nærmest. Han klemte i lang tid og fik suget noget mere. Han lod Alexander vinde. ,, Hold da kæfdt knægt " sagde han med en falsk beundren. ,, Du er jo stærkere end mig " grinede Tom. Han mærkede pulsen stige en smule mere. Han kunne nu godt mærke at han blev forsynet med en ny energi, han følte sig mere i live.
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 5