Draikon 23.10.2010 22:55
Alexander kiggede smule mistroisk på vampyren, oftest ville han havde valgt at starte en diskussion om at han da godt kunne tage imod Alexander og opføre sig en smule civiliceret, men eftersom det føltes som om der stod en Kentauren og step dansede på hans hoved, så han valgte bare at være den store her, det var jo også hans skyld."Jeg beklager meget hvis jeg har ulejliget dem"
Sagde Alexander og prøvede vå vidt som muligt at vide imødekommende idet han tog sig et par skridt tilbage for, men alt ved hans kropsholdning viste irritation, og at han ikke havde det særligt godt. Han hendvendte sig derpå til tjeneren som havde valgt at snakke til ham, højst sandsynligt for at aflede Alexander fra vampyren, Alexander kiggede dog over på ham, han orkede ike at vise storsidenhed i sit kropssprog, men valgte dog alligevel at svare ham.
"Jeg er her fra byen af ja, men i vores familien har vi sørget for ikke at gøre os synderligt synlige, det hjælper med vores valg af arbejde" Sagde Alexander, et skud løb igennem ham, et aldeles smertefuldt et af slagsen, og selvom Alex prøvede ikke at vise det, ville de fleste mennesker havde været i stand til at se det, alle afmærkninger lyste også op, og slukkede derpå løbende, startende fra toppen af og nedefter.