Imellem mange træer, hvor lysning kan ses

Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 09.11.2012 19:03
Stark smiler venligt og folder sine ud og sætter dem roligt på sin ryg. Han rejser sig op og går over ved siden af Murizz.

"Du kan komme og bo hos mig. Jeg har masser af plads, men der er altid andre beboer eller tjenestefolk omkring. Du kan få dit eget værelse", siger han idet han tilbyder Murizz en hånd.

Billede tegnet af Gina (Oprindelig skaber af Stark).

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2012 19:06
Murizz ser op på Stark igen, da han har foldet vingerne tilbage på ryggen. Han følger ham så med blikket hele vejen, og ser til sidst på Starks hånd.
".. Du.. Du vil ikke gøre mig noget ondt... vel?" siger han lavt, og lettere nervøst, før han ser Stark i øjnene.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 09.11.2012 19:10
Stark bremser en lille latter med en hånd forsigtigt foran hans mund. Hans øjne stråler af venlighed.

"Hvorfor skulle jeg ville skade en sådan skønhed som dig?", spørger han smilende og lægger hovedet på skrå imens han stadig holder hånden fremme.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2012 19:16
Murizz ser længe på Stark. Han bider sig let i læben og ser så på Starks hånd igen. Han rækker roligt hånden frem og lægger den forsigtigt i Starks, før han igen ser op på Stark. - Næsten som om Murizz forventer at der skal ske noget slemt. Efter Starks kommentar, er Murizz blevet en anelse rød i hovedet. Komplimenter var ikke det Murizz fik flest af.

Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 09.11.2012 19:30
Stark hiver Murizz op at stå ved hjælp af hånden så hurtigt at de nu står helt tæt. Han holder stadig fast i Murizz' hånd og med sin anden hånd, børster han forsigtigt en tot af Murizz' hår bag hans øre.
"Det er ikke langt, men jeg bliver nød til at bære dig", siger han roligt og lægger begge arme under Murizz, for at bærer ham i en brude agtig stilling.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2012 19:35
Murizz kommer med et kort støn da Stark hiver ham op at stå. Han ser kort Stark i øjnene, men ser hurtigt væk igen.
"O..Okay," siger han lavt, og han smiler bare lettere skævt, da Stark lægger armene under ham. Forsigtigt lægger han begge arme om Starks hals, for at indikere at det er okay.

Stark

Stark

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 90 år

Højde / 195 cm

Muri 09.11.2012 19:40
Stark løfter Murizz op og folder begge sine store vinger ud.
"Hold godt fast", siger han idet han sætter af fra jorden og forsvinder ud mellem trekronerne og op i den vintergrå himmel med Murizz i armene.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2012 19:58
Murizz strammer grebet om Stark mere og mere, da højder adrig lige har været ham.
"Okay," siger han lavt, lettere ynkeligt. Et lavt piv kommer fra ham, da Stark sætter af fra jorden. Et kort blik bliver kastet mod jorden, men han læner sig hurtigt ind mod Stark igen og lukker øjnene.

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 4