"Jaeh, det mener jeg.. jeg fulgte ikke så meget med i timerne." hun lavede en lille grimasse med et smil, og kløede sig kort på håndfladen imens hun trak på skuldrende. Som sagt, havde hun tit fået et dask eller to af en af lærerne, fordi hun sov i timen, eller havde travlt med noget andet.
Sarah vendte nu opmærksomheden mod Caine igen, og smilte lige så stille. "Hmmn.." hun overvejede mulighederne, men vidste at straffen ikke bare ville være at hun skulle gøre rent eller vaske tøj, faktisk vidste hun slet ikke hvad straffen for det ville være, men det ville sikkert være noget med at hun ikke måtte forlade sit værelse. Hun trak kort på skuldrene igen og sukkede let. "Jeg.. tror bare at jeg ville få en meget hård straf hvis jeg gjorde det.. og de opdagede mig.. der er optælling hver nat inden man skal sove.. så de ville ikke undgå at opdage det.." hun fugtede igen sin underlæbe og kiggede op på skyerne, for så at se tilbage på Caine der fortalte at hun ikke skulle lytte til ham, hun trak så bare på skuldrene af det.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)
Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...