Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 14:40
Sarah så personen forsvinde foran sig..
"Men.. hey du.." hun hørte ham forsvinde fra sengen.. og hørte hans skridt i rummet.. Hun vendte sig drastisk mod døren.. og kiggede nervøst derhen..
En af nonnerne..
"Du.. kan du komme hen i seng igen! du skal hvile!" lød det kommenderende fra hende, imens hun stædigt pegede på sengen.

____

Der var gået nogle minutter.. og der var ikke dukket nogle op..
Sarah stampede hurtigt og irritabelt i gulvet imens hun havde hænderne over kors.. det gjorde hende sur når folk ikke gjorde som hun sagde.. især når de var sårede..
"Kom nu frem så jeg kan give dig forbinding på.. og så skal du ligge ned.." hun var sikker på at der ikke kom nogle nu.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 14:57
Han så tøvende hen mod døren hvor nonnen var for noget tid siden, med tøvende skridt gik han forsigrtigt hen langs sengene (stadig usyndlig) og satte sig i den samme seng som han før gik fra.
''er du nu sikker på at der ikke kommer flere?'' kom det usikkert fra ham, mens han tog støvlerne af, lagde sig ned på sengen og gjorde sig syndlig igen.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 15:00
Sarah smilte lidt igen da Kanismo gjorde som hun sagde og lagde sig ned..
"Bare rolig.. der er jo ikke kommet nogle nu jo.." Hun skævede over mod døren.. "Stol på mig.." hun smilte kækt denne gang..

"Så skal du bare ligge og slappe af.. det heler nemlig af sig selv.. men du skal drikke mere smertestillende urte te.." fik hun så sagt, og smilte svagt til den anden.. "Og så forbinder jeg dig omlidt.."

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 15:07
Skiftevis så han hen mod døren og på Sarah, han var ikke helt tryg ved at skulle ligge stille.
Indtil videre var der jo en udover Sarah, der havde set ham, og nonnen var hurtigt væk igen, så der var nok ikke lang tid til der måske kom vagter til?
jeg skulle nok være blevet på arbejdet...tænkte han sukkende og nippede noget te i sig.

Han var normalt altid på farten, men at ligge stille og bare stirre op i loftet var næsten for meget for ham.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 15:09
"Desværre har jeg ingen hele evner.." hun bed sig lidt i underlæben..
-"Så.. ribbenene må hele af sig selv.." hun smilte undskyldene til den anden.. og kom endnu en gang med en urte te.. Da hun havde stillet den på bordet ved siden af ham, gik hun over og kiggede i skabene efter forbindinger..

"Bare slap af.."

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 15:15
bare slap af? kan jeg andet end det? tænkte han lidt gnavent, og tog sig derefter i at være pisimist, og begyndte at tænke glade tanker fra sin barndom.
Et mindre smil kom frem da han kom i tanke om hvad han gjorde ved hans rivals hund på en fisketur, ahh...det var tider...

Efter at havde drukket den kop Sarah, kom med før, døsede han stille hen og små sov med åbne øjne, han trak vejret roligt, smerten var som en glemsel i sig selv, som man ikke tænkte meget over.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 15:23
Nonnen som før var inde og kigge, havde spænet tværs over de grønne arealer, helt hen til præstegården hvor Sharlen befandt sig.. Hun havde fortalt hvad hun havde set, og straks var Sharlen taget med hende tilbage..
Den nonne som havde kigget ind, har evnen til at se på folk hvad deres tro er... man kan vel kalde evnen for en form for tankelæsning, hvor man søger ind i minder, tanker og holdninger i underbevidstheden.. evnen er så blevet bearbejdet til at kunne se trosretninger..

I ald fald er Sharlen på farten mod tilsynsstuen, hvor han så dukker op henne i døren, iført et sæt tøj af sædvanlig standart; Meget smukt og detaljreret, samtidig med at det skjuler hans hud helt, bortset fra øverste del af halsen, og så hans hoved.
"Søster Blancett, Jeg vil bede Dem komme med en forklaring!" lyder det i en halvkold og streng tone inden han træder ind i rummet og går med ranke skridt hen mod der hvor Kanismo er lagt til hvile.
"Ikke nok med at De bringer en mand udefra ind på klosterskolens område, så er det oven i købet en vantro mand!" Sharlen kunne have fået et slagtilfælde, hvis ikke det var fordi han behersker sig så meget som han nu gør..

Nonnen som hentede ham, står henne i døren

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 15:33
Sarah havde lige fundet bandager osv.. da Sharlen træder ind ad døren..
"F..fader Carlisle.." udbrød hun chokeret og rødmede svagt.. hun tabte bandagerne og hun satte sig straks ned og samlede dem op..
Hun gik hurtigt ind foran Kanismo der lå på sengen, hun havde armene ud til siderne og kiggede nervøst op på Sharlen..

"Jeg... han var kommet til skade..." hun bed sig i underlæben..
-"Han.. han.. har brækkede ribben.." kom hun så.. som om det skulle være hendes undskyldning..
"Så.. derfor skal han have hvile.. så.. så det kan hele.." hun sank en nervøs klump.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 15:41
Kanismo så stadig op i loftet da Sharlen kom farende ind, først fem sekunder efter opdagede han at en ny var kommet ind.
Da forsvandt han i det blå,(usyndlighed) og rullede ned bag om sengen, det gav et mindre bump da han landte, ''shhhhffff.....'' udbrød han lavmeldt, mens han besjerligt rejste sig. Hans våben lå stadig under bordet, og ragede ud fra det, hvis han tog dem nu ville der gå nogle sekunder før de smeldtede ind i usyndligheden med ham.

Han listede stille om på den modsatte side af sengen og stod roligt med balancen på natbordet, da faldet før kun havde gjort denne situation være.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 15:47
Sharlen står helt paff.. og så forsvandt knægten? han så bare han rullede ned bag sengen.
"Eh?" han tripper derhen, men kan ikke få øje på ham.
Med en hast slår han et isaristisk kors for sit bryst og ser mod Sarah.
"Det er ædelt tænkt, men jeg bryder mig ikke om den måde De lader folk bare sådan komme ind! Mig slog De i gulvet med en bog, men folk udefra tager de uden videre ind? jeg vil bede Dem om straks at få ham eskorteret til helbredelseshusene!" lyder det stramt fra ham.. Han er lidt forvirret over det her.. og hvor blev knægten af?
Var han forsvundet, en form for usynlighed?
"Unge herre?" spørger han en smule forvirret, men stadig kold i stemmen.
Er han forsvundet?
"Hvis De stadig er til stede vil jeg bede Dem lægge Dem ned igen. Brækkede ribben er ikke noget at spøge med, og De har ingen tilladelse til at færdes her på stedet på egen hånd!" han spørger ud i luften.. han aner jo ikke hvor han befinder sig..
Han ser mod Sarah.
"Og Dem, søster Blancett.. Jeg sørger for at De kommer til samtale i aften efter aftenbønnen."

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 15:52
Sarah kiggede bag sig da Kanismo forsvandt..
"Oh.. Kanismo..?" spurgte hun lavt.. det gjorde hende usikker det her.. hun kiggede undskyldene op på Sharlen og bed sig i underlæben..
"Det er jeg virkelig ked af.. " Hun rødmede dog da han nævnte deres første møde.. og sceneriet kørte som en kortfilm inde i hendes hoved..
"Det.. jeg.. uhm..." hun kiggede ned, "Han råbte om hjælp.." det var sådan hun havde tolket hans råb..
"Javel.. Så kommer han til helbredelses husene.." hun så forsat ned i jorden.. Hun stod blot og kiggede ned i gulvet, da Sharlen snakkede til den anden..
Sarah kiggede nervøst op på Sharlen da han nævnte det sidste..
"Eh..? jeg.. Javel.." hun kiggede ned igen.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 16:06
Han så uroligt til mens de to talte sammen, han overvejede om han skulle gi sig tilkende, eller om han skulle forblive i sin usyndlighed.
Med lidt usikkerhed lagde han sig i sengen ved siden af den forige han var i, og skabte en klon af sig selv som stod på hans højre side, den var syndlig og han selv var stadig i sin usyndlige tilstand.
Klonen så tavts hen mod Sharlen, den havde de samme skader som ham selv, men dens føelser fandtes ikke. ''hvor gør jeg af mine våben hr præst?'' kom det uroligt fra klonen, mens den stadig så tavst hen på Sharlen og pegede med tommel fingeren ned mod hans bue pile og sværdet under bordet.
Kanismo så rundt på de forskellige ansigter, smerten voksede langsomt i takt med at han trak vejret tungt.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 16:13
Sharlen skulle lige til at sige noget til Sarah da Kanismo nævner noget med våben.
Han blegner helt.
".. Geh?!" han retter blikket mod Sarah.
"Søster Blancett De står til en ordenligt sveder!" nu begynder temperamentet at stige.
"Våben indenfor klosterets mure?! Er De ude på at få Deres søstre slået i hjel?!" han tager nogle få, lange skridt hen til bordet. han sætter sig på hug og fisker dem frem.
"De må have mig undskyldt, men disse er ikke tilladt indenfor klosterets område... Jeg får en nonne til at bringe det ud i vores våbenhus. Så kan De få det med Dem igen når De går."

han bærer det hen til nonnen i døren, giver hende instrukser om hvad hun skal gøre med det..
Hun fisker sit halvstore lommetørklæde op af lommen på sin dragt, og pakker våbnene ind.. - en kvinde må ikke røre våben inden for klosterets mure..

Og kort efter er hun på vej ned.

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 16:15
Sarah synker en smule sammen.. hun føler sig lige pludselig meget mindre... Uh... av..
"Jeg.. erhm.. det hastede... han havde det jo ikke godt.." hun prøvede igen med en undskyldning.. men hun kiggede ikke op på Faderen.. Hun skævede derefter over mod Kanismo.. eller hans klon ihvertfald.. Et lille akavet smil formede sig på hendes læber.. Hun kiggede igen på Sharlen.. meget undskyldene..
"Nej.. jeg vil ikke have dem slået ihjel..."
Hun lavede et kort ophold efter sin sætning, "Det.. er jeg virkelig ked af.. Fader.."

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 16:22
''Præst! lad ikke pigen bøde for en af mine domhedder!'' kom det med en bestemt svag tone fra Kanismo på sengen, klonen så overrasket ned på sengen, for den vidste jo ikke hvor Kanismo var før nu. ''Det var mig der tog våbende med ind uden at tænke mig om!'' kom det endnu engang fra sengen hvor Han gjorde sig synlig så det var nemmere at komunikerer med omverdnen her.
Han lå sammen krøbet i foster stilling og holdte armene om brystet hvor smerten var værst, enkelte sved dråber løb ned fra panden da han kocentrerede sig om at udholde smerten i første omgang.

((jeg skal gå her om fem minnuter.....r tilbage ca.19(vi kan sige han besvimer=P)))

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 16:30
Sharlen rynker brynene en smule fornærmet.. 'præst'.. sikke en tiltale måde.. ikke specielt høflig.. i hans position plejer tiltalen altid at lyde Fader Carlisle.
Han siger dog intet om det, men fortsætter bare samtalen;
"Gode herre, de skal roses for Deres medmenneskelighed, men søster Blancett kender udemærket til stedets regler, og det ville undre mig hvis hun afværgede at tage imod de gerninger der bliver hende påbudt som straf. De skal ikke bekymre Dem for hendes velvære.. Det bliver der taget hånd om. Men hun skal lære at stå til ansvar for sine handlinger.. Det er hele esensen med elevernes tilgang her på stedet." han nikker let.
"Eh.." han sukker tungt.. Kanismo så ud til at være i smerte.
"søster Blancett få ham hjulpet med smerterne.." siger han til hende
"Vi tager diskutionen op senere."

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 16:34
Sarah kiggede over på Kanismo..
"Det er iorden .. " Hun smilte svagt..
Hun stod dog forsat og kiggede ned i gulvet.. hun vidste ikke rigtig hvad hun mere skulle sige - for; hun havde jo undskyldt. Desværre følte hun sig ikke specielt heldig på nogen måde.. der ventede hende en straf og det var jo ikke rart for hende.. Hun vidste egentlig heller ikke helt præcis hvad hendes straf skulle være? Hvorfor opdagede Sharlen hende kun.. VÆR GANG der var problemer?

Sarah gjorde et lille buk.
"J..ja Fader.." Hun gik over til bordet og hældte noget mere urte te ned i koppen og gik så over til sengen hvor Kanismo lå..
"Her.. drik .. og lig dig på ryggen bagefter.." hun smilte svagt til den anden..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 19:29
Han rakte roligt hånden ud imod kruset sarah holdte. med en stille bevægelse to han kruset hen til munden, nippede lidt, og drak det så i en mundfuld, hvorefter han gjorde hvad der var anbefalte i hans tilstand, ved at rulle om på ryggen ganske forsigtig.
Kanismo pustede ud da han var kommet om på ryggen, han så stadig rundt på de to straf....hvorfor forvolder jeg kun problemmer.... tænkte han stille med et lidt mat udtryk i ansigtet.
''Jeg undskylder hvis jeg talte forkert til dem ved at kalde dem præst....'' kom det roligt fra ham. Kanismo var ikke meget for at undskylde det hvis han havde kaldt ham noget forkert, eftersom at Manden viste en anelse af fornærmelse, men at straffe bare for at hjælpe syntes han selv var sygt.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 19:42
Sharlen står lidt.
han ser mod Kanismo med et lidt dybsindigt blik.
"De burde vel nok sige Fader Carlisle.." retter han med en rolig tone..
Han tager nogle skridt hen mod en bogreol hvor han så fisker et par runde briller op af sin brystlomme i den smukke klædedragt, for bedre at kunne se.
"Hmm.." mumler han lavt for sig selv..
Bøgerne på den hylde er alle med lægekuntskaber og den slags..
Han fisker en stor brun bog ned fra 8. hylde, og slår så op i den med den ene hånd, mens den hviler på den frie arm.
".. Brækket ribben var det De sagde.." mumler han henvendt til Sarah.
"... De skal tage røde urter for at dæmpe smerter i knogler.." lyder det tænksomt.. Egentlig ville det nemmeste jo være hvis Sharlen bare brugte sine magiske evner og helbredte Kanismo.. men.. Kanismo er vantro, så det forbyder sharlens tro ham.

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 19:55
Sarah ser lidt på dem begge
"Åh.. nårh ja.." Det havde hun glemt.. men stadigvæk tog urte teen den værste del af smerterne.. Hun gik over til at skabene for at lede efter nogle røde urter.. de burde være her et sted.. Og så fandt hun dem..
"Fundet.." Hun tog det ned, ved at stå på tær, og stillede ellers de røde urter på bordet..

Sarah begyndte at blande noget nyt urte te igen.. denne gang med de røde urter.. og teen fik en rødlig farve.. Hun kiggede ned i koppen.. og da hun var færdig gik hun så over til Kanismo endnu en gang..
"Jeg håber du er tørstig.." hun smilte skævt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3