Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 22:32
Mimiko tøver lidt før hun ser op på ham.. hun trædder lidt væk fra ham og går så
hen til hjørnet igen.. hun bukker sig ned, tag stille noget op og kommer så hen til
ham igen.. hun tag hans ene hånd frem og ligger en læder pose i hans ene ånd,
før hun igen ligger sine arme omkring ham og putter sig tæt ind til ham, søder
varmen og trykheden som han giver hende, ved at være tæt på ham.. der går lidt,
før små spind begynder at komme fra hende og hun begynder at sm putte sig ind
til ham.. posen er fyldt med mønter som hun har fundet og fået.. der er små 8
guldmønter.. nogle få sølv og så er den ellers fldt med cobber mønter..

(ses ^^ skal tidligt op)

© HM

~Verónica Lorena Laneeth, nu kendt som Mimiko~
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.05.2009 17:14
Han ser temmelig forvirret ud i ansigtet da hun pludselig giver ham penge, og da hun så giver sig til at putte sig ind til ham igen, ligner han et spørgsmåls tegn i ansigtet. Han havde nok aldrig været så forvirret, i hele sit liv. Ikke før nu. Hun var da en underlig person. Han rømmede sig og flyttede sine hænder fra hendes ryg til hendes skuldre.
"Ehem... Jeg fik vidst ikke fat i Deres navn? Og... Har De intet sted at bo? Og... Hvorfor får jeg de her?" han gjorde en henkastet bevægelse med hånden, hvori han stadig holdt hendes lille pose med penge. Han undrede sig virkelig. Det var en yderst akavet situartion han var i. Yderst akavet. Og hendes spinnende lyde gjorde det ikke bedre. Tvært imod. Han følte sig som altid malplaceret og uheldig. Hvorfor endte han altid i sådanne situartioner? Han måtte have en slags tiltrækningskraft for problemer.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 09.05.2009 18:01
Hun ser tvøvende op på ham, endnu med tåre i øjnene, dog virker hun let roligere
end før.. "...jeg.. hedder... ehm.. jeg.... hmm..... han kaldte mig mimiko..." kommer
det meget stille fra hende tøvende og ser så op pengene før hun igen ser op på
ham.. "som.. tak?" det sidste kommer nærmest spørgende som om at hun ikke
selv ved hvorfor.. hun træder forsigtigt ind til ham igen og putter sig ind til ham..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.05.2009 18:07
Han betragter hende bare, og aer hende blidt over håret når hun krammer ham igen. Han ser dog langt fra forstående ud. "Okay så." han holdt en pause hvor han overvejede lidt hvad han skulle gøre nu. Han tøvede.
"Han ...? Han kaldte Dem...? De mener at De ikke ved hvad Deres navn er?" han så på hende igen og missede med øjnene. Han placerede igen sine hænder på hendes skuldre. At blive krammet konstant af et gravidt halvdyr, var ikke noget han havde forudset skulle ske i dag.
"Og De kan da beholde Deres penge." sagde han roligt, smilte og lagde blidt hendes pengepose tilbage i hendes hånd, som han derefter lukkede for hende. Han smilte venligt til hende og trak på skuldrene. "Jeg forlanger ingen penge."
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 09.05.2009 18:27
Hun tøver meget og svare ham til at starte med ikke, heller ikke da han giver
hende pengende i hånden, men så stille kommer det over hendes læber.. "han..
fandt mig.. såret... han sagde jeg.. var blevet overfaldet.. men jeg kan ikke huske
det.. jeg kan heller ikke huske mit rigtige navn... eller hvor jeg er fra.. han hvar
mit hjem.. den eneste jeg... kender bare lidt til og holder af.. jeg.. elsker ham...
men nu er han bare.. væk.." hun begynder at små pive da hun igen kommer til at
tænke på at Franke bare er forsvundet.. en enkel tåre glider over hendes kinder
som hun bider sig i underlæben og prøver at finde ud af hvad hun skal sige eller
gøre..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.05.2009 18:38
Han aer hende blidt over håret. "S...Såså..." mumlede han forvirret og rømmede sig. "De skal ikke græde mere. Alt skal nok gå." hviskede han og vuggede hende blidt fra side til side, for at få hende til at slappe af. Hun var tydeligvis oprevet og det skræmte ham en smule. I hans øjne var hun et barn. Hun opførte sig sådan, hvilket egentlig irriterede ham en smule. Hvis hun da blot kunne slappe af og komme videre. Men han kunne vel ikke give hende skylden for hendes frygt. Han aede hende over ryggen.
Han holdt vejret og kløede sig i nakken. Han smilte opmundrende til hende, "Rolig nu. Alt skal nok gå." hviskede han og vuggede hende blidt en gang til. Han smilte forsat og rømmede sig en anelse. Han kløede sig atter i nakken og blev en smule forvirret. Hvorfor skulle det hele være så besværligt?
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 09.05.2009 18:50
Mimiko nyder at blive vugget frem og tilbage, det gør hende rolig og det på grund
af det kat der er i hende.. lige som at det gør hende rolig at blive nusset bag
ørene.. hun sukker stille, men tag så sine hænder op og tørre tårende fra hendes
kinder væk.. hendes øre ligger stadig ned, men kigger så stille Rex op i
øjnene.. "h.. hvad er.. dit navn?" spørg hun ganske stille og ret forsigtigt.. hun
forstår ikke at alt er gået så galt, men det må hun jo lære at leve med, skjule sin
sorg.. og finde ud af hvaf hun skal gøre med barnet..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.05.2009 19:52
Han smilte opmundrende og trak på skuldrene. "Folk kalder mig Rex." svarede han blot. Han var ikke sikker på om han skulle præsentere sig som Rex eller som Ray. Besværligt. Han skuttede og rømmede sig en anelse. Han lod tungen glide henover tænderne og bed sig hårdt i læben. Hvor var det besværligt alt det her. Han vuggede hende forsat og rømmede sig.
"Så du husker ikke... Hvad med barnet? Hvis er det?" brummede han køligt i hævede et øjnbryn. Han ville gerne vide lidt flere ting. Det ville være rart at lære lidt. Han rynkede næsen og holdt et nys tilbage. Han overvejede et øjeblik hvilket dyr hun kunne være. Måske en kat? Var han mon allergisk overfor katte? Det ville være et tilfælde. Et uheldigt tilfælde.

( sorry kort )
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 09.05.2009 19:59
Hun ligger stiller sig hoved blidt på hans skulder og ligger armene omkring hans
liv.. "jeg.. blev voldtaget... af... en jeg ikke.. kender... men... samme aften... fik
Frank.... mig til at.. vær sammen... sammen med ham... jeg...... ved dt ikke.. men
jeg.. ønsker ikke barnet.... jeg.. er ikke passende som mor..... ikke når jeg.. ikke...
engang kan finde rundt i.. mit eget liv.." kommer det utrolig stille fra hende som
hun sukker... "jeg er ynkelig.... normalt.... græder jeg ikke..... jeg.... ved... ved
bare ikke.. hvad jeg skal... gøre.... med det hele.... med barnet..." hun lukker stille
sine øjne og åbner enlig på at hun kan få lov at stå i hans favn noget tid endnu..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.05.2009 20:34
Rex stirrede på hende og aede hende beroligende. "Rolig nu... Jeg skal nok hjælpe dig. Du kan føde barnet og bort adoptere det. Eller... Jeg kunne hjælpe dig?" spurgte han roligt og smilte opmundrende. Han lod tungen glide over læberne. Voldtaget? Og denne Frank... Fik han hende til at være sammen med hende? Det lød som to voldtægter, på én dag. Han aede hende roligt og sukkede.
"Det lyder som en ordentlig omgang. Jeg skal nok passe på dig, Mimiko. Ingen for lov til at skade dig igen. Det lover jeg dig." hviskede han hende i øret. Han aede hende ned af håret, og bag ørene. Hun havde vidst en del problemer. Han hviskede at hun skulle slappe af og være ganske rolig. Han betragtede hende og pillede blidt ved hendes ører. Han smilte en anelse og prikkede blidt til ørerne. Ganske fine og bløde.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 09.05.2009 21:03
hun lukker sine øjne hel i og det virker til at han har fået beroliget hende.. "tak..
for alt.." kommer det utrolig stille fra hende som hun blidt lader sin ene hånd
komme op og ligge på siden af hans hals.. hendes øre laver små vrik som an
prikker til dem.. og isteden for at ligge tilbage som før, kommer det spørgende
frem af og pejer mod ham, hun lytter til hans vejrtrækning, til alle lydende
omkring dem.. og hendes halse.. begynder at glide frem og tilbage over jorden
som endnu er fugtig på grund af regnen..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 10.05.2009 21:48
Rex står blot temmelig forvirret. Han var usikker og pludselig hoppede en tanke op i hans hovede. Gav vide om hun havde lopper. Han sank en klump og skubbede tanken væk. "Skal vi ikke få dig hen til et sted, hvor du kan få lidt varme?" spurgte han og rømmede sig en anelse, hvorefter han ganske blidt skubber hende lidt væk, så han kan se hendes ansigt. Han smilte roligt til hende og trækker på skuldrene. "Ellers bliver du bare syg, og alt muligt." mumlede han. Han overvejede om han skulle påpege at det nok heller ikke var godt for hendes barn, men den kommentar valgte han at holde for sig selv. Han vidste ikke engang om det var rigtigt, så måske skulle han ikke bekymre sig for det.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 11.05.2009 18:51
Hun lader ham føre hende let ud fra ham og ser ganske stille op på ham.. hun
nikker stille, hun fryser enlig en del.. hun ligger forsigtigt armene omkring sig
selv.. "Hvor.. vil du ha' mig hen ?" spørg hun ganske stille og bider sig blidt i
under læben.. hun har ikke lus eller losser.. hun er normalt ikke den der lader sig
selv forfalde på den her måde.. men hendes hjerte er fyldt af sorg..

(undskyld den er så kort..)

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 13.05.2009 21:58
Rex betragtede hende roligt og smilte opmundrende. "Kroen, måske? Jeg ved ikke. Et sted hvor du kan få lidt varme." Han lod sin jakke glide af og lagde den roligt om hendes skuldre. "De skal jo ikke blive syg." tilføjede han og smilte roligt. Han følte sig stadig en smule malplaceret. Men han måtte vel hjælpe en forvirret, ung, gravid kvinde. Det gjorde man vel, i sådan et tilfælde. Han smilte forsat og trak på skuldrene. "Medmindre De har et andet sted, som de ville foretrække?" han overvejede kort om han skulle tage hende 'med hjem', men skubbede tanken væk. Og dog? Så kunne hun komme på klanens borg. Måske ville Samson ligefrem 'ansætte' hende? Hun kunne få lidt søvn. Slappe af. Få varmen. Så kunne han komme videre i sin søgen.
"Eller måske kunne du komme med til hvor jeg bor."
Han trak på skuldrene og gav hende sine penge tilbage. "Hér. Jeg kan ikek tage det her." Han rodede lidt i sine lommer og fandt nogle flere penge frem, som han gav hende i hånden. Han smilte til hende.
"Så kan du bo på kroen i nogle dage. Pas på dig selv, Mimiko." mumlede han og forsvandt derfra. Hvad havde han dog rodet sig ud i.

( sorry XD Er utålmodig )
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 19:26
Solen var begyndt at gå ned, og nattens mulm og mørke var ved at erstatte den svage sol der nu stadig var i Krystallandet. Siden Mørkets lord havde overtaget magten i landet, havde solens glædelige lys trukket sig tilbage, og mørke skyer havde dækket sig foran den. Ufatteligt hvordan alt pludselig havde ændret sig – stemningen i byen, var også forfalden efter at Mørkets krigere, og ikke mindst krigere, havde ladet flere huse rasere og tilladt sig at lave enorm kaos.
Halvmørket havde sænket sig over slotsruinerne, og kun lyden af havets bølger kunne høres i den ruinerede slotshal. Lyden blev pludselig erstattet af fodtrin, og Morgoth kom langsomt gående ind i den forladte hal. Han nåede netop at trække selvmasken ind under jakken, inden han trådte helt ind og hans ansigt var derfor fuldt blottet. Han var som sædvanlig iført sort tøj, der fremhævede hans ellers så blege hud. Intet var forandret ved hans udseende, udover han ingen makeup bar. Man skulle nærmest tro han klædte sig afslappet.
Grunden til han havde mødt op var at han havde en aftale, med Lysets General - Cassa. De havde tilladt sig at holde våbenhvile, da Cassa tilsyneladende havde noget at fortælle Morgoth, eller nærmere give ham.
Han standsede op, og så undersøgende rundt. Efter hvad han så, var der ingen andre på stedet end ham. Men det ville sikkert ændre sig.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 19:36
Cassa dukker pludselig op ud af det bare ingenting et stykke foran Morgoth.. han er iført et par sorte knæbukser, en løs hvid skjorte, hvide strømper helt op over knæet, og så et par fine almindelige sko.. Ja... bestemt ikke gejlet op til noget som helst.. han bærer dog sit sværd med sig, det er en selvfølge for ham.
"Godaften.." hilser han med et let smil.. han retter lidt på sin skjortes kravat med den ene hånd, mens han holder den anden bag ryggen..
Cassa ved godt hvor risikabelt det er at vise sig uden andre kampklare genstande overfor Morgoth.. i det hele taget er det risikabelt at vise sig nogen steder for ham for tiden.. Mørkets lord har sat den største dussør på hans hoved, og dte bryder Cassa sig bestemt ikke om.. alle de der 'Wanted' opslag på gammelt perkament hist og her.. urh, nej det er bestemt ikke hans smag!

"Det glæder mig at De gik med på en våbenhvile.." han finder de hvide kuverter frem. 3 stk.
"Jeg har noget jeg er blevet bedt om at overrække dem.. en hvis seniorita Cassi.." han rækker kuverterne frem, som alle er forseglet med voks og så et lille stempel ; CN står der, blandet med noget smukt udsmykning i form af hjerter.. ja, Cassis stempel..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 19:52
Han vender sit ansigt i et ryk da Cassa pludselig dukker frem. Hans øjnes isnes pludselig, og brynene syntes at rynke i et alvorligt ansigtsudtryk. Han vendte fronten imod ham, med blikket hvilende imod sværdet. Han syntes ikke just at tage notis af det, men han kunne ikke lade være med at have opmærksomheden hvilende imod det. Man kunne aldrig været helt for sikker, efter hans mening.
Han vendte blikket imod Cassa brune øjne, og hans isblå syntes blot at spærrer en anelse op,
,,Glæden er helt på min side,"
svarede han ham, med et toneløst tonefald. Han så afventende imod hånden der var ombag Cassa's ryg, og resultatet af hvad det var, var ikke just det han havde forventet.
Han hævede undrende brynene, og tog imod kuverterne. Han vendte og drejede dem en anelse, og slog blikket imod Cassa,
,,Cassi?"
pludselig syntes der at være følelse i hans tonefald, og han så en anelse fortabt ud i ansigtet. Havde Cassi sendt ham breve? Og oven i købet flere end bare et!
Han så dem igennem, uden at åbne dem endnu,
,,Hvor længe er det her siden?"
spurgte han igen, og vendte igen blikket imod kuverterne. Han havde helt glemt Cassi, da der stod en masse andet på spil for tiden. Men nu da han blev mindet om hende, syntes han pludselig og mærke en underlig fornemmelse i kroppen. Han huskede godt at hun havde rejst væk herfra, og blevet sendt på klosterskole - helt uden at sige farvel til ham. I den situation, følte han sig lidt som et forladt barn. Skuffet faktisk.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 20:04
Cassa ranker ryggen op inden han svarer.
"Det første har ligget siden hun tog afsted.. en af mine stuepiger fandt det for nyligt på hendes gamle værelse.." han skæver lidt rundt efter et sted at sidde, men ender bare med at sætte sig ned i luften, svæver lidt op, nærmest som sad han i en usynlig lænestol, en smule tilbagelænet..
"Det næste kom her i vinters.. Og det sidste kom i går.." han lader blikket glide ned på sine negle.
"Jeg mente at det nok ville være uetisk ikke at overrække brevene til Dem.. Det ville Cassi ikke bryde sig om i ald fald.. hun er i kloster.. et sted langt væk, siden der ikke er nogle klostre her i landet, som følger den tro både hende og jeg har.." han holder en lille pause hvor han tier.
"Det hvide brev er det første.. det lyserøde er det 2.. og det blå er det nyeste.." han nikker let til det, for at bekræfte det.. umiddelbart ser kuverterne alle hvide ud.. men hvis man ser godt efter har de en svag kullør de to af den..

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 20:11
Han vente lyttende blikket frem imod ham, og så tilsyneladende helt ud til at glemme alt hvad der skete omkring ham. Han så ligefrem ud som om, at han havde glemt krigen i Krystallandet, da det vrede og isende blik var forsvundet fuldstændig fra hans ansigtsudtryk. Nu så han bare en anelse paf ud, og lignede en der var blevet slået et par gang i hovedet,
,,Det kan De have ret i,"
svarede han ham, med et lavmældt tonefald, inden han atter vendte blikket imod brevene. Han kunne ikke lade være med at smile en anelse over hjerterne der var rundt omkring på den ene af kuverterne, han kunne ikke andet end at finde den en anelse for tøset, men også for ham kærligt.
Havde hun virkelig tænkt på ham? Han huskede godt at hun havde givet ham en amulet - som han selvfølgelig stadig havde, og lagt den et sikkert sted.
Han holdte hånden let frem i luften, og slap dem for de derefter svævede let foran ham. Han holdte det første brev i hånden, som han derefter ganske let åbnede - med en unaturlig øvet bevægelse. Han trak papiret ud, og foldede det ud for at læse indholdet.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 20:22
Cassa bliver siddende hvor han nu engang sidder.. betragter bare Morgoth uden at sige et eneste ord..

I det første brev står der:

Kære Morgie <3

Jeg er ked af at vi aldrig fik snakket ordenligt ud om noget, og her sidder jeg så nu, og skal rejse i aften. Min far kommer og henter mig, og de vil sende mig på klosterskole, fordi Celas har været sådan en stor idiot som han nu engang var. Det er hans skyld at de tager mig væk.. jeg ved at jeg har været meget forvirrende i den senere tid.. Jeg ved ikke hvorfor det skete.. Det var vel bare nogle teenage-ting? Jeg har plantet nogle blomster i min altankasse.. jeg købte dem på markedet i går, og damen sagde at de skulle være magiske.. sjovt, er det ikke? De skulle kunne heale skader og indre sår.. Der er 5 blomster i alt, med mindre de altså spreder sig. Du kan plukke dem, men kun hvis du får brug for dem. Det tager dem et års tid for at gro op, men til den tid skulle du jo helst gerne stadig være i live, hihi <3

Jeg ville gerne skrive en masse mere, men jeg er tom for ord.. Jeg ved at jeg ikke kan nå at finde dig inden jeg bliver hentet, så jeg skriver et brev i stedet.. Jeg håber du tilgiver mig at vi ikke fik sagt ordenligt farvel..

De kærligste hilsner
Cassi Nova

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3