1 2
På den støvede grusvej, der fører hen til kroen
Nichols 21.04.2009 21:12
Han renser stadig negle og et split sekund efter kommer en kniv flyvene fra ham, den rammer med spidsen af bladet, på spydets skaft, han ler svagt og tar en ny kniv frem og renser negle med den istedet, ''der er aldrig nogen der har klaret meget fra mig..og især ikke hvis de kalder mig et barn...!'' kom det i en sarkastisk tone fra ham, mens han stadig rensede negle, han begynder at små fløjte imens.
Xenix 21.04.2009 21:18
Hun griner af ham idet han kaster kniven, men vender så blikket mod grenen hvor han sidder "Der skal mere end en neglerenser til at skræmme mig, lille mand" griner hun "Nej, mend er sandelig ikke hvad de har været, ellrs er de fimsede her nede!" fortsætter hun og vender sig derefter med fronten mod ham. "Men hvis det er sådan du vil lege.." siger hun og sukker, hun retter blikket koncentreret mod grenen og i løbet af 3 sekundter bryder den i flammer
Lillesøster til Tarrak
"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Nichols 21.04.2009 21:25
En stille latter kommer fra ham mens hanser på sine fingre, ''så de er en omvandrende tænstik..?'' lyder det i en stille latter fra ham, mens han finder en pibe frem og tar en lille kvist, hurtigt kommer han tobak i piben, og kvisten blir tændt og derefter tænder han piben med kvisten,''mange tak frue..'' smiler han blåt og læner sig afslappet tilbage, da ilden kommer ham for nær forsvinder han og kommer frem bag Kitih, han oser hende i baghovedet(?) og begynder at små grine,''så det alt hvad en omvandrende stykke slgtøj kan..?'' kommer det med en nedgørende tone fra ham.
Xenix 21.04.2009 21:35
Hun ryster på hovedet og sukker, "Stupide lille dreng, hvis du ikke har andet at lave end at irritere de voskne, så smut hjem til mors skørter, jeg er ikke barnepige!" hendes stemme er monotom og hånlig. Hun lader sig ikke påvirke af at han står lige bag hende og hun ånder tungt røgen ind, "Desuden har jeg intet at bevise overfor som en knøs som dig!" hun smiler, og er klar over hver af hans bevægelser
Lillesøster til Tarrak
"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Nichols 21.04.2009 21:40
Han tar fat i spydet(?) eftersom hun ikke har fat i det, og forsvinder, han kommer et split sekund til syne igen noget længerer nede af vejen, ''et fint spyd jeg fandt mig'' griner han med en nedgørende latter, ''det skal nok gøre gavn som en ordenlig harpun..'' griner han, lægger spydet på skulderen og går videre ned af vejen, han trækker stille sin korde så han var klar til hvis hun ni skulle prøve at komme efter ham.
Xenix 21.04.2009 21:47
(Bemærk at spydet er af masivt stål, det er meget tungt, den eneste grund til at Katah er i stand til et bruuge det, er hendes evne ^^!" )Hun griner og bukker sig efter han ene kastekniv der stadig ligger for hendes fødder, og ser kort på den før hun bøjer den som en boomerang, og kaster den i et præcist sving efter ham, hendes blik er kontrolleret og roligt, og hun virker ligeglad med at han har hendes spyd, jeg får det alligevel tilbage når han bliver træt i armen. Hun griner ved tanken og løsner sin store økse fra ryggen, og går langsomt efter ham[/i]

Lillesøster til Tarrak
Nichols 21.04.2009 21:56
Han falder bagover idet at han har gået det første stykke, han kunne næsten løfte det, men han faldt dog bagover og så hans kniv i e, U form? han smilte blot, ''den her bringer jo held!'' lyder han begejstret og ser intenst på spydets stål blad, han spotter nogle møtrikke som holder solidt om træet og stålet, han små griner lidt og tar en kniv frem fra vesten, han skrurer lidt på møtrikkerne og får det løsnet lidt, han ser op og griner ved synet af Katah som der har gjort øksen klar, ''et skridt til og du vil se noget su ikke tør se..'' lyder det roligt og bevist fra ham, mens han tar sit pandebånd helt af og binder det om sin venstrer arm, han ser forsat ned på spyddet og er stadig i fær med at løsne møtrikkerne fra spydet.
Xenix 21.04.2009 22:05
(HELE spydet er af stål, også skæftet ^^)Hun griner latterliggørende af ham da han prøver at løsne møtrikkerne, hun havde jo selvstrammet dem med de bare næver, så at se ham prøve at løsne dem var ganske underholdene, den eneste der havde været i stand til at løsne de møtrikker, udover hende selv, var hendes far. Hun fortsætter sin gang mod ham, er er ganske opmærksom på ham, hun havde før løbet ind ham på en sti, og havde ganske rigtigt bemærket at der var noget over hans blik, hun kunne dog ikke sætte fingeren på hvad. Da hun er ca 10 meter fra ham kigger hun en anelse irriteret på ham "Afleverer du mit spyd frivilligt, eller vil du have brændt den ørnerede til dit hår af?"siger hun med et smørret smil, og med blikket stift rettet mod hendes spyd

Lillesøster til Tarrak
Nichols 21.04.2009 22:12
(kunne du godt ha sagt =P)Han rejser sig op og ser stadig ned af, ''prøv de bare lille frøken..alt hvad de rammer er luft..'' lyder det flabet fra ham mens han bukker galant, og retter sig op igen, og ser direkte på hende, jeg må lidt tættere på for at kunne skade hende.
Han bukker sig ned efter sin korde ''an garde'' lyder det fra ham mens han peger på hende med sin korde, og trækker den kniv frem som han brugte lige før op til den hånd der holder sværet, og en til den frie hånd.

Xenix 21.04.2009 22:18
(Det er stadig sat sammen med møtrikker ;p , hvis skæftet var af træ ville det jo ike være spor tungt oO )Hun smiler og stiller sig klar med øksen, hun uden problemer bærer i én hånd, selvom de færreste ville kunne håndtere den med to, man kan se musklerne i hene hendes krop spændes i koncentration vær parat Katah, ligepludselig står han foran dig, eller bagved, man ved aldrig med de kujoner, hun strammer grebet om øksen og fremmaner en ildkugle i sin venstre hånd der roligt vokser "Det siger du jo tøsebarn!" griner hun afslappet, selvom alle hendes sanser opfanger den mindste bevægelse

Lillesøster til Tarrak
Nichols 21.04.2009 22:30
(du siger noget ^.^ )Han ser med et ikke intereseret blik på ildkuglen og gaber, ''en knist...er det virkelig alt hvad en tøs som dig kan...?'' lyder det med en træt tone fra ham, mens han går over til et andet træ og læner sig stille op af det, han ser sig omkring og betrater det træ som han sad i før, nogle pæne farver det træ gir han betragter træet men holder stadig øje med kvinden med ildkuglen.
Hans røde øje kan ses i splitsekunder ad gangen fra ildens skær.

Xenix 21.04.2009 22:37
Hun smiler over hans kommentar "Hvis du ikke stak af som en lille tøs hele tiden, så kunne du jo komme over og få revet et ben af!" Griner hun ved et minde, hun vidste godt at hun altid havde fået fortalt, at hun ikke skulle bruge sin styrke overlegent, men hvordan kunne man lade være? Hendes blik er centreret på ham, hendes ydre er koldt om is, intet kan læses på hende, selv ikke i hendes blik, men hendes indre er opmærksomt på hver en muskel han bevæger. Mest at alt minder hun vel om et dyr, der venter på at angribe, eller venter på at blive angrevet, det er svært at sige
Lillesøster til Tarrak
Nichols 21.04.2009 22:46
Et nys kommer fra ham, ''undskyld mig'' lyder det fra ham, og han forsvinder, han kommer igen men er lige bag Katah, han griber fat i hendes hårlog og tører sig om næsen med den(?).Han forsvinder igen og læner sig op af træet som han gjorde ligefør, ''tak skal de have for lån af deres hår!'' små griner han og ser direkte mod hendes øjne. Han venter bare på at hun skal gøre noget, for hva end hun gjorde ville han være lidt foran hende.

Xenix 21.04.2009 22:53
Idét han dúkker frem bag hende og griber fat i hendes hår slynger hun ildkuglen bagud for at ramme ham i brystet (?), hun var hele tiden parat, og ventede blot det sketee "Jeg har været beskidt før!" griner hun hånligt og ryster håret uden videre. Derefter går hun over mod sit spyd med en slentrende gang
Lillesøster til Tarrak
Nichols 21.04.2009 22:57
Han var meget glad for sin hurtige reaktion ligefør, kun en af hans knapper var smeltet, men det skulle der jo heller ikke så meget til for at de gjorde, han lo blot af hende og gik stille videre mod kroen, han vender sig om og tar pandebåndet på for det røde øje, ''næste gang vi mødes...gir du..'' han ler vendligt mod hende og forsvinder, han dukker op igen i den modsatte endne af vejen og forsætter sin færden ned til det våde.//out

Xenix 21.04.2009 23:03
Hun knurrer lidt irriteret, HUN ville have været på kroen, men hun var klar over, at gik hun derned villed det nok ende med at hele kroen blev smadret, og den havde hun ikke lyst til at have hængende på sig. "Naturligvis, og så skal jeg vise dig hvad alkohol er!" råber hun stift efter ham, før hun sætter øksen på plads og samler spydet op "Skarnsunge!" mumler hun tørt idét hun strammer skruerne endnu engang så der kom mærker i metallet. Derefter vendte hun sig i retning af skoven og begyndte at gå//Out

Lillesøster til Tarrak
1 2
Chatboks
IC-chat▽