Lucia Pascale 06.07.2010 23:47
I et kort øjeblik for en forskrækkelse over Lucias blik, idet hun pludselig blev svinget væk fra væggen, og istedet over på bordet, hvor han nu endnu en gang sad lænet ind over hende. Følte hvordan han virkelig ville have hende, i nat. Han måtte virkelig være desperat, hvis han valgte at gå tilbage til en af dem, som han allerede havde været hos. Ville han bare ikke indrømme det? Dumme dreng. Han troede virkelig bare at han kunne lege med hende som det passede ham. Det kunne godt være han udseendesmæssigt havde ændret sig, men inderst inde var han stadig den samme umodne dreng, der søgte unge kvinder, dog smukke unge kvinder, som han kunne hygge dig med en enkelt nat (eller to), hvorefter han så smed dem væk igen. Tænk, at han virkelig troede, at krystallandet fungerede på den måde. Hun så op på ham, med et skævt smil, mens han med indbydende stemme prøvede at lokke hende i fælden endnu en gang.
,,Begær er en dødssynd," hviskede hun lettere hæst, mens hun kæmpede for at bevare koncentrationen, da han pludselig greb fat om hendes håndled og låste dem fast over hende hovede. Hun bed sig anstrengt i læben, da han kærtegnede hende først ned af kinden, og da længere ned af hendes krop, men dog gjorde sit stop da han kom til maven. Og da var det, at hun følte at det hele ramlede for hende. Hendes forskelligfarvede øjne virkede i et kort sekund en anelse fraværende, hendes mave blev automatisk trukket en smule ind af ren nydelse, mens hendes brystkasse hævede sig ganske lidt. Hendes vejrtrækning var ikke længere helt ligeså kontrolleret som den tidligere havde været, men blev istedet tungere, ikke meget, men hvis man lyttede efter var det til at høre.
,,Fjern hænderne fra mig." hviskede hun sammenbidt til ham, idet hun hævede sit ene ben, så han ikke kunne komme så tæt på hendes underdel, som han måske gerne ville. Han var lige lovlig tæt på at knække koden, måtte hun indrømme, men hun kunne ikke lade det ske.
,,Jeg går ikke tilbage til en fuser, Taylor. Jeg er ovre det at have det.. sjovt, for en enkelt nat. Find en billige..." hun stoppede sig selv midt i sætningen, så er et øjeblik tænksom ud, idet hun lagde hovedet let på skrå og fortsatte så:
,,Nå nej. Du kan ikke finde flere piger i byen, der har lyst til dig? Jeg bebrejder dem nu heller ikke noget." afsluttede hun, med et lille begyndende smil i hendes mundvige. Hun vidste nøjagtigt hvordan hun skulle tackle ham tidligere, men denne gang havde han sat hende på noget af en prøve.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!