Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 26.11.2008 23:27
Tom blev forskrækket da Cassa brasede ind ad døren, tja faktisk blev han så forskrækket at han trillede ned ad sengen. Han skyndte sig på benene, og så på Cassa og på Freyja. Selv om hans indre var ved at blive skramt til døde, så viste hans ydre indre. Han var jo en fantastisk løgner, selv om det var svært, og måske kunne man se et bange glimt ind i mellem, så gjorde han alt for ikke at vise det. Tom så sig rundt, at slås inde i sådan et lille rum, havde ikke nogen fordel for Tom. Kun to flugtveje og to mod en, medmindre Freya var for svag, det havde han jo ikke helt fået set på. Han begyndte langsomt at prøve at suge energien ud af Cassa, bare for at have en fordel. Han greb sit sværd som var i skeden, som hang på stolen ved skrivebordet. Han voksede sig en smule højere. Og der midt i det hele tabte han sine bukser, han havde jo glemt at lukke dem. ,, Med eller uden gør jo ikke nogen forskel, faktisk så tror jeg at jeg har haft dem mere af end på i de sidste par uger " sagde han for at provokere Cassa, han vidste godt hvad han skulle, men om det hjalp vidste han ikke.
Et eller andet sted, så vidste Tom godt, at Freyja nok ville slippe ud til sidst, men at det skulle være på denne måde, hvor han for bank, og nok højst sandsynligvis ikke for dræbt Cassa. Hvis jeg nu bare havde Samson, han er jo det perfekte skjold, den perfekte brik og den perfekte... Nårh ja, koncentrer dig Tom. Han fik sværdet til at lyse med energi, sværdet var nu lidt hurtigere at bruge.
,, Freyja du ved jo konsekvensen ved at du flygter! " brummede han, og holde øje med Cassa.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 27.11.2008 18:06
Cassa, som jo har været udsat for Tom's energisugning før, har naturligvis udnyttet den viden, og lader bare Tom suge til sig..
Tom vil få sig en grum grum overraskelse, hvis han fortsætter med at suge energi..
For nok er det godt at have energi.. men for meget af det, er stik modsat. Det ødelægger kroppen, og gør det svært at tænke.. man bliver rastløs.. Og så meget ekstra energi som Cassa har ladet i kroppen på magisk vis, så ska Tom nok få kam til sit hår!
Han er forberedt godt på dette.
"Ingen bukser siger du?" Cassa sender bare et flabet smil til Tom.
"... Ynkelig er du... men hold nu dig selv og din lille 'håndleg' for dig selv, og tag venligst bukserne på igen - det er ikke et kønt syn, kan jeg fortælle dig."
Ja.. Cassa er på stikkerne.. Med sin kommentar, er det tydeligt at det fremgår som en hentydning til at Tom må gøre det med sig selv, hvis han vil ha noget.. Temmeligt nedladende over for en sexgalning som ham.
"Søde Lille Tom.. de eneste konsekvenser det giver Freyja at blive redet herfra, er at hun slipper for den svumppukkel du er.." han ryster på hovedet.
"Så kom nu an.. kujon.."
Cassa ser mod Freyja.. med sine telepatiske kræfter skubber han hende tilbage at sidde på sengen.. skaber et skjold udenom hende, til at beskytte hende...
Så går han ellers på Tom..
Med et præcist hug, sender han sværdets klinge mod Toms højre overarm..
De brune øjne er i fuld koncentration...
et eller andet sted, så har han vel glædet sig til denne kamp? Glædet sig til at se Tom tabe ansigt.. Han har nok ikke regnet med de mange nye tricks som Cassa har lært

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 28.11.2008 14:26
,, Hver eneste gang du har "reddet" Freyja fra mig, eller en anden tøs, har jeg fået fat på dem igen! " sagde han og blev ved med at suge energi. Han ser hen på Freyja. Hun forstår det jo ikke, hun forstår jo ikke, at jeg ikke kan lade hende være tænkte han, og glemte alt andet i et split sekund. Han ville ønske at han kunne stå frem og tale rent ud af posen, om sine følelser. Men sådan skulle det jo ikke være? Hver gang han var tæt på at have sagt det, gjorde hans instinkter noget andet, ligesom med Rena. Tom turde slet ikke tænke på alt det han havde gjort ved hende. Han vågnede op af sine tanker da han hørte Cassa kalde ham en kujon. Han tænkte slet ikke, og sendte bare en kraftig energiladning lige mod Cassa, men det sværd Cassa havde sendt imod ham stoppede kuglen og sværdet. Nu var han energi niveau igen kommet en tak længere ned, og han blev ved med at suge. Han sendte endnu en energikugle mod Cassa, og lavede derefter et skjold, han måtte have tid til at suge flere kræfter til sig. Tom vidste at Cassa var stærkere end ham, det havde han jo altid været, han havde jo altid fået bank hver eneste gang. Tom havde glemt at de bare stod i hans ikke særlig store værelse. Hvis Cassa ikke på nogen måde fik stoppet kuglen, så ville de alle tre være i fare for, at værelset ville sprænges i luften. Det kunne han ikke tillade, så med Mørkets Kriger kraften skabte han et skjold omkring kuglen, og han lod kuglen sprænge inde i skjoldet, så der lød et overdøvende brag fra skjoldet. Tom vidste nu at han ikke kunne bruge sine energi kraft på denne måde inde på borgen. Han kunne jo ikke risikere at sprænge det hele i luften, og få Mørkets Lord på nakken, som nok sikkert ville dræbe ham pga. af det. Men på den anden side, kunne han heller ikke lade Cassa gå med Freyja, da de jo begge var fjender af Mørkerts Lord. Et kæmpe problem i Toms øjne.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.12.2008 09:41
Som ganske rigtigt var den første energiaffyrring et kontraangreb til Cassas sværd..
Han springer bare tilbage, og forbereder sig på at lade Tom modtage mere energi..
Da Tom så affyrrer, men stopper sit eget angreb, hæver Cassa undrende et øjnbryn.
"....???"
Han slår dog tankerne væk, da dette kunne være en afledningsmanøvre.
Cassa står med sværdet i kampstilling, og et lusket smil på læberne.
"Hør tom.. De er jo en form for, energivampyr, ikke sandt?" spørger han med det fortsat luskede smil..
Nu skal den modbydelige horebuk få! tænker han.
"... Sug det her, parasit!" hvæser han inden han hæver sværdet over sit hoved..
En voldsom koncentration af energi samles i sværdet.. Tom, som jo er energisuger, vil kunne fornemme hvordan luften omkring dem er helt sammenpresset af energiladede partikler, som hvirvles rundt imellem hinanden, i ét stort virvar.
"Det her er Deres sidste chance Tom.. Kidnapper De Freyja igen, så skåner jeg ikke Deres liv længere!" siger han med en kold stemme, som han står og samler energien.
"Jeg forstår ikke folk som Dem. De arbejder for mørkets lord, og det eneste De får ud af det, er tæsk! På den rigtige side, Lysets Dronnings side, ville De kunne opnå langt størrer. Med en smule ærlighed, og en trimning af Deres ydre, og naturligvis en oprydning i Deres ekstremt dårlige manere, så ville De måske kunne ende ud i at blive en præsentabel person. Så ville voldtægter slet ikke være nødvendige. For kvinderne ville rent faktisk gerne frivilligt!" Cassa holder energiladningen.. Det må sikkert være svært for Tom, at fastholde for sine energisugeevner, hvor helt præcist denne enorme energi stammer fra... alle energibanerne er jo ens.. eftersom de kommer fra Cassa alle sammen..
I næste nu, slipper han energien, og molekylerne hvirvles rundt i luften af de løsslupne gammastråler i form af ren energi... telepatisk energi.. Det resultere i at tingene begynder at lette fra dets plads inde på værelset.. bortset fra Sengen og Freyja, som er holdt fast og beskyttet.
"Frem for sucses, vælger De dette? Tsk..."
Nu er det nok snakken med Cassa.. han lader Tom mærke energien... selv kan han fornemme hvordan det sløver hans egen krop at der svæver så høj en koncentration rundt i det lille rum..
Når Cassa bliver tynget af sin egen energi, må resultatet være endnu værrer for Tom!
Han skæver mod Freyja..
... Hvis jeg ikke får hende ud i sikkerhed... så tilgiver jeg ALDRIG mig selv!! tænker han med en bitterlig frygt for at fejle.. -selv om det nok næppe bliver en realitet.

Næste nu, springer han frem mod Tom.. Hvis hans angreb lykkedes, vil Tom blive væltet i gulvet med Cassa ind over sig... hænderne holdt fast, og det samme med benene..

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 04.12.2008 17:17
Han så på Cassa. `Der er et eller andet over ham, noget .... lækkert han rystede hurtigt tanken af sig. Måske skulle man lade borgen springe i luften? Så ville jeg nok også få Mørkets Lord på nakken..` tanken var alt for fristende til Tom. Men pludselig kunne han ikke koncentrere sig mere.
Tom kunne sagtens mærke det ekstra energi, og kunne snart se sine egne øjne lyse op af energien. Hans hjerte hamrede hårdere, man kunne næste ikke følge med i hans vejrtrækning, og man kunne se hans blodårer blive tydeligere, ja de var næsten ved at vokse ud af huden. Tom så hen på Freyja, han kunne næsten ikke se hende, fordi hans øjne lyste så meget op. Men han kiggede på hende med et længselfuldt blik, ikke et kom-og-red-mig blik, men jeg-savner-dengang blik, han så et meget kort glimt af dengang hvor han engenligt havde følt sig lykkelig ved Freyjas side. Da han kiggede tilbage igen, så havde Cassa angrebet ham. Han mødt gulvet, og mærkede noget lignede et piskesmæld i ryggen og i nakken. Selvom Cassa ikke var tung, så var han meget stærkere end Tom, men Tom gjorde heller ingen modstand, for han var gået fra bevistheden. Han kunne ikke klare, at holde sig selv ved bevistheden, og få styr på energien.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 19:21
Cassa rejser sig og ser kynisk ned på Tom.
"... Jeg fatter dem simpelthen ikke.. de mørkets lord-tilhængere" hans stemme er dæmpet og han sukker opgivende, inden han vender fronten mod Freyja.
"Freyja.. kom.." han hæver en hånd, lader nogle viberationer glide igennem luften, inden den usynlige barriere brydes ned..
"Hmm.. Jeg tror det vil være nemmest.... bare at teleportere sig ud... men først.. må vi udenfor.." han går hen, løfter Freyja op i sine arme.
"Hold godt fast.."
Han vender fronten mod vinduet, med en koncentreret mine i det solbrune ansigt, får han ruden til at sprænges.. takket være en lille telepatisk forstyrrelse presset mod ruden... glasskårene splintreds ud, og Cassa sætter i løb mod det halvstore vindue... Han kaster sig med Freyja i armene.. hovedkulds ud af vinduet.. hans ansigt er i dyb koncentration, inden han slår de enorme, blodrøde vinger ud...

Han ved at det er risikabelt at gøre sådan.. men han må udenfor borgens område inden han kan teleportere sig.. så med hurtige vingeslag går det hen over luften.. desværre er han blevet opdaget! pile flyver igennem luften.. spyd.. andre ting..

Adskillige steder på kroppen mærker han smerte, og han vender om i luften så han flyver "på ryggen" med Freyja over sig så hun ikke vil blive ramt af pilene... Hurtigt, lynhurtigt går det inden han er udenfor borgens område, og han forsvinder i en blålig røgsky, med Freyja i sine arme.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3