Som ganske rigtigt var den første energiaffyrring et kontraangreb til Cassas sværd..
Han springer bare tilbage, og forbereder sig på at lade Tom modtage mere energi..
Da Tom så affyrrer, men stopper sit eget angreb, hæver Cassa undrende et øjnbryn.
"....???"
Han slår dog tankerne væk, da dette kunne være en afledningsmanøvre.
Cassa står med sværdet i kampstilling, og et lusket smil på læberne.
"Hør tom.. De er jo en form for, energivampyr, ikke sandt?" spørger han med det fortsat luskede smil..
Nu skal den modbydelige horebuk få! tænker han.
"... Sug
det her, parasit!" hvæser han inden han hæver sværdet over sit hoved..
En voldsom koncentration af energi samles i sværdet.. Tom, som jo er energisuger, vil kunne fornemme hvordan luften omkring dem er helt sammenpresset af energiladede partikler, som hvirvles rundt imellem hinanden, i ét stort virvar.
"Det her er Deres sidste chance Tom.. Kidnapper De Freyja igen, så skåner jeg ikke Deres liv længere!" siger han med en kold stemme, som han står og samler energien.
"Jeg forstår ikke folk som Dem. De arbejder for mørkets lord, og det eneste De får ud af det, er tæsk! På den rigtige side, Lysets Dronnings side, ville De kunne opnå langt størrer. Med en smule ærlighed, og en trimning af Deres ydre, og naturligvis en oprydning i Deres ekstremt dårlige manere, så ville De måske kunne ende ud i at blive en præsentabel person. Så ville voldtægter slet ikke være nødvendige. For kvinderne ville rent faktisk gerne frivilligt!" Cassa holder energiladningen.. Det må sikkert være svært for Tom, at fastholde for sine energisugeevner, hvor helt præcist denne enorme energi stammer fra... alle energibanerne er jo ens.. eftersom de kommer fra Cassa alle sammen..
I næste nu, slipper han energien, og molekylerne hvirvles rundt i luften af de løsslupne gammastråler i form af ren energi... telepatisk energi.. Det resultere i at tingene begynder at lette fra dets plads inde på værelset.. bortset fra Sengen og Freyja, som er holdt fast og beskyttet.
"Frem for sucses, vælger De dette? Tsk..."
Nu er det nok snakken med Cassa.. han lader Tom mærke energien... selv kan han fornemme hvordan det sløver hans egen krop at der svæver så høj en koncentration rundt i det lille rum..
Når Cassa bliver tynget af sin egen energi, må resultatet være endnu værrer for Tom!
Han skæver mod Freyja..
... Hvis jeg ikke får hende ud i sikkerhed... så tilgiver jeg ALDRIG mig selv!! tænker han med en bitterlig frygt for at fejle.. -selv om det nok næppe bliver en realitet.
Næste nu, springer han frem mod Tom.. Hvis hans angreb lykkedes, vil Tom blive væltet i gulvet med Cassa ind over sig... hænderne holdt fast, og det samme med benene..
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__