På de bagerste pladser i den store forældede sal.

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:37
Kazoya ler grumt.. inden han som en anden slange begynder at sluge kødlunsen hel...
Han smiler derefter bare grumt.. hakker med kloen igen, for at begynde at skralde alt af ham, helt ind til kødet...
Blodet farver de gamle planker... det blod vil aldrig forsvinde.. der skal høvles det indficerede af.. i stil med den måde, Kazoya høvler kødet af max's ben, indtil knoglen..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:42
Der løber tåre ned af hans kinder og hver gang Kazoya hugger flere kødlunser af ham går det som et sæt igennem kroppen på ham og hans smerter bliver støre..
Udstøder flere gisp og væsser fler gange.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:46
Kazoya fortsætter med at skrælle Max ben frit... han æder kødlunserne.. fortsætter indtil der fra øverst på låret, og midt ned på skindebenet, er total frit for kød.. kun små rester af kød og sener hænger tlbage... indsvøbt i blod...

Og så er Kazoya da også nogenlunde mæt..
"Mmmmrrrh.. tak, det var dejligt.." han ler grumt mens han slikker sine læber fri for blod, med spidsen af tungen..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:52
han løfter hovedet lidt og da han så ser hans ben spære han øjnene op og skriger så højt han kan...
"D..D..DU HAR JO ÆDT NÆSTEN HELE MIT BEN!!!" udbryder han og går fuldstendig i panik..
han ser hans ben næsten helt skraldet for kød og kun hans knogle i låret er tilbage og det får ham til at gå i chok og får ham til at ligge og blive helt vild og sprelder med benende frem og tilbage..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:56
Kazoya ler lavt og grumt, inden han får ham samlet Max op i sine arme.
"Hey.. en tjeneste for en tjeneste... et måltid for et måltid.." han smiler lusket.
"Sååå... græd ikke.. De healer pænt sammen igen.." han ser ned på den lille Max, som han bare holder mens han står med rank ryg..
Jeg elsker dem når de skriger og er bange! <3
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:00
da han bliver løftet op får han revet Daggerten igennem hans hånd og mellem to fingre.
Han bider sig selv i læben og præsser hårdt øjnene sammen så tåre igen løber ned af hans kinder.
Benet er som sagt ved at heale igen, men healer ikke så hurtigt.
"nu kan jeg jo ikke gå før det er healet igen!... og det er først om nogle dage!" han er stadig helt ude af den.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:02
Kazoya smiler grumt...
"Tsk.. så må De jo være min lille skødevovse indtil da.." han kysser ham så på panden, inden han ler grumt, så de 4 lange hugtænder kan ses..
"Smil dog.. høøøhøhøhø.." han går hen.. sætter sig på en af tilskuerbænkende med Max på sit skød.. tager hans ene hånd, og løfter den op til sit ansigt... begynder at slikke blodet af med en lille grum latter..
"Hmmmrrr... dessert"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:10
han lukker sine øjne og håber bare han vil gå..
Har efterhånden opgivet at stritte imod og prøve at flygte, da han ligesom slet ikke kan gå.
Hiver så sin hånd til sig igen og man kan se at han er både bange og vred, men mest bange for ham.
"hold nu op.. hvordan kan man smile efter det der er sket" siger han og drejer hovedet så han ikke kigger på Kazoya, for han vil heller ikke se på ham.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:13
"Årh Smil alligevel.." klukker han lusket... Og så... giver han sig til at kysse ham på halsen.. mens han udstøder en lavmeldt, lidt spindende lyd.. men egentlig kunne dne lyd også virke som en faretruende knurren..
Høhø... De er min...
"Fortæl mig Deres navn.." hvisker han mod hans hals
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:20
han får trods hans had til Kazoya bragt et lille smil på læben.
Da han så begynder at kysse ham på halsen rødmer han og skubber ham en smule væk fra sig.
"m...mit navn?" spørger han så lidt efter, da han heller ikke er van til at folk der skader ham vil høre hans navn efter de har skadet ham.
"m...Max" siger han svagt lidt efter og kigger ned.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:23
"Max... Det havde jeg en hund der hed.. dengang jeg var lille.." han sidder lidt og tænker.
"Den blev mast i kornmaleren... høhø..." han stryger ham så over håret, inden han let napper i hans hals.. bare sådan nappe..
Han ser ned på benet... blodet flyder rundt som det vil.. ned af bænken, ned på gulvet...
"Hmmmrrr... lille vovse... fufu <3"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:27
han bider sig let i læben da det stadig gør ondt i hans ben, men der er begyndt at komme en smule kød tilbage på benet, dog stadig lidt langsomt.
"en hund.." siger han svagt og gysser lidt ved tanken om at han bliver forvækslet med en hund..
jeg er ikke nogen hund! tænker han og trækker sig igen en smule væk med hovedet da han begynder at nappe i max.
"h..hold så op" siger han da han ikke vil have Kazoya gør sådan noget, der er kun meget få personer han stoler på og det er ihvertfalde ikke Kazoya.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:29
Kazoya klukker.
"Fuuuufu... De kan være min lille hundehvalp..." han lader en hånd glide ned over ham.. uden at skære i ham...
Mrrrrrrrh... Man kunne jo... Røre lidt mere.. tænker han... Men han gider alligevel ikke rigtig nu.. han burde vel tage videre..?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:33
han kniper øjnene sammen da Kazoya rør ham igen og skubber hans hånd væk..
"nej.. j..jeg skal ikke.. være nogens.. hundevalp.." siger han en smule nervøst.. det er tydeligt at han både hader ham, men mest af alt er bange for ham.
han overvejer bare at prøve på ar komme væk fra ham og finde et sted hvor han kan gemme sig fra ham og han kan blive til hans ben er healet.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:35
"Rolig nu" han klukker grumt..
"De kan jo godt lide tanken.. ikke sandt?" han lægger en hånd op på hans hals.. maser let til.
"Et straaaamt halsbånd.. til at holde Dem fast..." han tager så fat om hagen på Max...
Nærmer så sit ansigt mod Maxs.
"De har ganske fængende øjne.." hvisker han så en smule hvislende.. som en hvæsende slange
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:40
i det han siger det til ham ryster han på hovedet og sjovt nok får Kazoya ham til at rødme, men han rødmer også så let.
"n....Neeeej!" udbryder han og kigger væk, men da Kazoya så tager fat i hans hage bliver hans hovede bare vendt tilbage igen og han kigger så igen på Kazoya..
"nej.. mine øjne er bare.. almindelige øjne" svare han igen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:45
"Nej.. meget dybe.." han smiler grumt.. inden han så tvinger Max's hoved til at blive hvor det er. så... kysser han ham.. ikke bare et blidt kys.. nej han vold over snaver ham faktisk.. og ender med at vippe ham ned på bænken, og holde ham fast igen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 21:48
han spære øjnene op og prøver at trække sig væk fra ham, men når man ingen krafter har så kan man heller ikke gøre så meget..
Så da kazoya prøver at få lagt ham ned, bliver han lagt ned ligeså let.
nej hold nu op... hvad vil du nu gøre ved mig.. arrrh! tænker han meget panisk.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 21:51
Kazoya snaver videre... Men... så rejser han sig pludseligt op..
"... Høhø.. Max... De kommer til at savne mig..." han smiler og sender et luftkys, inden hans læber udstøder en hysterisk latter...
"Forresten, så er mit navn Kazoya... Bare så De ved hvad du skal stønne næste gang De bliver taget bagfra... høhø.." han smiler grumt, inden han smutter ud af den smadrede dør, samme vej som han kom ind...

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Chibi
Lige nu: 2 | I dag: 10