Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Hun smiler svagt, bider sig så let i læben og går helt hen til ham igen.
Hun tager forsigtigt fat i hans maske. Hun tager den dog ikke af endnu, hun vil først se hans reaktion.
Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o
Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.
Hun lægger en finger på masken og lader så langsomt fingeren glide hen over den.
"Hvorfor må jeg ikke tage den af?" spørger hun lavt, mens hun fortsat lader fingeren glide hen over den.
Billede fra Google.
Hun lægger armene om sig og ser ham i øjnene. Hun smiler svagt.
"Jeg har ingen dele at tage af," siger hun kort. Hun svinger let frem og tilbage, med et stort smil.
Billede fra Google.
"Næ, egentlig ikke," siger hun lidt efter. Hun går lidt væk fra ham og sætter sig ned på hug. Hun tager fat i kanten af blusen og folder den ud over benene, for at få varmen lidt.
Billede fra Google.
"det er når man er forælsket i nogen og personene så svigter en eller overhovedet ikke var forælsket i en" siger han og sukker
"så har den person man har elsket stjålet ens hjerte" siger han og kigger på hende
Hun ser på ham, smiler så skævt. Da han forklarer hende hvad det betyder, kommer hun straks til at tænke på Felix.
".. Nu ved jeg godt hvad du mener," siger hun lavt. Hun vender blikket mod jorden.
Billede fra Google.
Murizz ligger på ryggen i blomsterengen, med en lille buket blomster i hånden. Han ligger bare og stirre op på den mørke himmel, med et, nærmest tom blik.
Meier kommer ridende men en sort kappe om sine skuldre og med en sort hætte på. Hans ulv og dens unger bliver trukket i en slags lille vogen, som han har spændt på hesten, sammen med nogle tasker. Hesten ser ikke Murizz og er ved at træde på ham