Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 15:09
Tågedisen havde lagt sig i gaderne , vejret var fugtigt og Jane trak sin kappe godt om sig. Hun går ned gennem gyden og stopper ved en dør, hurtigt finder hun sine nøgler og forsvinder ind.
"Meg?" kalder hun, men der kommer ikke noget svar. Hun ser sig rundt, men alt ser normalt ud. Hun stiller posen med varer på bordet i køknet, og ryster følelsen af at nogen har skygget hende, af sig.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 15:16
Han tør ikke lægge mere afstand mellem sig og kvinden. Tågen gør det lettere for ham at skjule sig, men også for hende. Og hun har en fordel han ikke har; hun ved hvor hun skal hen.
Han skubber sig rutineret ind i en port åbning, da hun kikker sig over skulderen. Han venter lidt og bevæger sig så igen. Tågen går til hendes fordel og han mister hende af syne. Stopper pludselig og ser sig omkring, "hvor?" mumler han og ser hendes skygge gå ind i en gyde. Han sætter i løb og beregner at det må være 3 dør hun er gået ind af.
Han sætter tempoet ned og ser lidt på døren, som hun gik ind af. Rynker brynene. Men en låst dør har aldrig stoppet ham før. Han lirker den op og træder ind.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 15:23
Jane hører døren knirke og stviner. Langsomt vender hun rundt og ser mod døren. Hendes blik glider rundt, og hun tager sværdet der hænger på vægen. lydløst hvisker hun tak til Meg, der absolut ville have det hængende der.
Bør hun tilkalde nogen? hun ser mod døren der åbner sig og træder ombag væggen. Hun ser frem, han er et stort brød. Lidt forsent ser hun sværdet ved hans bælte, og dolken ved benet. Var det her for overilet?
Hun træder frem bag ham og sætter sværdet mod hans ryg. " Rør dig ikke .. eller jeg genemborer dig " ordene kom pludseligt, og hun skynder sig at tilføje. " Tag dit sværd af og hænderne i vejret" beordrer hun.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 15:29
Han vender hoved lidt tilsiden, men uden at kunne se hende.
" Jeg kan dårligt gøre begge dele, Jane" siger han roligt og gør noget af det hun beordrede, ved at tage hænderne i vejret.
Han kan høre at hun gisper og fortsætter, " hvorfor tilkaldte du ikke nogen, hvis du gerne vil fange en ubuden gæst? Er du klar over hvor nemt jeg kunne overmande dig?" Han skælder lidt ud på hende, og vender sig langsomt. Han smiler skævt, med uventet sødme.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 15:36
Jane gisper og stivner. Hun kan ikke placerer stemmen, men hvad der bekymrer hende mest er at han kender hende. Eller hendes navn.
Sværdet klinger da det rammer gulvet, hun sænker langsomt hånden og barker tilbage. Han må have fornemmet det for han vender sig om med et skævt smil fuld af sødme. Ankains smil.
Blodet forsvinder fra hendes ansigt. " D-Du.. du.. " stammer hun, ude af stand til at sige noget. Hun ramler ind i vindueskarmen og støtter sig til den. Hun må været gået fra forstanden!

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 15:45
" Er død?" hjælper han blidt. Han ligger hoved lidt på skrå, men hendes reaktion er værrer end han havde forventet.
Han stivnede. Da hans stemme lød igen, var den blid og beroligende. " Jane.. det er mig.. Ankain.. "
Det her var en helt anden Jane, end den han havde holdt øje med de sidste dage. Den Jane var tilgengæld også helt fremmed for ham, hun var sødere og mere hjælpsom. Engleagtig. Hende han huskede var stolt og trodsig, hun var den der løb hjemmefra. Da han ser Jane nu, minder hun mere om den han engang kendte.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 15:50
" Du lyver!" hendes stemme rammer de høje toner. Men der er håb at spore i hendes øjne, bag frygten.
Ankain er i live..
"Jamen jeg så dig dø!" påpejer hun og træder lidt væk fra vinduet, og over mod ham. " Spøgelse " mumler hun som om hun ikke helt tror på det. Men hun kan ikke finde ud af hvad hun tror på. Jeg er sindsyg! og ser syner.. " Du er død" siger hun trodsigt. "Død" siger hun og vender bliver væk, for at skjule smerten i hendes ansigt.
Ankain er i live..

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 15:52
" Jane jeg er ikke død " siger han langsomt, smerteligt over at se hende sådan her. Han træder langsomt hen mod hende. " hvis jeg var et spøgelse, ville sværdet have gået gennem mig."
Han tager forsigtigt hendes hånd. De slanke finger i hans store hånd. Hans hjerte begynder at banke hurtigere.
" se selv " siger han og ligger hendes hånd mod sit bryst. " Jeg lever " siger han tålmodigt og smiler til hende.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 15:57
En del af hende vil gerne høre på ham, men den anden del vil bare skrige ham i hoved, at han er død.
Delen af hende der gerne vil tror på ham, lystere og hun vender modvilligt hoved mod ham igen. Efter at have bidt smerten i sig.
hendes øjne bliver større da han nærmer sig, langsomt, næsten som om hun ikke selv har kontrol over det, rækker hun hånden ud mod ham. Hun tøver og det rykker i hende, for at få den tilbage. Det er en drøm!
Men han er hurtigere og tager hendes hånd og lukker sin uden om. Det svimler for hende, hans store ru hånd mod hendes.
Hans hjerte banker, og hun ser op mod ham. Han ser eller s så rolig ud.
" Du er i live " mumler hun uden selv at opfatte sine ord.
" Ankain.. " siger hun for så at svimle om og miste bevidstheden.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 16:01
han møder hendes øjne og kan se hvordan håbet tændes i hendes øjne,.
" Ja.. " siger han tålmodigt og smiler, " jeg lever " siger han og ligger hoved lidt på skrå. De varme følelser mellem dem, er mere end han nogensiden havde håbet på.
Da hun siger hans navn, ved han at hun tror på ham. Men så sker der noget han ikke have forventet. Han når at slynge sin arm omkring livet på hende og holde hende oppe.
" Jane?" Siger han og ser på skønheden i sine arme, med angst i øjnene. Han ser lidt rundt, men huset er tomt.
Han ligger hende ned, "Jane!" siger han og rusker lidt i hende. Han ser mod hendes kjole som sidder stramt om hendes liv, og tager sin kniv. Hurtigt skærer han den op og skubber den væk. " Jane!"
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 16:05
Trykket mod hendes mave og bryster bliver fjernet da kjolen bliver skrået op. Luften strømmer ned i hendes lunger og hun sætter sig lidt op for at hoste. Hun mærker en stærk og senet arm holde hende oppe. Han er i live. Det var ikke en drøm. Langsomt ser hun ned for at sunde sig, så vender hun ansigtet væk og lader håret skygge for hendes ansigt.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 16:07
Ankain kalder på Jane syg af bekymring. Lettelsen er let at se i hans ansigt da hun igen trækker vejret og han søtter hende for at holde hende oppe da hun hoster.
Han betragter hende roligt. Tankerne flyver rundt i hoved på hende, kan han se. Men hendes øjne er vendt væk, så han kan ikke læse noget i dem. Hun sætter sig mere op og han retter lidt på sin stilling. Venter med at sige noget, men da hun vender hoved væk, får han en beklagende mine.
Han løfter øjnbrynen. " Jane.. vil du ikke godt lade hver med at græde?"
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 16:14
Jane vender hoved mod ham med et ryk, men øjnene der ser på ham er ikke fyldt med tårer, men snarer med raseri.
" Jeg troede du var død!" Siger hun og skubber ham på brystet for at få ham væk. Hun kommer ud af kjolen, der ligger ødelagt på gulvet. Hun traver et par skridt i den tynde underkjole.
" hvad med min mor? hun var syg af bekymring. jeg måtte sidde oppe og trøste hende i evigheder!" Skælder Jane ud med en klump i halsen. Ikke helt sandt men hun er ligeglad. hun er bare så gal! i flere år havde hun troet han var død. Hn begynder at slå ham på brystet i fustration men vrider sig væk. " Du kunne have sendt en man.. eller et brev!" råber hun " eller findes den slags ikke i din verden?" siger hun sakastisk og gør noget hun aldrig havde troet hun ville gøre. Hun giver ham en lusin så det knalder. Da hun ser den røde kind, går kraften af hende.. " u.. undskyld " siger hun og kan næsten ikke tro at hun gjorde det. Hun træder et par skridt hen mod ham, med et helt såret og medlidende blik.. " jeg.. je.."

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 16:26
Ankain bliver helt forskrækket over hendes vrede og vælter helt tilbage over den pludselige styrker hun viser. Han betragter hende mens hun vredt rejser sig og traver rundt.
Han snapper efter vejret, det syn han ser rammer ham hårdere end slaget hun gav ham. Hun havde helt glemt underkjolen og i lyset fra vinduerne gjorde det fine stof gennemsigtigt og afslørede brysternes svulmende blødhed og enhver kvindelig form i hendes krop. hun kunne lige så godt have været nøgen.
Han hører knapt nok hvad hun siger, men leder bare desperart efter noget at kaste over hende. Han griber fat i kappen og ligger over hendes skuldre, men hun traver bare vidre.
Ankain krymber sig under hendes ord. " jeg er ked af hvis jeg gjorde din mor eller dig ked af det.. jeg kunn.. " men han når ikke at sige mere, før hun går til angreb på hans brystkasse. " Jane.. Jane!" siger han gennemtrængende, og tager fat i hendes hænder for at holde hende fast.. " jeg er ked af det" siger han men hun vrider sig løs og han følger hende med blikket.
Endnu engang krymper han sig.. " jeg kunne ikke.. alle er efter mig.. " prøver han at forklarer, indtil hans hoved ringer da hun knalder ham en.
Han tager sig lidt til kinden, og tører blodet væk fra læben. Hendes negl eller ring, eller smygge værk have flækket hans læbe. Han glipper overrasket med øjnene og lader tungen glive hen over tænderne.
Han ser mod hende og smiler lidt. " Jane.. jeg er ked af det.. jeg kunne ikke "
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 16:35
Jane er helt uvidende omkring underkjolen hun har på. Hun raser vidrer og da hun får kappen på, lader hun den være til den falder af, ved en af hendes vilde armbevægelser.
Hun står og ser på ham, mens hun trækker vejret hurtigt så hendes bryster hæver og sænker sig.
" Tsk.. Jeg... er da ligeglad " siger hun og vender rundt og går vidrer.. " det var bare " siger hun men lader sætning falde og skubber håret væk.

Hun står med opspilede øjne og ser på ham.. " det okay.. " stammer hun og synker. HUn genvinder kontrollen og skubber hans hånd væk fra hans mund. " Lad mig " siger hun og finder en klud og dubber den mod hans læbe. Hun står helt tæt på ham, men ser han ikke i øjnene. Hun holder blikket mod læben, med et forlegent blik. Hun havde slået ham!
" Undskyld.. jeg.. " siger hun langsomt og smiler let til ham.
" Hej " siger hun så og kan ikke lade hver med at trække på smile båndet.
Hun tager det mini skridt der er mellem dem og ligger armene om ham i et kram. Hendes bryster bliver presset flade mod hans brystkasse.
Hun hviler let hoved mod hans skulder,hun har savnet ham så meget.
lidt efter rømmer hun sig.. " jeg henter noget salve " og sender ham et ikke-the-diskution-blik og et smil.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 16:42
Ankain bander lavt da kappen falder af, han kan se hvordan hun bare står og trækker vejret. Hæver og sænker sig som to modne frugter. Denne gang bander han over sig selv og prøver igen at forklarer. Men hun siger noget først som rammer ham lige i fjæset.

Han smiler da hun endeligt viser lidt forståelse for hans valg. Lader hende skubbe hans hånd væk, og står bare rank og fokuserer på hans støvler. Da hun kommer igen, står hun så tæt på at han kan lufte hendes søde duft. Hendes hår er som et vandfald ned af hendes skuldre, og han skubber en krølle væk fra hendes ansigt.
Men hun vil ikke se på ham. " Det er okay" siger han og løfter hendes hage op så deres øjne mødes.
" Hej" siger han og griner. " fantastisk velkomst " siger han med et skævt smil men bliver helt forblømmet da hun ligger armene om ham og krammer ham.
Han ligger armene om hende i et stærkt greb. Men det minder ham om at der kun er et tyndt stof mellem dem. Hans sanser bliver vægget og han fokuserer på rummet.
Hun virder sig ud og han ser lidt på hende.. " nej.. det behøves.. " men det er ikke til diskution..
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 08.05.2009 16:49
Jane går ind i køknet og åbner et skab og finder en salve. Hun vender sig om og får et shok da hun ser sit eget spejlbillede. Hun smiler bare, indtil hun ser hvad hun har på. Hendes øjne bliver store og hun holder sig for munden, for ikke at skrige.
Hendes hjerte sidder hende i halsen, og banker hurtigt.. hun tager en dyb indånding.
" jeg tager lige noget mere tøj på" piper hun og løber ind på sit værelse og lukker døren. "åh nej.. "
Hun lukker øjenene og holder alt tilbage. Han har set mig nøgen! hun kan ikke stoppe tanken, og hun husker hans desperate blik da han lagde kappen over hende. Men også hvordan han havde gloet på hende..
Fustration og forlegenhed rammer hende.
Hun tager en blå kjole udenover og tager salven. Med tænderne godt nede i læben, går hun ud igen. Hendes ansigt er rødt, og hun kan se i hans ansigt at han ved at hun ved det.
" Perverse svin" udbryder hun og kaster salven i hoved på ham.
hun er ildrød i hoved og kan intet mere sige, i stedet løber hun ud.

Ankain Aiokahara

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Ankain 08.05.2009 16:52
Ankain hører hvordan lydene stopper og lidt efter hendes pipende stemme. Han ser hendes skygge spurte ind i et rum og så smække døren efter sig. Han sukker og gemmer hoved i hånden. Hun ved det. Han stryer håret tilbage og ser op. Han traver let frem og tilbage, men så åbner hun døren og kommer ud. Hun er brændende rød i hoved, og har bid sig i underlæben. som han husker at hun altid gør.
Så bryder boblen, og han når lige at grive salven. " Jane! jeg prøvede.. Jeg så intet... Jane! " siger han men det bliver mere til en råben, og han ser efter hende. Sikkert lige så forlegen som hende.
" åh for helved " siger han og roder op i håret, inden har går ud men da er hun allerede væk.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9