Den grusede sti (6)

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 25.02.2009 18:01
Jane kan ikke lade hver med at smile.
" Sådan er det næsten altid.. Men et job er da en begyndelse " siger hun opmundrende og lader nu bare vægten hvile op af træet. Hun ligger hoved lidt tilbage op af stammen, og tænker kort på sine episode med Zamin. Men det er ikke rigtig som om hun ved hvad hun vil. Et skævt smil glider over hendes ansigt, hun havde ikke rigtigt troet det ville være så svært. Bare at der ville lyse en knap, der sagde *han er den rigtige*
Hun griner lidt af sine tanker og ser tilbage på.. hun opdager at hun ikke engang kender hans navn.. Så hun beslutter at præsenterer sig selv først.. " Jeg er Jane.. "

( Okay ^^ Er nok væk fra kl 7 til 9 )

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 25.02.2009 18:41
Han kikker op på hende, hun er kun to meter fra ham.
''jane'' siger han for sig selv.
''Kanismo her'' sagde sagde han med et smil.
han sætter sig ned med rykken op af træet og ser op på fuglen som stadig betragter Jane og Kanismo.
han smiler for sig selv og ser sig igen omkring for at se om der ikke skulle være noget på færer.

//frys
(skriv til mig når du er her :) )
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 16:29
Jane betragter ham lidt og nikker stille for sig, da han gentager hendes navn. Hun strækker let armene foran sig og ser ned på vejen, støvet ligger som et lag over hendes fødder.
"Kanismo" gentager hun og lukker let øjnene.. Hun åbner det ene på klem da han bevæger sig, hun smiler og lader sig selv glide ned af strammen, så hun også sidder ned. Hun strækker benene frem og lader en hånd glide gennem græsset. Hun tager et blad og ser på det, " hvad laver du egentlig her ude?" spørg hun nysgerigt og river let bladet over i små dele.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 16:37
Han ser stille på bladet som hun samlede op,
han tænkte over hvad der i grunden havde bragt ham her.
''jeg er på vej til Toropolis isle'' siger han stille.
''jeg har fået job på øen'' han ser stille op på hende med rolige øjne.

Sølvdjalen daler ned ved siden af Kanismo og betragter hans rygsæk.
''når du er hvis sulten igen'' siger han stille til fuglen,
og dykker ned i sin rygsæk efter et æble til den.
Sølvdjalen får fat i æblet og sluger det bag sit næb.

Han ser tilbage på Jane
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 16:50
"Aha.. burde du så ikke komme afsted? eller du skal måske ikke arbejde i dag? " Spørg hun med et smil og ser på alle de små stumper af blad i sin hånd, med et skævt smil puster hun det dem. Vinden tager dem og blæser dem et par meter væk.
Jane vender blikket mod Kanismo igen da han snakker til fuglen, hun betragter den med et smil. Men hendes øjne bliver lidt størrer da hun ser at den bare spiser det. " Har du flere ?" spørg hun og bider sig i læben.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 16:55
Han ser på hende og smiler.
''ja undskyld men han kommer bare og ber om, nu finder jeg et til dig'' svare han og dykker endnu engang ned i rygsækken.
han ser på hende igen og rækker hende to frem.
''et grønt eller et rødt?'' smiler han.

vinden blæser stille i hans hår og fuglen ryster sig lidt.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 17:02
Jane ser på de to æbler og trækker lidt på skuldrene. " hm.. grønt " siger hun smilende og tager det grønne æble. Hun læner sig mageligt tilbage og tager en bid af æblet. Hun stryer hånden gennem håret og tager endnu en bid. Hendes blik glider hen på fuglen og smiler skævt..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 17:07
Kanismo betragter Jane.
han tænker lidt på om hvad chancen er for at møde en fin pige her ude,
og enda at komme i samtale med dem. han gir sig selv et klap på skuldren og ser direkte op ad.
''hvad bringer dig endlig her ud? spørger han med nysgerighed i stemmen.
han vender blikket tilbage til Jane.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 17:31
Jane vender blikket nok kanismo. " Hm.. Tog lidt af en omvej ind til byen " siger hun med et skævt smil. Det er lidt af en omvej, men hun ville bare se om hun kunne støde på Meg. Nok mest ønsketænktning.
" Håbede lidt på at møde jeg kender på vejen " siger hun og klør sig i nakken, " lidt usansynligt egentlig" siger hun med et smil og tager endnu en bid af æblet.. Hun må virkelig savne meg?

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 17:37
Han ser lidt hen af vejen.
''til byen siger du, det er noget af en omvej som du siger'' smiler Kansimo skævt og tar en bid af sit æble.
''ja der er noget vej endnu'' sagde han stille til hende.
han hører hende tale om ønsket om at støde ind i en person,
''tjahh han eller hun har nok taget en anden vej siden du ikke har mødt personen endnu''siger han stille og ser sig omkring igen for at tjekke for fare.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 17:44
Jane nikker og ser ned af vejen, der er et stykke endnu indtil byen. " Jaeh har hun nok " siger Jane stille og ser tilbage på Kanismo. Hun spiser resten af æblet og ligger skrovet lidt ved siden af sig.
" Hm.. " Siger hun stille og ser lidt rundt, det er begyndt at blive lidt mørkt. Hendes blik glider tilbage på Kanismo, gad vide hvorfor at han ikke er gået videre endnu.. måske har han bare ikke nogen der venter på ham.. Ligesom Jane selv..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 17:49
Kanismo tager det roligt igen.
han ser op og bemærker at mørket er ved at komme.
han rækker ud efter en pose som hænger bag på rygsækken og tar et telt og en olielampe op.
han tænder for lampen og ser tilbage på Jane.
''kunne jeg tilbyde et sted at sove nu da det er ved at blive mørkt?'' siger han stille.
han begynder at sætte det op og på få minutter står der et telt.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 17:54
Jane trækker benene til sig og ligger hænderne omkring dem. Hun ser lidt på ham mens han sætter teltet op, men opsluges lidt i tanker. Skal hun sove her? hos en hun kun lige har mødt. Tanken virker skræmmende når man tænker på hvordan tingene står til lige nu. Jane rejser sig op og skal til at sige noget, da hun kommer til at tænke på det tomme hus i byen. Meg har været væk længe og hun kommer sikkert ikke hjem i dag.
Hun tager lidt fast i sin ene arm..." Ja.. Tak.. " Siger hun stille med et smil og ser mod ham..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 17:59
Han ser på hende og tænker.
hva pokker?

han tager fat i et tæppe nede fra sin rygsæk og ser på Jane.
''jeg har to tæpper så du skal ikke tænke på at jeg gør sådan noget hvis du har de tanker i dig nu. jeg forstår hvis du har dem'' han ser stille hen på hende og lægger to tæpper ind i teltet.
''jeg er her lige om lidt''
Kanismo går et øjeblik og er tilbage igen med armene fulde af brænde.
han tænder op.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 18:04
Jane bliver helt rød i kinderne og ryster på hoved.. " N-Nej.. tænkte jeg slet ikke" siger hun og snor en låk hår om sin finge. Hun havde slet ikke tænkt på det, før han sagde noget. Men alligevel er hun glad for at han sagde det, det virkede beroligende.
Hun smiler let, " okay " siger hun og ser efter ham. Langsomt går hun hen mod teltet og sætter sig ved indgangen. Hun trækker benene ind til sig og ser lidt rundt. Det er alligevel noget tid siden hun har overnattet ude, hendes blik glide på ham da han kommer igen. Hun smiler større. Varme ville være godt, tænker hun..

( Okay.. jeg ser om jeg ikke kan komme på senere. ^^, )

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 19:04
Kanismo ser sig om. det er næsten helt mørkt. dog kan han stadig se sølvdjalen med sine sølv lyse fjer i mørket.
Dens øjne lyser på ham og han ser endnu lys og mørke.

han tager brændet og lægger det som en pyramide. han tar sit sværd frem og snitter lidt i en af træ stykkerne for at lave flis.
flisen kommer ind i centrum af pyramiden, og han finder to små sten i sin lomme som han slår mod hinanden for at skabe knistre.

efter en del slag kommer der en knist, og bålet lyser op med røde og orange farver.
han betragter bålet og sætter sig med siden til Jane og ser ind i bålet.

han ser igen tilbage til Jane og gir et lille smil og ser ind i bålet igen.

//fryss
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 20:24
Lydene begynder langsomt at komme; Nattelydene. Janes øjne lyser op i mørket, og følger hans bevægelser mens han tænder bålet. Et svagt smil glider over hendes læber da de orange flammer begynder at slikke sig op af brændeknuderne. Hun mærker hvordan det prikker let i hendes hud, som den mærker varmen. Smilet bliver størrer og hun ser hen mod Kanismo.. " hm.. " spinner hun let og ser ind i ilden..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 20:30
Han hører hende spinne og ser på hende.
det gir et sæt i ham da han ser hendes lysene katteøjne, men kommer i tanke på at hun jo er halv kat.
han prøver at finde på en sætning for at begynde en samtale.
han støner let,

''kan du hører nogle speciele lyde eller sådan nogle ting med dine øre?''
han så ind i Janes øjne og placerede sit hovede i sin hånd og satte sig i skræder stilling.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 20:37
Jane stryer en hårlok om bag øret.. " Jaeh.. Jeg hører bedre end de fleste andre," siger hun med et svagt smil. " Jeg høre naturen omkring os, små ting og sådan.. " siger hun og ser sig lidt rundt, det er svært at forklarer noget man høre, for hun er ikke sikker på hvor meget af det andre opfanger.
" Har du nogle specielle gaver?" spørg hun og ligger hoved let på skrå..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 20:42
Han ser på hende og smiler.
et sekund efter dukker der en kopi op af ham ved siden af ham.
''ja det har jeg'' sagde Kanismo og klonen sammen tidig.
så forsvandt klonen og Kanismo med.
''jeg er her stadig'' sagde han stille til Jane.
Han dukkede op igen på den anden side af bålet og var synlig igen.
han smilte blidt og så igen på Jane.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8