Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 21:24
Fryder hende et eller andet sted at se han er så obs på hende og hendes fine tænder.. nej, nok egentlig hendes race i almindelighed.. >:]
Nuttet.. tænker hun så blot med et indvendigt grin.
,, Tjo, stille og roligt.. Lidt for stille og roligt. Jeg keder mig,. " indrømmer hun så til sidst, med en stemme som var hun et forkælet barn der krævede opmærksomhed.
Det er nu ikke helt tilfældet, men ikke desto mindre rigtigt nok hun er træt af sin tilværelse for tiden.. Og hun ved endda ikke hvorfor.
Hun iagttager let hans skikkelse i det svage lys fra en af gadelamperne i nærheden..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:30
,, Det kan vi sagtens få ordnet " siger han trængende og med et charmerende smil, og rykker forsigtigt tættere på hende.
Han stirre stadig intenst på hende, og holder kun øje med hende.
Mens Tom rykker sig, knirker bænken let, det giver en gysen gennem Toms krop.
Han stirre nok mest på hendes brystparti, end på hendes hoved.
,, Jeg mener det.. De er kun blevet smukkere.. Hov nej du er kun blevet smukkere " og fjerner øjnene fra hendes brystparti.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 21:36
Hun himler blot af ham, og hæver let et bryn over den liderlige hanhund der sidder ved siden af hende på bænken. Og hun bemærker skam også godt hans blik.
Det er det samme hver gang. Enten er de bange for en, eller også vil de have en tur i kanen.
Provokerende tager hun en finger under hans hage, og løfter let op, for at tvinge ham til at se op fra hendes kavalergang.
,, Hey, søde lille Tom.. Det er uhøfligt ikke at se på en kvinde når man taler til hende.. " næsten hvisler hun kort, og smiler så nærmest overlegent.
Han kan roligt glemme at prøve at få fingrene i hende her.

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:42
,, Jeg stirre... Kigger.. kigger da også på dig, bare lidt længere nede " siger han og tager fat i hendes hånd.
Han smiler et skævt smil, og aer hende blidt op ad armen.
,, Er det nu også ulovligt? " spørger han med et drenget smil. ,, Det håber jeg da ikke, for så burde jeg da få livstid "
Tom læner sig langsomt frem mod hende. Han kan dufte hende helt tydeligt nu.
,, Mmmh " brummer han og ser på hendes sorte hår, som får klans når månens stråler rammer det.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 21:49
Med et voksende, tirrende smil puffer hun ham blot bagud igen, men kan alligevel ikke lade være med at le en anelse under en rysten på hovedet.
Han er nu alligevel et ganske hyggeligt selskab, så sin egen, irriterende måde.. xD
Så typisk ham..
,, Find dig en anden kæreste for i nat, din playboy bunny.. " vrænger hun så af ham, denne gang som en flabet teenager, og tænker ikke lige over han selvfølgelig lever i den her gamle verden, og selvfølgelig ikke aner hvad playboy overhovedet er..

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:54
Han rynker på næsen over det hun siger. ,, Hvad er en pla bliy boony ? " spørger han forvirret.
,, Du kunne jo godt være min kæreste for i nat? " spørger han og smiler charmerende.
,, Du kan jo ikke stå for mit udseende vel? " siger han og læner sig igen hen mod hende, han giver ikke op.
,, Jeg kunne byde på en ganske god rom? " siger han og hiver flasken op ad lommen.
,, du kan få halvdelen " siger han og rækker den hen mod hende.

// Bliver nødt til at smutte.. Vi kan bare fryse til i morgen, eller også må du smutte hvis du vil det? XD Men ses :P
Tom Boto Bardes

DeviantART
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 22:02
// Der er altså et eller andet Johnny Depp/Nærmere Jack Sparrow over den drukkenbolt til Tom.. Muahah ^__^ Men det er positivt xD - Haha, afslutter nok så, for er ikke lige sikker på jeg kommer imorgen.. Så må hellere afslutte, vi kan altid starte en anden gang ^__^ Og nat nat.

Igen kan hun ikke lade være med at le, og skærrer en grimasse af ham, man må dog nærmest beundre ham hans ihærdighed.
,, Du giver ikke sådan op hva' ? " ler hun let, og læner sig en anelse tilbage, da han læner sig frem igen.
Hun rykker sig så en tak igen, og rejser sig, og ser drilsk ned på ham og hans rom.
,, En anden god gang.. Jeg har vidst ikke helt spist alligevel.. " svarer hun så frækt, med et skævt smil der kort blotter den ene hugtand, før hun erfarent og hurtigt forvandler sig til den sædvanlige kat og forsvinder i natten.

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:15
Tom ser efter hende, og forlader så stedet, for at finde det nærmeste værthus :P

// OUT
Tom Boto Bardes

DeviantART
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Det er ved at være halvsent på eftermiddagen, og solen har allerede vandret de sidste par skridt hen over himmelen, inden den er krybet i skjul et sted ude i horisonten.. Hovedgaden er indhylet i et smukt tusmørke, og hist og her på den frostklare himmel, er der smukke stjerner der viser deres glinsende øjne..

Dér, midt imellem den efterhånden udtyndede menneskemængde, går en middelhøj, slank skikkelse iført smukke klæder. Det blonde, askebrune hår er som altid sat op i en høj hestehale, og charmetotterne hænger ganske kønt ned foran de halvsmalle skuldre. Over ansigtet på denne tusmørkets skønhed, er et mildt smil, som egentlig mest af alt fortæller at denne mand føler det vel med sig selv.
Unge kvinder såvel som mænd vender deres hoveder efter den unge mand, som egentlig ikke er så kendt i den her del af krystallandet. I sit eget hoved går denne mand, ved navn Eyes, med tanker om at blive egnens nye dón juan.. At få sat et nyt spil af løgne i gang.. hans tunge sitre nærmest efter at fortælle de mange, fantastiske historier om sin fantastiske ikke-eksisterende fortid..
Han er iført et par sorte bukser, som standser ved knæene hvor nogle ganske nydelige flæser pryder den ene side af buksebenet, hvor en fin slids gør plads til dette. Han er ellers iført en fin skjorte, som er dækket bag en chakart vest, udenpå en køn, machende sort jakke, og udenpå igen en midnatsblå kappe - som helt sikkert er lavet af noget fint, dyrt stof. skoene er små og sorte, og med ægte sølvspænder..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Længere henne fra mængden kunne man høre utilfredse brummen og mennesker der råbte. Nogle flyttede sig til side, og andre blev stående..
Fra mængden løb en dreng i alderen 15, med en indpakket røget makral under armen.. varm. han smilte stort og frækt, og sagde nedladene ord til personen der fulgte efter ham.
"Na naaa! lær det fedberg!" han grinte stort.
Hotarus lange hår foran ørerne blev lagt tilbage som han løb, og perlerne skinnede ved hjælp af lyset fra de små lygtepæle, han løb forbi.

Imens han grinte, og så sig over skulderen løb han ind i en høj rank person, han skvattede og tabte sin makral på jorden.. heldigvis var den pakket ind..
"Uff..." han slog hovedet lige ned i jorden.. "Av for.."
han hoppede op fra jorden og vrissede af manden.
"Aargh!! se nu dér! min fisk!" surt gik han hen og samlede sin fisk op. hans brune poncho med grøn kant og gule trekanter sad pænt på ham.. men hans ansigt var muggent.. han børstede fiskens indpakke af for jord. manden der fulgte efter ham havde for længst givet op.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Eyes er lige ved at vælte da han bliver stødt ind i.
"Uåeh!~" han genvinder dog balancen, og ser hovent ned på den yngre knægt som faldt da han løb ind i ham.
"Simple tyveknægt" siger han med en bedreværende stemme, en anelse nedladende måske.
"De burde lære at se Dem for, unge knøs." siger han i samme, lidt nedladende tone.. ja.. skuespillet er begyndt! et spind af løgne som Hotaru lige har bedt om én billet ind i.
Han bliver stående rank, uden at så meget som overveje at række en hånd ned for at hjælpe Hotaru op at stå.. - han er jo adelig, og meget fin på den.. i sin lille løgn.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru vender sig om og ser skarpt på manden..
"Tyveknægt? nej, jeg er bare sulten.." han skar en grimasse, og rettede på sine lange hårtotter.
"Hmnff.." han kløede sig i øjet, og så vurderende på den ranke mand.
Han var jo kommet op at stå.
.. Underlig mand.. han ligner en der er rig..
Hotaru pustede ud og kløede sin næse..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Og så kan De ikke engang arbejde Dem til ærlige penge?" siger han i en spørgende, nedladende tone.
"Hør, nu går De tilbage, og betaler for den fisk.." han lader en hånd trække en lille fin læderpung op af jakkens bløde, lidt dybe lomme.
han fisker nogle få mønter op, ser på Hotaru.
"Så slipper du for ballade".. de lyse, blå øjne hviler på Hotaru, uden at vige så meget som et sekund.
Eyes er langt fra rig, men han har da penge, som troldende har stjålet for ham, så hans løgne bliver mere troværdige.
"Ellers kunne jeg jo finde på at bringe Dem tilbage til den fiskehandler De stjal fra.. og han er med sikkerhed ikke synderligt begejstret."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"...." Hotaru så med et langt og olmt ansigts udtryk på manden..
-"Ahva'.." han så langsomt ned på pengene og tog så irritabelt imod dem..
Han fnøs og kiggede ned på sin fisk.. den døde varme fisk.
"Fint.." han fnøs og gik surt forbi manden..

Hotaru gik tilbage for at betale for fisken, han sagde undskyld osv. og så gik han ellers med følelesen af at have betalt for fisken..
"Hmn.. " han kiggede op på manden da han kom tilbage..

"Sådan.." han himlede med øjnene.
-"Hvad hedder du egentlig..?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Eyes blik følger Hotaru da han går tilbage og betaler for fisken.. Så.. nu var fondamentet lagt for den optikkende løgn.
"Eyes" lyder hans svar da spørgsmålet fra Hotaru lyder.
kort overvejede han at opdigte et navn.. men han taler dog en lille sandhed. Men han taler ikke kun sandhed.. næh..
"... Mellem os to.." begynder han så i en dæmpet tone og bøjer sig lidt ned mod Hotaru.
"...Så er det blot et dæknavn.." han ranker sig igen med et lettere selvophøjende smil.
"Og må jeg så høre navnet på Dem, unge herre?" spørger han så med et lifligt lille glimt i øjet..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru rynker næsen, da Eyes bøjer sig ned mod ham.
"Uhn.. fint nok.." han trak på skuldrene.
når jeg skrider er der ikke meget 'mellem os to' meget længere..

Hotaru roder lidt rundt i håret..
"Mit navn er.. Hotaru.." han rømmede sig lidt..
Mhmn.. jeg gider ikke snakke med den særling.. han bed sig akavet i underlæben.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han nikker let.
"Hotaru.." gentager han, for lisom at lagre det i hjernen.
Hans blik glider lidt rundt på området, og han spotter en bænk lidt væk.
Der kan jeg slå hvil.. tænker han en smule lettet, går med ranke skridt hen og placere sin halvflade mås på bænkens dugfugtige brædder.. den slags fugt der føles vådt når man rør det, men ikke rigtig smitter af alligevel.
"Sid ned.." han nikker mod pladsen ved sin side. Han keder sig denne eftermiddag, som snart er ved at blive til aften, så han kan vel ligeså godt tale med den fremmede knægt imens..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru rynker næsen igen da manden beder ham om at sidde ned..
"Hmm.." han går tættere på, små skridt, og derefter er han helt tæt på, og sidder ved siden af manden.
"Hvorfor vil du snakke med mig..?" han kiggede ned på sin fisk, der hurtigt blev flået ud af sin indpakning, han pillede kødet ud af den og begyndte at spise, den var jo lavet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Eyes betragter Hotaru med rolige øjne.. egentlig skriger hans indre for at snuppe fisken fra ham og stikke af og æde den.. for han er egentlig ret sulten.. men han holder sig i skindet.
"De virker som en interasandt person" siger han med et let lille nik
Han overvejer lidt at kaste en forbandelse på Hotaru.. men først må han vide lidt mere om den unge fyr.. for at kunne finde den mest irriterende forbandelse.
".. Nå.. fortæl om Dem selv.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru gumlede på fiskekødet.. det smagte dejligt, og mættede hans sult i hovedet, og snart også i maven...
"Mhm.. virkelig?" spurgte han undrende, og kunne ikke helt forstå hvad interessant der var ved ham.. han var jo bare en normal dreng, der stjal fisk i ny og næ.

"Fortælle om mig selv..?" han åd noget mere fisk..
hvad er der at fortælle..?
"Øh.. Jeg bor i plejefamilie.. og hmmn.. jeg hader kærlighed.." han nikkede let og så tænktsomt ned på sin fisk.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1