Hun gik lidt hen imod ham og så lidt på ham.
Uzuri 07.05.2008 16:30
Chels hørte nogen komme og kiggede efter den nyankomne. Hun fik et lille smil på munden, da hun så Murizz.Hun gik lidt hen imod ham og så lidt på ham.
Uzuri 07.05.2008 16:40
Hun tog hætten af og så lidt på ham."Du skal ikke spørge mig. Det er ikke mig der opsøger dig!" Sagde Chels irriterende. Hun smilede lidt provokerende.
Uzuri 07.05.2008 16:45
Chels kunne ikke lade være med at smile lidt ad ham."Ups.." Sagde hun for ham.
(Sorry kortheden. Bliver nødt til at gå nu.. Kommer igen kl. 18.05.. Hvis du ikke kan vente kan han bare gå.. Sorry, skal til skole hjem samtale.)
Uzuri 07.05.2008 18:16
( Sorry, det tog lidt længere tid, end ventet ! )"Sir' vi det." Sagde Chels så og trak lidt på skuldrene.
"Hvad har du så lavet.. Spiddet folk, med din flyvende kniv.. Nej, jeg mente.. Prøvede du at spidde folk, med din flyvende kniv." Hendes stemme var lidt irriterende, men slet ikke uvenlig.
Uzuri 07.05.2008 18:34
( Sorry, ventetiden )"Jada.. Selvfølgelig har du da det.." Sagde Chels for at drille lidt.
Hun smilte lidt skævt til ham og ventede på hans svar, mens hun pillede lidt ved sit pandehår.
Uzuri 07.05.2008 18:40
"Jaja.." Sagde Chels og himlede med øjnene.Hun smilede lidt og kiggede lidt rundt.
Uzuri 07.05.2008 19:07
Chels satte sig selv ned på hug og efterlignede ham."Fint. Nu skal vi surmule! Rigtig hyggeligt!" Sagde hun og så sur ud i hovedet.
Hun skævede lidt hen til ham, for at se om han havde gjort noget.
Uzuri 07.05.2008 19:19
Chels havde 'forventet' at han ville gøre et eller andet, men da der ikke rigtig skete noget rejste hun sig.."Aarh.. Så hyggeligt er det heller ikke.." Sagde Chels og rynkede lidt på næsen.
Uzuri 08.05.2008 18:24
"'Følgelig ikk'. Sagde Chels og kiggede lidt rundt.Hun kløede sig lidt i håret og smilede lidt skævt.. Lidt til ham, måske..
Uzuri 08.05.2008 18:42
"Hvorfor er du sur nu?" Sagde Chels med sådan en barnlig stemme..Hun rynkede lidt på næsen, igen, og kløede sig i håret,
Hun så lidt på ham og så lidt væk igen.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet