På den brede trappe foran indgangen

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.02.2008 01:36
Helaene vendte sig hurtigt om da hun hørte Samira, og undveg lige hendes dolk der faldt til jorden lidt længere henne.
"Ér du virkelig så stor en kujon, tøs?" spurgte hun højt og så blindt frem for sig.
"Tænk at du ikke engang kan klare en fair kamp?" Hun hævede det ene, tynde øjenbryn. Og så direkte på Samira medgennemborende øjne der skød lyn af vrede.
Hun var uden tvivl helt ude af sig selv, men hun prøvede at holde sig rolig. På trods at at det var svært fo hende, ikke at lange ud efter den lille plageånd.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 01:50
Samira grinede bare lidt af Helaenes spørgsmål. ,,Kujon eller taktisk udtænkende.. kald det hvad du vil.." hun stod lidt og betragtede den magre person foran hende inden hun smilede triumpferende over at have fået en irritation frem i Hel.
Endelig en reaktion man kunne bruge til noget. Og dette lille håb om at kunne få gjort Hel godt pissed fik Samira til at komme tættere på, og så dreje da hun var tæt på for at samle sin dolk op.
,,Jeg kæmper ikke.. " hun holdt en lille pause for at betragte sin dolk ,,Jeg morer mig.." hun grinede igen og gik roligt i ring omkring Helaene mens hun nynnede for sig selv. De grønne øjne skinnede op i mørket mens hun nynnede med et sygeligt smil der ikke ville forsvinde.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.02.2008 01:56
Helaene himlede med øjnene.
Hun var ikke i humør ti ldet her. Slet ikke.
I ren iog skær irritation gik hun uden om Samira og op til den store dør der så så varm og indbyende ud. Hun vidste hvad Samira var ude på, og ville derfor ikke gå. Istedet ville hun se om hun kunne få det ti lat give bagslag.
Hun kørte langsomt fingrene over de smukke udskæringer, og var lige ved at gå igennem døren, til hun kom på bedre tanker. Nej, det ville ikke være smart.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 02:03
Samira så efter Hel og gav op. Hun gad simpelthen ikke denne mærkelige dims. Istedet ville hun sætte sig i ly under halvtaget på den anden side af gaden.
Da hun havde fået sat sig så hun op mod den sorte himmel.
Regnen var begyndt at tilne af, og enkle stjerne kunne anes rundt omkring. Igen var der stilhed, kun afbrudt af nogle fulde udråb fra byens kro og nogle enkle skænderier rundt omkring i husene.
Samira så op mod den stoe teaterbyggning og var stille, hun havde intet at lave, og Bill var ikke i nærheden.. faktisk havde hun næsten glemt ham. Og hvad den besynderlige kone lavede nu, var hun ret så ligeglad med.

FRYS

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.02.2008 18:56
Helaene sukkede dybt. hun tog hætten op over hovedet igen, og begav sig langsomt ned af trappen, væk fra samira.
Hun orkede ikke at være en brik i hendes spil, og besluttede sig for at gå helt.
Hun kastee et kort blik mod den trist udseende tøs, og gik sin vej.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 19:53
Samira sad lidt og så på den mørke himmel inden hun selv forsvandt.

//out.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 13:53
Med hænderne placeret i lommerne, selvom det var så varmt, at hans hænder blev helt svedige af det, gik Caine roligt fremad. Han havde ingen bluse på, for det var alt for varmt til, at han gad tage sin mørkegrønne trøje på. For sol og mørk stof, det fungerer ikke rigtigt sammen…

Da han kom forbi den brede trappe, der førte op til teaterbygningens indgang, stoppede han op. Bygningen hævede sig over ham som en gigantisk sort klods foran solen, og dens skygge faldt ned på trappen. Han sukkede let over endelig at have fundet et sted, hvor solen ikke bagte direkte ned, og satte sig på de kølige stentrin.
Han lagde nakken tilbage for at kaste et blik op ad bygningen. Den gyldne tag strålede og skinnede så meget i solens stråler, at han blev nødt til hurtigt at kigge væk igen hvis han da ikke ville blændes. Efter at have kigget op imod solen, så alting helt mørkt ud i skyggen, så han måtte blinke et par gange med øjnene før han rigtigt kunne se noget igen.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 14:10
Voo styrtede igennem byen med en perlende latter og en planke i hånden. Hun var et stort smil, og først bemærkede hun slet ikke Caine, og løb da lige forbi ham. Hun så til siden og betragtede teaterbygningen, imens hun løb forbi den. Hun smilte stadig. Så stoppede hun op og borede hælene ned i jorden for at stoppe sin bevægelse. Støvet stod op i små skyer omkring hende og hun rømmede sig en anelse. Hun lagde håndfladen på panden, så den stod vinkelret på hovedet, og afskærmede solen fra hendes øjne. Hun vendte sig om og så imod personen hun var løbet forbi. Han havde nogle underlige... sorte... rødder på kroppen. Voo stod blot og betragtede personens krop, før hun så det flammende røde hår. Der var ingen tvivl.
"CAAAAAAAAAINE!!" råbte hun og løb tilbage imod ham med armene bredt ud til siden, klar til at give ham et kæmpe kram, i den naive tro, at han også ville blive glad for at se hende. Da hun kom relativt tæt på ham, forsvandt planken i hendes hånd, i en lille røgsky og hun kastede sig imod ham, for at give ham et kram, eftersom han jo var en del højere end hende, så måtte hun jo sætte af fra jorden, hvis hun skulle nå ham over hans knæ.
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 14:19
Caine der jo sad stille og havde masser af tid til at se, hvem der gik forbi ham, havde godt bemærket Voodoo allerede første gang hun løb forbi ham. Han havde håbet lidt på, at hun bare ville løbe videre uden at ligge mærke til ham, men da hun så alligevel vendte sig om og kiggede på ham, fordampede håbet lige så stille i varmen.

Da hun krammede ham, skyndte han sig at vride hende fri fra sig igen og sætte hende ned på jorden foran den brede trappe.
"Hej," hilste han bare. Ikke noget med at råbe hendes navn eller kramme hende, ligesom hun lige havde gjort med ham. Han lød i det hele taget ikke til at være nær så begejstret for at møde hende, som hun var for at finde ham her.
Han satte sig igen ned på trappen efter at have rejst sig op. Han betragtede Voodoo lidt, men hun så jo ud som hun plejede. Bortset lige fra en ting... for hun havde da haft et eller andet i hånden, da hun løb forbi ham før, ikke? Det havde lignet noget træ-halløj af en art. En planke eller sådan noget.
"Hvor blev det af, du havde i hånden lige før?" spurgte han hende.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 14:28
"Heeej!" gentog hun ham og smilte som en lille sol. "Pyyyh det er varmt i dag!" sukkede hun pludseligt og strøj hånden henover panden. Hun så op imod himlen og missede øjnene sammen. Der var ikke en sky på himlen og solen bagte jorden igennem. Det var som en stenovn! Hun vippede Samsons hat, som hun havde stjålet fra ham forleden, op på hovedet så den kunne tage noget af solen.
Hun så på sine fødder da han satte hende fra sig, og betragtede ham da han atter satte sig ned. Nu var de nogenlunde lige høje. Altså... Når han sad. Hun smilte af sig selv og betragtede hans røde hår og ansigt. Hun smilte stadig. Man kunne undres om hun egentlig nogensinde fik ondt i kinderne af al den smilen.
Hun satte hovedet en anelse på skrå da han spurgte til 'en ting' som hun hadve haft i hånden. Hun så på sin hånd. "Hvaffor' en ting? Sad der noget på mig?" hun så skiftevis på højre og venstre hånd, før hun til sidst vendte blikket imod ham.
"Var det et dyr?! Jeg hader dyr. Dumme dyr! Var den der røde ko, hos hr. Samsån egentlig farlig?" spurgte hun pludseligt. "For.. Jeg skal aflevere hans hat tilbage, men jeg tør ikke," sukkede hun opgivende og rystede på hovedet. Typisk!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 14:37
Caine rystede på hovedet. Det hun havde haft i hånden havde i hvert fald ikke været et dyr. Så skulle det i hvert fald have været en kæmpestor vandrende pind... uden ben.
"Nej, der sad ikke noget på dig. Du holdt noget. I hånden," sagde han. "En planke af en art, eller sådan noget. Hvor blev den af?"

Han rystede endnu engang voldsomt på hovedet, da hun spurgte, om Samsons røde ko havde været farlig. Eller hans tyr, som den jo var, for den havde åbenbart ikke brudt sig om, at man kaldte den for en ko. Det havde Samson i hvert fald sagt.
"Nej, jeg har jo sagt til dig én gang at den ikke er farlig. Den er jo bare et dyr," sagde han og undlod at fortælle hende noget som helst om, at den faktisk havde stanget ud efter ham lige så snart hun var gået sin vej.

(Jeg skriver godt nok kort -.-)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 14:45
Hun så igen på sin hånd og hævede et øjnbryn. "D..Du må tage fejl. Der var ikke noget." mumlede hun og undlog at se på ham. "Det må være varmen. Den gør jeg blød i bolden." sagde hun og lo, imens hun lod sin ene pegefinger lave cirkulerende bevægelser ud for tindingen. Hun lo en nervøs latter og trak på skuldrene. "For... Hvad skulle jeg dog lave med en planke." mumlede hun og sparkede lidt til jorden, foran Caines fødder. "Ikk'?"
Hun så på ham og tog Samsons hat af, før hun satte den på Caines hoved(?). "Hér! Den kan skygge lidt, så du ikke får solprik. For en mand fortalte mig engang, at han havde fået solprik, og så ... så døde han!"
Hun smilte venligt og betragtede Caine med hatten på. Det så noget så sjovt ud, med sådan en hat på Caines røde hår.
Hun rømmede sig og trak på skuldrene. "Jeg kan ikke lide dyr. Og den så så ond ud. Det var godt den ikke spiste dig, Cainø. Jeg var bange for at den ville tage dig i en bid, efter jeg gik. Men det gjorde den ikke og nu er alt godt igen." lo hun og viftede med armene med et bredt smil på læberne.
Hun lænede sig lidt hen imod Caine og prikkede ham på kinden (?), hvor han havde to underlige sorte mærker. "Hvad er det der egentlig for nogen? Nu har jeg tænkt meget over det. Hva' er det for noget?"

( Det går nok XD Det gør vi allesammen nogengange XD Jeg sidder udenfor og kan ikke se min skærm, så jeg skriver bare langsomt )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 14:55
”Hvad er solprik?” spurgte Caine undrende, da hun placerede hatten på hans hoved og fortalte om en mand, der engang var død af det. Nu var det hans tur til at stille spørgsmål om et eller andet, han ikke vidste noget om. Det plejede ellers at være omvendt. Han følte sig faktisk lidt dum over at spørge en seksårig om sådan noget, for hvis solprik var en farlig sygdom som man kunne dø af, så burde han da vide noget om den. Og så var det, han kom til at tænke på, at ordet "solprik" lød meget bekendt.
"Mener du ikke solstik?" spurgte han.
For hun havde jo også kaldt ældre for gamler, så måske hun også bare havde kaldt solstik noget forkert?

"Det gjorde den heldigvis ikke," sagde han til det med tyren. "For den spiser græs."
Godt nok var det ikke helt sandt, men det behøvede hun jo ikke at for at vide. For hvis ikke den tyr havde været så underlig og unormal, så var det da sandt nok, at sådanne dyr kun spiste græs og ikke kød.
Da hun prikkede ham på kinden og spurgte, hvad det var for nogen mærker han havde der, pegede han selv på dem og sagde: "Dem? Det er bare tatoveringer."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 15:03
Hun skulle til at fortælle en stor, fantastisk fortælling om 'solprik', da Caine pludselig nævnte at det nok var solstik det hed. "Uh... øh... Ja. Det er det nok." brummede hun, irriteret over at hun ikke kunne fortælle ham sin historie om solprik. Hun sukkede og satte sig ved siden af ham, på trappen. "Græs? Sådan en stor rød ko, der spiser græs? Ha! Den er vi da ikke bange før, vel Caine? Den er bare en dum muh-ko!" sagde hun henrykt og nikkede for sig selv. Nej, sådan en ko skulle ikke skræmme hende. Dumme dyr!

Hun lod håndryggen gilde henover panden, imens hun udtødte et opgivende "pyh". Så varmt det var. Det var uudholdeligt! Hun vendte ansigtet imod ham og trak på skuldrene. "Hvorfor har du sådan nogle underlige tartuverings prikker i hovedet? Det er da noget underligt noget at have! Faldt du?" hun holdt kort en pause før hun spurgte: "Hvad er en tartuvering...?" Hun grinte fjoget af sig selv, før det gik op for hende at hun vidst havde set sådan nogle før.
"Uh uh uh! Jeg tror faktisk jeg har set sådan en tartuvering før! Mine venner, som jeg har fortalt dig om før, de har også sådan nogle. De har sådan to strejer. Én under hvert øje, og så har de sådan et v i panden! Deres er bare røde." mumlede hun for sig selv. Det var noget underligt noget.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 15:13
Caine kunne ikke lade være med at smile lidt af Voodoos brummen og hendes ansigtsudtryk, der så irriteret ud. Det lod til, at hun vist havde forventet, at han ikke havde nævnt det sidste med, at det altså hed solstik. Men som altid skiftede hendes humør hutigt igen, og hun lød nærmest helt herykt da hun sagde det om, at Samsons tyr var en dum muh-ko.
”Nej, selvfølgelig er vi ikke bange for den,” sagde han.

Han rystede opgivende på hovedet da hun spurgte, hvad en tatovering var. Hvordan skulle han forklare det for en, som åbenbart troede, at man blev tatoveret ved at falde, ligesom når man fik sår, rifter og blå mærker?
"En tatovering er bare sådan et slags... mærke af en art," sagde han.
Hvordan skulle han ellers forklare det? Det lod dog ikke til, at han behøvede sige mere, for hun begyndte pludselig at tale om sine venner, der også havde tatoveringer. Han kunne dog ikke lade være med at kigge undrende på hende, da hun havde afsluttet sin sætning. De lød altså som noget underlige nogen, hendes venner. Hvorfor havde de ens tatoveringer? Var de måske med i en klan eller en bande, eller sådan noget? Eller var de bare medlemmer i en familie, hvor det åbenbart var en tradition at få tatoveret et v i panden?
"Hvad er dine venner egentligt for noget?" spurgte han. "Det fortalte du mig vist ikke sidst."

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 15:20
Voo fandt en pind, som hun styrtede over og samlede op. Derefter satte hun sig tilbage ved siden af Caine igen og gav sig til at tegne i sandet. "Tartuveringer er nogle underlige nogen." mumlede hun tungt og tegnede en firkant i sandet. Det var et rektangel. Hun gav det spidse øjne, og en mund, der gik far lidt over midten på højden, og helt ned. Hun gav den skarpe tænder.
Hun sukkede og så op i himlen igen med et missende blik. Hun ville helst ikke tale om sine 'venner'. Hun så på sin tegning igen og satte en strej under hvert øje, på tegningen. Derefter satte hun et v i dens "pande". Det var nærmest et hoved. Et firkantet hoved, dog.
"Dér." sagde hun. "Sådan ser mine venner ud." mumlede hun og pegede på tegningen. Mere sagde hun ikke. Hun var faktisk gjort forholdsvis tavs. Det var sjældent. Men dette var et punkt, som hun ikke helt forstod selv, derfor kunne hun ikke rigtig tale så meget om det.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 15:28
Et bredt smil begyndte langsomt at brede sig over Caines læber i takt med, at hun tegnede mere og mere i sandet. Så sådan var det altså! Hendes venner var slet ikke rigtige mennesker. De var bare træplanker, ligesom den hun for noget tid siden havde løbet rundt med i hånden. Han rettede sig lidt op for at se, hvor den var blevet af, den hun havde haft i hånden. Hvis hun havde tabt den, så måtte den da ligge på jorden et sted. Men det gjorde den åbenbart ikke.
Hvordan hendes venner havde kunne spise hende, var nu heller ikke så stort et mysterium længere. Det var sikkert bare noget, hun havde leget og derfor også kun noget, hun havde forestillet sig skete.

Han sukkede og lænede sig lidt tilbage, hvilket ikke ligefrem var nemt, for der var intet at læne ryggen opad på stentrappen. Han lænede sig i stedet forover igen og satte sine albuer på knæene, så hun kunne placere sin hage i sine håndflader.
Han skævede over imod Voodoo og lagde først nu rigtigt mærke til, at hun slet ikke havde sagt noget om sine venner. Hun var pludselig blevet så tavs.
"Hvorfor siger du ikke noget mere? Har du fået ondt i halsen af at råbe og snakke så meget eller hvad?"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 15:37
Hun lagde pinden på jorden og vred sine hænder. "De er nogle underlige nogen. Mine venner." sukkede hun og så ned i jorden. "De ..." hun lod tungen glide henover læberne og rystede opgivende på hovedet. "De kommer kun når de vil. De er ikke rigtig søde. De kan ikke lide andre mennesker. Og så snakker de underligt."
Hun holdt en lang pause og gned sig i øjnene. Hun forstod det ikke selv, så hvordan skulle hun forklare det? "De kommer heller aldrig når jeg vil have dem her. De kommer kun når... Når jeg har rigtig rigtig meget brug for dem. Og de er ikke gode at lege med..." mumlede hun og sukkede. "De har det med at spise det vi leger med." sukkede hun og snøftede. Hun syntes selv at det var ret trist, at hun ikke havde nogle ordentlige venner, som hun kunne lege ordentligt med. Det var lidt trist.

( sorry kort o.o )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 15:46
Han kiggede på hende med et par øjne, der ikke viste mange følelser. Skulle han virkelig tro på det, hun sagde? Hvis de virkelig bare var hendes fantasivenner, så... så var det da dumt, at han sad og troede på alt det hun sagde.
”Det er ærgerligt, at de kun kommer når de vil. Jeg ville ellers gerne have set dem,” sagde han, hvis det da ellers var muligt for ham at se dem.
"Det er også ærgeligt, at de ikke rigtigt er søde. Hvis de ikke er det, hvorfor er de så over hovedet dine venner?"

Han betragtede hende lidt endnu. Hun lod til pludselig at være blevet helt ked af det, sådan som hun snøftede. Var det kun, fordi hendes venner ikke var gode at lege med?
"Har du nogensinde set et teaterstykke?" spurgte han for at skifte emne.
Han vendte sig rundt i kiggede på den store teaterbygning. Den var smukt udsmykket med det gyldne tag, og det var sikkert ikke alle og enhver der kom for at se opvisninger inde i den.

(Og jeg skriver bare langsomt XD)

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 15:49
...
0 0 0

Chatboks