Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Max kommer gående den anden vej fra..
han har hætten nede, da solen allerede er gået ned og det er som om han bliver forfulgt.. eller det føler han at der er så han vender sig om og går baglæns og kommer så til at gå ind i Ehmin.
"åh undskyld.. det..det var ikke min.. mening..." han stopper sin sætning da han ser at det er Ehmin.
"ehm.. Ehmin.. undskyld.. jeg viste ikke det var dig.. jeg beklager" siger han og kigger ned i jorden.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 11.12.2007 18:43
Han ser på Max, med sit næsten kridhvide ansigt og smiler så svagt.
"Her føles allerede mere varmt, nu da du er her," siger han lavt, næsten uhørligt. Han hoster svagt.
"Ehm.. Hej! Det er skam.. okay," siger han kort. Han stiller sig langsomt helt tæt på ham, og hiver langsomt hans hætte af(?)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

((ehm.. host host.. hætten er nede..))
han går lidt tilbage..
"nu bider du mig ikke igen vel?" spørger han lidt nervøst og holder lidt om sig selv.. det er ikke ret meget han er gået tilbage, så de står stadig oka tæt på.
hans kinder er svagt røde i det, da han rødmer.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 11.12.2007 18:50
Han lægger forsigtigt en hånd på hans kind og ser ham i øjnene.
"Nej.. Det tror jeg da i hvert fald ikke," siger han smilende.

OOC: Sorry xxd
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han mærker en varmere følelse inden i, da han ligger sin hånd på hans kind.
Han kigger ham roligt i øjnene og ser helt væk ud.
hvad vil han gøre ved mig?... jeg føler mig så hjælpeløs.. tænker han uden af gøre noget.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 11.12.2007 19:01
Han lægger lidt efter den anden hånd på hans kind, så han har en hånd på hver af hans kinder. Han rykker langsomt hovedet tættere på hans, og kysser ham så forsigtigt i panden. (Haha! xD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(nooo!!!)

da han rygger tættere på max, rødmer han endnu mere og da Ehmin så er lige ved at ramme hans pande, bliver max døsig og falder bagover da han besvimede.
han kan nemlig ikke klare at folk han lige har mødt, kysser ham.. det kan han ikke holde til.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 11.12.2007 19:11
(Lille mig er oooond )

Han lægger hurtigt armene om Max, inden han når at ramme jorden.
"Hm.. Ikke lige det, jeg havde tænkt.. Men okay.." mumler han.
Han tager Max op i armene og ser lidt på ham.
"Jah.. Nå, men det var da hyggeligt. Eller var det..?" han trækker let på skuldrene, og begynder så at gå væk med Max.
(Skriver i hans hus xD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han bliver som sagt taget med.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 18:34
Leo kommer stille gående i den nyfaldene sne. Den knaser stille under hans sko. Han vakler en smule. Han er stadigvæk en smule svimmel efter bidet og han har ondt i skuldren. Han har undret sig lidt over det han jo plejer bare at heale, men det må være fordi det var en vampyr. De virker nok lidt anderledes på ham. Det er i hvert fald det han vælger at gå ud fra. På grund af hans svækkede tilstand er han på vagt og han har fat om skæftet på sit sværd.
Leo bliver en smule forskrækket da han får øje på en der ligger i sneen og ser tilsynladende død ud. Død, og såret. Han går tættere på, men han sørger for at være ude af rækkevide. Det kunne jo være en fælde. Han siger intet. Han betragter hende bare.
Leonardos krop healer på sekunder. Han er høj, og vil virke dyster på mange. Hans øjne har en isblå farve.
Internettet på min computer går ned fra tid til anden.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 18:44
Leo våger sig tættere på skikkelsen. Han ser igen tegn på vejrtrækning. Han tænker lidt over siturationen. Hun kan jo være bevidstløs og så vil det være forkert at lade hende ligge. På den anden side kan det være en fælde, men hvis det bare var en der lod som om hun var død, så ville man da kunne se en vejrtrækning ikke?
Leo beslutter sig og puffer lidt til hende med den ene fod, ikke alt for hårdt. Hvis hun nu er død gjorde det jo ikke noget tænker han og venter for at se om der kommer en reaktion på det.
Leonardos krop healer på sekunder. Han er høj, og vil virke dyster på mange. Hans øjne har en isblå farve.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 18:55
Leo træder lidt væk. Det kommer som en overaskelse at hun bevæger sig. Han havde virkelig troet at hun var død, men det er hun åbentbart ikke. Han ved ikke helt hvad han skal gøre nu. Han har ikke nok tøj til at give noget til hende og han har heller ikke noget mad hun kan få. Han kikker sig lidt omkring for at tegn men der kommer ikke et. Han kikker undersøgende på hende. Hun ser ikke ud til at være en trussel. I hvert fald ikke ligenu.
"Har du brug for hjælp?" spørger han. Mest fordi han ikke ved hvad han ellers skal gøre.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 19:06
Leo undre sig over hendes måde at tale på men nævner det ikke.
"Hvorfor ligger du så her?" siger han stadig på sikker afstand fra hende. Han forstår kke at man sådan kunne ligge sig i sneen for at sove. Han sover da også udenfor man han skraber da sneen væk og ligger sig et sikkert sted med lå. Hvis han kan komme til det vil han også finde et par grene fra træerne, rive dem af og ligge på bladene fra dem, men det var hun ikke gjort. Hun havde lagt sig et yders sårbart sted, hvor hun nemt kunne ses og hvor der var koldt.
Hun ser også meget skadet ud. En anden ting Leo undre sig over.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 19:19
Leo kikker på hendes fod. Den ser godt nok ikke helt god ud. Nu er han blevet nysgerrig og han er ikke så megte på vagt som før
" Hvofor er du så skadet" spurgte han pigen han nu havde regnet ud måtte hedde Mutsumi. Det var ikke kun hendes fod. Sneen er ligefrem rød omkring hende nogle steder.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 19:28
Leo tænker lidt over det.
Hvis det er lang tid siden, hvorfor er hun så stadig såret. Det den anden side healer hun jo ikke ligesom jeg, og jeg ved jo ikke hvor lang tid der er tale om
Han bliver enig med sig selv i at det ikke er meget lang tid siden hun fiik det sår. Hvorfor mon hun blev slåret? Det kan det være mange grunde til og han vil ikke komme ind på det. Det er ikke hans ret at vide. Hun har været høfligt overhovedet at svare ham. Han kom igen til at tænke på at hun talte en smule sært, men det har jo slet ikke noget med det hele at gøre. Han betragtede hendes skæve fod.
"Vil du gerne have at jeg retter din fod ud?" Han er ikke stærk nok til at heale den, men han regner med at han kan rykke den på plads, selvom det måske vil gøre lidt ondt.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 19:49
Leo sukker. Hun er tydeligvis ikke specielt veltalende og måske kan hun ikke engang det sprog man nu engang taler her. Han ved næsten ikke om han gider gentage det.
"Din fod. "starter han og peger på den "Der ud til at være gået af led. Vil du gerne have at jeg rykker den på plads?" og da han siger det sidste prøver han at ilustrere det ved at lave et lille ryk med hænderne i luften og håber på at hun nogenlunde vil forstå hvad han mener.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 19:58
(Hun er et menneske nu ikke?)

Leo kan ikke lade være med at smile. Det er ikke så tit nogen siger reparere i sammenhæng med en fod. Leo nikker til hende.
"Ja. Reperare den. Skal jeg det?" prøver han og håber på hun forstår det denne gang. Det vil nok komme til at gøre lidt ondt, men som den er nu vil hun ikke kunne gå ordentligt på den, og den vil bare gro forkerst sammen hvis hun ikke gør noget ved den.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 20:13
Leo kikkede hende i øjnene og trak sin hætte af så man kunne se hans andsigt. Han gav hende et blik der sagde; det kommer til at gøre lidt ondt. og greb så, så blidt han nu kunne, fat i hendes fod. Brugte begge hænder til at holde reste af bennet tilbage, og sørgede for at stå ordentligt på begge ben. Leo rev foden ud af og presse benet ind mod hende.
Han kunne mærke at foden gik løs og drejede den så. Der lød et knæk og foden faldt rigtigt på plads stadig skaden men nu ville den vokse helt ordentligt på igen, og det var da noget. Det ville også være næmmere at gå på den nu-

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 20:28
Leo nikker undskyldene.
"Men nu vil du kunne gå på den om noget tid" svare han og det er jo rigtigt nok. Han føler noget koldt på sit andsigt. Noget koldt som langsomt glider ned over hans ansigt. Leo kikker op.
"Sne" mumler han næsten uhørligt. Og rigtigt nok er det så stille begyndt at sne igen.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 18.12.2007 20:35
Leo kikkede undrene på hende og sukkede.
Hun er ikke ligefrem dyb
Han ved ikke helt hvad han nu skal gøre. Han burde komme i læ, og han kan alligevel ikke rigtig gøre mere for hende. Han kikker sig omkring og syntes han kan se røg et sted i horisonten. skorstens Måske var det en god idé at trække ind en enkelt nat. Han kan måske finde en skorstem at ligge op af? Han over vejer det

(skal snart gå)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6